Ik heb er ook nog wel een voor jequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:01 schreef blomst het volgende:
Deze zocht ik, komt van Cap komt van vandaag geloof ik
[afbeelding]
Wat is Elly toch een knappe vrouw! Vooral als je haar zo naast die galbak ziet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel een voor je![]()
[afbeelding]
Dit is de echte Dennixquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel een voor je![]()
[afbeelding]
quote:
ergeren zo zeg en niet zoon klein beetje ook ,dat pril geluk moeten ze gelijk het hek uit doen .quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:41 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben hier op het forum ook nog niemand tegen gekomen die zich niet ergert aan Dennis en Nadia (uit groep 1).
hmm, toch maar niet, word me te duur, kan ik net zo goed een vliegtuigje bestellenquote:
Was wel een goed idee geweestquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:25 schreef blomst het volgende:
[..]
hmm, toch maar niet, word me te duur, kan ik net zo goed een vliegtuigje bestellen
Lieke was in haar nopjes tijdens het vrijgezellenavondjes voor Jaap "de bootcamp".quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:59 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke is een persoon wat buiten de kooi meer mannen dingen doet
dan vrouwen dingen,daarom kan ze niet met die 2 andere meiden.
Waar kan jij een vliegtuigje voor ¤10,- bestellenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:25 schreef blomst het volgende:
[..]
hmm, toch maar niet, word me te duur, kan ik net zo goed een vliegtuigje bestellen
Nog in het kantor daar zag ik hem voor het laatst.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:35 schreef HiDiHo het volgende:
Is Huub nou al motor rijden ?
één vandaagquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:33 schreef Lobasca het volgende:
Het lukt me niet om het filmpje wat Maril heeft te kijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |