Hij mag bij Ajax 1 op de bank zittenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Geef hem gewoon een contract bij Jong Ajax dan, kan ie beker voetbal spelen.
Tja, kwaad kan het idd niet. Maar ik denk echt niet dat Ajax daaraan zal beginnen, of hij moet bij Jong Ajax nog goed meekunnen etc...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hij mag bij Ajax 1 op de bank zitten![]()
Dat valt wel mee, maar omdat zijn lichaam deels van glas is lijkt hij zo klein.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:23 schreef Blight het volgende:
[afbeelding]
Wat klopt er niet aan deze foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:13 schreef BoNi het volgende:
Lindenbergh in hongerstaking om contractverlenging bij Ajax te forceren...?
Deze:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Please wil iemand weer even In the mysts of Vienna posten?
He. Wat leuk. Dat heeft nog nooit iemand hier gezien, die beelden uit 1995.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Deze:
http://www.youtube.com/watch?v=vhgFLcUkhe8
?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:13 schreef BoNi het volgende:
Lindenbergh in hongerstaking om contractverlenging bij Ajax te forceren...?
quote:Olaf Lindenbergh met Adriaanse naar Qatar
www.voetbalonline.nl, 28 augustus 2007 14:30 - De kans is groot dat Olaf Lindenbergh met Co Adriaanse mee naar Qatar gaat. De 33-middenvelder werkte met Adriaanse al eerder bij AZ . Onlangs liet hij nog een aanbieding van NEC lopen, terwijl beide clubs het al eens waren. Lindenbergh debuteerde in 1994 bij De Graafschap. Vervolgens ging hij halverwege het seizoen 1999-2000 naar AZ. In 2005 maakte hij de overstap naar Ajax. In totaal kwam hij 30 maal uit voor Amsterdammers.
Naast Olaf Lindenbergh neemt Adriaanse Leo van Veen als assistent mee naar zijn nieuwe club.
Met name vanwege zijn verleden natuurlijk, op basis van zijn leeftijd is hij nog niet afgeschreven en hij is nog altijd Nederlands topscorer aller tijden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:51 schreef Fathom het volgende:
Waarom wil iedereen toch Kluivert terug
Veel mooie dingen gedaan in het verleden maar sinds zijn vertrek bij Barca geen pepernoot meer geraakt. Leuk om te blijven hangen in het verleden maar Overmars zetten we ook niet meer op linksbuiten.
Doe we deze ook dan maarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:09 schreef Chivu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vc7AOfEKfLY
Zo, zijn alle cliche filmpjes weer voorbijgekomen vandaag. Morgen weer een nieuwe dag!
Lindenbergh als spitsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:14 schreef Pritt het volgende:
Lindenbergh gaat Zarate uit de basis spelen!
Ik hoop wel dat Ajax transfergeld gaat krijgen.
Schattig man.quote:Amsterdam Arena wordt roze
Uitgegeven: 28 augustus 2007 13:51
Laatst gewijzigd: 28 augustus 2007 14:33
AMSTERDAM - De Amsterdam Arena wordt roze. Het stadion kleurt vanaf 1 oktober een week lang roze.
ANP
Op deze manier wordt aandacht gevraagd voor borstkanker. Het is het vijfde jaar dat in Nederland een gebouw of object roze kleurt.
Eerder waren al onder meer de Erasmusbrug in Rotterdam en in Amsterdam gebouwen aan het IJ en rond de Dam aan de beurt.
Ja, echt enorm, en ook zo het melden waard, want nu gaan er tig Ajacieden over de zeik!!!!!!quote:
JAAAAAAAAAAA ROZE LAMPEN OP DE ARENA GERICHT, DAT KAN EGGGGGGGGGGGGG NIE MENNNNNNNquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, echt enorm, en ook zo het melden waard, want nu gaan er tig Ajacieden over de zeik!!!!!!
quote:,,Nu is het een kwestie van fit blijven bij Jong Ajax.Lekker om weer Ajax-kleding te dragen"
,,Maar Ajax bezorgt me nog steeds een heel apart gevoel van binnen."
Ach, slim is het niet bij een doelpunt iig.....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:47 schreef Chivu het volgende:
Scheidsrechters mogen blijkbaar niet juichen wanneer ze een mooie beslissing maken, spelers wel...
Nee, maar om hem nu telkens belachelijk te maken door te suggereren dat het een Ajacied is...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, slim is het niet bij een doelpunt iig.....
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:47 schreef Chivu het volgende:
Scheidsrechters mogen blijkbaar niet juichen wanneer ze een mooie beslissing maken, spelers wel...
Boeiendquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, slim is het niet bij een doelpunt iig.....
Neh. Ik moest er weer aan denken door een nieuwsbericht wat ik net las over Kopenhagen - Benfica. Onze Deense vrienden zijn van mening dat Braamhaar geen goede scheidsrechter is vanwege dit incident en de goal van Man United tegen Lille welke hij (terecht) goedkeurde.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:50 schreef Chivu het volgende:
[..]
Nee, maar om hem nu telkens belachelijk te maken door te suggereren dat het een Ajacied is...
als Patrick niet steeds geblesseerd isquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:57 schreef ericajax het volgende:
Ikz ie liever Kluivert dan Urzaiz...
Daar ging het me niet om, schat. Het krijgt eindelijk de kleur die past bij het imago van ajax.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, echt enorm, en ook zo het melden waard, want nu gaan er tig Ajacieden over de zeik!!!!!!
Daarom: niet slim. Anti ajax lui zullen dit moment elke keer weer aangrijpen....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:50 schreef Chivu het volgende:
[..]
Nee, maar om hem nu telkens belachelijk te maken door te suggereren dat het een Ajacied is...
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:57 schreef ericajax het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om, schat. Het krijgt eindelijk de kleur die past bij het imago van ajax.
Mij ook niet lieverd, het ging mij er dus om dat je fijn probeert leuk te stoken, en het feit dat je het nu ook nog ff komt uitleggen maakt het nog aandoenlijkerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om, schat. Het krijgt eindelijk de kleur die past bij het imago van ajax.
Ik zie Urzaiz liever wat vaker dan 2x om tot zo'n uitspraak te komen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:57 schreef ericajax het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:23 schreef Blight het volgende:
[afbeelding]
Wat klopt er niet aan deze foto?Lindenberg die aan Kluivert vraagt of hij zijn koelkast leeg mag vreten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Missie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij ook niet lieverd, het ging mij er dus om dat je fijn probeert leuk te stoken, en het feit dat je het nu ook nog ff komt uitleggen maakt het nog aandoenlijker.
Mission: FAILED!
iets met hand in hand en zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie in een kleurloos stadion spelen dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Als ze dit keer zich wél weten te kwalificeren voor de Uefa Cupquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:12 schreef Chivu het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie in een kleurloos stadion spelen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |