quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gaat vooralsnog goed, heb je wijze raad opgevolgt.
Wie belt Buuv even!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is zojuist een vrachtvliegtuig met briefjes van 10 de lading verloren boven Sneek....
Het schijnt daar inmiddels geld te regenen![]()
haha, wilde posten dat er aardbeving was in slochteren door een gaslek..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is zojuist een vrachtvliegtuig met briefjes van 10 de lading verloren boven Sneek....
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, en ik had die "ik geloof alles" post nog braaf gequotequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben nuchter, maar stond op het punt teletekst te tjekken
![]()
Bah!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Text en uitleg aan Paddy vragen graag... die begon er over... ik weet zelf nog niet helemaal hoe ik dat moet aanpakken enzo... nummertje trekken? inschrijving? alfabetische volgorde? op accountnummer?
Ik vind AA meetings tof als ik gedronken hebquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net op tijd![]()
AA meet is net begonnen![]()
That's mequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, en ik had die "ik geloof alles" post nog braaf gequote![]()
En ik kan toch niet meer rijden, dus te ver wegquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben nuchter, maar stond op het punt teletekst te tjekken
![]()
je oogst wat je zaaitquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou, doe is vriendelijk tegen muh
Ja, en dat zegt ze niet zomaar......ze kent je kernkwaliteiten!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben fucking onschuldig...... Paddy zei dat ik users moest trekken![]()
Ga je dates met jezelf weggeven voor de eerste 100 nieuwe gebruikers?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
Ik ben fucking onschuldig...... Paddy zei dat ik users moest trekken![]()
never mind..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik strooi er kwistig mee rond, weet niet meer wat tegen wie enzo.
Duh, echt niet... ik heb andere kwaliteitenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en dat zegt ze niet zomaar......ze kent je kernkwaliteiten!
Snel ff een muis met draadje aansluitenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Sug4r het volgende:
Shitt mijn muis is leeg en kan geen batterijen vinden
Tip: haal ze uit je viboquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Sug4r het volgende:
Shitt mijn muis is leeg en kan geen batterijen vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |