Alweer hommeles?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:13 schreef paddy het volgende:
JuliaWe hadden ook een Romeo maar die is er niet meer .
Veulen? Dus ook alweer hommeles. Zo jammer
Wat ben jij voor vader?? Zorg eens voor dat arme kind danquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, bij hem moet ook vet geld bij.......de overeenkomst is daar
Truste Tipschquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
oei, ik moet naar bed van m'n meisie - nou, dan ga ik maar toedels![]()
begrijp me niet verkeerd, paddy. ik vind het er ook leuk, maar de verbazing was erg groot dat men zo reageert op een paar uitspraken die nou niet echt wereldschokkend of aso waren..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Och, ik kan er best posten hoor. Even wat verandering van Spijs enzo
Trusten.......quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
Zet een stel kakelende kippen bij mekaar (ja 70% is vrouw) en dan krijg je ditquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef Disana het volgende:
Fijn dat dat op of rondom een uitvaart ter sprake komt - niet dus. Maar zo gaat het zo vaak.
dat laatste klinkt minderquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jjuah, ietwat moe. vroeg op, laat er in, beetje gesport en kinkhoest of zoiets.
Nou vooruit dan maar. Welterusten met z'n tweetjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
mazzel tipschquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
JW is mijn zoon toch? Of heb ik iets gemist....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ben jij voor vader?? Zorg eens voor dat arme kind dan![]()
Mooie naamquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:13 schreef paddy het volgende:
[..]
JuliaWe hadden ook een Romeo maar die is er niet meer .
Veulen? Dus ook alweer hommeles. Zo jammer
slaap lekker kruisjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
Ja idd... en hij komt geld tekort... zorg er dan voor dat hij dat niet meer tekort komtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
JW is mijn zoon toch? Of heb ik iets gemist....
Ja, de een na laatste rij ontbrak terwijl ik 'm aan het invoeren was, heel raar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
Mooie OP... maarre... missende avatars??
ajbquote:
Ik krijg er echt de kriebels in die COS. Pagina na pagina na pagina dezelfde geluiden. Kan het redelijk hanteren, maar soms schiet ik uit mijn slof......sorry voor dat feit. Ik moet er gewoon niet langer rondhangen dan vijf minuten, dan gaat het nog net.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd, paddy. ik vind het er ook leuk, maar de verbazing was erg groot dat men zo reageert op een paar uitspraken die nou niet echt wereldschokkend of aso waren..
Hondjes ook? Ja, ik pronk graag met haarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:
Mag er trouwens een andere TT komen?? Ik vind katten klotebeesten (en dat is bekend) en ik voel mij uitermate bezwaard om in een topic met een dergelijke TT te posten![]()
Ik las 'm natuurlijk pas achteraf, en ik vond het ook wel grappig (is makkelijk, achteraf), maar ik vond het moment wel erg slecht gekozen. Als er zoiets als een ontslagronde plaatsvindt, wil iedereen posten. Of zoiets dus net op dat moment moet...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd, paddy. ik vind het er ook leuk, maar de verbazing was erg groot dat men zo reageert op een paar uitspraken die nou niet echt wereldschokkend of aso waren..
Nee, dat was toch Hidahootje? Of is dat weer een kloon van....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd... en hij komt geld tekort... zorg er dan voor dat hij dat niet meer tekort komt![]()
Strange, het staat er iig goed en in de wiki staat het ook nog compleetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, de een na laatste rij ontbrak terwijl ik 'm aan het invoeren was, heel raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |