Zou opzich ook nog wel kunnen ja. Maar zie het niet gebeuren. Prestatie contract zal toch wel incl. medische verzorging zijn etcquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:40 schreef Chadi het volgende:
Prestatie contract bij Ajax. Je hebt niets maar dan ook niets te verliezen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:40 schreef Chadi het volgende:
Prestatie contract bij Ajax. Je hebt niets maar dan ook niets te verliezen.
Nou dan kan die beter geen gebruik maken van onze medische stafquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou opzich ook nog wel kunnen ja. Maar zie het niet gebeuren. Prestatie contract zal toch wel incl. medische verzorging zijn etc.
quote:
Ach je kan hem wel gebruiken in de competitie zo nu en dan. Tot zijn contract afloopt. Ik weet niet hoelang die nog loopt????quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:13 schreef BoNi het volgende:
Lindenbergh in hongerstaking om contractverlenging bij Ajax te forceren...?
Zou niet echt lief van hem zijn....quote:
Tot volgend jaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach je kan hem wel gebruiken in de competitie zo nu en dan. Tot zijn contract afloopt. Ik weet niet hoelang die nog loopt????
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:13 schreef BoNi het volgende:
Bedoelde meer te zeggen dat hij er op de tweede foto samen met Kluivert echt ongezond mager uitziet...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach je kan hem wel gebruiken in de competitie zo nu en dan. Tot zijn contract afloopt. Ik weet niet hoelang die nog loopt????
Gelukkig, er was toch iemand die hem snaptequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:17 schreef Zwansen het volgende:
[..], inderdaad.
Ik vind het nog steeds jammer dat Kluivert niet bij PSV mocht blijven.
Ligt ook aan de foto's volgens mij. Zelfs Kluivert ziet er mager uit daar...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:17 schreef BoNi het volgende:
[..]
Bedoelde meer te zeggen dat hij er op de tweede foto samen met Kluivert echt ongezond mager uitziet...
[..]
Gelukkig, er was toch iemand die hem snapte
Kl: Ben je aan de dunne?quote:
"Nou nee, ik zeg al drie jaar tegen het vrouwtje: "Ik ga ff Kluivert uit de selectie zetten", maar het wil maar niet echt lukken...."quote:
quote:
Die poep houding weer ...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Kijk die armen joh, geen spieren meer over![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef BoNi het volgende:
[..]
"Nou nee, ik zeg al drie jaar tegen het vrouwtje: "Ik ga ff Kluivert uit de selectie zetten", maar het wil maar niet echt lukken...."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
Hij mag bij Ajax 1 op de bank zittenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Geef hem gewoon een contract bij Jong Ajax dan, kan ie beker voetbal spelen.
Tja, kwaad kan het idd niet. Maar ik denk echt niet dat Ajax daaraan zal beginnen, of hij moet bij Jong Ajax nog goed meekunnen etc...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hij mag bij Ajax 1 op de bank zitten![]()
Dat valt wel mee, maar omdat zijn lichaam deels van glas is lijkt hij zo klein.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:23 schreef Blight het volgende:
[afbeelding]
Wat klopt er niet aan deze foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
Deze:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Please wil iemand weer even In the mysts of Vienna posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |