Ik denk niet dat je daar echt over kan oordelen. T ligt er natuurlijk wel aan wat voor mensen in een groep zitten en hoe die mensen tegen jou aankijken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje werkgever zit niet op Lieke te wachten denk ik. Iemand die daar niet in een groep mee kan of wil doen, zich niet wil aanpassen, die doet dat ook niet zo snel bij een werkgever. Misschien ook wel de reden dat ze een eigen bedrijfje had? Te eigenwijs om "samen" met anderen te werken?
Idd, dat is een belachelijke redenatie..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huub kan dat inderdaad wel goed. Die is ook sociaal gezien een stuk intelligenter dan Lieke, denk ik. Maar ik blijf erbij dat je deze situatie niet één op één door kunt trekken naar een werksituatie.
En is er één die haar niet nep vindt en dat is Huub..daar gaat het om.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen in dat huis vindt haar nep, van huishoudster tot bewoner, dat zal vast een reden hebben. Die mensen zitten daar met haar, ik neem aan dat ze wel een kern van waarheid spreken. In ieder geval kunnen ze het beter beoordelen dan wij als streamer vermoed ik.
Ik ben t volledig met je eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huub kan dat inderdaad wel goed. Die is ook sociaal gezien een stuk intelligenter dan Lieke, denk ik. Maar ik blijf erbij dat je deze situatie niet één op één door kunt trekken naar een werksituatie.
Die ja, net als witte sneeuw, asociale Natasia enz.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:37 schreef tuinfluiter het volgende:
(Voor de lurkers, lezers en streamloze op het werk en thuis, want het is geloof ik nog niet geschreven)
(Nieuw meisje voor de huishouding)
Palma: Dit meisje mag blijven voor 2 dagen in de week.
Huub: Kun je niet bij een modellenbureau gan casten, het oog wil ook wat?
Nee Jaap weet het wel en die vertelde het weer tegen Nixquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:49 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben Huub en Lieke de andere er eigenlijk al van op de hoogte gebracht dat ze gisterenavond een half uur GEZAMENLIJKE televisietijd hebben weggegooid?
Nee, dat vergelijken kan ook niet helemaal, omdat je om vijf uur 's avonds normaal gesproken naar huis gaat en gelukkig niet 24 uur met je collega's zit opgescheept. Maar toch kies je ook je eigen collega's niet uit en moet je gewoon proberen ook met de minder leuke om te gaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieke heeft buiten het huis ook al problemen steeds met relaties ze is gewoon geen makkelijke tante.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat vergelijken kan ook niet helemaal, omdat je om vijf uur 's avonds normaal gesproken naar huis gaat en gelukkig niet 24 uur met je collega's zit opgescheept. Maar toch kies je ook je eigen collega's niet uit en moet je gewoon proberen ook met de minder leuke om te gaan.
Lieke kan daar met niemand overweg. Ook niet met Jaap, die wel een vreemde vogel is, maar qua intelligentie goed meer dan goed mee kan en die met Huub, Brian, Dennis en Nadia soms wel een gesprek kan voeren. Je zou dan toch verwachten dat Lieke dat ook zou moeten kunnen met Jaap. Maar ik heb het nog nooit gezien.
Er is gewoon iets met Lieke, ze heeft het een beetje te hoog in haar bol. Ik hoop altijd dat zo iemand in zo'n situatie een keer door de druk goed breekt en dat je dan opeens een heel ander meisje ziet.
Inderdaad, dat nine to five aspect versus 24/7 is natuurlijk al een heel groot verschil. Maar collega's waar ik het niet zo goed mee kan vinden, daar bemoei ik me, buiten werkzaken uiteraard, niet mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, dat vergelijken kan ook niet helemaal, omdat je om vijf uur 's avonds normaal gesproken naar huis gaat en gelukkig niet 24 uur met je collega's zit opgescheept. Maar toch kies je ook je eigen collega's niet uit en moet je gewoon proberen ook met de minder leuke om te gaan.
Sorry maar 12 uur tangen verven en aan je haar zitten plukken en girltokquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:59 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke is een persoon wat buiten de kooi meer mannen dingen doet dan vrouwen dingen,daarom kan ze niet met die 2 andere meiden.
Van een contradictio in terminis (Latijn voor "tegenspraak in termen") spreekt men als uit een bepaalde verbinding tussen woorden al kan worden afgeleid dat zoiets onmogelijk is. Bijvoorbeeld: "vloeibaar ijs", "vierkante cirkel", een "plastic blikje".quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:43 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Hoe heet deze stijlfout ook alweer?![]()
Ik ken ze gelukkig niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:04 schreef maril het volgende:
[..]
Sorry maar 12 uur tangen verven en aan je haar zitten plukken en girltokis niet waar elke vrouw zich mee bezig houdt
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:05 schreef kissa het volgende:
[..]
Van een contradictio in terminis (Latijn voor "tegenspraak in termen") spreekt men als uit een bepaalde verbinding tussen woorden al kan worden afgeleid dat zoiets onmogelijk is. Bijvoorbeeld: "vloeibaar ijs", "vierkante cirkel", een "plastic blikje".
Bron: wikipedia
Daaarom verbaasd het mij dat ze niet meer op type als Brain houdt.die is ook zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:07 schreef Dreamboy het volgende:
Dit zijn Klaas en de vriendin van Lieke..Suzanne.
[afbeelding]
Suzanne. zo zit Lieke ook in elkaar.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |