Tjeses... ben jij een beflap?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:39 schreef Pavement het volgende:
flipo
in hut 4 ook. de tortelduifjes doen net alsof ze plezier hebben bij het vrijen...gatverquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:40 schreef Lobasca het volgende:
Het gaat bij mij weer vrij snel..
Vol automatische befjosti voor maar 3.99quote:
Ik zal even goed moeten zoeken. Zelf gebruik ik PSP (legaal!)quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:36 schreef Pavement het volgende:
lol disana,
maar heeft iemand een link naar een gratis programma om gifjes te maken ? had er 1 maar weet niet moeer hoe die heet
Of bedoel je een programma voor animated gifs.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:46 schreef Pavement het volgende:
maaruh om op de vorige sc terug te komen, weet iemand een goed gif creator prgrm voor mij (gratis)
Worden wel lange gesprekken, want ik stotter, á ¤,220 p/mquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
Vol automatische befjosti voor maar 3.99
bestellen kan bij Kloon inc daar zal onze lieftallige telefoniste Lobasca u graag te woord staan
Je bent helemaal in to the ava's, what's happened?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal even goed moeten zoeken. Zelf gebruik ik PSP (legaal!)![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee rimstra, ik had je al gefeliciteerd met je zwangerschap. maaruh, heb je al kinderen?
Ik probeer de aandacht van al mijn klonen af te leiden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent helemaal in to the ava's, what's happened?![]()
Hoe vroeg? uurtje of vijf?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
1 kleine punkert (was er vroeg bij)
haha, goed ingeschat!quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:47 schreef Pavement het volgende:
Speciaal voor WJ's
[afbeelding]
voor de kleine maar dikke jongens
is dat de xl-uitvoering van het slagershoedje van Brian?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:47 schreef Pavement het volgende:
Speciaal voor WJ's
[afbeelding]
voor de kleine maar dikke jongens
gewoon dat je in paint plaatjes maakt en deze in een gif(machine propt) zodat je je eigen gif kan makenquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Of bedoel je een programma voor animated gifs.
goed, bedankt voor je liefdequote:Op maandag 27 augustus 2007 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
hehe, eindelijk weer eens een leuke op.......hoe gaatie hier trouwens?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe vroeg? uurtje of vijf?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
we motten maar is kijken, vijfde kerstdag of zo..![]()
ja, zekert, je bent toch 28 ongeveer(hoorde ik van die telefoniste van dinges). hoe oud is die punkert dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
1 kleine punkert (was er vroeg bij)
wat zie je anders uit? had 't niet gelijk door?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
http://www.pabird.supanet.com/~pabird/freesoftware/brushstrokes/
Ik heb deze link nog onder freeware favorieten staan, maar weet zo niet meer te zeggen (sinds een format) wat ik van het programma vond.
Neem toch eens gewoon verkering.....gedoe met die gasunie, kost alleen maar geld.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vijfde kerstdag heb ik de verwarming gewoon aan.
Ja maar ik vind dat altijd zo'n gezeur, zo'n vent in m'n huis...quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem toch eens gewoon verkering.....gedoe met die gasunie, kost alleen maar geld.
nee, werkt niet, kan geen zelf gemaakte plaatjes bij de eerste toevoegen als je begrijtp wat ik bedoelquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
http://www.pabird.supanet.com/~pabird/freesoftware/brushstrokes/
Ik heb deze link nog onder freeware favorieten staan, maar weet zo niet meer te zeggen (sinds een format) wat ik van het programma vond.
hee ouwe pijpfitter, ik hield 'r effe voor je in het gareelquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem toch eens gewoon verkering.....gedoe met die gasunie, kost alleen maar geld.
Gelijk heb je, ik moet er ook niet aan denken, een vent in mijn huis......quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar ik vind dat altijd zo'n gezeur, zo'n vent in m'n huis...
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ouwe pijpfitter, ik hield 'r effe voor je in het gareel![]()
Hoeft niet, laat lekker gaan joh. Die leeftijd heb ik wel gehad. Leven en laten leven is mijn motto.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Alles went behalve een ventquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar ik vind dat altijd zo'n gezeur, zo'n vent in m'n huis...
Hè hè... eindelijk iemand die het begrijptquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik moet er ook niet aan denken, een vent in mijn huis......
BTW, wat heb je gekocht van AH en wat heb je er van gemaakt?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ssshhhh.... incognito... dwaalspoor...quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat zie je anders uit? had 't niet gelijk door?
ja serieus, als ik vrouw zou zijn, dan zou ik dus echt geen kerel in mijn huis willen. Wat moet je met die 80-90 kilo testosteron in huis.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hè hè... eindelijk iemand die het begrijpt
wat dan niet, wacht maar tot je m'n foto's zietquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mij in het gareel houden
![]()
![]()
Je hebt iig wel humor WJ![]()
![]()
Dat vraag ik me ook altijd af... een lamp ophangen kan ik zelf ook wel immers....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ja serieus, als ik vrouw zou zijn, dan zou ik dus echt geen kerel in mijn huis willen. Wat moet je met die 80-90 kilo testosteron in huis.
Ik denk dat het je ontbreekt aan de eigenschappen die nodig zijn mij in het gareel te houdenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat dan niet, wacht maar tot je m'n foto's ziet!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |