Ik ben niet 'die lui'......quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ongelooflijk zoals die lui met z'n allen een front vormden haha
Och, ik kan er best posten hoor. Even wat verandering van Spijs enzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ongelooflijk zoals die lui met z'n allen een front vormden haha
de schijt waarvan, of is dat te veel een vraag?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ook dat![]()
maar was voornamelijk figuurlijk bedoeld![]()
Mit joe alles hoed?
Ja, bij hem moet ook vet geld bij.......de overeenkomst is daarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een status aparte?? HiDiHo is Aruba??![]()
Alweer hommeles?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:13 schreef paddy het volgende:
JuliaWe hadden ook een Romeo maar die is er niet meer .
Veulen? Dus ook alweer hommeles. Zo jammer
Wat ben jij voor vader?? Zorg eens voor dat arme kind danquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, bij hem moet ook vet geld bij.......de overeenkomst is daar
Truste Tipschquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
oei, ik moet naar bed van m'n meisie - nou, dan ga ik maar toedels![]()
begrijp me niet verkeerd, paddy. ik vind het er ook leuk, maar de verbazing was erg groot dat men zo reageert op een paar uitspraken die nou niet echt wereldschokkend of aso waren..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Och, ik kan er best posten hoor. Even wat verandering van Spijs enzo
Trusten.......quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
Zet een stel kakelende kippen bij mekaar (ja 70% is vrouw) en dan krijg je ditquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef Disana het volgende:
Fijn dat dat op of rondom een uitvaart ter sprake komt - niet dus. Maar zo gaat het zo vaak.
dat laatste klinkt minderquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jjuah, ietwat moe. vroeg op, laat er in, beetje gesport en kinkhoest of zoiets.
Nou vooruit dan maar. Welterusten met z'n tweetjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
mazzel tipschquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
JW is mijn zoon toch? Of heb ik iets gemist....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ben jij voor vader?? Zorg eens voor dat arme kind dan![]()
Mooie naamquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:13 schreef paddy het volgende:
[..]
JuliaWe hadden ook een Romeo maar die is er niet meer .
Veulen? Dus ook alweer hommeles. Zo jammer
slaap lekker kruisjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |