quote:
Ik ben het dus met je eens!!quote:
De OP in de WIKI is gefixtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:47 schreef MPG het volgende:
WTF
Die OP
Heeft McDavid lopen kutten?
Ik voor de verandering ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben het dus met je eens!![afbeelding]
Muck, ffies crtl+c, ctrl+v doen!quote:
Wordpad FTWquote:
Alsjeblieft?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
Muck, wil je de normale OP erin doen...
Die McD heeft wel humor...quote:
neequote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
Muck, wil je de normale OP erin doen...
Nee. Vanavond ga ik een nieuwe makenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is de kopie van de OP van jou nog steeds vrij recent?
hooiquote:
14quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Vanavond ga ik een nieuwe maken![]()
Zet een TR...quote:
asjeblieft? Voor mijquote:
Of beter. ik doe het nu, en knal em vanavond ff op de webspacequote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:53 schreef mcDavid het volgende:
Oh, eh, hoi [afbeelding][afbeelding]
Ja. Ik vind van wel. Hysterische reacties. Lol.quote:
Haal dan ook meteen een taalfout eruit, die er op slinkse wijze is ingeslopen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Vanavond ga ik een nieuwe maken![]()
McDquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:53 schreef mcDavid het volgende:
gewoanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Haal dan ook meteen een taalfout eruit, die er op slinkse wijze is ingeslopen!![]()
Teletubbiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:56 schreef mcDavid het volgende:
Nog een keer!
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Die staat er al minstens 10 weken in.....quote:
schmiechtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:57 schreef OA het volgende:
[..]
Die staat er al minstens 10 weken in.....![]()
Goeie garp.quote:
Dáág.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:58 schreef OA het volgende:
Mensen, waterbus ftw!!![]()
OV![]()
Laat de waterbus nou OV zijn....![]()
...
Juist.....![]()
Anyway, ik ben weg dus!![]()
Is die ook van de RET?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:58 schreef OA het volgende:
OV![]()
...
Juist.....![]()
Tschüss OAquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:58 schreef OA het volgende:
OV![]()
...
Juist.....![]()
Trusten Kuukiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dáág..
Ik maak me nuttig. Ik ga slapen.
kan ook aan mijn mentale gesteldheid liggen hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Ik vind van wel. Hysterische reacties. Lol.
kom maar hierheen, ik heb mijn slaapbank toch nog niet ingeklaptquote:
hoe is het?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Poppetje!![]()
[afbeelding]
Weut je wel hoe ver weg dat is joh!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:05 schreef Muck het volgende:
[..]
kom maar hierheen, ik heb mijn slaapbank toch nog niet ingeklapt
Ik verveel me. Gaan we wat leuks doen vanavond?quote:
geen idee....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weut je wel hoe ver weg dat is joh!
Niet zeuren maar fietsen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weut je wel hoe ver weg dat is joh!
Als ik daar fietsend heenga, ben ik tegen de tijd dat ik daar ben bekaf en heb bovendien zadelpijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet zeuren maar fietsen!![]()
ja, je moet er wat voor over hebben hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik daar fietsend heenga, ben ik tegen de tijd dat ik daar ben bekaf en heb bovendien zadelpijn
Delft.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:20 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, je moet er wat voor over hebben he
waar moet je vandaan komen dan?
Ohja en bovendien heeft ze een mannenbroek, dus da's kloten met die gulp voor mijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik daar fietsend heenga, ben ik tegen de tijd dat ik daar ben bekaf en heb bovendien zadelpijn
quote:
ik heb straks een personeelsfeestjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik verveel me. Gaan we wat leuks doen vanavond?
En alles goed met jou verder?
die heb ik niet aa-haanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja en bovendien heeft ze een mannenbroek, dus da's kloten met die gulp voor mij
En dat heb je niet voor Muck over?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat wel, alleen komt er dan van die secks niks meer terechtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dat heb je niet voor Muck over?![]()
Afbellen en met mij op de bank gaan liggenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb straks een personeelsfeestje
Terwijl ik liever op de bank lig met een goeie film
zou je denkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat wel, alleen komt er dan van die secks niks meer terecht [afbeelding]
nee want netwerkencarriere en zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Afbellen en met mij op de bank gaan liggen![]()
seizure!!!!!Ooneoneneoshiftone!!!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:56 schreef mcDavid het volgende:
Nog een keer!
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja, als je geld belangerijker vind dan liefde ....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee want netwerkencarriere en zo![]()
je hebt mij toch nog?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou ja, als je geld belangerijker vind dan liefde ....![]()
wie praat er over geld?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou ja, als je geld belangerijker vind dan liefde ....![]()
ben je nou nog geen miljonair?!quote:
Werk gaat natuurlijk niet om geld, je hebt gelijkquote:
juist.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Werk gaat natuurlijk niet om geld, je hebt gelijk![]()
![]()
Hello noquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Werk gaat natuurlijk niet om geld, je hebt gelijk![]()
![]()
Het geld dat je over hebt kan je op mijn rekening storten.quote:
Lekkaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:35 schreef Sjowhan het volgende:
Heb het hier ook best warm
Kan ook wel komen door het warme soeppie
Nu een bakkie met hertog-ijs om af te koelen![]()
Dat moet je je vriezer vragenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:44 schreef Muck het volgende:
oeh, krijg ik ook ijs?
Nee, gemeente Dordrechtquote:
Wie zwijgt stemt toe?quote:
maar er zit alleen maar bevroren bami en kipschnitzels inquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie zwijgt stemt toe?
daarom vraag ik het ook aan jou he!quote:
Als je het nou eens aan mij vraagtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:08 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom vraag ik het ook aan jou he!
Ik wel. Bijna.quote:
Hounietquote:
hallo MPG, nog mensen gebeldquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel. Bijna.
Nouja, er wordt iig hard aan gewerkt![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:40 schreef covie het volgende:
Hooooi![]()
Vervelend zeg iedereen komt langs vandaag heb ik nog niks gestreken![]()
da's 2 minuten om precies te zijn!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:44 schreef covie het volgende:
Ik ga maar weer.... nu wel ff een uurtje strijken tot het volgende bezoek komt [afbeelding] [afbeelding]
Nope, drukke dag gehad @TU/e. Morgen rustig dagje vooralsnog. FF wat lopende zaken afhandelen, Wat knutselen en owja, ook nog 2 uurtjes college.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
hallo MPG, nog mensen gebeld?
Coviequote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:40 schreef covie het volgende:
Hooooi![]()
Vervelend zeg iedereen komt langs vandaag heb ik nog niks gestreken![]()
Succes dermeequote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:44 schreef covie het volgende:
Ik ga maar weer.... nu wel ff een uurtje strijken tot het volgende bezoek komt [afbeelding] [afbeelding]
mamaquote:
dan heb ik wat gemistquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:09 schreef buzzer het volgende:
Zo, zijn we weer kloonvrij ? (ik werd er echt pischagrijnig van vanmiddag)
dat ken ik jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:19 schreef buzzer het volgende:
Shit, visite (totaaaaaaaal vergeten)
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:19 schreef buzzer het volgende:
Shit, visite (totaaaaaaaal vergeten)
Sssst!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:16 schreef Houniet het volgende:
daar heb ik ook een hekel aan. gelukkig zijn die klonen nu verwijderd
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
hoef jij het een keer niet te doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Allo Alloquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:25 schreef Muck het volgende:
ik ben ondertussen allo allo aan het kijken
Heb ik ook een keertje vrijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:28 schreef Muck het volgende:
[..]
hoef jij het een keer niet te doen
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef crossover het volgende:
Thanks. Duik er maar weer vroeg in vandaag
Mja ik de afgelopen week wel, nogal hectisch geweest allemaal.. veel reizen, nieuwe studie en gewoon een moeilijke periodequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat duikt iedereen er tegenwoordig vroeg in?
Ik denk er ook aan, maar heb nog helemaal geen zinquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat duikt iedereen er tegenwoordig vroeg in?
Hmmm. Das wel klote ja. Naja. Slaap lekker zometeen en zorg dat alles weer op de rails komtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja ik de afgelopen week wel, nogal hectisch geweest allemaal.. veel reizen, nieuwe studie en gewoon een moeilijke periode
Jep. Gemeentelijk OVquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:45 schreef OA het volgende:
Heb je mijn post over de waterbus nog gezien?
Thanks, het komt allemaal wel goed. 24-10.gifquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm. Das wel klote ja. Naja. Slaap lekker zometeen en zorg dat alles weer op de rails komt [afbeelding]
Deze danquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:54 schreef OA het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/81035#3916438
Moe je ff vanaf dit bericht lezen....![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:54 schreef OA het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/81035#3916438
Moe je ff vanaf dit bericht lezen....![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep. Gemeentelijk OV
Gemeentelijk OV dat aanbesteed wordt en bij Veolia/Connexxion/RET/etc* belandt![]()
![]()
*Doorhalen wat niet van toepassing is
GMTAquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Thanks, het komt allemaal wel goed. 24-10.gif
[..]
Deze danhttp://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/81042/1/50#3916856
Het is dezelfde user, niet eens gezienquote:
Die loopt al een tijdje op de FP en in NWS? te ziekenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Het is dezelfde user, niet eens gezien![]()
Wat een knurft zeg
Echt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Die loopt al een tijdje op de FP en in NWS? te zieken
VOlgens mij heeft ie ook al eens een ellenlange discussie met papier gehad![]()
Jep. Ik zie overigens dat deze usert NIET op het forum komtquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:24 schreef MPG het volgende:
Owja. Voor ik het vergeet. Een kwartiertje geleden heb ik een verse backup gemaakt van de wiki en de OP.
Hopelijk ga ik deze nooit nodig hebben.
Het gaat meer om de posts van die user. Nogal radicaal Gristelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:25 schreef Sjowhan het volgende:
Zo boeiend is 't niet dat een user enkel op de FP komt toch?
overigens staat er weer "gewoon" ipv "gewOAn".quote:
[KSC 438] Ouwe chagerijn!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:32 schreef eer-ik het volgende:
ah, mijn naamtopic is nog steeds open.
Mja, sorry, dit topic heeft niet voor de grap deze TT.quote:
Zo zijn er nog een paar. Klit is een leuke om mee te discussieren. Die komt wel op het forum.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Het gaat meer om de posts van die user. Nogal radicaal Gristelijk.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, sorry, dit topic heeft niet voor de grap deze TT.
Ben even niet in staat om daarom te lachen.
Owjaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo zijn er nog een paar. Klit is een leuke om mee te discussieren. Die komt wel op het forum.
hoiquote:
kromme zin?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Is er iets aan het handje ofzo? Dat je kromme zin hebt?
Welterusten OAquote:
waarom ga je dan ook om kwart voor 11 de mand in?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:42 schreef Houniet het volgende:
kan niet slapen, warme melk met honing will do the trick
Ow kut. Mijn excuses. Ik stond er ff niet bij stil dat jij die Venlose (hooguit Limburgse) uitdrukking niet kentquote:
Hij lag er al een tijd inquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waarom ga je dan ook om kwart voor 11 de mand in?
vandaar de TTquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow kut. Mijn excuses. Ik stond er ff niet bij stil dat jij die Venlose (hooguit Limburgse) uitdrukking niet kent. Slechte zin, chagerijnig, etc, bedoel ik iig .
zo werkt dat hier niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij lag er al een tijd in
De halve KSC ligt tegenwoordig apevroeg te maffen
Ja nee, he. Dat weet ik. Maar is er iets loos ofzo, dat je al de halve of zelfs de hele dag chagrijnig bent?quote:
Kuukie mag vroeg maffen, die heeft last van der hoofd en moet rusten, al is ze nu naar Rowwen Hèze geloof ikquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zo werkt dat hier niet.
Ik pit niet voor 12 uur
ook al denk ik dat ik vandaag ga verzaken, voel me toch ietwat moe
pretty much de hele dag idd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja nee, he. Dat weet ik. Maar is er iets loos ofzo, dat je al de halve of zelfs de hele dag chagrijnig bent?
da's gek zat.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Kuukie mag vroeg maffen, die heeft last van der hoofd en moet rusten, al is ze nu naar Rowwen Hèze geloof ik
De rest heeft geen excuus. Ik trek ook door tot 1 uur, half 2 en s anderdaags weer op tijd deruit.
Mafzequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat het bed echt in..
Laatste dag morgen, en dan weer weekend
Mwaa. Heb je wel eensquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
pretty much de hele dag idd.
Maar nee, niks.
Gewoon ene tyfusdag.
Nies ik godverdomme zojuist nog m'n beeldscherm onder ook![]()
Idd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaa. Heb je wel eens![]()
Hopelijk morgen beter [afbeelding]
Welterustenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd.
Zeg M, ik denk dat ik ook ga verzaken.
Nu kan ik de laptop nog netjes wegzetten, als ik dit langer blijf doe ligt ie morgen op de grond, lijkt me niet verstandig
A demain
Ik ga ook naar bedquote:
Slaap lekker Papierquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga ook naar bed [afbeelding]
Slaap lekker!
'morgen OA.....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 06:55 schreef OA het volgende:
Mogge JJ![]()
![]()
Hoe ging het eerder deze week eigenlijk?
Succes straks!!![]()
Vandaag ben ik trouwens niet zo vroeg, omdat ik met de wagen ga en niet op de fiets! Scheelt weer ruim een uur!![]()
Positief!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
'morgen OA.....![]()
![]()
![]()
![]()
veel gebeurd deze week...dinsdag solli-gesprek in Arhnem voor call centerwerk wat mij op zich leuk leek en heb op 10 september een definitief gesprek,
Het lijkt je dus mee te zitten!!quote:maar woesndag werd ik benaderd voor een andere baan wat me nog veel leuker leek....![]()
![]()
...ook in Arnhem, 40 uur pw, administratief medewerkster bij een verhuur bedrijf...gister kontakt met hun gehad en ze wilde me asap zien dus straks er naar toe....vind het heeeeeel spannend en ik wil die baan echt hebben....
![]()
I already did......quote:dus..WISH ME LUCK...![]()
![]()
Ik zou gewoon afwachten, altijd leuk om dingen te vergelijken.. Als ze je eigenlijk meteen willen aannemen is dat natuurlijk wel goed, maar misschien kan je bij een ander bedrijf betere voorwaarden (salaris/secundaire arbeidsvoorwaarden) krijgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
'morgen OA.....![]()
![]()
![]()
![]()
veel gebeurd deze week...dinsdag solli-gesprek in Arhnem voor call centerwerk wat mij op zich leuk leek en heb op 10 september een definitief gesprek, maar woesndag werd ik benaderd voor een andere baan wat me nog veel leuker leek....![]()
![]()
...ook in Arnhem, 40 uur pw, administratief medewerkster bij een verhuur bedrijf...gister kontakt met hun gehad en ze wilde me asap zien dus straks er naar toe....vind het heeeeeel spannend en ik wil die baan echt hebben....
dus..WISH ME LUCK...
![]()
![]()
mja...secundaire aarbeidsvoorwaarden en salaris zijn in een call center niet echt geweldig, dus alles in in vergelijking wel beter...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zou gewoon afwachten, altijd leuk om dingen te vergelijken.. Als ze je eigenlijk meteen willen aannemen is dat natuurlijk wel goed, maar misschien kan je bij een ander bedrijf betere voorwaarden (salaris/secundaire arbeidsvoorwaarden) krijgen.
Iig succes!
Er zou om 8 uur een levering plaatsvinden en uiteraard is er nog niemand te zien...quote:
tuurlijk, dat werkt nooit vlekkeloosquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:35 schreef OA het volgende:
[..]
Er zou om 8 uur een levering plaatsvinden en uiteraard is er nog niemand te zien...![]()
quote:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
'morgen OA.....![]()
![]()
![]()
![]()
... solli-gesprek... baan ... werk ...... baan ...dus..WISH ME LUCK...![]()
![]()
Zou wel moeten, zijn nl Duitsers!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tuurlijk, dat werkt nooit vlekkeloos
Back!quote:[..]
yoyoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:49 schreef OA het volgende:
[..]
Zou wel moeten, zijn nl Duitsers! [afbeelding]
Jawohl Herr!!! [afbeelding]
[..]
Back!![]()
Ik vrees dat ik vandaag wederom meer dan vrijwel niets te doen heb....quote:
Gebak!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:49 schreef eer-ik het volgende:
laatste dag hier.
meer dan niets?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik vandaag wederom meer dan vrijwel niets te doen heb....![]()
juist, ik heb niks metgenomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:50 schreef OA het volgende:
[..]
Gebak!!![]()
Van collega's aan jou welteverstaan!![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:50 schreef eer-ik het volgende:
Photoshop is zichzelf al een kwartier aan het verwijderen, maar het lukt niet echt
Dat kan wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:51 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Ik heb nog een pic die ik even wil laten zien...![]()
Overleg/onderhandelen met leveranciersquote:
Hoe zit het met 8 in kantoortijd en 4 uur privé per dag? Is dat gezonder? Ik vind dat jongeren zich zo goed mogelijk moeten voorbereiden op de rest van hun levenquote:Tevens blijkt dat tieners gemiddeld twee uur per dag internetten normaal vinden.
Volkomen normaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tijdslot tegen internetverslaving
[..]
Hoe zit het met 8 in kantoortijd en 4 uur privé per dag? Is dat gezonder? Ik vind dat jongeren zich zo goed mogelijk moeten voorbereiden op de rest van hun leven
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tijdslot tegen internetverslaving
[..]
Hoe zit het met 8 in kantoortijd en 4 uur privé per dag? Is dat gezonder? Ik vind dat jongeren zich zo goed mogelijk moeten voorbereiden op de rest van hun leven
WTF...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik hier klaar ben, ben ik wel aanzienlijk minder op internet.
He, regen
Verplicht of vrijwillig?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb vanmiddag een team-uitje
zonnig zegt ie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:56 schreef OA het volgende:
[..]
WTF...![]()
Regen...???![]()
Hier is het droog en zonnig!![]()
ZH zuid![]()
Ik kan het niet bewijzen, want ik heb geen camera hier...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zonnig zegt ie.
Ik ga kijken of het klopt wat jij zegt.
Hendrik Ido Ambachtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:59 schreef eer-ik het volgende:
zeg OA.
Welke plaats werk jij ook alweer?
zal het nog eens aanschouwen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:01 schreef OA het volgende:
Op mijn "website" onder /Foto staan nog meer pics... allen genomen vanaf de waterbusch!![]()
Ik kon kiezen tussen meegaan of doorwerken, dus het is verplicht.quote:
Leuk....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zat eens te kijken, en hierzie je dat het in ZZH zo'n beetje overal bewolkt is.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 30 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 286 eer-ik
008. 148 MPG
010. 132 OA
012. 124 Muck
024. 092 Kuukske
025. 087 mcDavid
028. 082 boem-dikkie
033. 080 Pheno
038. 074 Sjowhan
043. 071 cablegunmaster
047. 070 buzzer
056. 064 Papierversnipperaar
085. 050 Houniet
097. 046 Jo0Lz
156. 035 crossover
wilde uiteraard moge zeggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het drupt hier overigens nu ook. Ben benieuwd of het doorzet.
Whehehequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:10 schreef OA het volgende:
FF was helemaal vastgelopen...![]()
Moest via crtl+alt+del het proces beëindigen...![]()
hier ook weer, as a matter of fact, het begint weer blauw te wordenquote:
286.quote:
echt, topprogrammaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehe
Ik heb deze week mijn pjoeter thuis 3x helemaal opnieuw geïnstalleerd. Hij liep een paar keer zo hard vast dat er een bestand stuk ging en ik geen systeem meer had. Maar hij doet het weer.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:16 schreef eer-ik het volgende:
286.
Op een dat dat ik strontchagrijnig was, en niemand doorpostte
Dan moet je vreten jong....quote:
Dat is mooi!quote:
*Pakt PoeKquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:19 schreef OA het volgende:
Misschien vandaag nog een reltopic openen?![]()
Jij of ik? Bierik of Miljonair?![]()
ja, dat is een ding dat zeker is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet je vreten jong.... [afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:22 schreef OA het volgende:
Het is hier ineens dinker en het waiat hatd, maar het is nog wel dogoor
quote:
Welk programma?quote:
tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welk programma?![]()
T apparaat is al wat ouder. Misschien een slecht plekje op de HD? Maar hij draaide ook al weer een paar maanden zonder problemen. Het kan niet goed blijven gaan natuurlijk.
Doe jij uberhaupt wel wat eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tuurlijk wel.
Ik heb in 4 jaar nog nooit een herinstallatie hoeven doen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe jij uberhaupt wel wat eigenlijk?![]()
Ja, ik ook...quote:
Jij beld....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je zou haast denken van niet he.
Maar dat komt door m'n werk.
Daarbij, waarom zou ik een herinstallatie doen, als m'n laptop nog geen reet trager geworden is?
Geen reet te doen op je werk, vrijdag 31 augustus
Check deze quote
Spellingsfouten ftw
Er was gisteren(?) iemand op TV die laven spaarde. Misschien wat voor jou?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben láávelóóós. Whoohooho. ♪.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |