quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ben blond.
Waarom duurt het zo lang, voordat er een nieuwe COS wordt geopend?
Waarschijnlijk om dat niemand de moeite wil nemen om een OP te maken. 5 minuten waren reeds verstreken en daarom knalde Peter er eentje open .quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ben blond.
Waarom duurt het zo lang, voordat er een nieuwe COS wordt geopend?
Niks hierarchie, jij had het ook gemogen, iedereen is gelijk hier. En als je achteraf de behoefte voelt om de opening nog wat aan te vullen kun je altijd editten. Maar als je gaat slapen, welterusten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:09 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dus ik had het ook mogen doen?
Ik snap niets van die herarchie hier hoor.
Iedereen met een leuke openings stukje mag dit toch doen?
Oké. Niet te veel tegelijk, maar dit??? Ik snap het niet meer hoor.
Tijd om naar bed te gaan!
Trusten allemaal. Morgen weer een nieuwe (saaie DGK) dag?
Ze liggen languit op de bank , deb de streams uitgezet . ga naar mijn mandje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:07 schreef Py het volgende:
Hehe Huub en Lieke in actie
Mooie sig Py, staat bijna letterlijk in mijn vorige post.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:13 schreef Py het volgende:
[afbeelding]
Huub en Lieke in een afwachtende houding
Hij was niet alleen hoor, zijn mentor was ook ter plaatse.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
Wat lees ik nu? Dennis heeft een ontslagronde aangevraagd voor Huub?
Wat een moed,wat een durf. Dat had ik toch niet achter Dennis gezocht, zoveel durf.![]()
Het gaat knallenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Er hangt nog een Lieke - Huub ruzie in de lucht.
Misschien dat Huub en Lieke gaan knallen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik rook er nog een en dan ga ik naar mijn nest, wat valt er nog voor commetaar op streams te geven?![]()
Hij is nog tamelijk nieuw in de hut, vergelijk dat met B&A, die raggen gewoon door als er iemand binnenkomt. Maar ik hoop dat hij het Brian-stadium nooit bereikt en zo spoedig mogelijk opdondert.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:35 schreef riri het volgende:
wat een angsthaas die dennix..elke keer als ie bij de deur wat hoort doodsbang voor Huub met zijn mond wijdopen boven dat dekbed koekeloeren
Ik wacht het af , trustequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:45 schreef Dreamboy het volgende:
Als ik iedereen was die hier een Huub&Lieke fan is en die er ook nog wil gaan smsen zou ik wachten tot na de ontslagronde. Je weet het daar maar nooit bij de DGK en nu zeker,omdat de livstream's en in December af gaan. Het zou toch zonde zijn als Huub er uit zou gaan en je heb flink was smsjes daar heen gestuurt hun lachen zich rot daar. Eerst afwachten tot donderdag.
Troost je, ik snap haar nooit. Volgens mij zit Lieke altijd in de zeurmodus. En als ik ergens een hekel aan heb is het aan zeurende mensenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:41 schreef Desii het volgende:
Huub vroeg nog wat was er dan boven?
Lieke: niets ik viel in slaap
Nou ze sliep echt niet, want 1 minuut na Huub, liep ze ook naar beneden
Daarbij bedoelde Huub wat er vanavond gebeurde na de franse avond.... en ze pakte de vraag verkeerd op (express of niet???? hmmmm thats the question)
Ik snap haar weer eens niet... zit weer in zeurmodus zulle we maar zegge![]()
Verneukeratief eigenlijk dat ze dat in dezelfde week als de ontslagronde doen....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:45 schreef Dreamboy het volgende:
Als ik iedereen was die hier een Huub&Lieke fan is en die ook nog wil gaan smsen zou ik wachten tot na de ontslagronde. Je weet het daar maar nooit bij de DGK en nu zeker,omdat de livstream's en in December af gaan. Het zou toch zonde zijn als Huub er uit zou gaan en je heb flink wat smsjes daar heen gestuurt hun lachen zich rot daar. Eerst afwachten tot donderdag.
Of ze weten al dat er toch niemand uit gaatquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verneukeratief eigenlijk dat ze dat in dezelfde week als de ontslagronde doen....
Dat boeit niemand.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:00 schreef riri het volgende:
Dennix en nadia fluisteren wat af daar in bed...door niemand te horen...op deze manier kunnen ze elkaar allerlei informatie doorspelen
Hoop dat er gauw een keer een boete op komt....nadia presteert het voortdurend dat gefluister
nog één keer en anders de kooi uit
Ja dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:09 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dus ik had het ook mogen doen?
Ik snap niets van die hiërarchie hier hoor.
Iedereen met een leuke openings stukje mag dit toch doen?
Oké. Niet te veel tegelijk, maar dit??? Ik snap het niet meer.
Tijd om naar bed te gaan!
Trusten allemaal. Morgen weer een nieuwe (saaie DGK) dag?
.
Nah, gewoon standaard oplichting...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
Verneukeratief eigenlijk dat ze dat in dezelfde week als de ontslagronde doen....
Ja, en kerst valt dit jaar in Novemberquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goeie gescripte ruzie, ik denk dat Lieke Huub er donderdag uitstemt ......![]()
Huub kan er ook een aanvragen voor Liekequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Yup, hier is de audio van de ruzie: http://www.megaupload.com/?d=HW78RYWCquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, en kerst valt dit jaar in November![]()
Lieke zal wel gek zijn, iedereen kotst haar uit. Dan graaft ze haar eigen graf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
dat zal Cora wel leuk vindenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, en kerst valt dit jaar in November![]()
hehe z'n benen willen brekenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze al gezien en gehoord: http://witheet.com/entertainment/fa-waka-3
Natasia over Wilgo, leuk gesprek ......![]()
Vandaag dan toch echt? 100%? Zeker weten?quote:08:12 - "Die gast gaat eraan!"
Gisteren is Jaap er achter gekomen dat Huub en Lieke voor hem een ontslagronde hebben aangevraagd. Nu wil de grote Miljonair niets liever dan Huub onderuit halen. Ook Dennis wil graag afrekenen met zijn aartsvijand: “Die gast wordt een kopje kleiner gemaakt, die gast gaat eraan!” Vandaag willen de twee Miljonairs gaan knallen. Zal het ze lukken Huub te terroriseren?
Huub heeft toch geen ontslagronde aangevraagd voor Jaap?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaag dan toch echt? 100%? Zeker weten?
Wat een lambal, Dennis.
Weet ik eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:25 schreef Ning het volgende:
Huub heeft toch geen ontslagronde aangevraagd voor Jaap?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:33 schreef beequeen het volgende:
Na een nacht vol passie van Naad en Dennix, waarin Naad verwoede pogingen deed Dennix klaar te laten komen, wat niet echt is gelukt, gezien de opmerking van Dennix "Ik vind dit echt fucking lullig", doet ze haar open ogen en duikt direct weer bovenop hem. Dennix baalt en geeft haar een pepermuntje, draait zich om en wijst haar af.
Wat een vreemd stel is het toch, fake, fake en nog eens fake.
Klinkt leuk, maar er kan er maar 1 op de stoel komen, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:33 schreef Giggio het volgende:
Kunnen ze niet allemaal een ontslagronde voor iedereen aanvragen, unaniem accoord stemmen, is per vrijdag DGK beschikbaar voor verkoop, kunnen ze allemaal hun leventje weer oppakken in de buitenwereld, aan hun diverse carrieres gaan werken, kunnen wij ook weer verder zonder ergernis...
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:37 schreef blomst het volgende:
Hee, hebben we geen streams?
ik zie twee keer poort en twee keer legen slaapkamer?
Ben je mal, D is de nieuwe hdnkkk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:41 schreef mootie het volgende:
Welnee Nadia, tuurlijk hoef je niet even de restjes weg te douchen als je de hele nacht heb liggen rampetampen![]()
Ik ben het zowaar met José eens, top ideequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:48 schreef Clank het volgende:
Palma tegen Dennis en Nadia: Pffff.. waarom gaan jullie niet lekker naar huis.. samenwonen.
er staat toch ook een bank?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar er kan er maar 1 op de stoel komen, dus dat gaat hem niet worden.![]()
Lieke ligt anders nog op bed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
Hallo allemaal, weet iemand of er iets/iemand aan zit te komen daar? Ze zijn allemaal zo vroeg.
Als ze een burka aantrekt ja!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:04 schreef riri het volgende:
Nadia tegen Dennix...Wat ben ik mooi hé schatje![]()
Oke, bijna allemaal....quote:
Eigenlijk zijn ze laat, ze horen al lang en breed aan het ontbijt te zittenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
Hallo allemaal, weet iemand of er iets/iemand aan zit te komen daar? Ze zijn allemaal zo vroeg.
Grote kans dat er binnenkort een ruzie komt tussen die twee om wie zichzelf het mooist vindtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:04 schreef riri het volgende:
Nadia tegen Dennix...Wat ben ik mooi hé schatje![]()
Haha, oh ja. Meestal ben ik zelf niet zo vroeg.... Dit is dus normaal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze laat, ze horen al lang en breed aan het ontbijt te zitten![]()
Volgens mij moeten ze om 9.30 of 10.00 volledig gekleed en netjes aan de ontbijttafel zitten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:08 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Haha, oh ja. Meestal ben ik zelf niet zo vroeg.... Dit is dus normaal.
Nando komt trainen met Jaap..Huub krijgt motorrijles, Nadia en Lieke gaan paardrijden met Ellen, Amanda, Dennis en Nadia krijgen Portugese les..en Brian gaat weer kickboksen met hans...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
Dankje! Je bent goed op de hoogte merk ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:19 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nando komt trainen met Jaap..Huub krijgt motorrijles, Nadia en Lieke gaan paardrijden met Ellen, Amanda, Dennis en Nadia krijgen Portugese les..en Brian gaat weer kickboksen met hans...
http://www.eenvandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=1&daysago=1#quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
Off Topic: Gisteren iemand Fons gezien bij eenvandaag (geloof ik)? Hij zei duidelijk dat ze allemaal acteurs zijn geworden en dat ze gestuurd worden door achter. Het is dus geen geheim ofzo.
On Topic: Palma kruipt meteen achter de streams als ze 's nachts thuiskomt
In het beginstukje zegt Fons van Westerloo er wat van...."Ik ben zoals iedereen weet ook geen moraalridder,dus uh,dus er mag van mij best wel wat gebeuren,maar maar,maar die mensen zijn acteurs geworden,acteurs geworden,geloof me,die mensen doen wat ze denken dat er van ze verwacht wordt,en ze worden ook nog eens gestuurd van tijd tot tijdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
Off Topic: Gisteren iemand Fons gezien bij eenvandaag (geloof ik)? Hij zei duidelijk dat ze allemaal acteurs zijn geworden en dat ze gestuurd worden door achter. Het is dus geen geheim ofzo.
On Topic: Palma kruipt meteen achter de streams als ze 's nachts thuiskomt
idd, slechte acteursquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:26 schreef riri het volgende:
[..]
In het beginstukje zegt Fons van Westerloo er wat van...."Ik ben zoals iedereen weet ook geen moraalridder,dus uh,dus er mag van mij best wel wat gebeuren,maar maar,maar die mensen zijn acteurs geworden,acteurs geworden,geloof me,die mensen doen wat ze denken dat er van ze verwacht wordt,en ze worden ook nog eens gestuurd van tijd tot tijd
http://player.omroep.nl/?aflID=5367987&start=0:19:24.0&end=0:26:30
Hij schaamde zich wel dood he, bij dat stukje van een door braaksel rollende Jaap! Dat wil hij zeker niet meer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:26 schreef riri het volgende:
[..]
In het beginstukje zegt Fons van Westerloo er wat van...."Ik ben zoals iedereen weet ook geen moraalridder,dus uh,dus er mag van mij best wel wat gebeuren,maar maar,maar die mensen zijn acteurs geworden,acteurs geworden,geloof me,die mensen doen wat ze denken dat er van ze verwacht wordt,en ze worden ook nog eens gestuurd van tijd tot tijd
http://player.omroep.nl/?aflID=5367987&start=0:19:24.0&end=0:26:30
1 uurtje motorrijden buiten de poort is een leuk vooruitzicht,quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:24 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dankje! Je bent goed op de hoogte merk ik.
Paardrijden oa dus.....wie gaat er op Nadia's rug dan?
quote:08:35 - Een educatieve dag
De Miljonairs hebben vanochtend een druk programma. Zo komt Nando langs om te trainen met Jaap. Is er een motorrijles voor Huub. En komt het paardenmeisje Ellen langs om te gaan rijden met Nadia en Lieke. Voor de stoere mannen daarentegen is er een Thaiboksles van Hans Nijman. Vanmiddag krijgen Dennis, Amanda en Nadia nog een lesje Portugees. Een educatieve dag, kunnen we wel stellen.
bron: Talpa.nl
Goedemorgen.quote:
Oww oke, je hebt een "betrouwbare" bron!quote:
Wat jammer nou. Zou hij eigenlijk die toffe (...) jas die Amanda aan Brian wil geven, meenemen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, Hans Nijman komt niet, is door zijn rug gegaan ....![]()
Goed script, zou zo maar kunnen aanstaande donderdag .....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:45 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Ik heb gedroomd dat Huub , Lieke wegstemde en met Jaap verder ging.
Welke leugen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:46 schreef blomst het volgende:
Dennix wil dus een leugen de wereld kooi in werken.
Dennis en Jaap kunnen niet tippen aan Laurel and Hardy.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
Jaap daalt zó in waarde door van die kutplannetjes te maken met die loser.
Ze zijn gewoon lachwekkend .
Heeft weer te maken met het verhaal wie de initiator is/was om Jaap op de stoel te zetten. Dat was dus Brian maar ze willen het zo draaien dat dat Huub was.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:48 schreef beequeen het volgende:
D praat met Jaap over het op de stoel zetten van Huub. D wil eerst met Brian overleggen maar Jaap vraagt zich af of dat wel zo verstandig is.
D begint direct te twijfelen en stelt het nog maar even uit, het kan ook morgen natuurlijk, 100%.
weet ik ook niet, maar ze zeiden duidelijk tegen elkaar dat ze Huub willen gaan beschuldigen met leugens...quote:
Laurel zou zich in zijn graf omdraaien als ie weet dat zijn amusementswaarde tegenwoordig vergeleken wordt met die van een inhoudsloze lelijke rel (morgen 100%)nicht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dennis en Jaap kunnen niet tippen aan Laurel and Hardy.
Ik hoop dat hij dat doet en daarna keihard wordt afgemaakt door Huub....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:46 schreef blomst het volgende:
Dennix wil dus een leugen de wereld kooi in werken.
Hoe zou Jaap een leugen herkennen, hij doet de hele dag niks anders. Is het niet tegen Huub dan is het wel tegen Brian, Naad of Dennix.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:55 schreef Desii het volgende:
[..]
weet ik ook niet, maar ze zeiden duidelijk tegen elkaar dat ze Huub willen gaan beschuldigen met leugens...
Hierop wilde Dennix ook Brian bij het plan betrekken, waarop Jaap zei dat dat niet verstandig is, omdat hij denkt dat Brian niet met leugens wil meewerken.
Jaap hoort nu toch zelf het verschil tussen Dennix en Huub... Dennix wil dingen met leugens bereiken... gaat er dan bij Jaap geen lichtje branden, dat de helft misschien niet eens waar is, wat Dennix hem verteld.
e willen vertellen dat Huub Brian zwart heeft zitten maken, Dat Dennix en Jaap er bijwaren, eerst zou het tijdens het gesprek van Coran zijn plaatsgevonden, maar jaap zegt dat Dennix daar niet bij was, nu gaan ze zeggen dat het na het vertrek van Cora was en dat Lieke er ook bij was.quote:
Het is toch ook echt zo? Ik zou ook gek worden daar, ze heeft het minst te doen van iedereen. Terwijl juist zij vaak wel wat afleiding kan gebruiken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:05 schreef Darklight het volgende:
oh Lieke heeft niks te doen
Ga lekker naar huis Lieke
Dat is al gebeurtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:09 schreef Giggio het volgende:
Tijd voor een kaartenaktie aan Lieke!!!!!!!!
Als of Lieke of Huub DGK verlaat is het echt afgelopen!!!
Kunnen we na donderdag massaal afhaken
idd.... gisteravond heb ik er ook al ff overgehadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:04 schreef blomst het volgende:
Zou dat tot over drie weken van Lieke haar moeder toch uitkomen?
Dat is het verhaal dat zijn zus in een blijfvan-mijnlijfhuis zit, maar dat was in het verleden, en oud nieuws dus, Huub heeft er wel eens over gesproken, maar dat weet Dennix weer nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:06 schreef Johnny_Berra het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 augustus 2007 11:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Dennis kent naar eigen zeggen ook een verhaal over Huub,
Hoe erg is dat verhaal, dat het niet verteld mag worden? Ik word toch wel nieuwsgierig nu hoor.
Die Lieke is zo'n schatje....ik wil haar wel troosten![]()
Duh, je moet helemaal niet sms'en, koop een ijsje ofzo. Doe wat nuttigs met je geldquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:12 schreef Dreamboy het volgende:
Niemand hier moet gaan SMSEN...wacht eerst tot DONDERDAG af wat er gebeurt. Het zo zonde van je geld zijn.
Bedankt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is het verhaal dat zijn zus in een blijfvan-mijnlijfhuis zit, maar dat was in het verleden, en oud nieuws dus, Huub heeft er wel eens over gesproken, maar dat weet Dennix weer niet
Heeft ze ooit een kans gehad?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een beetje eigen schuld van Lieke, ze heeft zichzelf ook wel rigoreus buiten de groep geplaatst. Dat houdt niemand vol
Zo zie ik dat niet. Ze hebben haar nooit echt n kans gegeven. Ze had zichzelf toch de villa ingeneukt door Huub?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een beetje eigen schuld van Lieke, ze heeft zichzelf ook wel rigoreus buiten de groep geplaatst. Dat houdt niemand vol
Dat heeft Huub bij de vorige keerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:15 schreef Desii het volgende:
Huub... ik ga je helpen oke
We hebben dezelde contactpersoon,
daar zal ik ook eens mee gaan praten.... streamlock
nou...aan haar is niets fake...daarvoor met je bij die andere dames in het huis zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke barst een beetje open? Misschien dat we dan toch eens een echte Lieke zien i.p.v. tante fake met de neus omhoog?
Ik hou ook niet van die acties, maar deze is top! Idee: vliegtuig met tekst voor Fries? Die heeft het IMO het zwaarst daar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:22 schreef BuffyJan het volgende:
(toch een beetje ontopic omdat Ellen er is?:) Ik heb snoepies voor Fries gekocht!![]()
En normaal ben ik helega niet van dat soort acties![]()
Je gaf het zelf net een beetje aan, "ze heeft zich sterk gehouden", ze is dus niet zichzelf geweest. Dat breekt je vroeg of laat op. Je kunt het daar niet volhouden als je de schone schijn ophoud. In principe is ze net zo fake bezig geweest als Nadia, alleen viel het veel minder op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:20 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Zo zie ik dat niet. Ze hebben haar nooit echt n kans gegeven. Ze had zichzelf toch de villa ingeneukt door Huub?
Goed plan...en helemaal niet sms'en voor Huub en Lieke is nog een veel beter plan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:23 schreef Dreamboy het volgende:
NIET SMSEN VOOR HUUB EN LIEKE WACHT DONDERDAG AF.
Lieke heeft het al eerder verdrietig uitgesproken,quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:17 schreef blomst het volgende:
Maar Lieke heeft er nu om gehuild,
dus kan het zijn dat ze nu wel een activiteit
krijgt toegewezen, die ze wel leuk vind.
Nadia traantjes helpen toch ook?
vanaf dag 1 heeft ze duidelijk gemaakt dat ze zich beter voelde als de rest. in zoverre ben ik het wel nmns eens. Wat activiteiten betreft kreeg ze idd helemaal niks , die klopt voor geen meter, zelfs Nadia en Dennis krijgen meer. Ik had nog de hoop dat het bij RTL er eerlijker aan toe zou gaan maar neequote:
Iedereen in dat huis vindt haar nep, van huishoudster tot bewoner, dat zal vast een reden hebben. Die mensen zitten daar met haar, ik neem aan dat ze wel een kern van waarheid spreken. In ieder geval kunnen ze het beter beoordelen dan wij als streamer vermoed ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:24 schreef riri het volgende:
[..]
nou...aan haar is niets fake...daarvoor met je bij die andere dames in het huis zijn
Ik zou ook heel hard proberen me niet te laten kennen als ik met zulke mensen in een huis zou zitten. Dan doe je gewoon alsof t je niets doet. Dat vind ik niet faken, dat kun je niet met de nepheid van Nadia vergelijken. Alhoewel zij t ws wel goed doet want zij krijgt wel van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaf het zelf net een beetje aan, "ze heeft zich sterk gehouden", ze is dus niet zichzelf geweest. Dat breekt je vroeg of laat op. Je kunt het daar niet volhouden als je de schone schijn ophoud. In principe is ze net zo fake bezig geweest als Nadia, alleen viel het veel minder op.
Vliegtuig gaat iets te fur denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:24 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van die acties, maar deze is top! Idee: vliegtuig met tekst voor Fries? Die heeft het IMO het zwaarst daar.
2mbquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:28 schreef HiDiHo het volgende:
Jahoor, jaap zit weer achter de PC![]()
Hoeveel is ie al afgevallen ?
Ik denk dat je daar beloond wordt als je goed werk verricht. Lieke heeft vermoedelijk nooit gebracht wat ze achter van haar wilden. Misschien ook wel te maken met "nep gedrag"?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:26 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
vanaf dag 1 heeft ze duidelijk gemaakt dat ze zich beter voelde als de rest. in zoverre ben ik het wel nmns eens. Wat activiteiten betreft kreeg ze idd helemaal niks , die klopt voor geen meter, zelfs Nadia en Dennis krijgen meer. Ik had nog de hoop dat het bij RTL er eerlijker aan toe zou gaan maar nee![]()
Ja inderdaad, je moet dan niet "goed" nemen in de ogen van de streamers maar "goed" in de ogen van achter. Voer je je script goed uit of doe je dat niet....daar zit het denk ik een beetje in.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:29 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik zou ook heel hard proberen me niet te laten kennen als ik met zulke mensen in een huis zou zitten. Dan doe je gewoon alsof t je niets doet. Dat vind ik niet faken, dat kun je niet met de nepheid van Nadia vergelijken. Alhoewel zij t ws wel goed doet want zij krijgt wel van alles en nog wat.
Ik sms toch al niet maar er zijn er genoeg die het nu juist wel doen,omdat ze nu zielig zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:25 schreef T-lex het volgende:
[..]
Goed plan...en helemaal niet sms'en voor Huub en Lieke is nog een veel beter plan.![]()
Moet je met mensen bonden dan die je niets doen en allen maar kunnen schelden?????????quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar sla je de spijker op de kop, daarom zijn ze "achter" zo gek op N&N.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je moet dan niet "goed" nemen in de ogen van de streamers maar "goed" in de ogen van achter. Voer je je script goed uit of doe je dat niet....daar zit het denk ik een beetje in.
Wat is het verschil met Amanda die zichzelf het huis inwerkt door Nena....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen in dat huis vindt haar nep, van huishoudster tot bewoner, dat zal vast een reden hebben. Die mensen zitten daar met haar, ik neem aan dat ze wel een kern van waarheid spreken. In ieder geval kunnen ze het beter beoordelen dan wij als streamer vermoed ik.
Een beetje werkgever zit niet op Lieke te wachten denk ik. Iemand die daar niet in een groep mee kan of wil doen, zich niet wil aanpassen, die doet dat ook niet zo snel bij een werkgever. Misschien ook wel de reden dat ze een eigen bedrijfje had? Te eigenwijs om "samen" met anderen te werken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:33 schreef riri het volgende:
[..]
Moet je met mensen bonden dan die je niets doen en allen maar kunnen schelden?????????
Lieke heeft nog niet één keer gescholden tegen die types,heeft ze zich nooit toe velaagd.
Geef mij maar die neus in de lucht...ze heeft in ieder geval haar trots...
En doordat ze die toont willen mensen die zwak zijn haar daarvan afhelpen...maar dat lukt ze niet want die trots zit diep.
Heb echt respekt voor dat meisje....
Als die uit dat huis komt staan werkgevers in de rij om haar in dienst te nemen...dat kind heeft zoveel kwaliteiten
Mwoah, lijkt mij een beetje overdreven om het feit dat Lieke in deze groep niet meekan en zich niet aan hen wil (kan?) aanpassen, te vergelijken met een werksituatie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een beetje werkgever zit niet op Lieke te wachten denk ik. Iemand die daar niet in een groep mee kan of wil doen, zich niet wil aanpassen, die doet dat ook niet zo snel bij een werkgever. Misschien ook wel de reden dat ze een eigen bedrijfje had? Te eigenwijs om "samen" met anderen te werken?
Ik ben hier op het forum ook nog niemand tegen gekomen die zich niet ergert aan Dennis en Nadia (uit groep 1).quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:38 schreef beequeen het volgende:
Het is dus duidelijk dat men zich aan Naad gaat ergeren in dat hok. Ze kwam net binnenhollen toen Amanda , Huub en José aan het praten waren. José reageerde met de opmerking: Jij bent straks weer aan de beurt, je krijgt aandacht genoeg.
Amanda vertelde dat Brian niet samen wil sporten met D en N omdat hij gek wordt van dat stomme geneuzel en het kinderachtig achter elkaar aanrennen.
Huub is nog twee slagen intelligenter dan Lieke, die heeft wel het vermogen om ook met dombo's op te trekken en er mee te lachen. Lieke heeft dat vermogen niet. Dat is echt een handicap. In iedere werksituatie zit je gedwongen met mensen die slimmer en minder slim zijn. Je moet jezelf gewoon kunnen aanpassen anders trek je het nergens op termijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, lijkt mij een beetje overdreven om het feit dat Lieke in deze groep niet meekan en zich niet aan hen wil (kan?) aanpassen, te vergelijken met een werksituatie.
True, ze is zelf ook deels debet aan het buiten de groep plaatsen, ze heeft een ietwat hautaine houding naar de anderen. Maar tegelijkertijd is het me ook een groepje waar je weinig mee kan, als je niveau ook maar wat hoger ligt.
Brian zei laatst dat die hautaine houding niet echt is en daarom noemen zij haar nep.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, lijkt mij een beetje overdreven om het feit dat Lieke in deze groep niet meekan en zich niet aan hen wil (kan?) aanpassen, te vergelijken met een werksituatie.
True, ze is zelf ook deels debet aan het buiten de groep plaatsen, ze heeft een ietwat hautaine houding naar de anderen. Maar tegelijkertijd is het me ook een groepje waar je weinig mee kan, als je niveau ook maar wat hoger ligt.
Nadia vind ik ook te overdreven en vervelend worden. Dennis kan ik, als hij niet bij Nadia is, redelijk goed trekken hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:41 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben hier op het forum ook nog niemand tegen gekomen die zich niet ergert aan Dennis en Nadia (uit groep 1).
Hoe heet deze stijlfout ook alweer?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:42 schreef blomst het volgende:
Heeft iemand ook een lelijke cap van Dennix? liefts alleen van zijn hoofd.
Huub kan dat inderdaad wel goed. Die is ook sociaal gezien een stuk intelligenter dan Lieke, denk ik. Maar ik blijf erbij dat je deze situatie niet één op één door kunt trekken naar een werksituatie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub is nog twee slagen intelligenter dan Lieke, die heeft wel het vermogen om ook met dombo's op te trekken en er mee te lachen. Lieke heeft dat vermogen niet. Dat is echt een handicap. In iedere werksituatie zit je gedwongen met mensen die slimmer en minder slim zijn. Je moet jezelf gewoon kunnen aanpassen anders trek je het nergens op termijn.
Heb je hier misschien wat aan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:42 schreef blomst het volgende:
Heeft iemand ook een lelijke cap van Dennix? liefts alleen van zijn hoofd.
Pleonasme.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:43 schreef Johnny_Berra het volgende:
Hoe heet deze stijlfout ook alweer?![]()
Spotnaam, oid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:43 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
nog even volhouden, we zijn al zo ver gekomen...quote:
Ik denk niet dat je daar echt over kan oordelen. T ligt er natuurlijk wel aan wat voor mensen in een groep zitten en hoe die mensen tegen jou aankijken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje werkgever zit niet op Lieke te wachten denk ik. Iemand die daar niet in een groep mee kan of wil doen, zich niet wil aanpassen, die doet dat ook niet zo snel bij een werkgever. Misschien ook wel de reden dat ze een eigen bedrijfje had? Te eigenwijs om "samen" met anderen te werken?
Idd, dat is een belachelijke redenatie..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huub kan dat inderdaad wel goed. Die is ook sociaal gezien een stuk intelligenter dan Lieke, denk ik. Maar ik blijf erbij dat je deze situatie niet één op één door kunt trekken naar een werksituatie.
En is er één die haar niet nep vindt en dat is Huub..daar gaat het om.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen in dat huis vindt haar nep, van huishoudster tot bewoner, dat zal vast een reden hebben. Die mensen zitten daar met haar, ik neem aan dat ze wel een kern van waarheid spreken. In ieder geval kunnen ze het beter beoordelen dan wij als streamer vermoed ik.
Ik ben t volledig met je eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huub kan dat inderdaad wel goed. Die is ook sociaal gezien een stuk intelligenter dan Lieke, denk ik. Maar ik blijf erbij dat je deze situatie niet één op één door kunt trekken naar een werksituatie.
Die ja, net als witte sneeuw, asociale Natasia enz.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:37 schreef tuinfluiter het volgende:
(Voor de lurkers, lezers en streamloze op het werk en thuis, want het is geloof ik nog niet geschreven)
(Nieuw meisje voor de huishouding)
Palma: Dit meisje mag blijven voor 2 dagen in de week.
Huub: Kun je niet bij een modellenbureau gan casten, het oog wil ook wat?
Nee Jaap weet het wel en die vertelde het weer tegen Nixquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:49 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben Huub en Lieke de andere er eigenlijk al van op de hoogte gebracht dat ze gisterenavond een half uur GEZAMENLIJKE televisietijd hebben weggegooid?
Nee, dat vergelijken kan ook niet helemaal, omdat je om vijf uur 's avonds normaal gesproken naar huis gaat en gelukkig niet 24 uur met je collega's zit opgescheept. Maar toch kies je ook je eigen collega's niet uit en moet je gewoon proberen ook met de minder leuke om te gaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieke heeft buiten het huis ook al problemen steeds met relaties ze is gewoon geen makkelijke tante.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat vergelijken kan ook niet helemaal, omdat je om vijf uur 's avonds normaal gesproken naar huis gaat en gelukkig niet 24 uur met je collega's zit opgescheept. Maar toch kies je ook je eigen collega's niet uit en moet je gewoon proberen ook met de minder leuke om te gaan.
Lieke kan daar met niemand overweg. Ook niet met Jaap, die wel een vreemde vogel is, maar qua intelligentie goed meer dan goed mee kan en die met Huub, Brian, Dennis en Nadia soms wel een gesprek kan voeren. Je zou dan toch verwachten dat Lieke dat ook zou moeten kunnen met Jaap. Maar ik heb het nog nooit gezien.
Er is gewoon iets met Lieke, ze heeft het een beetje te hoog in haar bol. Ik hoop altijd dat zo iemand in zo'n situatie een keer door de druk goed breekt en dat je dan opeens een heel ander meisje ziet.
Inderdaad, dat nine to five aspect versus 24/7 is natuurlijk al een heel groot verschil. Maar collega's waar ik het niet zo goed mee kan vinden, daar bemoei ik me, buiten werkzaken uiteraard, niet mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, dat vergelijken kan ook niet helemaal, omdat je om vijf uur 's avonds normaal gesproken naar huis gaat en gelukkig niet 24 uur met je collega's zit opgescheept. Maar toch kies je ook je eigen collega's niet uit en moet je gewoon proberen ook met de minder leuke om te gaan.
Sorry maar 12 uur tangen verven en aan je haar zitten plukken en girltokquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:59 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke is een persoon wat buiten de kooi meer mannen dingen doet dan vrouwen dingen,daarom kan ze niet met die 2 andere meiden.
Van een contradictio in terminis (Latijn voor "tegenspraak in termen") spreekt men als uit een bepaalde verbinding tussen woorden al kan worden afgeleid dat zoiets onmogelijk is. Bijvoorbeeld: "vloeibaar ijs", "vierkante cirkel", een "plastic blikje".quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:43 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik ken ze gelukkig niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:04 schreef maril het volgende:
[..]
Sorry maar 12 uur tangen verven en aan je haar zitten plukken en girltokis niet waar elke vrouw zich mee bezig houdt
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:05 schreef kissa het volgende:
[..]
Van een contradictio in terminis (Latijn voor "tegenspraak in termen") spreekt men als uit een bepaalde verbinding tussen woorden al kan worden afgeleid dat zoiets onmogelijk is. Bijvoorbeeld: "vloeibaar ijs", "vierkante cirkel", een "plastic blikje".
Bron: wikipedia
Daaarom verbaasd het mij dat ze niet meer op type als Brain houdt.die is ook zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:07 schreef Dreamboy het volgende:
Dit zijn Klaas en de vriendin van Lieke..Suzanne.
[afbeelding]
Suzanne. zo zit Lieke ook in elkaar.
[afbeelding]
Ik heb er ook nog wel een voor jequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:01 schreef blomst het volgende:
Deze zocht ik, komt van Cap komt van vandaag geloof ik
[afbeelding]
Wat is Elly toch een knappe vrouw! Vooral als je haar zo naast die galbak ziet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel een voor je![]()
[afbeelding]
Dit is de echte Dennixquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel een voor je![]()
[afbeelding]
quote:
ergeren zo zeg en niet zoon klein beetje ook ,dat pril geluk moeten ze gelijk het hek uit doen .quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:41 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben hier op het forum ook nog niemand tegen gekomen die zich niet ergert aan Dennis en Nadia (uit groep 1).
hmm, toch maar niet, word me te duur, kan ik net zo goed een vliegtuigje bestellenquote:
Was wel een goed idee geweestquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:25 schreef blomst het volgende:
[..]
hmm, toch maar niet, word me te duur, kan ik net zo goed een vliegtuigje bestellen
Lieke was in haar nopjes tijdens het vrijgezellenavondjes voor Jaap "de bootcamp".quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:59 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke is een persoon wat buiten de kooi meer mannen dingen doet
dan vrouwen dingen,daarom kan ze niet met die 2 andere meiden.
Waar kan jij een vliegtuigje voor ¤10,- bestellenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:25 schreef blomst het volgende:
[..]
hmm, toch maar niet, word me te duur, kan ik net zo goed een vliegtuigje bestellen
Nog in het kantor daar zag ik hem voor het laatst.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:35 schreef HiDiHo het volgende:
Is Huub nou al motor rijden ?
één vandaagquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:33 schreef Lobasca het volgende:
Het lukt me niet om het filmpje wat Maril heeft te kijken..
bij wijze van spreken dan hequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar kan jij een vliegtuigje voor ¤10,- bestellen![]()
Probeer deze maar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:33 schreef Lobasca het volgende:
Het lukt me niet om het filmpje wat Maril heeft te kijken..
Tnxquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)20070827.asf?start=0:19:24.0&end=0:26:30
spenderen we allemaal een euro...moet toch geen probleem zijn?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:40 schreef blomst het volgende:
[..]
bij wijze van spreken dan he
Komt toch in totaal op 20 euro, en dan nog verzend kosten
die tien euro is een lokkertje
Totale produkt kosten van T-Shirts: ¤ 6,36 (1 shirt)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:40 schreef blomst het volgende:
[..]
bij wijze van spreken dan he
Komt toch in totaal op 20 euro, en dan nog verzend kosten
die tien euro is een lokkertje
Omdat Dennix dat absoluut niet kent, gewoon gezellig babbelen over ditje en datjes. Dennix kan alleen maar bashen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:46 schreef SiRojK het volgende:
Whahahha, hoor Nix dan.. Huub is nog nooit zo aardig geweest.. Why the fuck zou Huub bang zijn voor Nix? Die gast heeft waanbeelden, Huub probeerde het gewoon een keertje gezellig te maken ipv dat kansloze gebash de hele dag
Ik had al weken geleden de indruk dat dat de bedoeling was (zwembad affaire Lieke). Mij zou het plezieren als die twee samen zouden gaan werken. Ik denk dat Huub ook een stuk vrolijker zou zijn dan dit geneuzel met Lieke.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:47 schreef Dreamboy het volgende:
Brian geeft precies aan wat ik in mijn hoofd had dat is Lieke er uit en Jaap samen met Huub tegen de rest dat zou Jaap ook wel willen.Dus dat wordt Lieke op de stoel.
Ja bedanktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Probeer deze maar.
http://www.eenvandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=1&daysago=1#
Je denkt niet dat Jaap net zo hard Huub na Lieke naar huis stuurt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:47 schreef Dreamboy het volgende:
Brian geeft precies aan wat ik in mijn hoofd had dat is Lieke er uit en Jaap samen met Huub tegen de rest dat zou Jaap ook wel willen.Dus dat wordt Lieke op de stoel.
Maar Jaap is zo onbetrouwbaar als de pest.... en hoezo spelen, Jaap wil voorlopig helemaal niet spelen. Dan zit Huub dus vast aan een onbetrouwbare kerel die niet bereid is het spel te spelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had al weken geleden de indruk dat dat de bedoeling was (zwembad affaire Lieke). Mij zou het plezieren als die twee samen zouden gaan werken. Ik denk dat Huub ook een stuk vrolijker zou zijn dan dit geneuzel met Lieke.
tshirt met deze zou ook wel leuk zijn!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Totale produkt kosten van T-Shirts: ¤ 6,36 (1 shirt)
Upload plaatje ¤ 4,99
Verzend- en verwerkingskosten:
Langzaam ¤ 3,95
T-shirt ¤ 6,36quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Totale produkt kosten van T-Shirts: ¤ 6,36 (1 shirt)
Upload plaatje ¤ 4,99
Verzend- en verwerkingskosten:
Langzaam ¤ 3,95
Idd, wat dat betreft vind ik het erg jammer dat je geen emailtjes kunt sturen oid naar die mensen om ze er eens op te wijzen dat ze het zelf helemaal bij het verkeerde eind hebben...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat Dennix dat absoluut niet kent, gewoon gezellig babbelen over ditje en datjes. Dennix kan alleen maar bashen.
Huub begrijpt tenminste dat, als er bezoek is, je je gewoon moet gedragen, iets wat Dennix en in het bijzonder Jaap, volkomen vreemd is.
Ik moet wel zeggen dat Jaap gisteren best lachen was samen met kok Vitus.
in mijn hoedanigheid als werkgever reageer ik even op deze post;quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoeveel t-shirts talpa/tien verkocht heeft op zijn sitequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Bij langzaam kunnen ze wel thuis zitten
Ik kan me hier wel in vinden, mis alleen Amanda en Naad in het verhaal, maar eigenlijk ook weer niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:56 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
in mijn hoedanigheid als werkgever reageer ik even op deze post;
ik zou lieke wel graag in dienst willen hebben omdat:
ze zich heel goed kan verwoorden, initiatief toont, zich niet laat kennen in moeilijke situaties, sociaal is (al is dat moeilijk in de kooi met zulke medebewoners), to the point is, teamspirit heeft en tenslotte en leuke uitstraling heeft.
.
Zo doorzichtig dit dat het allemaal achter ingefuisterd wordt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:03 schreef akveor het volgende:
Walgelijk die redaktie. Partijdig, oneerlijk en leugenachtig
[afbeelding]
dat zijn 150 punten uit de pot (oorspronkelijk voor natasia op bezoek, Brian had aangevraagd)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:08 schreef blomst het volgende:
Natasja komt nog niet, ze zit in de problemen en wil even uit de media blijven.
Brian gaat proberen of zijn oom en tante willen komen, war haalt hij al die punten vandaan.
Ik schreef al eerder dat hij zelfs niet met ze wil sporten, hij wordt doodziek van dat stel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:13 schreef riri het volgende:
Brian heeft volgens mij schoon genoeg van die Dennix...die kleftekkels zegt hij
gisteren een zwarte, dus het kan zijn dat de rode is uitgewassenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:12 schreef SiRojK het volgende:
Heeft Amanda nu trouwens nog steeds diezelfde BH aan?
Yep, dat ongewassen rode vod.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:12 schreef SiRojK het volgende:
Heeft Amanda nu trouwens nog steeds diezelfde BH aan?
Amanda en wassen, that will be the day.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:15 schreef blomst het volgende:
[..]
gisteren een zwarte, dus het kan zijn dat de rode is uitgewassen
Ja, hoorde ik amanda tegen Palma en Huub? vertellen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schreef al eerder dat hij zelfs niet met ze wil sporten, hij wordt doodziek van dat stel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |