quote:
ik heb straks een personeelsfeestjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik verveel me. Gaan we wat leuks doen vanavond?
En alles goed met jou verder?
die heb ik niet aa-haanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja en bovendien heeft ze een mannenbroek, dus da's kloten met die gulp voor mij
En dat heb je niet voor Muck over?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik daar fietsend heenga, ben ik tegen de tijd dat ik daar ben bekaf en heb bovendien zadelpijn
Dat wel, alleen komt er dan van die secks niks meer terechtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dat heb je niet voor Muck over?![]()
Afbellen en met mij op de bank gaan liggenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb straks een personeelsfeestje
Terwijl ik liever op de bank lig met een goeie film
zou je denkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat wel, alleen komt er dan van die secks niks meer terecht [afbeelding]
nee want netwerkencarriere en zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Afbellen en met mij op de bank gaan liggen![]()
seizure!!!!!Ooneoneneoshiftone!!!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:56 schreef mcDavid het volgende:
Nog een keer!
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja, als je geld belangerijker vind dan liefde ....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee want netwerkencarriere en zo![]()
je hebt mij toch nog?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou ja, als je geld belangerijker vind dan liefde ....![]()
wie praat er over geld?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou ja, als je geld belangerijker vind dan liefde ....![]()
ben je nou nog geen miljonair?!quote:
Werk gaat natuurlijk niet om geld, je hebt gelijkquote:
juist.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Werk gaat natuurlijk niet om geld, je hebt gelijk![]()
![]()
Hello noquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Werk gaat natuurlijk niet om geld, je hebt gelijk![]()
![]()
Het geld dat je over hebt kan je op mijn rekening storten.quote:
Lekkaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:35 schreef Sjowhan het volgende:
Heb het hier ook best warm
Kan ook wel komen door het warme soeppie
Nu een bakkie met hertog-ijs om af te koelen![]()
Dat moet je je vriezer vragenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:44 schreef Muck het volgende:
oeh, krijg ik ook ijs?
Nee, gemeente Dordrechtquote:
Wie zwijgt stemt toe?quote:
maar er zit alleen maar bevroren bami en kipschnitzels inquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie zwijgt stemt toe?
daarom vraag ik het ook aan jou he!quote:
Als je het nou eens aan mij vraagtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:08 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom vraag ik het ook aan jou he!
Ik wel. Bijna.quote:
Hounietquote:
hallo MPG, nog mensen gebeldquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel. Bijna.
Nouja, er wordt iig hard aan gewerkt![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:40 schreef covie het volgende:
Hooooi![]()
Vervelend zeg iedereen komt langs vandaag heb ik nog niks gestreken![]()
da's 2 minuten om precies te zijn!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:44 schreef covie het volgende:
Ik ga maar weer.... nu wel ff een uurtje strijken tot het volgende bezoek komt [afbeelding] [afbeelding]
Nope, drukke dag gehad @TU/e. Morgen rustig dagje vooralsnog. FF wat lopende zaken afhandelen, Wat knutselen en owja, ook nog 2 uurtjes college.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
hallo MPG, nog mensen gebeld?
Coviequote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:40 schreef covie het volgende:
Hooooi![]()
Vervelend zeg iedereen komt langs vandaag heb ik nog niks gestreken![]()
Succes dermeequote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:44 schreef covie het volgende:
Ik ga maar weer.... nu wel ff een uurtje strijken tot het volgende bezoek komt [afbeelding] [afbeelding]
mamaquote:
dan heb ik wat gemistquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:09 schreef buzzer het volgende:
Zo, zijn we weer kloonvrij ? (ik werd er echt pischagrijnig van vanmiddag)
dat ken ik jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:19 schreef buzzer het volgende:
Shit, visite (totaaaaaaaal vergeten)
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:19 schreef buzzer het volgende:
Shit, visite (totaaaaaaaal vergeten)
Sssst!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:16 schreef Houniet het volgende:
daar heb ik ook een hekel aan. gelukkig zijn die klonen nu verwijderd
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
hoef jij het een keer niet te doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Allo Alloquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:25 schreef Muck het volgende:
ik ben ondertussen allo allo aan het kijken
Heb ik ook een keertje vrijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:28 schreef Muck het volgende:
[..]
hoef jij het een keer niet te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |