bij wijze van spreken dan hequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar kan jij een vliegtuigje voor ¤10,- bestellen![]()
Probeer deze maar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:33 schreef Lobasca het volgende:
Het lukt me niet om het filmpje wat Maril heeft te kijken..
Tnxquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)20070827.asf?start=0:19:24.0&end=0:26:30
spenderen we allemaal een euro...moet toch geen probleem zijn?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:40 schreef blomst het volgende:
[..]
bij wijze van spreken dan he
Komt toch in totaal op 20 euro, en dan nog verzend kosten
die tien euro is een lokkertje
Totale produkt kosten van T-Shirts: ¤ 6,36 (1 shirt)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:40 schreef blomst het volgende:
[..]
bij wijze van spreken dan he
Komt toch in totaal op 20 euro, en dan nog verzend kosten
die tien euro is een lokkertje
Omdat Dennix dat absoluut niet kent, gewoon gezellig babbelen over ditje en datjes. Dennix kan alleen maar bashen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:46 schreef SiRojK het volgende:
Whahahha, hoor Nix dan.. Huub is nog nooit zo aardig geweest.. Why the fuck zou Huub bang zijn voor Nix? Die gast heeft waanbeelden, Huub probeerde het gewoon een keertje gezellig te maken ipv dat kansloze gebash de hele dag
Ik had al weken geleden de indruk dat dat de bedoeling was (zwembad affaire Lieke). Mij zou het plezieren als die twee samen zouden gaan werken. Ik denk dat Huub ook een stuk vrolijker zou zijn dan dit geneuzel met Lieke.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:47 schreef Dreamboy het volgende:
Brian geeft precies aan wat ik in mijn hoofd had dat is Lieke er uit en Jaap samen met Huub tegen de rest dat zou Jaap ook wel willen.Dus dat wordt Lieke op de stoel.
Ja bedanktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Probeer deze maar.
http://www.eenvandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=1&daysago=1#
Je denkt niet dat Jaap net zo hard Huub na Lieke naar huis stuurt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:47 schreef Dreamboy het volgende:
Brian geeft precies aan wat ik in mijn hoofd had dat is Lieke er uit en Jaap samen met Huub tegen de rest dat zou Jaap ook wel willen.Dus dat wordt Lieke op de stoel.
Maar Jaap is zo onbetrouwbaar als de pest.... en hoezo spelen, Jaap wil voorlopig helemaal niet spelen. Dan zit Huub dus vast aan een onbetrouwbare kerel die niet bereid is het spel te spelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had al weken geleden de indruk dat dat de bedoeling was (zwembad affaire Lieke). Mij zou het plezieren als die twee samen zouden gaan werken. Ik denk dat Huub ook een stuk vrolijker zou zijn dan dit geneuzel met Lieke.
tshirt met deze zou ook wel leuk zijn!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Totale produkt kosten van T-Shirts: ¤ 6,36 (1 shirt)
Upload plaatje ¤ 4,99
Verzend- en verwerkingskosten:
Langzaam ¤ 3,95
T-shirt ¤ 6,36quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Totale produkt kosten van T-Shirts: ¤ 6,36 (1 shirt)
Upload plaatje ¤ 4,99
Verzend- en verwerkingskosten:
Langzaam ¤ 3,95
Idd, wat dat betreft vind ik het erg jammer dat je geen emailtjes kunt sturen oid naar die mensen om ze er eens op te wijzen dat ze het zelf helemaal bij het verkeerde eind hebben...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat Dennix dat absoluut niet kent, gewoon gezellig babbelen over ditje en datjes. Dennix kan alleen maar bashen.
Huub begrijpt tenminste dat, als er bezoek is, je je gewoon moet gedragen, iets wat Dennix en in het bijzonder Jaap, volkomen vreemd is.
Ik moet wel zeggen dat Jaap gisteren best lachen was samen met kok Vitus.
in mijn hoedanigheid als werkgever reageer ik even op deze post;quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje werkgever zit niet op Lieke te wachten denk ik. Iemand die daar niet in een groep mee kan of wil doen, zich niet wil aanpassen, die doet dat ook niet zo snel bij een werkgever. Misschien ook wel de reden dat ze een eigen bedrijfje had? Te eigenwijs om "samen" met anderen te werken?
Ik vraag me serieus af hoeveel t-shirts talpa/tien verkocht heeft op zijn sitequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Bij langzaam kunnen ze wel thuis zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |