*meldtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, want ik val op honden van 20 kg+
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat denken mannen wel vaker te weten... ik ben benieuwd naar jouw versie....
dan heb ik 12 MBIT en me netwerkkaart is 10 MBITquote:
Kijk dit soort postings helpen om roddels te perfectionerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
Omdat ik morgenavond en zaterdagavond al ernstig moet zuipen... dus het lijkt me wel verstandig niet nu al te beginnen
Gelukkig is het zaterdagavond iig om middernacht afgelopen zodat ik jullie daarna nog ernstig met mijn dronkemanswijsheden kan komen vervelen... mits we niet weer besluiten weet ik veel waar heen te gaan, maar dat had vorig jaar na het dorpsfeest een beetje ehm.... foute gevolgen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou een onwijs smerige opmerking maken maar er is een mod online
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is al de 2de... kom op heren, doe het eens even... ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Welk kloontje gebruiken we dit keer om haar imago om zeep te helpen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kijk dit soort postings helpen om roddels te perfectioneren![]()
Nou ja, veel mannen blaffen ook, 't is niet zo ernstig als het lijkt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat kost zo'n kaartje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
dan heb ik 12 MBIT en me netwerkkaart is 10 MBIT![]()
Sweet dreams.........quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:08 schreef paddy het volgende:
Ik ga mijn ratje uitlaten
Tot de volgende keer
Uiteraard... gelukkig kom ik daar (vrijwel zeker) geen FOK!kers tegen, en iig geen DGK FOK!kersquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kijk dit soort postings helpen om roddels te perfectioneren![]()
Truste Paddyquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:08 schreef paddy het volgende:
Ik ga mijn ratje uitlaten
Tot de volgende keer
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ¤5,- ofzo, het is alleen dat me server dan open moet. en dus down isquote:
| Forum Opties | |