schmiechtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:57 schreef OA het volgende:
[..]
Die staat er al minstens 10 weken in.....![]()
Goeie garp.quote:
Dáág.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:58 schreef OA het volgende:
Mensen, waterbus ftw!!![]()
OV![]()
Laat de waterbus nou OV zijn....![]()
...
Juist.....![]()
Anyway, ik ben weg dus!![]()
Is die ook van de RET?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:58 schreef OA het volgende:
OV![]()
...
Juist.....![]()
Tschüss OAquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:58 schreef OA het volgende:
OV![]()
...
Juist.....![]()
Trusten Kuukiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dáág..
Ik maak me nuttig. Ik ga slapen.
kan ook aan mijn mentale gesteldheid liggen hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Ik vind van wel. Hysterische reacties. Lol.
kom maar hierheen, ik heb mijn slaapbank toch nog niet ingeklaptquote:
hoe is het?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Poppetje!![]()
[afbeelding]
Weut je wel hoe ver weg dat is joh!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:05 schreef Muck het volgende:
[..]
kom maar hierheen, ik heb mijn slaapbank toch nog niet ingeklapt
Ik verveel me. Gaan we wat leuks doen vanavond?quote:
geen idee....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weut je wel hoe ver weg dat is joh!
Niet zeuren maar fietsen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weut je wel hoe ver weg dat is joh!
Als ik daar fietsend heenga, ben ik tegen de tijd dat ik daar ben bekaf en heb bovendien zadelpijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet zeuren maar fietsen!![]()
ja, je moet er wat voor over hebben hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik daar fietsend heenga, ben ik tegen de tijd dat ik daar ben bekaf en heb bovendien zadelpijn
Delft.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:20 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, je moet er wat voor over hebben he
waar moet je vandaan komen dan?
Ohja en bovendien heeft ze een mannenbroek, dus da's kloten met die gulp voor mijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik daar fietsend heenga, ben ik tegen de tijd dat ik daar ben bekaf en heb bovendien zadelpijn
quote:
ik heb straks een personeelsfeestjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik verveel me. Gaan we wat leuks doen vanavond?
En alles goed met jou verder?
die heb ik niet aa-haanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja en bovendien heeft ze een mannenbroek, dus da's kloten met die gulp voor mij
En dat heb je niet voor Muck over?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat wel, alleen komt er dan van die secks niks meer terechtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dat heb je niet voor Muck over?![]()
Afbellen en met mij op de bank gaan liggenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb straks een personeelsfeestje
Terwijl ik liever op de bank lig met een goeie film
zou je denkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat wel, alleen komt er dan van die secks niks meer terecht [afbeelding]
nee want netwerkencarriere en zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Afbellen en met mij op de bank gaan liggen![]()
seizure!!!!!Ooneoneneoshiftone!!!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:56 schreef mcDavid het volgende:
Nog een keer!
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja, als je geld belangerijker vind dan liefde ....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee want netwerkencarriere en zo![]()
je hebt mij toch nog?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou ja, als je geld belangerijker vind dan liefde ....![]()
wie praat er over geld?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou ja, als je geld belangerijker vind dan liefde ....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |