Je weet hoe homo's lopen he?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om, schat. Het krijgt eindelijk de kleur die past bij het imago van ajax.
Geniaal blijft datquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:39 schreef Blight het volgende:
Wanneer fluit Braamhaar weer eens een Ajax wedstrijd trouwens? Dit was toch wel een tof moment:
[afbeelding].
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:34 schreef Blight het volgende:
Oh. Joh. Dat verklaart dus die foto's en discussie van/over Kluivert in dit topic.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:36 schreef fuckbuddy het volgende:
Kiki heeft het gezellig in Alkmaar zeit ie!
Fijn voor hem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:36 schreef fuckbuddy het volgende:
Niet normaal dit...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:33 schreef DouweEgbert het volgende:
Patrick Kluivert houdt conditie bij Ajax op peil
Gepubliceerd op 28-08-07 om 16:16 door Roel Pelders
Patrick Kluivert kan natuurlijk niet stil blijven zitten. Daarom traint de 31-jarige spits mee bij zijn oude liefde Ajax om zijn conditie op peil te houden. De routinier doet dat echter niet bij het eerste elftal, maar bij de beloften. Vanuit deze positie bekijkt Kluivert of er een club voor hem komt.
Vorig seizoen kwam Patrick Kluivert uit voor PSV. Bij de Eindhovenaren kon de oud-international echter niet altijd rekenen op speeltijd. Deze zomer liep zijn contract af, waardoor hij op zoek kon naar een nieuwe werkgever. Kluivert zoekt zorgvuldig. "Ik heb een aantal aanbiedingen gehad, waarbij het geld wél, maar mijn gevoel niet goed was. Ik wacht op de club die bij me past", aldus de aanvaller tegenover De Telegraaf.
Kluivert vindt het fijn om weer een beetje aan zijn conditie te kunnen werken en weer een balletje te kunnen trappen. "Mijn basisconditie is goed, maar een voetbalconditie is toch wat anders. Daarom heb ik Ajax gevraagd mee te mogen trainen met het tweede. Het is ontzettend lekker om weer met de bal aan de slag te gaan."
Toch super wat Louis voor hem doet... Beetje ballen en friet kanen in de brasserie..quote:
Gewoon een gevalletje Kluivert. ik denk dat hij trainen bij Ajax niet zo zag zitten aangezien Ajax hem ook niet hoefde. Misschien probeert hij een contract bij AZ er uit te halen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:41 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Toch super wat Louis voor hem doet... Beetje ballen en friet kanen in de brasserie..
Nee serieus, ik geloof echt dat het gewoon een gunst is die van Gaal doet.
Hij raakt snel gewend aan jullie jostiklappers hé.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:36 schreef fuckbuddy het volgende:
Jammer heel jammer, je had echt een hele leuke grap kunnen maken, maar je timing is zo slecht gekozen dat het echt nergens op slaat...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij raakt snel gewend aan jullie jostiklappers hé.
Puerta is overigens zojuist overleden![]()
My bad...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Jammer heel jammer, je had echt een hele leuke grap kunnen maken, maar je timing is zo slecht gekozen dat het echt nergens op slaat...
Laatst bij het honkbal hadden ze ook van die dingen. Is toch wel handig ipv een uur of 4 lang constant klappen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij raakt snel gewend aan jullie jostiklappers hé.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:20 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Laatst bij het honkbal hadden ze ook van die dingen. Is toch wel handig ipv een uur of 4 lang constant klappen.![]()
Het imago van Ajax? Omdat we zingen dat we hand in hand lopen ofzo? Dat zijn jullie toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om, schat. Het krijgt eindelijk de kleur die past bij het imago van ajax.
Ongelooflijk inderdaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:06 schreef Chivu het volgende:
Toch bizar wat die De Mul daar in Sevilla gelijk voor zijn kiezen krijgt. Zie hem net lopen op Eurosport tijdens het nieuwsitem over Puerta.
Viel me inderdaad ook op, hij maakt dat allemaal ook maar even mee, de laatste wissel voor Puerta ooit...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:06 schreef Chivu het volgende:
Toch bizar wat die De Mul daar in Sevilla gelijk voor zijn kiezen krijgt. Zie hem net lopen op Eurosport tijdens het nieuwsitem over Puerta.
Buijs heeft aids door gebeurtenissen in de kleedkamer bij feyenoord.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat hij daar mee kan omgaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:06 schreef Chivu het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat hij daar mee kan omgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |