waarom ga je dan ook om kwart voor 11 de mand in?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:42 schreef Houniet het volgende:
kan niet slapen, warme melk met honing will do the trick
Ow kut. Mijn excuses. Ik stond er ff niet bij stil dat jij die Venlose (hooguit Limburgse) uitdrukking niet kentquote:
Hij lag er al een tijd inquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waarom ga je dan ook om kwart voor 11 de mand in?
vandaar de TTquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow kut. Mijn excuses. Ik stond er ff niet bij stil dat jij die Venlose (hooguit Limburgse) uitdrukking niet kent. Slechte zin, chagerijnig, etc, bedoel ik iig .
zo werkt dat hier niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij lag er al een tijd in
De halve KSC ligt tegenwoordig apevroeg te maffen
Ja nee, he. Dat weet ik. Maar is er iets loos ofzo, dat je al de halve of zelfs de hele dag chagrijnig bent?quote:
Kuukie mag vroeg maffen, die heeft last van der hoofd en moet rusten, al is ze nu naar Rowwen Hèze geloof ikquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zo werkt dat hier niet.
Ik pit niet voor 12 uur
ook al denk ik dat ik vandaag ga verzaken, voel me toch ietwat moe
pretty much de hele dag idd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja nee, he. Dat weet ik. Maar is er iets loos ofzo, dat je al de halve of zelfs de hele dag chagrijnig bent?
da's gek zat.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Kuukie mag vroeg maffen, die heeft last van der hoofd en moet rusten, al is ze nu naar Rowwen Hèze geloof ik
De rest heeft geen excuus. Ik trek ook door tot 1 uur, half 2 en s anderdaags weer op tijd deruit.
Mafzequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat het bed echt in..
Laatste dag morgen, en dan weer weekend
Mwaa. Heb je wel eensquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
pretty much de hele dag idd.
Maar nee, niks.
Gewoon ene tyfusdag.
Nies ik godverdomme zojuist nog m'n beeldscherm onder ook![]()
Idd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaa. Heb je wel eens![]()
Hopelijk morgen beter [afbeelding]
Welterustenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd.
Zeg M, ik denk dat ik ook ga verzaken.
Nu kan ik de laptop nog netjes wegzetten, als ik dit langer blijf doe ligt ie morgen op de grond, lijkt me niet verstandig
A demain
Ik ga ook naar bedquote:
Slaap lekker Papierquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga ook naar bed [afbeelding]
Slaap lekker!
'morgen OA.....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 06:55 schreef OA het volgende:
Mogge JJ![]()
![]()
Hoe ging het eerder deze week eigenlijk?
Succes straks!!![]()
Vandaag ben ik trouwens niet zo vroeg, omdat ik met de wagen ga en niet op de fiets! Scheelt weer ruim een uur!![]()
Positief!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
'morgen OA.....![]()
![]()
![]()
![]()
veel gebeurd deze week...dinsdag solli-gesprek in Arhnem voor call centerwerk wat mij op zich leuk leek en heb op 10 september een definitief gesprek,
Het lijkt je dus mee te zitten!!quote:maar woesndag werd ik benaderd voor een andere baan wat me nog veel leuker leek....![]()
![]()
...ook in Arnhem, 40 uur pw, administratief medewerkster bij een verhuur bedrijf...gister kontakt met hun gehad en ze wilde me asap zien dus straks er naar toe....vind het heeeeeel spannend en ik wil die baan echt hebben....
![]()
I already did......quote:dus..WISH ME LUCK...![]()
![]()
Ik zou gewoon afwachten, altijd leuk om dingen te vergelijken.. Als ze je eigenlijk meteen willen aannemen is dat natuurlijk wel goed, maar misschien kan je bij een ander bedrijf betere voorwaarden (salaris/secundaire arbeidsvoorwaarden) krijgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
'morgen OA.....![]()
![]()
![]()
![]()
veel gebeurd deze week...dinsdag solli-gesprek in Arhnem voor call centerwerk wat mij op zich leuk leek en heb op 10 september een definitief gesprek, maar woesndag werd ik benaderd voor een andere baan wat me nog veel leuker leek....![]()
![]()
...ook in Arnhem, 40 uur pw, administratief medewerkster bij een verhuur bedrijf...gister kontakt met hun gehad en ze wilde me asap zien dus straks er naar toe....vind het heeeeeel spannend en ik wil die baan echt hebben....
dus..WISH ME LUCK...
![]()
![]()
mja...secundaire aarbeidsvoorwaarden en salaris zijn in een call center niet echt geweldig, dus alles in in vergelijking wel beter...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zou gewoon afwachten, altijd leuk om dingen te vergelijken.. Als ze je eigenlijk meteen willen aannemen is dat natuurlijk wel goed, maar misschien kan je bij een ander bedrijf betere voorwaarden (salaris/secundaire arbeidsvoorwaarden) krijgen.
Iig succes!
Er zou om 8 uur een levering plaatsvinden en uiteraard is er nog niemand te zien...quote:
tuurlijk, dat werkt nooit vlekkeloosquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:35 schreef OA het volgende:
[..]
Er zou om 8 uur een levering plaatsvinden en uiteraard is er nog niemand te zien...![]()
quote:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
'morgen OA.....![]()
![]()
![]()
![]()
... solli-gesprek... baan ... werk ...... baan ...dus..WISH ME LUCK...![]()
![]()
Zou wel moeten, zijn nl Duitsers!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tuurlijk, dat werkt nooit vlekkeloos
Back!quote:[..]
yoyoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:49 schreef OA het volgende:
[..]
Zou wel moeten, zijn nl Duitsers! [afbeelding]
Jawohl Herr!!! [afbeelding]
[..]
Back!![]()
Ik vrees dat ik vandaag wederom meer dan vrijwel niets te doen heb....quote:
Gebak!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:49 schreef eer-ik het volgende:
laatste dag hier.
meer dan niets?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik vandaag wederom meer dan vrijwel niets te doen heb....![]()
juist, ik heb niks metgenomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:50 schreef OA het volgende:
[..]
Gebak!!![]()
Van collega's aan jou welteverstaan!![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:50 schreef eer-ik het volgende:
Photoshop is zichzelf al een kwartier aan het verwijderen, maar het lukt niet echt
Dat kan wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:51 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Ik heb nog een pic die ik even wil laten zien...![]()
Overleg/onderhandelen met leveranciersquote:
Hoe zit het met 8 in kantoortijd en 4 uur privé per dag? Is dat gezonder? Ik vind dat jongeren zich zo goed mogelijk moeten voorbereiden op de rest van hun levenquote:Tevens blijkt dat tieners gemiddeld twee uur per dag internetten normaal vinden.
Volkomen normaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tijdslot tegen internetverslaving
[..]
Hoe zit het met 8 in kantoortijd en 4 uur privé per dag? Is dat gezonder? Ik vind dat jongeren zich zo goed mogelijk moeten voorbereiden op de rest van hun leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |