En anders klik je maar op mijn signature, daar staat wijze raadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die het doet gezeik krijgt....beter dus om het maar te laten voor wat het is. Ik laat ze wentelen in zelfgenoegzaamheid, vind het wel welletjes.
Je gaat nog steeds door he? Wij willen hier gewoon over Huub posten en jij blijft de boel maar verstoren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelijk doen, het valt me op dat je het nog niet gedaan hebt...
Voor de mod die de TR behandelt: Kan mijn aantal notes me gelijk even medegedeeld worden in mijn waarschuwingsbrief? Bvd
http://uk.youtube.com/watch?v=eqVKqcIs9dkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
http://uk.youtube.com/watch?v=UVSJt5r5n6U
voor nachtzuster
nu pas? W-J al de hele tijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ken je zijn pa ook? Die is pas lief!
Hoe is het met je liezen mallerd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:36 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=vTnjsNTTz2Q
Ohoh!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel een groot schatje hoor. Daar past die rat van jou 5x in![]()
Je kunt over die kabouterkikker posten in het Huub-topic... dit is pure SC-vervuilingquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Je gaat nog steeds door he? Wij willen hier gewoon over Huub posten en jij blijft de boel maar verstoren.
Jongens, ik ga de hond even uitlaten![]()
Die van mij heeft ook een stamboek hoor en 4 namenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:39 schreef paddy het volgende:
Rat?![]()
Die van mij is uiteraard mooier en van adel
Ja, en ik vind die van jou ook leuk, maar tja![]()
Die geef ik aan Avonne door, Want ik weet op dat gebied niet wat mag op het Forumquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelijk doen, het valt me op dat je het nog niet gedaan hebt...
Voor de mod die de TR behandelt: Kan mijn aantal notes me gelijk even medegedeeld worden in mijn waarschuwingsbrief? Bvd
Gaat vooralsnog goed, heb je wijze raad opgevolgt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe is het met je liezen mallerd?
een beetje bezorgheid en aandacht doen het altijd goed
say again?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist...
Nu is het de bedoeling een oproep te doen voor users die door mij getrokken willen worden?![]()
Ga zelf maar. Je mag het hier over alles hebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt over die kabouterkikker posten in het Huub-topic... dit is pure SC-vervuiling
Ben je hier nu als user aan het posten of heb jij zojuist die TR gelezen??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Die geef ik aan Avonne door, Want ik weet op dat gebied niet wat mag op het Forum
hee grethaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gaat vooralsnog goed, heb je wijze raad opgevolgt.
Text en uitleg aan Paddy vragen graag... die begon er over... ik weet zelf nog niet helemaal hoe ik dat moet aanpakken enzo... nummertje trekken? inschrijving? alfabetische volgorde? op accountnummer?quote:
Modlikkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga zelf maar. Je mag het hier over alles hebben
Hè paddy?![]()
Net op tijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, ik heb drank op, dus waar het ook over gaat, ik geloof het
Nee, Lobasca is leuk. Die dramt niet zo door terwijl we het allemaal over Huub willen hebben en jij als enige nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Modlikker![]()
Is Lobasca weer eens wat anders aan t doen?? Als zij er is zit je iig niet te modlikken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |