e willen vertellen dat Huub Brian zwart heeft zitten maken, Dat Dennix en Jaap er bijwaren, eerst zou het tijdens het gesprek van Coran zijn plaatsgevonden, maar jaap zegt dat Dennix daar niet bij was, nu gaan ze zeggen dat het na het vertrek van Cora was en dat Lieke er ook bij was.quote:
Het is toch ook echt zo? Ik zou ook gek worden daar, ze heeft het minst te doen van iedereen. Terwijl juist zij vaak wel wat afleiding kan gebruiken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:05 schreef Darklight het volgende:
oh Lieke heeft niks te doen
Ga lekker naar huis Lieke
Dat is al gebeurtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:09 schreef Giggio het volgende:
Tijd voor een kaartenaktie aan Lieke!!!!!!!!
Als of Lieke of Huub DGK verlaat is het echt afgelopen!!!
Kunnen we na donderdag massaal afhaken
idd.... gisteravond heb ik er ook al ff overgehadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:04 schreef blomst het volgende:
Zou dat tot over drie weken van Lieke haar moeder toch uitkomen?
Dat is het verhaal dat zijn zus in een blijfvan-mijnlijfhuis zit, maar dat was in het verleden, en oud nieuws dus, Huub heeft er wel eens over gesproken, maar dat weet Dennix weer nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:06 schreef Johnny_Berra het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 augustus 2007 11:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Dennis kent naar eigen zeggen ook een verhaal over Huub,
Hoe erg is dat verhaal, dat het niet verteld mag worden? Ik word toch wel nieuwsgierig nu hoor.
Die Lieke is zo'n schatje....ik wil haar wel troosten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |