Mourinho is te on-Ajax, maar met Wenger kan ik leven. En anders Schuster, die word toch wel ontslagen eind dit seizoen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:13 schreef Chivu het volgende:
Maar het heeft wel voor extra ervaring gezorgd bij Rijkaard. Hij kent beide kanten van de medaille. Hoe dan ook zie ik in hem ook geen ideale opvolger, als er niet iemand met een sterk tactisch vermogen naast staat. Aan de andere kant blijkt Ten Cate achteraf ook niet de grootste tacticus te zijn
Kunnen we niet gewoon hoger mikken en Wenger of Mourinho halen?
Nee, dan liever Spanjaardenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:19 schreef Blight het volgende:
Wenger zou ik echt niet bij Ajax willen zien. Voor je het weet lopen er hier minstens 14 Fransmannen rond.
Nou iemand de CL pakt en een paar jaar constant weet te presteren in zowel de CL als de spaanse competitie heeft zich meer dan bewezen hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:58 schreef Fides het volgende:
Voor mij heeft Rijkaard zich nog niet echt bewezen. Tuurlijk heeft hij prachtige resultaten gehaald met Barca, maar hij heeft ook een heerlijke selectie om mee te werken. In Nederland degradeerde Frenkie gewoon met Sparta. Al zie ik Frenk graag komen want hij blijft natuurlijk een held.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:26 schreef Blight het volgende:
Ja, hij kan wel prima met jonge spelers overweg. Dat moet ik hem nageven. Ach ja. Ik ben gewoon geen liefhebber van Arsenal en dat vreemdelingenlegioen van ze. Ik snap niet waarom men daar niet óók op de jonge Engelse talenten jaagt. Er zijn er genoeg. Leighton Baines, Ryan Taylor, Micah Richards. Noem maar op. Maar goed, dat is verder niet echt relevant in dit Ajax-topic..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij PSV speelt ook een Hasselbaink, wat de zoon van Jerrel schijnt te zijn. Deze Hasselbaink is toch ook familie van hem? Die familie wedt gewoon op meerdere paarden, slimquote:Jong Ajax begint competitie met zege op FC Utrecht
Jong Ajax is de competitie voor beloftenelftallen goed begonnen. In Amsterdam wonnen de reserves met 2-1 van FC Utrecht. Sarpong en Hasselbaink scoorden in de tweede helft de doelpunten voor Jong Ajax, bij rust was het nog 0-0.
Opstelling Jong Ajax: Heijblok, Slijngard, Van der Heijden ('86 Sterk), Van der Wiel ('46 Alderweireld), Yildirim, Anita, Sarpong, Vertonghen ('46 Hasselbaink), Goossens, Jong, Martina
[ Bericht 2% gewijzigd door Chivu op 28-08-2007 12:34:34 ]
Ik zie Yildirim staan? Zal toch nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:29 schreef Chivu het volgende:
[..]
[spoiler]Omdat een Engelse voetballer die een bal per ongeluk een keer goed raakt gelijk twee keer zoveel moet kosten als Babel.[/spioler]
[..]
Bij PSV speelt ook een Hasselbaink, wat de zoon van Jerrel schijnt te zijn. Deze Hasselbaink is toch ook familie van hem? Die familie wedt gewoon op meerdere paarden, slim
quote:
Murat Yildirim is een (eeuwig?) talent bij Ajax, Ugur Yildrim is van Heerenveenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zie Yildirim staan? Zal toch niet![]()
Nigel Hasselbaink speelt inderdaad voor PSV, maar is net als Zeefuik gewoon afkomstig uit de Ajax opleiding.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:29 schreef Chivu het volgende:
[..]
Bij PSV speelt ook een Hasselbaink, wat de zoon van Jerrel schijnt te zijn. Deze Hasselbaink is toch ook familie van hem? Die familie wedt gewoon op meerdere paarden, slim
Och, als het lekkere wijven zijn dan mogen ze wel even zuigen hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken volgens onze vrienden uit Alkmaar:
[..]
Nee hoor, speelt gewoon bij Jong Ajax.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Yildirim is toch al vertrokken bij Ajax dit seizoen?
quote:Lindenbergh zit thuis in Purmerend
Ajax-middenvelder Olaf Lindenbergh is niet te vinden in Nijmegen, Amsterdam of Qatar, maar gewoon thuis in Purmerend. Hij wacht op actie van een buitenlandse club.
'Ze willen eerst een verdediger halen. Als dat niet lukt, komt ik pas aan de beurt', zegt Lindenbergh dinsdag in het Noord-Hollands Dagblad. 'Beide spelers halen is moeilijk vanwege het geld', voegt hij er aan toe.
Lindebergh zegt nu ook in gesprek te zijn met een eredivisieclub, wat hij overigens ook wel ziet zitten. De middenvelder traint, nadat hij zich twee weken ziek heeft gemeld, vanaf woensdag weer met Jong Ajax mee
quote:Kluivert traint mee met Jong Ajax
Uitgegeven: 28 augustus 2007 13:25
Laatst gewijzigd: 28 augustus 2007 13:25
AMSTERDAM - Patrick Kluivert traint de komende tijd mee met Jong Ajax. De voormalig international wacht nog altijd op een nieuwe club en houdt zich bij de Amsterdammers in conditie.
Dat heeft een woordvoerster van de club dinsdag bevestigd. De topscorer aller tijden van het Nederlands elftal voetbalde vorig seizoen voor PSV, maar kreeg daar geen nieuw contract.
Zou opzich ook nog wel kunnen ja. Maar zie het niet gebeuren. Prestatie contract zal toch wel incl. medische verzorging zijn etcquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:40 schreef Chadi het volgende:
Prestatie contract bij Ajax. Je hebt niets maar dan ook niets te verliezen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:40 schreef Chadi het volgende:
Prestatie contract bij Ajax. Je hebt niets maar dan ook niets te verliezen.
Nou dan kan die beter geen gebruik maken van onze medische stafquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou opzich ook nog wel kunnen ja. Maar zie het niet gebeuren. Prestatie contract zal toch wel incl. medische verzorging zijn etc.
quote:
Ach je kan hem wel gebruiken in de competitie zo nu en dan. Tot zijn contract afloopt. Ik weet niet hoelang die nog loopt????quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:13 schreef BoNi het volgende:
Lindenbergh in hongerstaking om contractverlenging bij Ajax te forceren...?
Zou niet echt lief van hem zijn....quote:
Tot volgend jaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach je kan hem wel gebruiken in de competitie zo nu en dan. Tot zijn contract afloopt. Ik weet niet hoelang die nog loopt????
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:13 schreef BoNi het volgende:
Bedoelde meer te zeggen dat hij er op de tweede foto samen met Kluivert echt ongezond mager uitziet...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach je kan hem wel gebruiken in de competitie zo nu en dan. Tot zijn contract afloopt. Ik weet niet hoelang die nog loopt????
Gelukkig, er was toch iemand die hem snaptequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:17 schreef Zwansen het volgende:
[..], inderdaad.
Ik vind het nog steeds jammer dat Kluivert niet bij PSV mocht blijven.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:13 schreef BoNi het volgende:
Ligt ook aan de foto's volgens mij. Zelfs Kluivert ziet er mager uit daar...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:17 schreef BoNi het volgende:
[..]
Bedoelde meer te zeggen dat hij er op de tweede foto samen met Kluivert echt ongezond mager uitziet...
[..]
Gelukkig, er was toch iemand die hem snapte
Kl: Ben je aan de dunne?quote:
"Nou nee, ik zeg al drie jaar tegen het vrouwtje: "Ik ga ff Kluivert uit de selectie zetten", maar het wil maar niet echt lukken...."quote:
quote:
Die poep houding weer ...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Kijk die armen joh, geen spieren meer over![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef BoNi het volgende:
[..]
"Nou nee, ik zeg al drie jaar tegen het vrouwtje: "Ik ga ff Kluivert uit de selectie zetten", maar het wil maar niet echt lukken...."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |