WEL GODVERDOMME!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geef helemaal nix weg, maar ik merk wel welke kant dit opgaat... waar het vroeger nog standaard "Leandra zal wel in de kroeg zitten" was, zal het nu wel "Leandra zal wel weer een newbie daten" worden als ik weer eens ff 5 minuten wat anders aan t doen ben.
En ik date gvd helemaal niet![]()
Damn... bij jou kom ik zo wel op de koffie... sterker nog: ik zat het gisteren net te overwegen toen ik zag staan dat jij elders op de koffie zou gaan... alleen die edit kreeg ik niet meer meequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In dat geval maak ik even een paar kloontjes![]()
Ging ze geen 2 weken??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Peet zou onderdehand wel eens terug moeten zijn uit Turkije![]()
Staat niet op teletextquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
Jongens, wel on-topic blijven. Kijk nog even naar TT![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist...
Nu is het de bedoeling een oproep te doen voor users die door mij getrokken willen worden?![]()
Laat Leandra met rust, ik kan namelijk wel koken, en dit kan ik ook dus kies mijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil je er over praten? Koken kun je niet, dit kun je niet....wat kun je dan wel![]()
Thanksquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tip: haal ze uit je vibo
Ja waarom zit je eigenlijk niet in de kroeg?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
Ik geef helemaal nix weg, maar ik merk wel welke kant dit opgaat... waar het vroeger nog standaard "Leandra zal wel in de kroeg zitten" was, zal het nu wel "Leandra zal wel weer een newbie daten" worden als ik weer eens ff 5 minuten wat anders aan t doen ben.
En ik date gvd helemaal niet![]()
Wij zouden een terrasje gaan pakken kutnewbiequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WEL GODVERDOMME!
JE WAS VAN PLAN ME GEWOON TE LATEN STAAN OFZEAUX!?
Ik dacht dat jij iets had met honden van meer dan 20 kilo.....la maar.....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Laat Leandra met rust, ik kan namelijk wel koken, en dit kan ik ook dus kies mij
flamberen als het fornuis brandt(van lobasca hopelijk)zal het enige zijn, zuipschuitquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Laat Leandra met rust, ik kan namelijk wel koken, en dit kan ik ook dus kies mij
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij zouden een terrasje gaan pakken kutnewbie![]()
En je vriendinnetje zou ook meekomen.... lijkt me niet echt een 'date'![]()
Ehm ja... en wil je het verder ff oplossen met de heren, want het begint al een heel verhaal te wordenquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja waarom zit je eigenlijk niet in de kroeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |