abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52748696
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:33 schreef riri het volgende:

[..]

Moet je met mensen bonden dan die je niets doen en allen maar kunnen schelden?????????
Lieke heeft nog niet één keer gescholden tegen die types,heeft ze zich nooit toe velaagd.
Geef mij maar die neus in de lucht...ze heeft in ieder geval haar trots...
En doordat ze die toont willen mensen die zwak zijn haar daarvan afhelpen...maar dat lukt ze niet want die trots zit diep.
Heb echt respekt voor dat meisje....
Als die uit dat huis komt staan werkgevers in de rij om haar in dienst te nemen...dat kind heeft zoveel kwaliteiten
Een beetje werkgever zit niet op Lieke te wachten denk ik. Iemand die daar niet in een groep mee kan of wil doen, zich niet wil aanpassen, die doet dat ook niet zo snel bij een werkgever. Misschien ook wel de reden dat ze een eigen bedrijfje had? Te eigenwijs om "samen" met anderen te werken?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:37:39 #202
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_52748747
(Voor de lurkers, lezers en streamloze op het werk en thuis, want het is geloof ik nog niet geschreven)

(Bij de stallen)
Ellen: Lieke, maak van je hart geen moordkuil, soms moet je even AFreageren.
Lieke: Ik ben de motivatie een beetje kwijt.

(Nieuw meisje voor de huishouding)
Palma: Dit meisje mag blijven voor 2 dagen in de week.
Huub: Kun je niet bij een modellenbureau gaan casten, het oog wil ook wat?
Palma: Ik wil een meisje die zoals Lieke is terug, die wat roering brengt,
maar ze moet wel mooier zijn dan Lieke.

[ Bericht 0% gewijzigd door tuinfluiter op 28-08-2007 11:51:07 (TIKFOUTEN) ]
pi_52748751
Stream's alleen op Jaap zou me niets verbazen als ze Huub gewoon een anderhalf uur achter gaan houden en dan is het voor ons net of dat hij motor gereden heeft.
pi_52748773
Ik hou het hek in de gaten.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:38:56 #205
135305 beequeen
Lost.
pi_52748784
Het is dus duidelijk dat men zich aan Naad gaat ergeren in dat hok. Ze kwam net binnenhollen toen Amanda , Huub en José aan het praten waren. José reageerde met de opmerking: Jij bent straks weer aan de beurt, je krijgt aandacht genoeg.
Amanda vertelde dat Brian niet samen wil sporten met D en N omdat hij gek wordt van dat stomme geneuzel en het kinderachtig achter elkaar aanrennen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:39:18 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52748790
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een beetje werkgever zit niet op Lieke te wachten denk ik. Iemand die daar niet in een groep mee kan of wil doen, zich niet wil aanpassen, die doet dat ook niet zo snel bij een werkgever. Misschien ook wel de reden dat ze een eigen bedrijfje had? Te eigenwijs om "samen" met anderen te werken?
Mwoah, lijkt mij een beetje overdreven om het feit dat Lieke in deze groep niet meekan en zich niet aan hen wil (kan?) aanpassen, te vergelijken met een werksituatie.

True, ze is zelf ook deels debet aan het buiten de groep plaatsen, ze heeft een ietwat hautaine houding naar de anderen. Maar tegelijkertijd is het me ook een groepje waar je weinig mee kan, als je niveau ook maar wat hoger ligt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52748843
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:38 schreef beequeen het volgende:
Het is dus duidelijk dat men zich aan Naad gaat ergeren in dat hok. Ze kwam net binnenhollen toen Amanda , Huub en José aan het praten waren. José reageerde met de opmerking: Jij bent straks weer aan de beurt, je krijgt aandacht genoeg.
Amanda vertelde dat Brian niet samen wil sporten met D en N omdat hij gek wordt van dat stomme geneuzel en het kinderachtig achter elkaar aanrennen.
Ik ben hier op het forum ook nog niemand tegen gekomen die zich niet ergert aan Dennis en Nadia (uit groep 1).
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_52748853
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mwoah, lijkt mij een beetje overdreven om het feit dat Lieke in deze groep niet meekan en zich niet aan hen wil (kan?) aanpassen, te vergelijken met een werksituatie.

True, ze is zelf ook deels debet aan het buiten de groep plaatsen, ze heeft een ietwat hautaine houding naar de anderen. Maar tegelijkertijd is het me ook een groepje waar je weinig mee kan, als je niveau ook maar wat hoger ligt.
Huub is nog twee slagen intelligenter dan Lieke, die heeft wel het vermogen om ook met dombo's op te trekken en er mee te lachen. Lieke heeft dat vermogen niet. Dat is echt een handicap. In iedere werksituatie zit je gedwongen met mensen die slimmer en minder slim zijn. Je moet jezelf gewoon kunnen aanpassen anders trek je het nergens op termijn.
pi_52748876
Heeft iemand ook een lelijke cap van Dennix? liefts alleen van zijn hoofd.
Goedemorgen :W
pi_52748884
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Brian zei laatst dat die hautaine houding niet echt is en daarom noemen zij haar nep.
pi_52748907
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:41 schreef Yollie het volgende:

[..]

Ik ben hier op het forum ook nog niemand tegen gekomen die zich niet ergert aan Dennis en Nadia (uit groep 1).
Nadia vind ik ook te overdreven en vervelend worden. Dennis kan ik, als hij niet bij Nadia is, redelijk goed trekken hoor.
pi_52748924
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:42 schreef blomst het volgende:
Hoe heet deze stijlfout ook alweer?
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:45:23 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52748960
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub is nog twee slagen intelligenter dan Lieke, die heeft wel het vermogen om ook met dombo's op te trekken en er mee te lachen. Lieke heeft dat vermogen niet. Dat is echt een handicap. In iedere werksituatie zit je gedwongen met mensen die slimmer en minder slim zijn. Je moet jezelf gewoon kunnen aanpassen anders trek je het nergens op termijn.
Huub kan dat inderdaad wel goed. Die is ook sociaal gezien een stuk intelligenter dan Lieke, denk ik. Maar ik blijf erbij dat je deze situatie niet één op één door kunt trekken naar een werksituatie.
pi_52748991
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:42 schreef blomst het volgende:
Heb je hier misschien wat aan?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:46:57 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52749005
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:43 schreef Johnny_Berra het volgende:
Pleonasme.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:47:01 #216
128220 Peter6000
pi_52749007
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:43 schreef Johnny_Berra het volgende:

[..]

Spotnaam, oid.
pi_52749020
Ik snap best wel waarom Lieke niet in deze groep mee kan.
Lieke is niet zo'n op maak typje.
Lieke doucht kleed makelijke kleding aan en klaar...die andere meiden doen net of dat ze op stap gaan.
Lieke kan alleen met Huub daar is ook wel wat van te zeggen waarschijnlijk alleen toch daar binnen voor het spel buiten zou ze waarschijnlijk ook niet met Huub overweg kunnen Huub wil zoveel dingen Lieke gaat daar dan weer tegen in en dat is andersom ook het is geen BART EN LESLEY.
pi_52749041
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:31 schreef HiDiHo het volgende:
Er is ook echt geen reet meer aan he
nog even volhouden, we zijn al zo ver gekomen...
Het einde is in zicht, alleen bij Bartlehiem nog even langs Dokkum.

dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:48:27 #219
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52749050
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_52749057
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_52749076
I feel stupid and contagious
Here we are now
Entertain us
A mulatto (dennis)
An albino (jaap)
A mosquito (brian)
My libido (huub)
Yea
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:49:34 #222
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_52749086
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je daar echt over kan oordelen. T ligt er natuurlijk wel aan wat voor mensen in een groep zitten en hoe die mensen tegen jou aankijken.
Ik heb een paar jaar terug met Lieke gewerkt (ze was soort van mn personal trainer) en ik was daar heel vaak. Ik heb nooit gemerkt dat er spanning was tussen haar en haar collega's, was altijd leuk en gezellig. Ze heeft me ook heel goed geholpen destijds
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:49:56 #223
128220 Peter6000
pi_52749097
Hebben Huub en Lieke de andere er eigenlijk al van op de hoogte gebracht dat ze gisterenavond een half uur GEZAMENLIJKE televisietijd hebben weggegooid?
pi_52749103
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Huub kan dat inderdaad wel goed. Die is ook sociaal gezien een stuk intelligenter dan Lieke, denk ik. Maar ik blijf erbij dat je deze situatie niet één op één door kunt trekken naar een werksituatie.
Idd, dat is een belachelijke redenatie..
pi_52749141
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Iedereen in dat huis vindt haar nep, van huishoudster tot bewoner, dat zal vast een reden hebben. Die mensen zitten daar met haar, ik neem aan dat ze wel een kern van waarheid spreken. In ieder geval kunnen ze het beter beoordelen dan wij als streamer vermoed ik.
En is er één die haar niet nep vindt en dat is Huub..daar gaat het om.
Iemand die sterk is wordt altijd dat soort zaken in de schoenen geschoven juist om te proberen iemand te breken...maar het heeft geen zin zoals ik al zei...eigenwaarde en trots laat zich niet breken,zeker niet door dat zooitje personen wat daar in dat huis zit.
Ze heeft de hele procedure gevolgd bij Defensie om F16 te gaan vliegen....op het laatst heeft ze zich teruggetrokken...ze zou de 4e vrouw zijn geworden...maar ze heeft afgehaakt omdat ze er te lang aan vast zou zitten en het gewoon heel zwaar is en je allerlei dingen moet laten.....ze hebben haar gesmeekt te blijven maar ze heeft besloten het niet te doen.
Reken er maar op dat werkgevers op haar staan te wachten....bij de andere personen in dat huis heb ik het idee dat werkgevers ze liever kwijt zijn dan rijk...denk dat sommige ontslagbrieven al klaar liggen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')