Voor een speler als Vertonghen snap ik dat volledig, maar een Schilder heeft tot dusver niet weten te imponeren als je het mij vraagt. Met name fysiek komt hij nog te kort voor de grotere wedstrijden (dus niet van het kaliber Heerenveen). En ja Delorge is heeft Ajax geen cent voor hoeven te betalen, dus dat is een prima speler voor de minder grotere wedstrijden van het seizoen. In de wedstrijden op Europees niveau heb je veel meer aan een speler als Engelaar dan aan een Schilder of Delorge die overduidelijk nog geen ervaring hebben opgedaan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is gewoon zonde voor de ontwikkeling van een Schilder en een Vertonghen. Die kunnen dat nu prima opvullen tot Davids weer terug is. Bovendien doet Delorge het ook gewoon goed, en kan die ook prima mee in de basis. Je moet niet kopen om het kopen.

Luque?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:19 schreef N.i.c.k het volgende:
Ja, laat er nog een aanvallende kracht op links komen.

kan geen kwaadquote:

Bedankt, link doet het hier niet tho?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Meest recente die ik digitaal kan vinden is deze:
[afbeelding]

Ik denk ook dat AZ nooit meer zo dicht bij de titel komt als afgelopen seizoen. Een topclub zijn is toch anders dan een topclub willen zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:13 schreef Loserkid het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Ajax nu heel goed en mooi voetbalt, en dat als AZ zo door gaat ze ook geen aanspraak hebben op het mooiste voetbal van nederland..

Kan me eigenlijk niet zoveel schelen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:02 schreef Blight het volgende:
Ik denk dat Luque het shirt met nummer 10 krijgt, trouwens. Anders wordt het namelijk nummer 32.

quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:59 schreef Longmen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oyOYjNmMmac
![]()

Louisquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:59 schreef Longmen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oyOYjNmMmac
![]()

Even de views opkrikkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:01 schreef Chivu het volgende:
Ik blijf me toch afvragen waarom mensen in hemelsnaam nog YouTube gebruiken met die brakke kwaliteit filmpjes.

Dat is geen heupschot nee...quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:17 schreef Black-Death het volgende:
Wat een doelpunt!

Ze kunnen het en laten het ook regelmatig zijn. Er zijn echter ook fases in wedstrijden dat de tranen je in de ogen schieten van de knullige passes en het lamlendige tempo. Ik ben blij als Davids weer terug is, die kan het zootje dan weer een beetje scherp krijgen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:13 schreef Loserkid het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Ajax nu heel goed en mooi voetbalt

Ik vind Ajax gewoon heel goed spelen, heel lekker aanvallend, altijd de vrije man zoeken, en met passen bijna altijd de derde man..En wat ik heel goed vind is dat er veel lange ballen van links naar rechts en andersom worden gebruikt, hier hou ik van, zo creer je ruimte en mogelijkheden..quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:34 schreef Madine het volgende:
[..]
Ze kunnen het en laten het ook regelmatig zijn. Er zijn echter ook fases in wedstrijden dat de tranen je in de ogen schieten van de knullige passes en het lamlendige tempo. Ik ben blij als Davids weer terug is, die kan het zootje dan weer een beetje scherp krijgen.
Suarez is ook lekker fel trouwens, gaat voor ballen die anderen zouden opgeven.

laten we het hopenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:25 schreef Tommeke het volgende:
Met Kennedy en Suarez in deze vorm op de flanken gaan we het woensdag wel redden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |