Dat heeft Huub bij de vorige keerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:15 schreef Desii het volgende:
Huub... ik ga je helpen oke
We hebben dezelde contactpersoon,
daar zal ik ook eens mee gaan praten.... streamlock
nou...aan haar is niets fake...daarvoor met je bij die andere dames in het huis zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke barst een beetje open? Misschien dat we dan toch eens een echte Lieke zien i.p.v. tante fake met de neus omhoog?
Ik hou ook niet van die acties, maar deze is top! Idee: vliegtuig met tekst voor Fries? Die heeft het IMO het zwaarst daar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:22 schreef BuffyJan het volgende:
(toch een beetje ontopic omdat Ellen er is?:) Ik heb snoepies voor Fries gekocht!![]()
En normaal ben ik helega niet van dat soort acties![]()
Je gaf het zelf net een beetje aan, "ze heeft zich sterk gehouden", ze is dus niet zichzelf geweest. Dat breekt je vroeg of laat op. Je kunt het daar niet volhouden als je de schone schijn ophoud. In principe is ze net zo fake bezig geweest als Nadia, alleen viel het veel minder op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:20 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Zo zie ik dat niet. Ze hebben haar nooit echt n kans gegeven. Ze had zichzelf toch de villa ingeneukt door Huub?
Goed plan...en helemaal niet sms'en voor Huub en Lieke is nog een veel beter plan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:23 schreef Dreamboy het volgende:
NIET SMSEN VOOR HUUB EN LIEKE WACHT DONDERDAG AF.
Lieke heeft het al eerder verdrietig uitgesproken,quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:17 schreef blomst het volgende:
Maar Lieke heeft er nu om gehuild,
dus kan het zijn dat ze nu wel een activiteit
krijgt toegewezen, die ze wel leuk vind.
Nadia traantjes helpen toch ook?
vanaf dag 1 heeft ze duidelijk gemaakt dat ze zich beter voelde als de rest. in zoverre ben ik het wel nmns eens. Wat activiteiten betreft kreeg ze idd helemaal niks , die klopt voor geen meter, zelfs Nadia en Dennis krijgen meer. Ik had nog de hoop dat het bij RTL er eerlijker aan toe zou gaan maar neequote:
Iedereen in dat huis vindt haar nep, van huishoudster tot bewoner, dat zal vast een reden hebben. Die mensen zitten daar met haar, ik neem aan dat ze wel een kern van waarheid spreken. In ieder geval kunnen ze het beter beoordelen dan wij als streamer vermoed ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:24 schreef riri het volgende:
[..]
nou...aan haar is niets fake...daarvoor met je bij die andere dames in het huis zijn
Ik zou ook heel hard proberen me niet te laten kennen als ik met zulke mensen in een huis zou zitten. Dan doe je gewoon alsof t je niets doet. Dat vind ik niet faken, dat kun je niet met de nepheid van Nadia vergelijken. Alhoewel zij t ws wel goed doet want zij krijgt wel van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaf het zelf net een beetje aan, "ze heeft zich sterk gehouden", ze is dus niet zichzelf geweest. Dat breekt je vroeg of laat op. Je kunt het daar niet volhouden als je de schone schijn ophoud. In principe is ze net zo fake bezig geweest als Nadia, alleen viel het veel minder op.
Vliegtuig gaat iets te fur denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:24 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van die acties, maar deze is top! Idee: vliegtuig met tekst voor Fries? Die heeft het IMO het zwaarst daar.
2mbquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:28 schreef HiDiHo het volgende:
Jahoor, jaap zit weer achter de PC![]()
Hoeveel is ie al afgevallen ?
Ik denk dat je daar beloond wordt als je goed werk verricht. Lieke heeft vermoedelijk nooit gebracht wat ze achter van haar wilden. Misschien ook wel te maken met "nep gedrag"?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:26 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
vanaf dag 1 heeft ze duidelijk gemaakt dat ze zich beter voelde als de rest. in zoverre ben ik het wel nmns eens. Wat activiteiten betreft kreeg ze idd helemaal niks , die klopt voor geen meter, zelfs Nadia en Dennis krijgen meer. Ik had nog de hoop dat het bij RTL er eerlijker aan toe zou gaan maar nee![]()
Ja inderdaad, je moet dan niet "goed" nemen in de ogen van de streamers maar "goed" in de ogen van achter. Voer je je script goed uit of doe je dat niet....daar zit het denk ik een beetje in.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:29 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik zou ook heel hard proberen me niet te laten kennen als ik met zulke mensen in een huis zou zitten. Dan doe je gewoon alsof t je niets doet. Dat vind ik niet faken, dat kun je niet met de nepheid van Nadia vergelijken. Alhoewel zij t ws wel goed doet want zij krijgt wel van alles en nog wat.
Ik sms toch al niet maar er zijn er genoeg die het nu juist wel doen,omdat ze nu zielig zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:25 schreef T-lex het volgende:
[..]
Goed plan...en helemaal niet sms'en voor Huub en Lieke is nog een veel beter plan.![]()
Moet je met mensen bonden dan die je niets doen en allen maar kunnen schelden?????????quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een beetje eigen schuld van Lieke, ze heeft zichzelf ook wel rigoreus buiten de groep geplaatst. Dat houdt niemand vol
Daar sla je de spijker op de kop, daarom zijn ze "achter" zo gek op N&N.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je moet dan niet "goed" nemen in de ogen van de streamers maar "goed" in de ogen van achter. Voer je je script goed uit of doe je dat niet....daar zit het denk ik een beetje in.
Wat is het verschil met Amanda die zichzelf het huis inwerkt door Nena....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen in dat huis vindt haar nep, van huishoudster tot bewoner, dat zal vast een reden hebben. Die mensen zitten daar met haar, ik neem aan dat ze wel een kern van waarheid spreken. In ieder geval kunnen ze het beter beoordelen dan wij als streamer vermoed ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |