Zo zijn mensen nu eenmaal...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, heel erg vreemd volk, die streamers![]()
Ik heb vanavond geleerd dat een TT een persoonlijke mening mag bevattenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:
Mag er trouwens een andere TT komen?? Ik vind katten klotebeesten (en dat is bekend) en ik voel mij uitermate bezwaard om in een topic met een dergelijke TT te posten![]()
laat u niet kisten, popsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
JW is mijn zoon toch? Of heb ik iets gemist....
Oh fuck......... ik reageerde op WJ, jij reageerde op mij en toen ging ik de fout in door te denken dat..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat was toch Hidahootje? Of is dat weer een kloon van....
Ja, vorige week bij een kennis haar oma. Ook al dramaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alweer hommeles?
Heb ik iets gemist?
Ik heb trouwens ook een hond. Eens kijken of ik me foto album nog weet te vinden.
Nee ik heb geen hekel aan honden...... mits ze groter zijn dan een katquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:23 schreef paddy het volgende:
[..]
Hondjes ook? Ja, ik pronk graag met haarOok al is ze nu even geknipt
[afbeelding]
Ja, ik had er geen problemen mee. Zou het alleen wel lachen vinden wanneer een niet aanhanger van Huub een goede TT zou maken uiteraardquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geleerd dat een TT een persoonlijke mening mag bevatten![]()
![]()
Je bent een warhoofd.......heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh fuck......... ik reageerde op WJ, jij reageerde op mij en toen ging ik de fout in door te denken dat..
Enfin, my bad![]()
Ja, ja, ja... ik zeg het al: je hebt gelijk![]()
Denk jij dat er zulke masochisten bestaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:28 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, ik had er geen problemen mee. Zou het alleen wel lachen vinden wanneer een niet aanhanger van Huub een goede TT zou maken uiteraard
Dat kan wel wezen, maar je wist bij voorbaat dat ik een TT als deze als grievend zou ervaren, daarom kan ik niet anders dan dit als een persoonlijke aanval beschouwenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geleerd dat een TT een persoonlijke mening mag bevatten![]()
![]()
Euhquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik heb geen hekel aan honden...... mits ze groter zijn dan een kat
Enig idee hoeveel gezeik jij als mod dan krijgt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:28 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, ik had er geen problemen mee. Zou het alleen wel lachen vinden wanneer een niet aanhanger van Huub een goede TT zou maken uiteraard
Aan jou de taakquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen, maar je wist bij voorbaat dat ik een TT als deze als grievend zou ervaren, daarom kan ik niet anders dan dit als een persoonlijke aanval beschouwen![]()
Als het je niet bevaltquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen, maar je wist bij voorbaat dat ik een TT als deze als grievend zou ervaren, daarom kan ik niet anders dan dit als een persoonlijke aanval beschouwen![]()
Volgens mij is het probleem vooral dat ik nu niet zit te multitaskenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent een warhoofd.......heb ik gehoord.
Ik denk dat iedereen die het doet gezeik krijgt....beter dus om het maar te laten voor wat het is. Ik laat ze wentelen in zelfgenoegzaamheid, vind het wel welletjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel gezeik jij als mod dan krijgt?![]()
Yvonne voor Huub? Tja, ze hebben me zelf geleerd rebels te zijn. Dus die moet dan ook maar op hete koelen zittenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel gezeik jij als mod dan krijgt?![]()
Ik heb me toch prachtig ingehouden lijkt mequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die het doet gezeik krijgt....beter dus om het maar te laten voor wat het is. Ik laat ze wentelen in zelfgenoegzaamheid, vind het wel welletjes.
Volgens mij is je intern geheugen het probleem, in combinatie met cachequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem vooral dat ik nu niet zit te multitasken![]()
Het is toch een spel?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wat?? Dan treiter je de ander maar de poort uit??![]()
![]()
Ik heb niet eens alles meegekregen joh, het ging zo snel allemaal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb me toch prachtig ingehouden lijkt me![]()
Ik denk dat ik nu wel een post over input en uploaden kan gaan doen, maar als ik niet uitkijk word ik dan ranzig, dus ik laat het maar evenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij is je intern geheugen het probleem, in combinatie met cache
Geeft niets, ik vergeet ook wel eens een task of lijdt aan een geheugen lekquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij is je intern geheugen het probleem, in combinatie met cache
Ben je gek? Van een beetje weerwoord gaan ze heus niet dood.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die het doet gezeik krijgt....beter dus om het maar te laten voor wat het is. Ik laat ze wentelen in zelfgenoegzaamheid, vind het wel welletjes.
Wat een schatjequote:
Ja, ga jij eens even een beetje downgraden s.v.p.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu wel een post over input en uploaden kan gaan doen, maar als ik niet uitkijk word ik dan ranzig, dus ik laat het maar even
Ik ga een TR maken want je gaat maar door en dit hoort hier niet thuis.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk... en het gaat ook om een zak M&M's![]()
ventilatortje draait volle toeren?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu wel een post over input en uploaden kan gaan doen, maar als ik niet uitkijk word ik dan ranzig, dus ik laat het maar even
Heey, het is wel de bedoeling juist users te trekken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wat?? Dan treiter je de ander maar de poort uit??![]()
![]()
Wel een groot schatje hoor. Daar past die rat van jou 5x inquote:
Ja, ik vind het ook leuk, maar soms....soms.....dan merk ik dat mij toch enorm kan ergeren aan sommige lutsers..... Vind het wel raar van mijzelf, ik ken die mafkezen helemaal niet, maar toch wordt je dan ietwat meegetrokken in de foute emotie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben je gek? Van een beetje weerwoord gaan ze heus niet dood.
Ik vind het helemaal niet erg om ertegenin te gaan
Wel leuk zelfs
Gelijk doen, het valt me op dat je het nog niet gedaan hebt...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga een TR maken want je gaat maar door en dit hoort hier niet thuis.
Dat deed ik al...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ga jij eens even een beetje downgraden s.v.p.![]()
me 2quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben je gek? Van een beetje weerwoord gaan ze heus niet dood.
Ik vind het helemaal niet erg om ertegenin te gaan
Wel leuk zelfs
Rat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel een groot schatje hoor. Daar past die rat van jou 5x in![]()
groot? zijn toch ook kleine hondjes?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel een groot schatje hoor. Daar past die rat van jou 5x in![]()
Juist...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Heey, het is wel de bedoeling juist users te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |