1 uurtje motorrijden buiten de poort is een leuk vooruitzicht,quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:24 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dankje! Je bent goed op de hoogte merk ik.
Paardrijden oa dus.....wie gaat er op Nadia's rug dan?
quote:08:35 - Een educatieve dag
De Miljonairs hebben vanochtend een druk programma. Zo komt Nando langs om te trainen met Jaap. Is er een motorrijles voor Huub. En komt het paardenmeisje Ellen langs om te gaan rijden met Nadia en Lieke. Voor de stoere mannen daarentegen is er een Thaiboksles van Hans Nijman. Vanmiddag krijgen Dennis, Amanda en Nadia nog een lesje Portugees. Een educatieve dag, kunnen we wel stellen.
bron: Talpa.nl
Goedemorgen.quote:
Oww oke, je hebt een "betrouwbare" bron!quote:
Wat jammer nou. Zou hij eigenlijk die toffe (...) jas die Amanda aan Brian wil geven, meenemen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, Hans Nijman komt niet, is door zijn rug gegaan ....![]()
Goed script, zou zo maar kunnen aanstaande donderdag .....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:45 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Ik heb gedroomd dat Huub , Lieke wegstemde en met Jaap verder ging.
Welke leugen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:46 schreef blomst het volgende:
Dennix wil dus een leugen de wereld kooi in werken.
Dennis en Jaap kunnen niet tippen aan Laurel and Hardy.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
Jaap daalt zó in waarde door van die kutplannetjes te maken met die loser.
Ze zijn gewoon lachwekkend .
Heeft weer te maken met het verhaal wie de initiator is/was om Jaap op de stoel te zetten. Dat was dus Brian maar ze willen het zo draaien dat dat Huub was.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:48 schreef beequeen het volgende:
D praat met Jaap over het op de stoel zetten van Huub. D wil eerst met Brian overleggen maar Jaap vraagt zich af of dat wel zo verstandig is.
D begint direct te twijfelen en stelt het nog maar even uit, het kan ook morgen natuurlijk, 100%.
weet ik ook niet, maar ze zeiden duidelijk tegen elkaar dat ze Huub willen gaan beschuldigen met leugens...quote:
Laurel zou zich in zijn graf omdraaien als ie weet dat zijn amusementswaarde tegenwoordig vergeleken wordt met die van een inhoudsloze lelijke rel (morgen 100%)nicht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dennis en Jaap kunnen niet tippen aan Laurel and Hardy.
Ik hoop dat hij dat doet en daarna keihard wordt afgemaakt door Huub....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:46 schreef blomst het volgende:
Dennix wil dus een leugen de wereld kooi in werken.
Hoe zou Jaap een leugen herkennen, hij doet de hele dag niks anders. Is het niet tegen Huub dan is het wel tegen Brian, Naad of Dennix.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:55 schreef Desii het volgende:
[..]
weet ik ook niet, maar ze zeiden duidelijk tegen elkaar dat ze Huub willen gaan beschuldigen met leugens...
Hierop wilde Dennix ook Brian bij het plan betrekken, waarop Jaap zei dat dat niet verstandig is, omdat hij denkt dat Brian niet met leugens wil meewerken.
Jaap hoort nu toch zelf het verschil tussen Dennix en Huub... Dennix wil dingen met leugens bereiken... gaat er dan bij Jaap geen lichtje branden, dat de helft misschien niet eens waar is, wat Dennix hem verteld.
e willen vertellen dat Huub Brian zwart heeft zitten maken, Dat Dennix en Jaap er bijwaren, eerst zou het tijdens het gesprek van Coran zijn plaatsgevonden, maar jaap zegt dat Dennix daar niet bij was, nu gaan ze zeggen dat het na het vertrek van Cora was en dat Lieke er ook bij was.quote:
Het is toch ook echt zo? Ik zou ook gek worden daar, ze heeft het minst te doen van iedereen. Terwijl juist zij vaak wel wat afleiding kan gebruiken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:05 schreef Darklight het volgende:
oh Lieke heeft niks te doen
Ga lekker naar huis Lieke
Dat is al gebeurtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:09 schreef Giggio het volgende:
Tijd voor een kaartenaktie aan Lieke!!!!!!!!
Als of Lieke of Huub DGK verlaat is het echt afgelopen!!!
Kunnen we na donderdag massaal afhaken
idd.... gisteravond heb ik er ook al ff overgehadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:04 schreef blomst het volgende:
Zou dat tot over drie weken van Lieke haar moeder toch uitkomen?
Dat is het verhaal dat zijn zus in een blijfvan-mijnlijfhuis zit, maar dat was in het verleden, en oud nieuws dus, Huub heeft er wel eens over gesproken, maar dat weet Dennix weer nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:06 schreef Johnny_Berra het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 augustus 2007 11:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Dennis kent naar eigen zeggen ook een verhaal over Huub,
Hoe erg is dat verhaal, dat het niet verteld mag worden? Ik word toch wel nieuwsgierig nu hoor.
Die Lieke is zo'n schatje....ik wil haar wel troosten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |