Ik denk dat de NOS rekening hield met een ambitieuze Co die graag een Europese subtopper als Manchester City ofzo zou willen coachen. Niet dat hij in zou gaan op een of ander kneuterig rijkeluisclubje in een zandbak. Denk niet dat de NOS z'n reiskosten gaat vergoeden, dus dat zal van de baan zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:32 schreef Houniet het volgende:
idd, maar als Ajax aanklopt bij Co is hij zo in Amsterdam. ik las trouwens vanmiddag dat Co bij de NOS gaat analyseren. gaat hij dit erbij doen? of was het maar een roddel
Famous for not travelling...quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:01 schreef De_Brandweer het volgende:
Er gaan ook echt maar 53 supporters naar de wedstrijd in Praag
Hij had een clausule dat hij nog een club mocht trainen, gaat dus niet meer door nee.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:35 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik denk dat de NOS rekening hield met een ambitieuze Co die graag een Europese subtopper als Manchester City ofzo zou willen coachen. Niet dat hij in zou gaan op een of ander kneuterig rijkeluisclubje in een zandbak. Denk niet dat de NOS z'n reiskosten gaat vergoeden, dus dat zal van de baan zijn.
Ja klopt, erg jammer ik vond zijn analyses toen bij het ek in portugal erg goed en leuk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij had een clausule dat hij nog een club mocht trainen, gaat dus niet meer door nee.
ik ook niet, kan het ook nergens terug vindenquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:39 schreef M0NTANA het volgende:
Geloof echt niks van die 53 verkochte kaarten, wat is daar de bron van?
Je gelooft niet dat hij komt?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:46 schreef sjimz het volgende:
Wanneer wordt Luque eigenlijk officieel gepresenteerd met shirt en al?
Op de website van NUFC staat nog steeds geen officieel bericht over de transfer.
Ik weet wel zeker dat hij komt, want het stond al op ajax.nlquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat hij komt?
Morgen mag hij mee trainen met het tweede. Ik denk niet dat er nog een presentatie komt.
Herstel: hij krijgt een speciale training van Koster.
Ligt eraan, als normaal wel elke transfer erop staat wel, anders niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
En het is toch ook vreemd dat er op de site van NUFC niets staat
Normaal staan de transfers er wel opquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ligt eraan, als normaal wel elke transfer erop staat wel, anders niet.
idd erg leukquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Bedankt voor de filmpjes Tony. Klasse![]()
Wowquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:26 schreef OssieMan het volgende:
Er zijn 352 kaarten verkocht tot dusver volgens supporterszaken van ajax
Hij heeft maar voor 1 seizoen getekend toch...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooi dat Cootje Zakkenvuller opgerot is. Hopelijk is het geld daar zo goed dat die bloedhond nooit meer naar Ajax komt.
Hihiquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:38 schreef DrDentz het volgende:
Zullen ze bij de UEFA het CL-kokertje met Ajax erin alweer klaar hebben liggen?
Als ie het goed doet, bieden ze hem vast een nieuw contract aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft maar voor 1 seizoen getekend toch...![]()
Ik nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heet Co vanaf volgend seizoen welkom![]()
De combo Van Geel, Adriaanse heeft al eerder vruchten afgeworpen, ik zie het nog wel een keer gebeuren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 07:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als ie het goed doet, bieden ze hem vast een nieuw contract aan.
Google is your friend...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:10 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
De combo Van Geel, Adriaanse heeft al eerder vruchten afgeworpen, ik zie het nog wel een keer gebeuren.
Even heel wat anders, ik zoek een foto van de Karate Trap van Louis tijdens de CL finale 1995 heeft iemand hier die toevallig?
Nogmaals, hoe fijn die 2 ook samenwerken, ik hoef die kankerhond nooit meer bij m'n club te zienquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:10 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
De combo Van Geel, Adriaanse heeft al eerder vruchten afgeworpen, ik zie het nog wel een keer gebeuren.
Even heel wat anders, ik zoek een foto van de Karate Trap van Louis tijdens de CL finale 1995 heeft iemand hier die toevallig?
Wat was het nou precies, waardoor jij Co Adriaanse niet meer kan luchten? Alleen de slechte behandeling van Aron Winter en Richard Witschge? Of was er meer?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooi dat Cootje Zakkenvuller opgerot is. Hopelijk is het geld daar zo goed dat die bloedhond nooit meer naar Ajax komt.
Co vond het onverdiend dat Griekenland Europees Kampioen was geworden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat was het nou precies, waardoor jij Co Adriaanse niet meer kan luchten? Alleen de slechte behandeling van Aron Winter en Richard Witschge? Of was er meer?
Dat absoluut, maar ook dat kinderachtige straffen van spelers en zijn hele manier van omgaan met spelers.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat was het nou precies, waardoor jij Co Adriaanse niet meer kan luchten? Alleen de slechte behandeling van Aron Winter en Richard Witschge? Of was er meer?
Nekschot.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Co vond het onverdiend dat Griekenland Europees Kampioen was geworden.
Ach, als hij ook maar een heel klein beetje meer krediet had gekregen, was hij kampioen geworden met Ajax en niet Ronald Koeman. Daarbij heeft hij de basis gelegd voor het team dat de kwartfinale van de CL bereikte, nadeel is alleen dat hij van binnenuit (lees: Johan Cruijff) zoveel kritiek te verduren kreeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat absoluut, maar ook dat kinderachtige straffen van spelers en zijn hele manier van omgaan met spelers.
Verder heb ik niets met de beste man en heeft hij al bewezen een echte topclub niet aan het ballen krijgt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Co vond het onverdiend dat Griekenland Europees Kampioen was geworden.
quote:Maduro toch niet mee naar Praag
Ajax treedt woensdag zonder Hedwiges Maduro aan tegen Slavia Praag. De Almeerder leek het duel dinsdag nog te halen, maar dat bleek voorbarig. Een lichte hersenschudding gooit roet in het eten.
Maduro liep de hersenschudding op tijdens het duel met sc Heerenveen. Hij zal komend weekend tegen FC Groningen wél weer inzetbaar zijn. In tegenstelling tot Maduro, reist Gabri wel mee naar Praag. De Spanjaard was eveneens een twijfelgeval, maar kan vermoedelijk spelen in het cruciale duel.
Gabri kampte de afgelopen periode met wat irritatie in het kniekapsel en werd om die reden gespaard tegen Heerenveen. Voordat daadwerkelijk besloten wordt dat de Spanjaard kan spelen, ondergaat hij eerst nog enkele medische tests in Tsjechië. Ajax dient tegen Slavia een 0-1 achterstand weg te poetsen. Kwalificatie voor de Champions League levert de Amsterdamse club miljoenen op
Over een paar uur vallen ze toch allebei voor 3 maanden uit, maar rond de klok van 5 blijkt dat dan toch niet zo te zijn. Maar wellicht dat ze dan morgen toch nog een week of drie uitgeschakeld zijn.quote:
HeatWave, log gewoon in op je eigen account en blijft van die van Blight af.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:11 schreef Blight het volgende:
[..]
Over een paar uur vallen ze toch allebei voor 3 maanden uit, maar rond de klok van 5 blijkt dat dan toch niet zo te zijn. Maar wellicht dat ze dan morgen toch nog een week of drie uitgeschakeld zijn..
Kortom: ik zie het wel wie er aan de aftrap verschijnen.
Onder zijn hoede spelen Ajax heel armzalig. Dus dat ie op moest rotten was een prima beslissing.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, als hij ook maar een heel klein beetje meer krediet had gekregen, was hij kampioen geworden met Ajax en niet Ronald Koeman. Daarbij heeft hij de basis gelegd voor het team dat de kwartfinale van de CL bereikte, nadeel is alleen dat hij van binnenuit (lees: Johan Cruijff) zoveel kritiek te verduren kreeg.
Kutcookiesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
HeatWave, log gewoon in op je eigen account en blijft van die van Blight af.![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:27 schreef Blight het volgende:
Kut. Altijd lastig werken met die kloons.
Koeman was achteraf geen succes maar dat had meer met zijn manier van met mensen omgaan en transferpolitiek te maken. Adriaanse krijgt af en toe wel heel veel credits voor die titel van toen. Ik kan me nog herinneren dat Koeman werd aangesteld en constateerde dat er nog geen pass over 5 meter aankwam bij een medespeler.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onder zijn hoede spelen Ajax heel armzalig. Dus dat ie op moest rotten was een prima beslissing.
Boeiend, Ajax stond ten tijde van zijn ontslag bovenaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onder zijn hoede spelen Ajax heel armzalig. Dus dat ie op moest rotten was een prima beslissing.
Jij hebt ook wel gelijk. Co Adriaanse heeft zeker wel goede dingen gedaan bij Ajax maar ik vind dat zijn prestaties soms wel erg worden geromantiseerd. Het is lang niet zeker dat Ajax onder Adriaanse kampioen geworden was dat seizoen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Boeiend, Ajax stond ten tijde van zijn ontslag bovenaan.
Daarbij kreeg Co Adriaanse verschrikkelijk veel kritiek als hij afstapte van 4-3-3 (onder andere een zéér goede wedstrijd in Schotland tegen Celtic, in een 3-5-2-opstelling), terwijl zijn opvolgers dit wél mochten!
Kijk, de manier waarop hij Aron Winter en Richard Witschge behandelde is niet goed te praten. Maar wat betreft Winter had hij wel gelijk, die was absoluut geen toegevoegde waarde meer voor Ajax.
Koeman is wel 2x kampioen geworden met Ajax...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Koeman was achteraf geen succes maar dat had meer met zijn manier van met mensen omgaan en transferpolitiek te maken. Adriaanse krijgt af en toe wel heel veel credits voor die titel van toen. Ik kan me nog herinneren dat Koeman werd aangesteld en constateerde dat er nog geen pass over 5 meter aankwam bij een medespeler.
Daarnaast was het echt tenenkrommend om te zien hoe de selectie werd gekleineerd. Aron Winter en Richard Witschge zijn echte Ajacieden en dat Aron Winter bij Sparta terechtkwam was een schande. Dat het niveau te hoog was geworden dat zal best maar los het dan anders op.
Waarom maak je je dan zo druk om Van Basten, die toch qua resultaat de beste bondscoach ooit is ondanks het armzalige voetbal? Beetje met 2 maten meten?quote:
Precies.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel gelijk. Co Adriaanse heeft zeker wel goede dingen gedaan bij Ajax maar ik vind dat zijn prestaties soms wel erg worden geromantiseerd. Het is lang niet zeker dat Ajax onder Adriaanse kampioen geworden was dat seizoen.
Bassie speelt 4-3-3, terwijl iedereen ziet dat een 4-4-2-variant beter is, maar JC is tevreden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom maak je je dan zo druk om Van Basten, die toch qua resultaat de beste bondscoach ooit is ondanks het armzalige voetbal? Beetje met 2 maten meten?
En dat ie geen toegevoegde waarde meer had is geen reden om zo met iemand om te gaan.
Qua resultaten is Michels de beste bondscoach ooit, die heeft een prijs gepaktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom maak je je dan zo druk om Van Basten, die toch qua resultaat de beste bondscoach ooit is ondanks het armzalige voetbal? Beetje met 2 maten meten?
Michelsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Qua resultaten is Michels de beste bondscoach ooit, die heeft een prijs gepakt![]()
Precies, volgend jaar moeten we een opbouwtrainer hebben. En dan kan je het beste Van Gaal of Adriaanse hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:41 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik denk dat er met Adriaanse meer structureel aan een team gewerkt kan worden. En aangezien er volgend jaar niet erg veel van een team over zal blijven zal er stevig gebouwd moeten worden. Dan lijkt Co me de man op de juiste plaats, mits hij de vrije hand krijgt.
We proberen gewoon Van Gaal terug naar Ajax te halen. Ik denk dat Dirk ontploftquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, volgend jaar moeten we een opbouwtrainer hebben. En dan kan je het beste Van Gaal of Adriaanse hebben.
Wat voor gedicht zullen we krijgen dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
We proberen gewoon Van Gaal terug naar Ajax te halen. Ik denk dat Dirk ontploft![]()
Ik voorspel een nieuw stadionverbod.
Vandaag is de cirkel rond deel 2quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat voor gedicht zullen we krijgen dan?
Dat gaat niet lukken volgens onze vrienden uit Alkmaar:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
We proberen gewoon Van Gaal terug naar Ajax te halen. Ik denk dat Dirk ontploft![]()
Ik voorspel een nieuw stadionverbod.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:47 schreef Ippon het volgende:
AZ heeft de toekomst, 020 is oude glorie.
Het nieuwe stadion van AZ zuigt de Arena helemaal leeg.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken volgens onze vrieden uit Alkmaar:
[..]
Of iets met de tweede ronde ofzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vandaag is de cirkel rond deel 2
Kiki, gozert. Waar zal hij belanden?quote:Musampa houdt bij AZ conditie op pijl
Geschreven door Franklin Stoker op dinsdag, 28 augustus om 11:02
Kiki Musampa is momenteel op de trainingsvelden van AZ te vinden om zijn conditie op pijl te houden. De 30-jarige middenvelder is nog zoekende naar een nieuwe club, nadat hij zijn periode bij het Turkse Trabzonspor vroegtijdig zag worden beëindigd.
Klik hier!
Musampa hoopt binnen afzienbare tijd emplooi te vinden, maar hoeft in tegenstelling tot de meeste voetballers geen rekening te houden met de transferdeadline van 31 augustus. “Ik kan ook in september nog naar een nieuwe club”, vertelt hij tegenover de GPD.
Overigens verkent de Alkmaarse club nog altijd de markt voor een linksbenige middenvelder. Dat Musampa, die ook aan dat plaatje kan voldoen, zijn trainingsuren bij de Noord-Hollanders draait, is puur toeval volgens Marcel Brandts. De technisch directeur spreekt hier enkel van een “vriendendienst”.
Musampa heeft inmiddels aardig wat competities versleten sinds zijn vertrek bij Ajax in 1997. Zo speelde hij voor Girondins Bordeaux, Málaga, Atlético Madrid, Manchester City en het eerdergenoemde Trabzonspor.
In de goot?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Kiki, gozert. Waar zal hij belanden?
Helpquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken volgens onze vrienden uit Alkmaar:
[..]
quote:Van Geel: heel bijzonder wat Suárez nu al laat zien
Binnen drie wedstrijden wordt Luis Suárez al collectief omarmd in De Arena. Nooit maakte een Zuid-Amerikaan zó snel indruk in Amsterdam. Marcio Santos, Ivan Gabrich, Mauro Rosales, Mariano Juan; allemaal mislukten ze in meer of mindere mate. Suárez is nu al de smaakmaker bij Ajax, na veelbelovende optredens tegen De Graafschap, SC Heerenveen en Slavia Praag.
Martin van Geel: 'Ik vind het mooi om te zien hoe ontspannen hij zich nu al binnen de groep beweegt' Bij Ajax wisten ze wat ze binnenhaalden met Suárez, maar dat de aanvaller zich zó snel manifesteert, wekt ook in Amsterdam verbazing. "Zoiets kon je vooraf alleen maar hopen", aldus technisch directeur Martin van Geel tegenover AD Sportwereld. "Het is heel bijzonder wat hij nu al laat zien, na amper een paar weken bij Ajax. Het is een open, vrolijke jongen die je recht in de ogen kijkt. Hij is zelfbewust, maar zeker niet op een vervelende manier. Ik vind het mooi om te zien hoe ontspannen hij zich nu al binnen de groep beweegt."
Met de komst van de Spaanse linkspoot Albert Luque is de kans groot dat Suárez snel naar het centrum verhuist. "Daar is hij nóg gevaarlijker dan op de vleugel", denkt Van Geel. "Al heeft hij ook aan de zijkant een vrije rol bij ons. Luis is een speler die de ruimtes zoekt, die moet je niet aan de zijlijn laten kleven. Voor dat beleid hebben we al een tijdje geleden gekozen, het beschikbare talent bepaalt hoe je speelt en niet andersom."
Suárez werd geboren in Salto, gelegen aan de oostelijke oever van de Uruguay-rivier en qua inwoners de tweede stad van het land. Vanaf zijn zevende groeide hij op in een straatarme wijk in de hoofdstad Montevideo, waar Suárez na de scheiding van zijn ouders bij zijn opa en oma ging wonen. In de stoffige straten rondom het huisje leerde hij voetballen, niet gehinderd door de hobbelige ondergrond. Als tiener ontdekten de scouts van Club Nacional de Football hem bij Urreta FC, een buurtclubje uit Montevideo.
Zijn debuut voor het eerste elftal van Nacional kwam vroeg, maar het hardde Suárez op weg naar de top. Nergens zijn de tackles harder dan in de Priméra Division van Uruguay, nergens worden de regels van het spel ruimer geïnterpreteerd. Suárez stond in zijn geboorteland al bekend als een tuimelaar.
Luis Suárez: 'Ik had in Uruguay al de naam dat ik gemakkelijk onderuit ging' "Ik had in Uruguay al de naam dat ik gemakkelijk onderuit ging", zei Suárez daar vorig seizoen over. "Maar het was ook een manier om te overleven. In Uruguay móet je springen om de tackles te ontwijken. De mensen weten dat en snappen dat het erbij hoort. Ik probeer me in Nederland in te houden, maar soms gebeurt het gewoon."
FC Groningen-trainer Ron Jans deed zijn best om het zijn pupil af te leren, maar slaagde slechts ten dele. "We hebben de regel dat de club bepaalt of een speler zijn gele kaarten wel of niet zelf moet betalen", aldus Jans in het AD. "Luis kreeg er zeven en volgens mij heeft hij ze allemaal zelf betaald. Op de training ging hij ook vaak liggen en meestal floot ik dan bewust niet voor een vrije trap. Geweldig boos kon hij daar om worden. Maar het blijft een mooi mannetje. Suárez speelt helemaal zijn eigen spel, dat heeft ook wel iets."
Zondag treedt Suárez in De Arena aan tegen zijn oude club, maar morgen wacht eerst het voor Ajax cruciale returnduel met Slavia Praag. De Amsterdamse club hoopt vurig op nieuwe bevliegingen van de Uruguayaan.
En zo is het maar net.quote:"Voor dat beleid hebben we al een tijdje geleden gekozen, het beschikbare talent bepaalt hoe je speelt en niet andersom."
Straks weer 25 magere jaren in Alkmaar als ome Dirk de stekker eruit trekt?quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
Straks weer 25 magere jaren in Alkmaar als ome Dirk de stekker eruit trekt?![]()
Idd, beter als Co & Louisquote:
quote:. Luis is een speler die de ruimtes zoekt, die moet je niet aan de zijlijn laten kleven. Voor dat beleid hebben we al een tijdje geleden gekozen, het beschikbare talent bepaalt hoe je speelt en niet andersom."
Nou ja, van 11 individuele wereldspelers een Top-Team maken is erg knap. Dat klinkt makkelijk maar blijkt het vaak niet te zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:53 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Hoe groot zou zijn aandeel zijn in de successen van Barca ?
De rol van Henk was hierin ook niet klein.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nou ja, van 11 individuele wereldspelers een Top-Team maken is erg knap. Dat klinkt makkelijk maar blijkt het vaak niet te zijn
Als Frank terugkomt winnen we altijd de Champions League.quote:
Ik geloof dat die rol altijd is opgeblazen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:08 schreef Blight het volgende:
[..]
De rol van Henk was hierin ook niet klein.
Inderdaad. Het is volgens mij niet zozeer de rol die Henk individueel heeft gespeeld, maar gewoon dat het blijkbaar goed klikte met de hele staf daar in Barcelona destijds.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik geloof dat die rol altijd is opgeblazen.
Mourinho is te on-Ajax, maar met Wenger kan ik leven. En anders Schuster, die word toch wel ontslagen eind dit seizoen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:13 schreef Chivu het volgende:
Maar het heeft wel voor extra ervaring gezorgd bij Rijkaard. Hij kent beide kanten van de medaille. Hoe dan ook zie ik in hem ook geen ideale opvolger, als er niet iemand met een sterk tactisch vermogen naast staat. Aan de andere kant blijkt Ten Cate achteraf ook niet de grootste tacticus te zijn
Kunnen we niet gewoon hoger mikken en Wenger of Mourinho halen?
Nee, dan liever Spanjaardenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:19 schreef Blight het volgende:
Wenger zou ik echt niet bij Ajax willen zien. Voor je het weet lopen er hier minstens 14 Fransmannen rond.
Nou iemand de CL pakt en een paar jaar constant weet te presteren in zowel de CL als de spaanse competitie heeft zich meer dan bewezen hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:58 schreef Fides het volgende:
Voor mij heeft Rijkaard zich nog niet echt bewezen. Tuurlijk heeft hij prachtige resultaten gehaald met Barca, maar hij heeft ook een heerlijke selectie om mee te werken. In Nederland degradeerde Frenkie gewoon met Sparta. Al zie ik Frenk graag komen want hij blijft natuurlijk een held.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:26 schreef Blight het volgende:
Ja, hij kan wel prima met jonge spelers overweg. Dat moet ik hem nageven. Ach ja. Ik ben gewoon geen liefhebber van Arsenal en dat vreemdelingenlegioen van ze. Ik snap niet waarom men daar niet óók op de jonge Engelse talenten jaagt. Er zijn er genoeg. Leighton Baines, Ryan Taylor, Micah Richards. Noem maar op. Maar goed, dat is verder niet echt relevant in dit Ajax-topic..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij PSV speelt ook een Hasselbaink, wat de zoon van Jerrel schijnt te zijn. Deze Hasselbaink is toch ook familie van hem? Die familie wedt gewoon op meerdere paarden, slimquote:Jong Ajax begint competitie met zege op FC Utrecht
Jong Ajax is de competitie voor beloftenelftallen goed begonnen. In Amsterdam wonnen de reserves met 2-1 van FC Utrecht. Sarpong en Hasselbaink scoorden in de tweede helft de doelpunten voor Jong Ajax, bij rust was het nog 0-0.
Opstelling Jong Ajax: Heijblok, Slijngard, Van der Heijden ('86 Sterk), Van der Wiel ('46 Alderweireld), Yildirim, Anita, Sarpong, Vertonghen ('46 Hasselbaink), Goossens, Jong, Martina
[ Bericht 2% gewijzigd door Chivu op 28-08-2007 12:34:34 ]
Ik zie Yildirim staan? Zal toch nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:29 schreef Chivu het volgende:
[..]
[spoiler]Omdat een Engelse voetballer die een bal per ongeluk een keer goed raakt gelijk twee keer zoveel moet kosten als Babel.[/spioler]
[..]
Bij PSV speelt ook een Hasselbaink, wat de zoon van Jerrel schijnt te zijn. Deze Hasselbaink is toch ook familie van hem? Die familie wedt gewoon op meerdere paarden, slim
quote:
Murat Yildirim is een (eeuwig?) talent bij Ajax, Ugur Yildrim is van Heerenveenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zie Yildirim staan? Zal toch niet![]()
Nigel Hasselbaink speelt inderdaad voor PSV, maar is net als Zeefuik gewoon afkomstig uit de Ajax opleiding.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:29 schreef Chivu het volgende:
[..]
Bij PSV speelt ook een Hasselbaink, wat de zoon van Jerrel schijnt te zijn. Deze Hasselbaink is toch ook familie van hem? Die familie wedt gewoon op meerdere paarden, slim
Och, als het lekkere wijven zijn dan mogen ze wel even zuigen hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken volgens onze vrienden uit Alkmaar:
[..]
Nee hoor, speelt gewoon bij Jong Ajax.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Yildirim is toch al vertrokken bij Ajax dit seizoen?
quote:Lindenbergh zit thuis in Purmerend
Ajax-middenvelder Olaf Lindenbergh is niet te vinden in Nijmegen, Amsterdam of Qatar, maar gewoon thuis in Purmerend. Hij wacht op actie van een buitenlandse club.
'Ze willen eerst een verdediger halen. Als dat niet lukt, komt ik pas aan de beurt', zegt Lindenbergh dinsdag in het Noord-Hollands Dagblad. 'Beide spelers halen is moeilijk vanwege het geld', voegt hij er aan toe.
Lindebergh zegt nu ook in gesprek te zijn met een eredivisieclub, wat hij overigens ook wel ziet zitten. De middenvelder traint, nadat hij zich twee weken ziek heeft gemeld, vanaf woensdag weer met Jong Ajax mee
quote:Kluivert traint mee met Jong Ajax
Uitgegeven: 28 augustus 2007 13:25
Laatst gewijzigd: 28 augustus 2007 13:25
AMSTERDAM - Patrick Kluivert traint de komende tijd mee met Jong Ajax. De voormalig international wacht nog altijd op een nieuwe club en houdt zich bij de Amsterdammers in conditie.
Dat heeft een woordvoerster van de club dinsdag bevestigd. De topscorer aller tijden van het Nederlands elftal voetbalde vorig seizoen voor PSV, maar kreeg daar geen nieuw contract.
Zou opzich ook nog wel kunnen ja. Maar zie het niet gebeuren. Prestatie contract zal toch wel incl. medische verzorging zijn etcquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:40 schreef Chadi het volgende:
Prestatie contract bij Ajax. Je hebt niets maar dan ook niets te verliezen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:40 schreef Chadi het volgende:
Prestatie contract bij Ajax. Je hebt niets maar dan ook niets te verliezen.
Nou dan kan die beter geen gebruik maken van onze medische stafquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou opzich ook nog wel kunnen ja. Maar zie het niet gebeuren. Prestatie contract zal toch wel incl. medische verzorging zijn etc.
quote:
Ach je kan hem wel gebruiken in de competitie zo nu en dan. Tot zijn contract afloopt. Ik weet niet hoelang die nog loopt????quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:13 schreef BoNi het volgende:
Lindenbergh in hongerstaking om contractverlenging bij Ajax te forceren...?
Zou niet echt lief van hem zijn....quote:
Tot volgend jaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach je kan hem wel gebruiken in de competitie zo nu en dan. Tot zijn contract afloopt. Ik weet niet hoelang die nog loopt????
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:13 schreef BoNi het volgende:
Bedoelde meer te zeggen dat hij er op de tweede foto samen met Kluivert echt ongezond mager uitziet...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach je kan hem wel gebruiken in de competitie zo nu en dan. Tot zijn contract afloopt. Ik weet niet hoelang die nog loopt????
Gelukkig, er was toch iemand die hem snaptequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:17 schreef Zwansen het volgende:
[..], inderdaad.
Ik vind het nog steeds jammer dat Kluivert niet bij PSV mocht blijven.
Ligt ook aan de foto's volgens mij. Zelfs Kluivert ziet er mager uit daar...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:17 schreef BoNi het volgende:
[..]
Bedoelde meer te zeggen dat hij er op de tweede foto samen met Kluivert echt ongezond mager uitziet...
[..]
Gelukkig, er was toch iemand die hem snapte
Kl: Ben je aan de dunne?quote:
"Nou nee, ik zeg al drie jaar tegen het vrouwtje: "Ik ga ff Kluivert uit de selectie zetten", maar het wil maar niet echt lukken...."quote:
quote:
Die poep houding weer ...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Kijk die armen joh, geen spieren meer over![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef BoNi het volgende:
[..]
"Nou nee, ik zeg al drie jaar tegen het vrouwtje: "Ik ga ff Kluivert uit de selectie zetten", maar het wil maar niet echt lukken...."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
Hij mag bij Ajax 1 op de bank zittenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Geef hem gewoon een contract bij Jong Ajax dan, kan ie beker voetbal spelen.
Tja, kwaad kan het idd niet. Maar ik denk echt niet dat Ajax daaraan zal beginnen, of hij moet bij Jong Ajax nog goed meekunnen etc...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hij mag bij Ajax 1 op de bank zitten![]()
Dat valt wel mee, maar omdat zijn lichaam deels van glas is lijkt hij zo klein.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:23 schreef Blight het volgende:
[afbeelding]
Wat klopt er niet aan deze foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
Deze:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Please wil iemand weer even In the mysts of Vienna posten?
He. Wat leuk. Dat heeft nog nooit iemand hier gezien, die beelden uit 1995.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Deze:
http://www.youtube.com/watch?v=vhgFLcUkhe8
?
quote:Olaf Lindenbergh met Adriaanse naar Qatar
www.voetbalonline.nl, 28 augustus 2007 14:30 - De kans is groot dat Olaf Lindenbergh met Co Adriaanse mee naar Qatar gaat. De 33-middenvelder werkte met Adriaanse al eerder bij AZ . Onlangs liet hij nog een aanbieding van NEC lopen, terwijl beide clubs het al eens waren. Lindenbergh debuteerde in 1994 bij De Graafschap. Vervolgens ging hij halverwege het seizoen 1999-2000 naar AZ. In 2005 maakte hij de overstap naar Ajax. In totaal kwam hij 30 maal uit voor Amsterdammers.
Naast Olaf Lindenbergh neemt Adriaanse Leo van Veen als assistent mee naar zijn nieuwe club.
Met name vanwege zijn verleden natuurlijk, op basis van zijn leeftijd is hij nog niet afgeschreven en hij is nog altijd Nederlands topscorer aller tijden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:51 schreef Fathom het volgende:
Waarom wil iedereen toch Kluivert terug
Veel mooie dingen gedaan in het verleden maar sinds zijn vertrek bij Barca geen pepernoot meer geraakt. Leuk om te blijven hangen in het verleden maar Overmars zetten we ook niet meer op linksbuiten.
Doe we deze ook dan maarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:09 schreef Chivu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vc7AOfEKfLY
Zo, zijn alle cliche filmpjes weer voorbijgekomen vandaag. Morgen weer een nieuwe dag!
Lindenbergh als spitsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:14 schreef Pritt het volgende:
Lindenbergh gaat Zarate uit de basis spelen!
Ik hoop wel dat Ajax transfergeld gaat krijgen.
Schattig man.quote:Amsterdam Arena wordt roze
Uitgegeven: 28 augustus 2007 13:51
Laatst gewijzigd: 28 augustus 2007 14:33
AMSTERDAM - De Amsterdam Arena wordt roze. Het stadion kleurt vanaf 1 oktober een week lang roze.
ANP
Op deze manier wordt aandacht gevraagd voor borstkanker. Het is het vijfde jaar dat in Nederland een gebouw of object roze kleurt.
Eerder waren al onder meer de Erasmusbrug in Rotterdam en in Amsterdam gebouwen aan het IJ en rond de Dam aan de beurt.
Ja, echt enorm, en ook zo het melden waard, want nu gaan er tig Ajacieden over de zeik!!!!!!quote:
JAAAAAAAAAAA ROZE LAMPEN OP DE ARENA GERICHT, DAT KAN EGGGGGGGGGGGGG NIE MENNNNNNNquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, echt enorm, en ook zo het melden waard, want nu gaan er tig Ajacieden over de zeik!!!!!!
quote:,,Nu is het een kwestie van fit blijven bij Jong Ajax.Lekker om weer Ajax-kleding te dragen"
,,Maar Ajax bezorgt me nog steeds een heel apart gevoel van binnen."
Ach, slim is het niet bij een doelpunt iig.....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:47 schreef Chivu het volgende:
Scheidsrechters mogen blijkbaar niet juichen wanneer ze een mooie beslissing maken, spelers wel...
Nee, maar om hem nu telkens belachelijk te maken door te suggereren dat het een Ajacied is...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, slim is het niet bij een doelpunt iig.....
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:47 schreef Chivu het volgende:
Scheidsrechters mogen blijkbaar niet juichen wanneer ze een mooie beslissing maken, spelers wel...
Boeiendquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, slim is het niet bij een doelpunt iig.....
Neh. Ik moest er weer aan denken door een nieuwsbericht wat ik net las over Kopenhagen - Benfica. Onze Deense vrienden zijn van mening dat Braamhaar geen goede scheidsrechter is vanwege dit incident en de goal van Man United tegen Lille welke hij (terecht) goedkeurde.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:50 schreef Chivu het volgende:
[..]
Nee, maar om hem nu telkens belachelijk te maken door te suggereren dat het een Ajacied is...
als Patrick niet steeds geblesseerd isquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:57 schreef ericajax het volgende:
Ikz ie liever Kluivert dan Urzaiz...
Daar ging het me niet om, schat. Het krijgt eindelijk de kleur die past bij het imago van ajax.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, echt enorm, en ook zo het melden waard, want nu gaan er tig Ajacieden over de zeik!!!!!!
Daarom: niet slim. Anti ajax lui zullen dit moment elke keer weer aangrijpen....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:50 schreef Chivu het volgende:
[..]
Nee, maar om hem nu telkens belachelijk te maken door te suggereren dat het een Ajacied is...
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:57 schreef ericajax het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om, schat. Het krijgt eindelijk de kleur die past bij het imago van ajax.
Mij ook niet lieverd, het ging mij er dus om dat je fijn probeert leuk te stoken, en het feit dat je het nu ook nog ff komt uitleggen maakt het nog aandoenlijkerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om, schat. Het krijgt eindelijk de kleur die past bij het imago van ajax.
Ik zie Urzaiz liever wat vaker dan 2x om tot zo'n uitspraak te komen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:57 schreef ericajax het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:23 schreef Blight het volgende:
[afbeelding]
Wat klopt er niet aan deze foto?Lindenberg die aan Kluivert vraagt of hij zijn koelkast leeg mag vreten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Missie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij ook niet lieverd, het ging mij er dus om dat je fijn probeert leuk te stoken, en het feit dat je het nu ook nog ff komt uitleggen maakt het nog aandoenlijker.
Mission: FAILED!
iets met hand in hand en zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie in een kleurloos stadion spelen dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Als ze dit keer zich wél weten te kwalificeren voor de Uefa Cupquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:12 schreef Chivu het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie in een kleurloos stadion spelen dan?
Je weet hoe homo's lopen he?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Geniaal blijft datquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:39 schreef Blight het volgende:
Wanneer fluit Braamhaar weer eens een Ajax wedstrijd trouwens? Dit was toch wel een tof moment:
[afbeelding].
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:34 schreef Blight het volgende:
Oh. Joh. Dat verklaart dus die foto's en discussie van/over Kluivert in dit topic.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:36 schreef fuckbuddy het volgende:
Kiki heeft het gezellig in Alkmaar zeit ie!
Fijn voor hem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:36 schreef fuckbuddy het volgende:
Niet normaal dit...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:33 schreef DouweEgbert het volgende:
Patrick Kluivert houdt conditie bij Ajax op peil
Gepubliceerd op 28-08-07 om 16:16 door Roel Pelders
Patrick Kluivert kan natuurlijk niet stil blijven zitten. Daarom traint de 31-jarige spits mee bij zijn oude liefde Ajax om zijn conditie op peil te houden. De routinier doet dat echter niet bij het eerste elftal, maar bij de beloften. Vanuit deze positie bekijkt Kluivert of er een club voor hem komt.
Vorig seizoen kwam Patrick Kluivert uit voor PSV. Bij de Eindhovenaren kon de oud-international echter niet altijd rekenen op speeltijd. Deze zomer liep zijn contract af, waardoor hij op zoek kon naar een nieuwe werkgever. Kluivert zoekt zorgvuldig. "Ik heb een aantal aanbiedingen gehad, waarbij het geld wél, maar mijn gevoel niet goed was. Ik wacht op de club die bij me past", aldus de aanvaller tegenover De Telegraaf.
Kluivert vindt het fijn om weer een beetje aan zijn conditie te kunnen werken en weer een balletje te kunnen trappen. "Mijn basisconditie is goed, maar een voetbalconditie is toch wat anders. Daarom heb ik Ajax gevraagd mee te mogen trainen met het tweede. Het is ontzettend lekker om weer met de bal aan de slag te gaan."
Toch super wat Louis voor hem doet... Beetje ballen en friet kanen in de brasserie..quote:
Gewoon een gevalletje Kluivert. ik denk dat hij trainen bij Ajax niet zo zag zitten aangezien Ajax hem ook niet hoefde. Misschien probeert hij een contract bij AZ er uit te halen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:41 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Toch super wat Louis voor hem doet... Beetje ballen en friet kanen in de brasserie..
Nee serieus, ik geloof echt dat het gewoon een gunst is die van Gaal doet.
Hij raakt snel gewend aan jullie jostiklappers hé.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:36 schreef fuckbuddy het volgende:
Jammer heel jammer, je had echt een hele leuke grap kunnen maken, maar je timing is zo slecht gekozen dat het echt nergens op slaat...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij raakt snel gewend aan jullie jostiklappers hé.
Puerta is overigens zojuist overleden![]()
My bad...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Jammer heel jammer, je had echt een hele leuke grap kunnen maken, maar je timing is zo slecht gekozen dat het echt nergens op slaat...
Laatst bij het honkbal hadden ze ook van die dingen. Is toch wel handig ipv een uur of 4 lang constant klappen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij raakt snel gewend aan jullie jostiklappers hé.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:20 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Laatst bij het honkbal hadden ze ook van die dingen. Is toch wel handig ipv een uur of 4 lang constant klappen.![]()
Het imago van Ajax? Omdat we zingen dat we hand in hand lopen ofzo? Dat zijn jullie toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ongelooflijk inderdaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:06 schreef Chivu het volgende:
Toch bizar wat die De Mul daar in Sevilla gelijk voor zijn kiezen krijgt. Zie hem net lopen op Eurosport tijdens het nieuwsitem over Puerta.
Viel me inderdaad ook op, hij maakt dat allemaal ook maar even mee, de laatste wissel voor Puerta ooit...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:06 schreef Chivu het volgende:
Toch bizar wat die De Mul daar in Sevilla gelijk voor zijn kiezen krijgt. Zie hem net lopen op Eurosport tijdens het nieuwsitem over Puerta.
Buijs heeft aids door gebeurtenissen in de kleedkamer bij feyenoord.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat hij daar mee kan omgaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:06 schreef Chivu het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat hij daar mee kan omgaan.
quote:'Van der Sar volgend jaar in Amsterdam'
dinsdag 28 augustus, door Dannyve, Amsterdam, 18:26u, Manchester Radio
Edwin van de Sar is bezig aan zijn laatste seizoen als red devil.
De 36 jarige captain van oranje heeft dit laten weten aan een lokaal radio station in Manchester.
Reden van het vertrek bij Man Utd is dat de captain van Oranje twijfelt of hij het niveau nog wel aankan.
Hij wil bij Ajax Maarten Stekelenburg begeleiden in een rol als reservekeeper, hiermee lijkt een carierre bij de club na zn voetbalcarierre niet uitgesloten.
Tja... Wij hebben toch Gentenaar?quote:
Adriano wil echt niet naar Nederland.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:46 schreef Adothehague het volgende:
Is Adriano niet iets voor jullie? Die wil weg bij Inter en word in verband gebracht met clubjes als parma. Dan kan hij beter naar ajax gaan lijkt me. Ik denk dat Adriano best haalbaar is en het een goede versterking word dit seizoen.
Aldus sportweek.quote:Rommedahl in basisopstelling Ajax voor CL-wedstrijd tegen Slavia Praag
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 28-aug-2007 19:37
Door Simon Zwartkruis
Henk ten Cate begint met een offensieve opstelling aan de Champions League-voorrondewedstrijd tegen Slavia Praag. Op basis van de laatste training kiest de Ajax-trainer voor een voorhoede bestaande uit Klaas-Jan Huntelaar, Kennedy Bakircioglu en Dennis Rommedahl. Laatstgenoemde begon zondag tegen SC Heerenveen nog op de bank.
Ajax dient woensdag de 0-1 nederlaag uit de eerste wedstrijd goed te maken om donderdag in Monaco mee te loten voor de groepsfase. Anders moet de Amsterdamse delegatie een dag later aanschuiven voor de UEFA Cup-loting. Ajax won nog nooit een officieel duel in Praag.
Vermoedelijke opstelling:
Stekelenburg; Colin, Stam, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Heitinga, Suárez; Kennedy, Huntelaar, Rommedahl
En daar heb je dus een goede opstelling voor nodig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:59 schreef peaceman het volgende:
opstelling maakt niet uit... als we maar doorgaan!
Colin zal t verschil maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:51 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
En daar heb je dus een goede opstelling voor nodig.
Dag Champions League. Lekker turnen ala Roger.quote:
Als enige aanvallende middelvelder achter de aanvallers toch ook NASHJEquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dag Champions League. Lekker turnen ala Roger.
Rommedahl op links geeft me niet echt vertrouwen. Laat Suarez daar gewoon staan. Dan heeft ie toch de vrijheid, HENK?
Je moet sowieso 2 keer scoren wil je doorgaan. Dus of je nou 1-0 achter komt maakt ook niet veel uit aangezien ze waarschijnlijk toch wel heel de wedstrijd gaan verdedigenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:04 schreef Wooldoor het volgende:
Beter begint Ajax niet te aanvallend. Je kan als een gek van start gaan en hopen op een snelle goal, maar 1 goal tegen en het is zo goed als over. ik zou gewoon de opstelling van tegen Heerenveen doen.
Wow, dat zou vet zijn.quote:
Sterker nog, je kan beter winnen mét tegengoal, dan ben je altijd doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:08 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet sowieso 2 keer scoren wil je doorgaan. Dus of je nou 1-0 achter komt maakt ook niet veel uit aangezien ze waarschijnlijk toch wel heel de wedstrijd gaan verdedigen
(of wou je het op penalties beslissen?)
Wattan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:39 schreef Houniet het volgende:
wie van jullie heeft JD met de dood bedreigd?
Dat is dezelfde opstelling als thuis tegen Slavia, of ben ik nou gek?quote:
Inderdaad, Rommedahl kan erin komen nadat Suarez 3 keer heeft gescoordquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is dezelfde opstelling als thuis tegen Slavia, of ben ik nou gek?
Ik zou gewoon de tactiek aanhouden van de laatste twee wedstrijden, dat ging prima dacht ik zo.
Dat verschilt nogal wat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:58 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Als enige aanvallende middelvelder achter de aanvallers toch ook NASHJE
Precies.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is dezelfde opstelling als thuis tegen Slavia, of ben ik nou gek?
Ik zou gewoon de tactiek aanhouden van de laatste twee wedstrijden, dat ging prima dacht ik zo.
Ik vind dat als hij echt als een schaduwspits speelt hij veel meer vrijheid krijgt dan geforceerd aan de linkerkant, no offence ofzo he:)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat verschilt nogal wat.
[..]
Precies.
Ja en veel ruimte voor Suarez om te zwerven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:37 schreef Loserkid het volgende:
------------------ KJH
Rommedahl----------------kennedy
---------------- suarez
--------heitinga ----- Gabri
----Urby -- vermaelen -- stam - colin
Zou kunnen opzich
dus is het nr 2, alleen dan wat husselen.quote:Om de 1-0 nederlaag tegen Slavia Praag weg te poetsen kiest Ajax-trainer Henk ten Cate voor een aanvallende tactiek, met Dennis Rommedahl in de basis.
Rommedahl had zijn plaats als linksbuiten moeten inleveren aan de Uruguayaanse Luis Suárez. Maar op basis van de training in Praag krijgt de Deense aanvaller een nieuwe kans zich vanaf de aftrap te bewijzen.
Suárez begint als meest vooruitgeschoven middenvelder in de rug van diepe spits Klaas-Jan Huntelaar. Gabri, die de training zonder problemen afwerkte, en John Heitinga nemen het controlerende deel voor hun rekening. Urby Emanuelson is de linksback in de basisformatie.
'We willen minimaal twee keer scoren om tijdens de wedstrijd niet in de problemen te komen', onderstreepte Ten Cate na de training in Tsjechië zijn aanvallende intentie voor woensdag, als ten koste van Slavia Praag de Champions League moet worden bereikt.
Wat de kloot! Leert die man niet van zijn fouten? In de thuiswedstrijd werkte dit ook al niet! De namen heeft hij goed, maar zet in Godsnaam Suarez op links, Rommedahl op rechts en Kennedy achter Huntelaar.quote:Ten Cate begint aanvallend met Suarez vanaf het middenveld
Ten Cate zal woensdag direct aanvallend starten, zo bleek op de laatste training. Hij begint met Luis Suarez als aanvallende middenvelder achter Huntelaar. Op de flanken zullen Kennedy op rechts en Rommedahl op links spelen.
Mwa, nogmaals, je speelt niet tegen een topclub ofzo. En één keer meer scoren dan Slavia is al genoeg, dat valt best mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:55 schreef Enchanter het volgende:
Wel gedurft
Maar ja , je moet wel in principe
Ja, maar te veel aanvallers werkt ook niet, dan lopen ze elkaar in de weg. En het middenveld is onderbezet dus uit de afvallende bal kunnen ze gevaarlijk counteren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:55 schreef Enchanter het volgende:
Wel gedurft
Maar ja , je moet wel in principe
Met een mongool die Lindenbergh heet en de wedstrijd verneukte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:23 schreef Loserkid het volgende:
hoe speelde ze ook alweer tegen bremen?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:24 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Met een mongool die Lindenbergh heet en de wedstrijd verneukte.
^ dat dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:01 schreef Madine het volgende:
[..]
Wat de kloot! Leert die man niet van zijn fouten? In de thuiswedstrijd werkte dit ook al niet! De namen heeft hij goed, maar zet in Godsnaam Suarez op links, Rommedahl op rechts en Kennedy achter Huntelaar.
was op het nieuwsquote:
Ik ook. Typisch zo'n wedstrijd waar vantevoren voor wordt gevreesd door de 0-1 maar nu duidelijk wordt dat Ajax veel beter is en er overheen walst. En nu is het nog vantevoren, en dus is het nog afwachten wat Ajax er van bakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:25 schreef Aanvoerder het volgende:
ik heb er vertrouwen in morgen.
ik denk dat het dus echt zo'n wedstrijd wordt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ook. Typisch zo'n wedstrijd waar vantevoren voor wordt gevreesd door de 0-1 maar nu duidelijk wordt dat Ajax veel beter is en er overheen walst.
Nee. Waar het AD de opstelling vandaan heeft is mij ook een raadsel. Net op het Sportjournaal hield Ten Cate z'n mond dicht over een eventuele opstelling.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:36 schreef DouweEgbert het volgende:
Tactiek van HtC. Suarez begint gewoon op links.
Denk je echt dat hij bij een cruciale wedstrijd de opstelling kado geeft?
dat vond ik ook al vreemdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:36 schreef DouweEgbert het volgende:
Heel aanvallend speelden ze toen.quote:
Ze hebben gekeken naar de training in praag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Waar het AD de opstelling vandaan heeft is mij ook een raadsel. Net op het Sportjournaal hield Ten Cate z'n mond dicht over een eventuele opstelling.
Net als tegen Branik Mariborquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ook. Typisch zo'n wedstrijd waar vantevoren voor wordt gevreesd door de 0-1 maar nu duidelijk wordt dat Ajax veel beter is en er overheen walst. En nu is het nog vantevoren, en dus is het nog afwachten wat Ajax er van bakt.
Ik niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:25 schreef Aanvoerder het volgende:
ik heb er vertrouwen in morgen.
Ik ook niet , Ajax zal wel weer net zoals vorige keer beter , maar een counter of een domme overtreding zal wel weer roet in het eten gooienquote:
quote:
Oja hij doet weer mee ofniet? Niet heel gunstig is dat.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:53 schreef DrDentz het volgende:
¦micer is een beetje hun Litmanen
Zou HtC niet weten dat er meegekeken word? Die geeft door de training echt zijn opstelling niet prijs.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ze hebben gekeken naar de training in praag.
Waarom niet? Wij zijn Ajax.. wij zijn de bestequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:36 schreef DouweEgbert het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Waarom niet? Wij zijn Ajax.. wij zijn de beste![]()
![]()
Nee maare.. t kan een psychologisch spelletje zijn natuurlijk..
en ik ben zaterdag voor twente, niets geen sorry, en ga nu maar lekker naar je PSV topic kone en affellay verpatsen..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Ben wel benieuwd morgen! Het is voor het NL voetbal niet echt relevant wat ajax doet. In de uefa cup zijn zeker zoveel punten te behalen, vooral daar de kans hoger is dat jullie ver komen.
En voor PSV is financieel aantrekkelijk als jullie geen CL spelen. Dus ik ben voor Slavia..sorry
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:55 schreef Madine het volgende:
En voor het voetbal in het algemeen is het aantrekkelijk als PSV stopt te bestaan.
Maar nu zie ik het juist wel zitten, denk dat we wel gaan winnen in Praag!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
Heb een slecht voorgevoel, dus óf er raakt iemand zwaar geblesseerd óf we verliezen (óf ik zit ernaast).
Had ik toch wel zijn goede e-mailadres.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:39 schreef Houniet het volgende:
wie van jullie heeft JD met de dood bedreigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |