Ja, en dat zegt ze niet zomaar......ze kent je kernkwaliteiten!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben fucking onschuldig...... Paddy zei dat ik users moest trekken![]()
Ga je dates met jezelf weggeven voor de eerste 100 nieuwe gebruikers?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
Ik ben fucking onschuldig...... Paddy zei dat ik users moest trekken![]()
never mind..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik strooi er kwistig mee rond, weet niet meer wat tegen wie enzo.
Duh, echt niet... ik heb andere kwaliteitenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en dat zegt ze niet zomaar......ze kent je kernkwaliteiten!
Snel ff een muis met draadje aansluitenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Sug4r het volgende:
Shitt mijn muis is leeg en kan geen batterijen vinden
Tip: haal ze uit je viboquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Sug4r het volgende:
Peet zou onderdehand wel eens terug moeten zijn uit Turkijequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik mis PeeTeetje....waar zou die muts uithangen?
zoek nog onderdak voor vannacht
Oei, dat worden tabjes en sneltoetsen.....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Sug4r het volgende:
sKATtiequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
Jongens, wel on-topic blijven. Kijk nog even naar de TT![]()
Wil je er over praten? Koken kun je niet, dit kun je niet....wat kun je dan welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh, echt niet... ik heb andere kwaliteiten![]()
In dat geval maak ik even een paar kloontjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ga je dates met jezelf weggeven voor de eerste 100 nieuwe gebruikers?
Ik geef helemaal nix weg, maar ik merk wel welke kant dit opgaat... waar het vroeger nog standaard "Leandra zal wel in de kroeg zitten" was, zal het nu wel "Leandra zal wel weer een newbie daten" worden als ik weer eens ff 5 minuten wat anders aan t doen ben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ga je dates met jezelf weggeven voor de eerste 100 nieuwe gebruikers?
Was haar vliegtuigmaatschappij niet failliet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Peet zou onderdehand wel eens terug moeten zijn uit Turkije![]()
Ik zei niet dat ik het niet kon... ik zei dat ik andere kwaliteiten hadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil je er over praten? Koken kun je niet, dit kun je niet....wat kun je dan wel![]()
soury?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Sug4r het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |