Tjeses... ben jij een beflap?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:39 schreef Pavement het volgende:
flipo
in hut 4 ook. de tortelduifjes doen net alsof ze plezier hebben bij het vrijen...gatverquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:40 schreef Lobasca het volgende:
Het gaat bij mij weer vrij snel..
Vol automatische befjosti voor maar 3.99quote:
Ik zal even goed moeten zoeken. Zelf gebruik ik PSP (legaal!)quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:36 schreef Pavement het volgende:
lol disana,
maar heeft iemand een link naar een gratis programma om gifjes te maken ? had er 1 maar weet niet moeer hoe die heet
Of bedoel je een programma voor animated gifs.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:46 schreef Pavement het volgende:
maaruh om op de vorige sc terug te komen, weet iemand een goed gif creator prgrm voor mij (gratis)
Worden wel lange gesprekken, want ik stotter, á ¤,220 p/mquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
Vol automatische befjosti voor maar 3.99
bestellen kan bij Kloon inc daar zal onze lieftallige telefoniste Lobasca u graag te woord staan
Je bent helemaal in to the ava's, what's happened?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal even goed moeten zoeken. Zelf gebruik ik PSP (legaal!)![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee rimstra, ik had je al gefeliciteerd met je zwangerschap. maaruh, heb je al kinderen?
Ik probeer de aandacht van al mijn klonen af te leiden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent helemaal in to the ava's, what's happened?![]()
Hoe vroeg? uurtje of vijf?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
1 kleine punkert (was er vroeg bij)
haha, goed ingeschat!quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:47 schreef Pavement het volgende:
Speciaal voor WJ's
[afbeelding]
voor de kleine maar dikke jongens
is dat de xl-uitvoering van het slagershoedje van Brian?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:47 schreef Pavement het volgende:
Speciaal voor WJ's
[afbeelding]
voor de kleine maar dikke jongens
gewoon dat je in paint plaatjes maakt en deze in een gif(machine propt) zodat je je eigen gif kan makenquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Of bedoel je een programma voor animated gifs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |