quote:
Ik ben het dus met je eens!!quote:
De OP in de WIKI is gefixtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:47 schreef MPG het volgende:
WTF
Die OP
Heeft McDavid lopen kutten?
Ik voor de verandering ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben het dus met je eens!![afbeelding]
Muck, ffies crtl+c, ctrl+v doen!quote:
Wordpad FTWquote:
Alsjeblieft?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
Muck, wil je de normale OP erin doen...
Die McD heeft wel humor...quote:
neequote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
Muck, wil je de normale OP erin doen...
Nee. Vanavond ga ik een nieuwe makenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is de kopie van de OP van jou nog steeds vrij recent?
hooiquote:
14quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Vanavond ga ik een nieuwe maken![]()
Zet een TR...quote:
asjeblieft? Voor mijquote:
Of beter. ik doe het nu, en knal em vanavond ff op de webspacequote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:53 schreef mcDavid het volgende:
Oh, eh, hoi [afbeelding][afbeelding]
Ja. Ik vind van wel. Hysterische reacties. Lol.quote:
Haal dan ook meteen een taalfout eruit, die er op slinkse wijze is ingeslopen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Vanavond ga ik een nieuwe maken![]()
McDquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:53 schreef mcDavid het volgende:
gewoanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Haal dan ook meteen een taalfout eruit, die er op slinkse wijze is ingeslopen!![]()
Teletubbiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:56 schreef mcDavid het volgende:
Nog een keer!
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Die staat er al minstens 10 weken in.....quote:
schmiechtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:57 schreef OA het volgende:
[..]
Die staat er al minstens 10 weken in.....![]()
Goeie garp.quote:
Dáág.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:58 schreef OA het volgende:
Mensen, waterbus ftw!!![]()
OV![]()
Laat de waterbus nou OV zijn....![]()
...
Juist.....![]()
Anyway, ik ben weg dus!![]()
Is die ook van de RET?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:58 schreef OA het volgende:
OV![]()
...
Juist.....![]()
Tschüss OAquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:58 schreef OA het volgende:
OV![]()
...
Juist.....![]()
Trusten Kuukiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dáág..
Ik maak me nuttig. Ik ga slapen.
kan ook aan mijn mentale gesteldheid liggen hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Ik vind van wel. Hysterische reacties. Lol.
kom maar hierheen, ik heb mijn slaapbank toch nog niet ingeklaptquote:
hoe is het?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Poppetje!![]()
[afbeelding]
Weut je wel hoe ver weg dat is joh!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:05 schreef Muck het volgende:
[..]
kom maar hierheen, ik heb mijn slaapbank toch nog niet ingeklapt
Ik verveel me. Gaan we wat leuks doen vanavond?quote:
geen idee....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weut je wel hoe ver weg dat is joh!
Niet zeuren maar fietsen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weut je wel hoe ver weg dat is joh!
Als ik daar fietsend heenga, ben ik tegen de tijd dat ik daar ben bekaf en heb bovendien zadelpijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet zeuren maar fietsen!![]()
ja, je moet er wat voor over hebben hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik daar fietsend heenga, ben ik tegen de tijd dat ik daar ben bekaf en heb bovendien zadelpijn
Delft.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:20 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, je moet er wat voor over hebben he
waar moet je vandaan komen dan?
Ohja en bovendien heeft ze een mannenbroek, dus da's kloten met die gulp voor mijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik daar fietsend heenga, ben ik tegen de tijd dat ik daar ben bekaf en heb bovendien zadelpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |