Ik heb er zin in!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Fijn dat Gabri overmorgen gewoon van de partij is
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:50 schreef Madine het volgende:
[..]
Bijnamen![]()
Noem alleen Jaap Stam consequent 'Zijne Kale Heiligheid'.
Ligt eraan, als ze nu gewoon liegen dat alles ok is en hij stort ter aarde Woensdag na 1 tikkie, dan nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat hebben we toch een goede medische staf he HW.
iddquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ze nu gewoon liegen dat alles ok is en hij stort ter aarde Woensdag na 1 tikkie, dan niet.
Ik ook.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ook, en heb er inmiddels een stuk meer vertrouwen in dan twee weken geleden.
Ik niet, daar is die ploeg gewoon te taai voor, en ze hebben die geslepen Smicer er ook weer bij he?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:04 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik ook.Ik ga er vanuit dat we over die gasten heen lopen.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Deze week wordt Engelaar gepresenteerd...
Goede speler voor achter Davids.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:05 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Daar staat Emanuelson tochquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Goede speler voor achter Davids.
Denk ik niet.. tot nu toe heeft MvG gelijk gehad wanneer hij gezegd had dat er iemand niet in beeld was..quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg mafkeesquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:05 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Goede speler voor achter Davids.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
PI![]()
Nee maar wat is er mis met Engelaar? Heerlijke speler hoor![]()
Eens eens. En het internationale voetbal word steeds fysieker en engelaar heeft zijn fysiek mee. Daarnaast heeft engelaar zijn lengte mee wat handig is voor standaard situaties.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zie Engelaar anders nog altijd liever in de basis dan een Maduro of Delorge
Alhoewel ze gisteren wel een degelijke pot speelde moet ik zeggen![]()
Engelaar is voor zover mogelijk een nog slechtere kopper dan Babelquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:18 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Eens eens. En het internationale voetbal word steeds fysieker en engelaar heeft zijn fysiek mee. Daarnaast heeft engelaar zijn lengte mee wat handig is voor standaard situaties.
Inderdaad, het was een slechte speler en we moesten Alves kopen voor 25 miljoen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Suarez moesten we ook absoluut niet halen voor meer dan 3.5 miljoen riep men hier.
Nou.. een lange speler op het middenveld is toch behoorlijk makkelijk.. en als je goed opgelet had. dan had je zelf ook wel gezien dat Engelaar verschrikkelijk veel duels wint op fysieke kracht..quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:19 schreef BoNi het volgende:
Engelaar neemt echt geen genoegen met een plek op de bank en als iedereen fit is, is hij echt niet goed genoeg voor de basis...!
quote:Op 27 augustus, 16:59:01 schreef David het volgende:
IK LIEP NET LANGS DE ARENA EN WIE KOM IK DAAR TEGEN THIAGO MOTTA!!!!
Ik wil wel 100 euro krijgen eindelijkquote:Op 27 augustus, 17:18:40 schreef David het volgende:
[..]
SERIEUS!!!! WIE ME NIET GELOOFT WEDDEN OM 100 EURO!!
Weet het niet met Engelaar. Hij heeft het niet gered bij Genk en doet het tot dusver wel goed bij Twente. Is geen basisspeler voor Ajax maar wel bruikbaar. Zou er in ieder geval maar niet teveel geld aan spenderen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou.. een lange speler op het middenveld is toch behoorlijk makkelijk.. en als je goed opgelet had. dan had je zelf ook wel gezien dat Engelaar verschrikkelijk veel duels wint op fysieke kracht..
Welk deel van mijn posts heb jij niet goed gelezen...?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou.. een lange speler op het middenveld is toch behoorlijk makkelijk.. en als je goed opgelet had. dan had je zelf ook wel gezien dat Engelaar verschrikkelijk veel duels wint op fysieke kracht..
Krijgt David Endt medicijnen waardoor hij gaat flippen ofzo?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
[..]
Ik wil wel 100 euro krijgen eindelijk
Zochten we nog een middenvelderquote:Celtic put trio on transfer list
Celtic have made Kenny Miller, Maciej Zurawski and Thomas Gravesen available for transfer, BBC Sport understands.
Dappere Strijders web-log zeker?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
[..]
Ik wil wel 100 euro krijgen eindelijk
Die houthakker iig niet. We zoeken een wat meer creatievere speler.quote:
Engelaar, ik snap niet wat sommige mensen hier zo slecht aan hem vinden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:44 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die houthakker iig niet. We zoeken een wat meer creatievere speler.
Van der Zee heeft toch wel een short list met daarop in potentie goede zuid amerikanen oid?
Ik zou hem er ook graag bij willen hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Engelaar, ik snap niet wat sommige mensen hier zo slecht aan hem vinden.
De prijs die om zijn nek hangt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Fysiek, kopsterk, technisch begaafd, ervaren en snel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat is gewoon zonde voor de ontwikkeling van een Schilder en een Vertonghen. Die kunnen dat nu prima opvullen tot Davids weer terug is. Bovendien doet Delorge het ook gewoon goed, en kan die ook prima mee in de basis. Je moet niet kopen om het kopen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Engelaar kent Ten Cate persoonlijk goed van uit z'n tijd bij NAC dus ik denk dat Henk hem wel er graag bij ziet komen. Het is in ieder geval een speler die ik overduidelijk eerder in de basis zou zetten dan een Delorge of Schilder. Als Davids weer zijn rentree maakt zal Engelaar zeker wel zijn minuten gaan pakken, daar twijfel ik echt niet aan![]()
hij valt mij tot nu toe ook alles meequote:Op maandag 27 augustus 2007 17:58 schreef Chadi het volgende:
Delorge heeft tot nu toe goed gespeeld.
Wat is die prijs dan? En ajax zit gewoon erg krap in middenvelders dus 3 miljoen voor Engelaar zou geen slechte investering zijn.quote:
3 miljoen dat betaal je echt niet voor. Denk maar eerder aan bedragen boven de 7 miljoen. Bovendien zitten we krapper in verdedigers dan in middenvelders.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:59 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat is die prijs dan? En ajax zit gewoon erg krap in middenvelders dus 3 miljoen voor Engelaar zou geen slechte investering zijn.
Als ze nu op de bank kijkt zie je alleen Anita, Donald en Sarpong zitten. Een verdediger mag er van mij trouwens ook nog wel bij.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
3 miljoen dat betaal je echt niet voor. Denk maar eerder aan bedragen boven de 7 miljoen. Bovendien zitten we krapper in verdedigers dan in middenvelders.
Voor een speler als Vertonghen snap ik dat volledig, maar een Schilder heeft tot dusver niet weten te imponeren als je het mij vraagt. Met name fysiek komt hij nog te kort voor de grotere wedstrijden (dus niet van het kaliber Heerenveen). En ja Delorge is heeft Ajax geen cent voor hoeven te betalen, dus dat is een prima speler voor de minder grotere wedstrijden van het seizoen. In de wedstrijden op Europees niveau heb je veel meer aan een speler als Engelaar dan aan een Schilder of Delorge die overduidelijk nog geen ervaring hebben opgedaan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is gewoon zonde voor de ontwikkeling van een Schilder en een Vertonghen. Die kunnen dat nu prima opvullen tot Davids weer terug is. Bovendien doet Delorge het ook gewoon goed, en kan die ook prima mee in de basis. Je moet niet kopen om het kopen.
Luque?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:19 schreef N.i.c.k het volgende:
Ja, laat er nog een aanvallende kracht op links komen.
kan geen kwaadquote:
Bedankt, link doet het hier niet tho?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Meest recente die ik digitaal kan vinden is deze:
[afbeelding]
Ik denk ook dat AZ nooit meer zo dicht bij de titel komt als afgelopen seizoen. Een topclub zijn is toch anders dan een topclub willen zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:13 schreef Loserkid het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Ajax nu heel goed en mooi voetbalt, en dat als AZ zo door gaat ze ook geen aanspraak hebben op het mooiste voetbal van nederland..
Kan me eigenlijk niet zoveel schelen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:02 schreef Blight het volgende:
Ik denk dat Luque het shirt met nummer 10 krijgt, trouwens. Anders wordt het namelijk nummer 32.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:59 schreef Longmen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oyOYjNmMmac
![]()
Louisquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:59 schreef Longmen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oyOYjNmMmac
![]()
Even de views opkrikkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:01 schreef Chivu het volgende:
Ik blijf me toch afvragen waarom mensen in hemelsnaam nog YouTube gebruiken met die brakke kwaliteit filmpjes.
Dat is geen heupschot nee...quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:17 schreef Black-Death het volgende:
Wat een doelpunt!
Ze kunnen het en laten het ook regelmatig zijn. Er zijn echter ook fases in wedstrijden dat de tranen je in de ogen schieten van de knullige passes en het lamlendige tempo. Ik ben blij als Davids weer terug is, die kan het zootje dan weer een beetje scherp krijgen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:13 schreef Loserkid het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Ajax nu heel goed en mooi voetbalt
Ik vind Ajax gewoon heel goed spelen, heel lekker aanvallend, altijd de vrije man zoeken, en met passen bijna altijd de derde man..En wat ik heel goed vind is dat er veel lange ballen van links naar rechts en andersom worden gebruikt, hier hou ik van, zo creer je ruimte en mogelijkheden..quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:34 schreef Madine het volgende:
[..]
Ze kunnen het en laten het ook regelmatig zijn. Er zijn echter ook fases in wedstrijden dat de tranen je in de ogen schieten van de knullige passes en het lamlendige tempo. Ik ben blij als Davids weer terug is, die kan het zootje dan weer een beetje scherp krijgen.
Suarez is ook lekker fel trouwens, gaat voor ballen die anderen zouden opgeven.
laten we het hopenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:25 schreef Tommeke het volgende:
Met Kennedy en Suarez in deze vorm op de flanken gaan we het woensdag wel redden
Was meer de verdienste van het middenveld. Kennedy hoefde alleen breed te staan. Zodra een middenvelder naar binnen kruipt en een loopactie dreigt te maken MOET de back positie knijpen waardoor de flanken vrij kwamen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:37 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik vind Ajax gewoon heel goed spelen, heel lekker aanvallend, altijd de vrije man zoeken, en met passen bijna altijd de derde man..En wat ik heel goed vind is dat er veel lange ballen van links naar rechts en andersom worden gebruikt, hier hou ik van, zo creer je ruimte en mogelijkheden..
Ongelovelijk hoe vrij Heerenveen Suarez liet aan de linker kant, wat was dat fout van hun... zelfde geld voor kennedy aan de rechterkant maar dat kwam ook door zijn slimheid..
En het is logisch dat ze periodes hebben dat het minder gaat dat heeft echt iedere ploeg.. je kunt geen 90 minuten op je toppen spelen..
Daarom, geef een speler een kans voor meteen te oordelen van hij komt van Ado en is dus niks. Geldt overigens voor meerdere gebruikers en niet speciaal voor jou.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:48 schreef Scorpie het volgende:
Delorge was idd goed, beetje aanjagen en doorjagen en veel veroveringen.
Goeie speler die ik niet zo 1,2,3 had uitgekozen om bij Ajax te komen voetballen.
Ik zag het meteen wel zitten in hem, vond hem de beste van Ado..quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:48 schreef Scorpie het volgende:
Delorge was idd goed, beetje aanjagen en doorjagen en veel veroveringen.
Goeie speler die ik niet zo 1,2,3 had uitgekozen om bij Ajax te komen voetballen.
En dan maar schijnheilig blijven mekkeren dat PSV de enige club is met clubliefdequote:Geissbock schreef:
We zijn vandaag op De Herdgang geweest en in de Verlenging. In de Verlenging vroeg ik de vrouw van Van Kemenade of er nog nieuws was wat betreft Koné. Nu, ik kan jullie zeggen dat ze het helemaal niet erg vindt van Koné. Ze zei dingen a la 'snel verkopen', 'snel weg ermee'. Ze vertelde dat Koné, ik citeer "absoluut geen meerwaarde voor het team is", en dat op persoonlijk gebied, niet op sportief gebied. PSV wil hem vooral omwille van deze reden graag verkopen.
Doe ermee wat jullie willen. Zo zei de vrouw van Van Kemenade het.
Nog niet bekend. Er zijn alleen maar wat geruchten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:47 schreef cultheld het volgende:
Wat is er eigenlijk voor Luque betaald?
Dat weet niemand. Geruchten gaan over transfervrij van 2 miljoen naar 8 miljoen en voetbalzone heeft het gerucht over 10 miljoen binnen een paar minuten weggehaald.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:47 schreef cultheld het volgende:
Wat is er eigenlijk voor Luque betaald?
We moeten allemaal sparen voor de toegangskaartjes voor de CL-wedstrijdenquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:01 schreef De_Brandweer het volgende:
Er gaan ook echt maar 53 supporters naar de wedstrijd in Praag
quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:01 schreef De_Brandweer het volgende:
Er gaan ook echt maar 53 supporters naar de wedstrijd in Praag
Scheelt ook wel een paar KM.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, en heracles zal wel weer binnen 5 minuten uitverkocht zijn!
Lijkt me dus duidelijkquote:Adriaanse vindt in Qatar nieuwe uitdaging
27/8/2007 22:44
Na zijn vertrek uit Oekraïne heeft Co Adriaanse in Qatar een nieuwe uitdaging gevonden. De Amsterdamse trainer krijgt bij Al-Sadd te maken met een lastige erfenis.
Al-Sadd kende een ongekend succesvol seizoen onder leiding van Jorge Fossati, die met drie prijzen afscheid neemt van de Qatarese kampioen. De Uruguyaan gaat aan de slag als bondscoach van Qatar.
Adriaanse, die in Qatar voor één jaar tekent, zat sinds zijn vertrek bij Metallurg Donetsk zonder club. De Amsterdammer, die zelf opstapte bij de Oekraïense club, liet onder meer een aanbieding van Feyenoord en FC Utrecht lopen.
Hugo haalt voetbal nieuws gewoon van de AD redactie en AD is erg goed ingelicht over voetbal in het algemeen. Het AD kwam er als eerste officieel mee dat Luque naar ajax ging.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:54 schreef Chivu het volgende:
Maar Hugo is doorgaans slecht ingelicht over Ajax en had het ongetwijfeld over zijn salaris, en niet over de transfersom.
idd, maar als Ajax aanklopt bij Co is hij zo in Amsterdam. ik las trouwens vanmiddag dat Co bij de NOS gaat analyseren. gaat hij dit erbij doen? of was dat maar een roddelquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:30 schreef M0NTANA het volgende:
Het woord uitdaging is een synoniem voor geld scheppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |