er staat toch ook een bank?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar er kan er maar 1 op de stoel komen, dus dat gaat hem niet worden.![]()
Lieke ligt anders nog op bed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
Hallo allemaal, weet iemand of er iets/iemand aan zit te komen daar? Ze zijn allemaal zo vroeg.
Als ze een burka aantrekt ja!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:04 schreef riri het volgende:
Nadia tegen Dennix...Wat ben ik mooi hé schatje![]()
Oke, bijna allemaal....quote:
Eigenlijk zijn ze laat, ze horen al lang en breed aan het ontbijt te zittenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
Hallo allemaal, weet iemand of er iets/iemand aan zit te komen daar? Ze zijn allemaal zo vroeg.
Grote kans dat er binnenkort een ruzie komt tussen die twee om wie zichzelf het mooist vindtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:04 schreef riri het volgende:
Nadia tegen Dennix...Wat ben ik mooi hé schatje![]()
Haha, oh ja. Meestal ben ik zelf niet zo vroeg.... Dit is dus normaal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze laat, ze horen al lang en breed aan het ontbijt te zitten![]()
Volgens mij moeten ze om 9.30 of 10.00 volledig gekleed en netjes aan de ontbijttafel zitten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:08 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Haha, oh ja. Meestal ben ik zelf niet zo vroeg.... Dit is dus normaal.
Nando komt trainen met Jaap..Huub krijgt motorrijles, Nadia en Lieke gaan paardrijden met Ellen, Amanda, Dennis en Nadia krijgen Portugese les..en Brian gaat weer kickboksen met hans...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
Dankje! Je bent goed op de hoogte merk ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:19 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nando komt trainen met Jaap..Huub krijgt motorrijles, Nadia en Lieke gaan paardrijden met Ellen, Amanda, Dennis en Nadia krijgen Portugese les..en Brian gaat weer kickboksen met hans...
http://www.eenvandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=1&daysago=1#quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
Off Topic: Gisteren iemand Fons gezien bij eenvandaag (geloof ik)? Hij zei duidelijk dat ze allemaal acteurs zijn geworden en dat ze gestuurd worden door achter. Het is dus geen geheim ofzo.
On Topic: Palma kruipt meteen achter de streams als ze 's nachts thuiskomt
In het beginstukje zegt Fons van Westerloo er wat van...."Ik ben zoals iedereen weet ook geen moraalridder,dus uh,dus er mag van mij best wel wat gebeuren,maar maar,maar die mensen zijn acteurs geworden,acteurs geworden,geloof me,die mensen doen wat ze denken dat er van ze verwacht wordt,en ze worden ook nog eens gestuurd van tijd tot tijdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
Off Topic: Gisteren iemand Fons gezien bij eenvandaag (geloof ik)? Hij zei duidelijk dat ze allemaal acteurs zijn geworden en dat ze gestuurd worden door achter. Het is dus geen geheim ofzo.
On Topic: Palma kruipt meteen achter de streams als ze 's nachts thuiskomt
idd, slechte acteursquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:26 schreef riri het volgende:
[..]
In het beginstukje zegt Fons van Westerloo er wat van...."Ik ben zoals iedereen weet ook geen moraalridder,dus uh,dus er mag van mij best wel wat gebeuren,maar maar,maar die mensen zijn acteurs geworden,acteurs geworden,geloof me,die mensen doen wat ze denken dat er van ze verwacht wordt,en ze worden ook nog eens gestuurd van tijd tot tijd
http://player.omroep.nl/?aflID=5367987&start=0:19:24.0&end=0:26:30
Hij schaamde zich wel dood he, bij dat stukje van een door braaksel rollende Jaap! Dat wil hij zeker niet meer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:26 schreef riri het volgende:
[..]
In het beginstukje zegt Fons van Westerloo er wat van...."Ik ben zoals iedereen weet ook geen moraalridder,dus uh,dus er mag van mij best wel wat gebeuren,maar maar,maar die mensen zijn acteurs geworden,acteurs geworden,geloof me,die mensen doen wat ze denken dat er van ze verwacht wordt,en ze worden ook nog eens gestuurd van tijd tot tijd
http://player.omroep.nl/?aflID=5367987&start=0:19:24.0&end=0:26:30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |