Baggerprepaid hè.... wil het nummer niet kwijt en moet m dus af en toe opwaarderenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jij??? Gesmst??? Dat had ik echt nooit gedacht echt niet
Tja..... ik kreeg een telefoontje (echt waar). Anders was ik achter je blijven staan (zoals Dennis)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, en waarom laat je mij in de steek ...huh?
Je mag overal binnenkomen
moest wel lachen om dat poppetje. heb jij daar ook last van of begrijp ik het falsch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
nou ehm, misschien zegt dit wat meer![]()
[afbeelding]
Helaas, dat soort dingen zijn niet uniek tijdens uitvaarten. Hoop dat je later je hart kunt luchten bij wie het ook is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Te mild. Ik lees net een mailtje... Ik overweeg een dubbelloops...
Het is dat ik geen rel wil schoppen voor me oma. Maar d'r heeft iemand volgende week een serieus probleem.
Vuile godverdomme tyfus hoer krijg godverdomme de kanker kutwijf![]()
Jij wel hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mag ik binnen komen?
Oh is dat het?? Ik dacht al dat ik wat verkeerd deed....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja he he.... voorbewerken met een wals.
ongelooflijk zoals die lui met z'n allen een front vormden hahaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja..... ik kreeg een telefoontje (echt waar). Anders was ik achter je blijven staan (zoals Dennis)
Ja, heel erg vreemd volk, die streamersquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ongelooflijk zoals die lui met z'n allen een front vormden haha
Hoezo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, heel erg vreemd volk, die streamers![]()
Ze lult over mij tegen andere. Ze verdraait de boel ook nog is. Daar kan ik niet zo goed tegen. Nu heb ik een paar onwijs lieve familieleden die me zulke dingen meteen berichten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
Helaas, dat soort dingen zijn niet uniek tijdens uitvaarten. Hoop dat je later je hart kunt luchten bij wie het ook is.
Juliaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi helder wit hondje is dat. Heeft z/hij ook een naam, of wil je die niet vertellen (Bello of Tarzan ofzo)![]()
quote:
ook datquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
moest wel lachen om dat poppetje. heb jij daar ook last van of begrijp ik het falsch?
jjuah, ietwat moe. vroeg op, laat er in, beetje gesport en kinkhoest of zoiets.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ook dat![]()
maar was voornamelijk figuurlijk bedoeld![]()
Mit joe alles hoed?
Een status aparte?? HiDiHo is Aruba??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hidi dan weer niet, die heeft een aparte status![]()
Fijn dat dat op of rondom een uitvaart ter sprake komt - niet dus. Maar zo gaat het zo vaak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze lult over mij tegen andere. Ze verdraait de boel ook nog is. Daar kan ik niet zo goed tegen. Nu heb ik een paar onwijs lieve familieleden die me zulke dingen meteen berichten.
Iemand bekritiseerd mijn (en me broers) opvoeding. En daar is nochtans niks mis mee. En het is gewoon pijnlijk om dat nu te zeggen, vooral als je bedenkt dat ik ongeveer voor een 1/3 ben opgevoed door me opa en oma...
Ik ben niet 'die lui'......quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Och, ik kan er best posten hoor. Even wat verandering van Spijs enzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
de schijt waarvan, of is dat te veel een vraag?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ook dat![]()
maar was voornamelijk figuurlijk bedoeld![]()
Mit joe alles hoed?
Ja, bij hem moet ook vet geld bij.......de overeenkomst is daarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een status aparte?? HiDiHo is Aruba??![]()
Alweer hommeles?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:13 schreef paddy het volgende:
JuliaWe hadden ook een Romeo maar die is er niet meer .
Veulen? Dus ook alweer hommeles. Zo jammer
Wat ben jij voor vader?? Zorg eens voor dat arme kind danquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, bij hem moet ook vet geld bij.......de overeenkomst is daar
Truste Tipschquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
oei, ik moet naar bed van m'n meisie - nou, dan ga ik maar toedels![]()
begrijp me niet verkeerd, paddy. ik vind het er ook leuk, maar de verbazing was erg groot dat men zo reageert op een paar uitspraken die nou niet echt wereldschokkend of aso waren..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Och, ik kan er best posten hoor. Even wat verandering van Spijs enzo
Trusten.......quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
Zet een stel kakelende kippen bij mekaar (ja 70% is vrouw) en dan krijg je ditquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef Disana het volgende:
Fijn dat dat op of rondom een uitvaart ter sprake komt - niet dus. Maar zo gaat het zo vaak.
dat laatste klinkt minderquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jjuah, ietwat moe. vroeg op, laat er in, beetje gesport en kinkhoest of zoiets.
Nou vooruit dan maar. Welterusten met z'n tweetjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
mazzel tipschquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
JW is mijn zoon toch? Of heb ik iets gemist....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ben jij voor vader?? Zorg eens voor dat arme kind dan![]()
Mooie naamquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:13 schreef paddy het volgende:
[..]
JuliaWe hadden ook een Romeo maar die is er niet meer .
Veulen? Dus ook alweer hommeles. Zo jammer
slaap lekker kruisjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
Ja idd... en hij komt geld tekort... zorg er dan voor dat hij dat niet meer tekort komtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
JW is mijn zoon toch? Of heb ik iets gemist....
Ja, de een na laatste rij ontbrak terwijl ik 'm aan het invoeren was, heel raar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
Mooie OP... maarre... missende avatars??
ajbquote:
Ik krijg er echt de kriebels in die COS. Pagina na pagina na pagina dezelfde geluiden. Kan het redelijk hanteren, maar soms schiet ik uit mijn slof......sorry voor dat feit. Ik moet er gewoon niet langer rondhangen dan vijf minuten, dan gaat het nog net.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd, paddy. ik vind het er ook leuk, maar de verbazing was erg groot dat men zo reageert op een paar uitspraken die nou niet echt wereldschokkend of aso waren..
Hondjes ook? Ja, ik pronk graag met haarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:
Mag er trouwens een andere TT komen?? Ik vind katten klotebeesten (en dat is bekend) en ik voel mij uitermate bezwaard om in een topic met een dergelijke TT te posten![]()
Ik las 'm natuurlijk pas achteraf, en ik vond het ook wel grappig (is makkelijk, achteraf), maar ik vond het moment wel erg slecht gekozen. Als er zoiets als een ontslagronde plaatsvindt, wil iedereen posten. Of zoiets dus net op dat moment moet...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd, paddy. ik vind het er ook leuk, maar de verbazing was erg groot dat men zo reageert op een paar uitspraken die nou niet echt wereldschokkend of aso waren..
Nee, dat was toch Hidahootje? Of is dat weer een kloon van....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd... en hij komt geld tekort... zorg er dan voor dat hij dat niet meer tekort komt![]()
Strange, het staat er iig goed en in de wiki staat het ook nog compleetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, de een na laatste rij ontbrak terwijl ik 'm aan het invoeren was, heel raar.
Zo zijn mensen nu eenmaal...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, heel erg vreemd volk, die streamers![]()
Ik heb vanavond geleerd dat een TT een persoonlijke mening mag bevattenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:
Mag er trouwens een andere TT komen?? Ik vind katten klotebeesten (en dat is bekend) en ik voel mij uitermate bezwaard om in een topic met een dergelijke TT te posten![]()
laat u niet kisten, popsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
JW is mijn zoon toch? Of heb ik iets gemist....
Oh fuck......... ik reageerde op WJ, jij reageerde op mij en toen ging ik de fout in door te denken dat..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat was toch Hidahootje? Of is dat weer een kloon van....
Ja, vorige week bij een kennis haar oma. Ook al dramaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alweer hommeles?
Heb ik iets gemist?
Ik heb trouwens ook een hond. Eens kijken of ik me foto album nog weet te vinden.
Nee ik heb geen hekel aan honden...... mits ze groter zijn dan een katquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:23 schreef paddy het volgende:
[..]
Hondjes ook? Ja, ik pronk graag met haarOok al is ze nu even geknipt
[afbeelding]
Ja, ik had er geen problemen mee. Zou het alleen wel lachen vinden wanneer een niet aanhanger van Huub een goede TT zou maken uiteraardquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geleerd dat een TT een persoonlijke mening mag bevatten![]()
![]()
Je bent een warhoofd.......heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh fuck......... ik reageerde op WJ, jij reageerde op mij en toen ging ik de fout in door te denken dat..
Enfin, my bad![]()
Ja, ja, ja... ik zeg het al: je hebt gelijk![]()
Denk jij dat er zulke masochisten bestaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:28 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, ik had er geen problemen mee. Zou het alleen wel lachen vinden wanneer een niet aanhanger van Huub een goede TT zou maken uiteraard
Dat kan wel wezen, maar je wist bij voorbaat dat ik een TT als deze als grievend zou ervaren, daarom kan ik niet anders dan dit als een persoonlijke aanval beschouwenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geleerd dat een TT een persoonlijke mening mag bevatten![]()
![]()
Euhquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik heb geen hekel aan honden...... mits ze groter zijn dan een kat
Enig idee hoeveel gezeik jij als mod dan krijgt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:28 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, ik had er geen problemen mee. Zou het alleen wel lachen vinden wanneer een niet aanhanger van Huub een goede TT zou maken uiteraard
Aan jou de taakquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen, maar je wist bij voorbaat dat ik een TT als deze als grievend zou ervaren, daarom kan ik niet anders dan dit als een persoonlijke aanval beschouwen![]()
Als het je niet bevaltquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen, maar je wist bij voorbaat dat ik een TT als deze als grievend zou ervaren, daarom kan ik niet anders dan dit als een persoonlijke aanval beschouwen![]()
Volgens mij is het probleem vooral dat ik nu niet zit te multitaskenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent een warhoofd.......heb ik gehoord.
Ik denk dat iedereen die het doet gezeik krijgt....beter dus om het maar te laten voor wat het is. Ik laat ze wentelen in zelfgenoegzaamheid, vind het wel welletjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel gezeik jij als mod dan krijgt?![]()
Yvonne voor Huub? Tja, ze hebben me zelf geleerd rebels te zijn. Dus die moet dan ook maar op hete koelen zittenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel gezeik jij als mod dan krijgt?![]()
Ik heb me toch prachtig ingehouden lijkt mequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die het doet gezeik krijgt....beter dus om het maar te laten voor wat het is. Ik laat ze wentelen in zelfgenoegzaamheid, vind het wel welletjes.
Volgens mij is je intern geheugen het probleem, in combinatie met cachequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem vooral dat ik nu niet zit te multitasken![]()
Het is toch een spel?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wat?? Dan treiter je de ander maar de poort uit??![]()
![]()
Ik heb niet eens alles meegekregen joh, het ging zo snel allemaal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb me toch prachtig ingehouden lijkt me![]()
Ik denk dat ik nu wel een post over input en uploaden kan gaan doen, maar als ik niet uitkijk word ik dan ranzig, dus ik laat het maar evenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij is je intern geheugen het probleem, in combinatie met cache
Geeft niets, ik vergeet ook wel eens een task of lijdt aan een geheugen lekquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij is je intern geheugen het probleem, in combinatie met cache
Ben je gek? Van een beetje weerwoord gaan ze heus niet dood.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die het doet gezeik krijgt....beter dus om het maar te laten voor wat het is. Ik laat ze wentelen in zelfgenoegzaamheid, vind het wel welletjes.
Wat een schatjequote:
Ja, ga jij eens even een beetje downgraden s.v.p.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu wel een post over input en uploaden kan gaan doen, maar als ik niet uitkijk word ik dan ranzig, dus ik laat het maar even
Ik ga een TR maken want je gaat maar door en dit hoort hier niet thuis.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk... en het gaat ook om een zak M&M's![]()
ventilatortje draait volle toeren?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu wel een post over input en uploaden kan gaan doen, maar als ik niet uitkijk word ik dan ranzig, dus ik laat het maar even
Heey, het is wel de bedoeling juist users te trekken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wat?? Dan treiter je de ander maar de poort uit??![]()
![]()
Wel een groot schatje hoor. Daar past die rat van jou 5x inquote:
Ja, ik vind het ook leuk, maar soms....soms.....dan merk ik dat mij toch enorm kan ergeren aan sommige lutsers..... Vind het wel raar van mijzelf, ik ken die mafkezen helemaal niet, maar toch wordt je dan ietwat meegetrokken in de foute emotie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben je gek? Van een beetje weerwoord gaan ze heus niet dood.
Ik vind het helemaal niet erg om ertegenin te gaan
Wel leuk zelfs
Gelijk doen, het valt me op dat je het nog niet gedaan hebt...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga een TR maken want je gaat maar door en dit hoort hier niet thuis.
Dat deed ik al...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ga jij eens even een beetje downgraden s.v.p.![]()
me 2quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben je gek? Van een beetje weerwoord gaan ze heus niet dood.
Ik vind het helemaal niet erg om ertegenin te gaan
Wel leuk zelfs
Rat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel een groot schatje hoor. Daar past die rat van jou 5x in![]()
groot? zijn toch ook kleine hondjes?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Juist...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Heey, het is wel de bedoeling juist users te trekken.
En anders klik je maar op mijn signature, daar staat wijze raadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat nog steeds door he? Wij willen hier gewoon over Huub posten en jij blijft de boel maar verstoren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelijk doen, het valt me op dat je het nog niet gedaan hebt...
Voor de mod die de TR behandelt: Kan mijn aantal notes me gelijk even medegedeeld worden in mijn waarschuwingsbrief? Bvd
http://uk.youtube.com/watch?v=eqVKqcIs9dkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
http://uk.youtube.com/watch?v=UVSJt5r5n6U
voor nachtzuster
nu pas? W-J al de hele tijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ken je zijn pa ook? Die is pas lief!
Hoe is het met je liezen mallerd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:36 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=vTnjsNTTz2Q
Ohoh!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je kunt over die kabouterkikker posten in het Huub-topic... dit is pure SC-vervuilingquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Je gaat nog steeds door he? Wij willen hier gewoon over Huub posten en jij blijft de boel maar verstoren.
Jongens, ik ga de hond even uitlaten![]()
Die van mij heeft ook een stamboek hoor en 4 namenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:39 schreef paddy het volgende:
Rat?![]()
Die van mij is uiteraard mooier en van adel
Ja, en ik vind die van jou ook leuk, maar tja![]()
Die geef ik aan Avonne door, Want ik weet op dat gebied niet wat mag op het Forumquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelijk doen, het valt me op dat je het nog niet gedaan hebt...
Voor de mod die de TR behandelt: Kan mijn aantal notes me gelijk even medegedeeld worden in mijn waarschuwingsbrief? Bvd
Gaat vooralsnog goed, heb je wijze raad opgevolgt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe is het met je liezen mallerd?
een beetje bezorgheid en aandacht doen het altijd goed
say again?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist...
Nu is het de bedoeling een oproep te doen voor users die door mij getrokken willen worden?![]()
Ga zelf maar. Je mag het hier over alles hebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt over die kabouterkikker posten in het Huub-topic... dit is pure SC-vervuiling
Ben je hier nu als user aan het posten of heb jij zojuist die TR gelezen??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Die geef ik aan Avonne door, Want ik weet op dat gebied niet wat mag op het Forum
hee grethaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gaat vooralsnog goed, heb je wijze raad opgevolgt.
Text en uitleg aan Paddy vragen graag... die begon er over... ik weet zelf nog niet helemaal hoe ik dat moet aanpakken enzo... nummertje trekken? inschrijving? alfabetische volgorde? op accountnummer?quote:
Modlikkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga zelf maar. Je mag het hier over alles hebben
Hè paddy?![]()
Net op tijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, ik heb drank op, dus waar het ook over gaat, ik geloof het
Nee, Lobasca is leuk. Die dramt niet zo door terwijl we het allemaal over Huub willen hebben en jij als enige nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Modlikker![]()
Is Lobasca weer eens wat anders aan t doen?? Als zij er is zit je iig niet te modlikken![]()
Je bent top.......thnx!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En anders klik je maar op mijn signature, daar staat wijze raad![]()
Het is geen jack russelquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:40 schreef willem-jozef het volgende:
groot? zijn toch ook kleine hondjes?
Er is zojuist een vrachtvliegtuig met briefjes van 10 de lading verloren boven Sneek....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:44 schreef uniekhoorn het volgende:
hoi hoornquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:44 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gaat vooralsnog goed, heb je wijze raad opgevolgt.
Wie belt Buuv even!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is zojuist een vrachtvliegtuig met briefjes van 10 de lading verloren boven Sneek....
Het schijnt daar inmiddels geld te regenen![]()
haha, wilde posten dat er aardbeving was in slochteren door een gaslek..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is zojuist een vrachtvliegtuig met briefjes van 10 de lading verloren boven Sneek....
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, en ik had die "ik geloof alles" post nog braaf gequotequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben nuchter, maar stond op het punt teletekst te tjekken
![]()
Bah!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Text en uitleg aan Paddy vragen graag... die begon er over... ik weet zelf nog niet helemaal hoe ik dat moet aanpakken enzo... nummertje trekken? inschrijving? alfabetische volgorde? op accountnummer?
Ik vind AA meetings tof als ik gedronken hebquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net op tijd![]()
AA meet is net begonnen![]()
That's mequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, en ik had die "ik geloof alles" post nog braaf gequote![]()
En ik kan toch niet meer rijden, dus te ver wegquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben nuchter, maar stond op het punt teletekst te tjekken
![]()
je oogst wat je zaaitquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou, doe is vriendelijk tegen muh
Ja, en dat zegt ze niet zomaar......ze kent je kernkwaliteiten!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben fucking onschuldig...... Paddy zei dat ik users moest trekken![]()
Ga je dates met jezelf weggeven voor de eerste 100 nieuwe gebruikers?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
Ik ben fucking onschuldig...... Paddy zei dat ik users moest trekken![]()
never mind..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik strooi er kwistig mee rond, weet niet meer wat tegen wie enzo.
Duh, echt niet... ik heb andere kwaliteitenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en dat zegt ze niet zomaar......ze kent je kernkwaliteiten!
Snel ff een muis met draadje aansluitenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Sug4r het volgende:
Shitt mijn muis is leeg en kan geen batterijen vinden
Tip: haal ze uit je viboquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Sug4r het volgende:
Peet zou onderdehand wel eens terug moeten zijn uit Turkijequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik mis PeeTeetje....waar zou die muts uithangen?
zoek nog onderdak voor vannacht
Oei, dat worden tabjes en sneltoetsen.....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Sug4r het volgende:
sKATtiequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
Jongens, wel on-topic blijven. Kijk nog even naar de TT![]()
Wil je er over praten? Koken kun je niet, dit kun je niet....wat kun je dan welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh, echt niet... ik heb andere kwaliteiten![]()
In dat geval maak ik even een paar kloontjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ga je dates met jezelf weggeven voor de eerste 100 nieuwe gebruikers?
Ik geef helemaal nix weg, maar ik merk wel welke kant dit opgaat... waar het vroeger nog standaard "Leandra zal wel in de kroeg zitten" was, zal het nu wel "Leandra zal wel weer een newbie daten" worden als ik weer eens ff 5 minuten wat anders aan t doen ben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ga je dates met jezelf weggeven voor de eerste 100 nieuwe gebruikers?
Was haar vliegtuigmaatschappij niet failliet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Peet zou onderdehand wel eens terug moeten zijn uit Turkije![]()
Ik zei niet dat ik het niet kon... ik zei dat ik andere kwaliteiten hadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil je er over praten? Koken kun je niet, dit kun je niet....wat kun je dan wel![]()
soury?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Sug4r het volgende:
WEL GODVERDOMME!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geef helemaal nix weg, maar ik merk wel welke kant dit opgaat... waar het vroeger nog standaard "Leandra zal wel in de kroeg zitten" was, zal het nu wel "Leandra zal wel weer een newbie daten" worden als ik weer eens ff 5 minuten wat anders aan t doen ben.
En ik date gvd helemaal niet![]()
Damn... bij jou kom ik zo wel op de koffie... sterker nog: ik zat het gisteren net te overwegen toen ik zag staan dat jij elders op de koffie zou gaan... alleen die edit kreeg ik niet meer meequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In dat geval maak ik even een paar kloontjes![]()
Ging ze geen 2 weken??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Peet zou onderdehand wel eens terug moeten zijn uit Turkije![]()
Staat niet op teletextquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
Jongens, wel on-topic blijven. Kijk nog even naar TT![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist...
Nu is het de bedoeling een oproep te doen voor users die door mij getrokken willen worden?![]()
Laat Leandra met rust, ik kan namelijk wel koken, en dit kan ik ook dus kies mijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil je er over praten? Koken kun je niet, dit kun je niet....wat kun je dan wel![]()
Thanksquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tip: haal ze uit je vibo
Ja waarom zit je eigenlijk niet in de kroeg?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
Ik geef helemaal nix weg, maar ik merk wel welke kant dit opgaat... waar het vroeger nog standaard "Leandra zal wel in de kroeg zitten" was, zal het nu wel "Leandra zal wel weer een newbie daten" worden als ik weer eens ff 5 minuten wat anders aan t doen ben.
En ik date gvd helemaal niet![]()
Wij zouden een terrasje gaan pakken kutnewbiequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WEL GODVERDOMME!
JE WAS VAN PLAN ME GEWOON TE LATEN STAAN OFZEAUX!?
Ik dacht dat jij iets had met honden van meer dan 20 kilo.....la maar.....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Laat Leandra met rust, ik kan namelijk wel koken, en dit kan ik ook dus kies mij
flamberen als het fornuis brandt(van lobasca hopelijk)zal het enige zijn, zuipschuitquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Laat Leandra met rust, ik kan namelijk wel koken, en dit kan ik ook dus kies mij
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij zouden een terrasje gaan pakken kutnewbie![]()
En je vriendinnetje zou ook meekomen.... lijkt me niet echt een 'date'![]()
Ehm ja... en wil je het verder ff oplossen met de heren, want het begint al een heel verhaal te wordenquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja waarom zit je eigenlijk niet in de kroeg?
Alleen die van de terugwegquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was haar vliegtuigmaatschappij niet failliet?![]()
Daar heb ik vanmiddag andere dingen over gehoord.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:01 schreef paddy het volgende:
Ik krijg het niet meer mee allemaal
Even wordt mijn raad gevraagd en ik lig er volledig uit hier. Het lijkt wel COS! Zo snel als dat gaat hier![]()
Dat denken mannen wel vaker te weten... ik ben benieuwd naar jouw versie....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaan we dan eens snel veranderen! Ik denk dat ik weet wat jij nodig hebt![]()
Best logischquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geef Leandra eensch een note voor afspreken met mij terwijl ze heul niet op komt dagen!![]()
![]()
![]()
Nu alquote:
Ik dacht een weekjequote:
Ik kijk wel even de andere kant opquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou een onwijs smerige opmerking maken maar er is een mod online![]()
Nee joh, de mod slaapt, je kunt het rustig op het bord mikkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wou een onwijs smerige opmerking maken maar er is een mod online![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=O2GFTr9tmug
Heb je al gegadigden? Misschien een leuke date voor Peter en KZquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
iemand die hier heen wil?
Beste winnaar,
Gefeliciteerd: je hebt twee vrijkaartjes voor de voorpremiere van de korte interactieve film Millionaire gewonnen. Mail mij je voor- en achternaam door, dan zorg ik ervoor dat je op de gastenlijst komt. Hieronder staat alle informatie die je verder nodig hebt.
Datum: 31 augustus 2007
Parkeren: gratis, in Parkeergarage P1, direct voor Mercurius.
Dresscode: feestelijk, be-a-millionaire (bling bling mag!)
Programma
20.30 – 21.15 uur: Ontvangst
21.15 – 21.25 uur: Vertonen van Millionaire
21.25 – 22.30 uur: Receptie
22.30 uur: Einde
Omdat ik morgenavond en zaterdagavond al ernstig moet zuipen... dus het lijkt me wel verstandig niet nu al te beginnenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja waarom zit je eigenlijk niet in de kroeg?
Ja, want ik val op honden van 20 kg+quote:
Als ze maar geen voedselvergiftiging ofzo heeft opgelopen.quote:
M'n stijltang is stuk..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
iemand die hier heen wil?
Beste winnaar,
Gefeliciteerd: je hebt twee vrijkaartjes voor de voorpremiere van de korte interactieve film Millionaire gewonnen. Mail mij je voor- en achternaam door, dan zorg ik ervoor dat je op de gastenlijst komt. Hieronder staat alle informatie die je verder nodig hebt.
Datum: 31 augustus 2007
Parkeren: gratis, in Parkeergarage P1, direct voor Mercurius.
Dresscode: feestelijk, be-a-millionaire (bling bling mag!)
Programma
20.30 – 21.15 uur: Ontvangst
21.15 – 21.25 uur: Vertonen van Millionaire
21.25 – 22.30 uur: Receptie
22.30 uur: Einde
*meldtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, want ik val op honden van 20 kg+
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat denken mannen wel vaker te weten... ik ben benieuwd naar jouw versie....
dan heb ik 12 MBIT en me netwerkkaart is 10 MBITquote:
Kijk dit soort postings helpen om roddels te perfectionerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
Omdat ik morgenavond en zaterdagavond al ernstig moet zuipen... dus het lijkt me wel verstandig niet nu al te beginnen
Gelukkig is het zaterdagavond iig om middernacht afgelopen zodat ik jullie daarna nog ernstig met mijn dronkemanswijsheden kan komen vervelen... mits we niet weer besluiten weet ik veel waar heen te gaan, maar dat had vorig jaar na het dorpsfeest een beetje ehm.... foute gevolgen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou een onwijs smerige opmerking maken maar er is een mod online
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is al de 2de... kom op heren, doe het eens even... ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Welk kloontje gebruiken we dit keer om haar imago om zeep te helpen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kijk dit soort postings helpen om roddels te perfectioneren![]()
Nou ja, veel mannen blaffen ook, 't is niet zo ernstig als het lijkt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat kost zo'n kaartje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
dan heb ik 12 MBIT en me netwerkkaart is 10 MBIT![]()
Sweet dreams.........quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:08 schreef paddy het volgende:
Ik ga mijn ratje uitlaten
Tot de volgende keer
Uiteraard... gelukkig kom ik daar (vrijwel zeker) geen FOK!kers tegen, en iig geen DGK FOK!kersquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kijk dit soort postings helpen om roddels te perfectioneren![]()
Truste Paddyquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:08 schreef paddy het volgende:
Ik ga mijn ratje uitlaten
Tot de volgende keer
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ¤5,- ofzo, het is alleen dat me server dan open moet. en dus down isquote:
Al dagenquote:
Wat film je, APK ?quote:
Twee zaken kunnen van toepassing zijn:quote:
Hij werkt nu voor DGKquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Twee zaken kunnen van toepassing zijn:
1. Of je bent het bos in gestuurd
2. Of ze hebben je laan uitgestuurd
Oh fuck!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
Al dagen
Bij 2 posts in een SC wordt er tegenwoordig al een Talitha bosspecial van de user aangemaakt, en die heb je vorige week gewonnen
Net zo down als Mallerd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh ¤5,- ofzo, het is alleen dat me server dan open moet. en dus down is![]()
Scanman die in de bosjes loopt te rotzooien.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Scanman die in de bosjes loopt te rotzooien.![]()
Net zo down als downerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Net zo down als Mallerd?
Met een ----EDIT-----?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
En?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij wil gewoon tieten zien, viezerd!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Wat krijg je bij 100?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kans op een date met mij, dus ik verzoek je je postgedrag danig te matigen
Kom op zeg, je zou mijn moeder kunnen zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
De kans op een date met mij, dus ik verzoek je je postgedrag danig te matigen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij wil gewoon tieten zien, viezerd!
Tieten zijn zo 2005.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij wil gewoon tieten zien, viezerd!
Ja daarom staat het me ook zo tegen dat je kans zou maken...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, je zou mijn moeder kunnen zijn.![]()
Hoeveel kansen heb ik al?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een 2de kans op een date mits je in de 10-post ronde niet geselecteerd werd
Niet zulke moeilijke vragen stellen hoorquote:
idd handen zijn 2007quote:
Jij gaat liever voor een kerel van 70?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
Ja daarom staat het me ook zo tegen dat je kans zou maken...
zal de rechtmatig eigenaar niet blij van worden denk ik. Tenzij je het terug gaat brengen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij gaan wij al een terrasje pakken....![]()
Sorry Amanda..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijke vragen stellen hoor![]()
Ik blijf me verbazenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonder streams?!?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=RTPrwWPeHOU
30 tot 40 is meer mijn leeftijdsgroepquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Jij gaat liever voor een kerel van 70?![]()
Hmmz... you've got a pointquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
zal de rechtmatig eigenaar niet blij van worden denk ik. Tenzij je het terug gaat brengen.
Al bijna een jaar niet meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
30 tot 40 is meer mijn leeftijdsgroep![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
http://uk.youtube.com/watch?v=mzNEgcqWDG4
31... zal wel op mannen slaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
30 tot 40 is meer mijn leeftijdsgroep![]()
1970?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Jij gaat liever voor een kerel van 70?![]()
Zo jammer dat het altijd ten koste van iemand moetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heeeel soms, ben je erg grappig
Altijd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo jammer dat het altijd ten koste van iemand moet![]()
3 Postings boven die van jou staat er nog 1 van d'rquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit Sug4r nog mee te lezen of is die lieverd al weer slapen?
Zocht eigenlijk me feyenoord cheer, naja dan maar dezequote:
dat komt door de drank niet meer zo rijkelijk vloeit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo jammer dat het altijd ten koste van iemand moet![]()
Ja, dat is nu energiewerk he. Je denkt aan iemand en opeens is ze daar......quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
3 Postings boven die van jou staat er nog 1 van d'r![]()
Telepathie... Zou dat ook werken op knappe mannen? Laten we bv zeggen George Clooney ofzo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, dat is nu energiewerk he. Je denkt aan iemand en opeens is ze daar......
*meldtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Telepathie... Zou dat ook werken op knappe mannen? Laten we bv zeggen George Clooney ofzo?
Nee ik heb eindelijk batterijen gevonden, er zaten er nog 4 in mijn fototoestelquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit Sug4r nog mee te lezen of is die lieverd al weer slapen?
WB dearquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee ik heb eindelijk batterijen gevonden, er zaten er nog 4 in mijn fototoestel![]()
49 is ook kapot.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
APK, ik doe het voorlopig met de standaard PI's.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee ik heb eindelijk batterijen gevonden, er zaten er nog 4 in mijn fototoestel Vibrator![]()
En gaat Nederland dan plat ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
peevert ouwe kontbefkoning/deejay!deze is lekker, gisteren door AntonPiecK op het spoor gezet. voor hullie:quote:
Neem je de vibrator grap mee in de OP?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
En hier zo verder: [DGK SC # 309] Nu met batterijen
Nee, "knappe" mannen zijn meestal leeghoofdenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Telepathie... Zou dat ook werken op knappe mannen? Laten we bv zeggen George Clooney ofzo?
Jij lijkt heul niet op george clooney. Eerder op de zanger van die band waar de kid van peet zo gek op is.quote:
Er zijn best uitzonderingenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee, "knappe" mannen zijn meestal leeghoofden
ikkuh niet!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee, "knappe" mannen zijn meestal leeghoofden
Ik denk dat het zeker op teletext komtquote:
Ik hou me even in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij lijkt heul niet op george clooney. Eerder op de zanger van die band waar de kid van peet zo gek op is.![]()
thanks dad!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn best uitzonderingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |