quote:'Van der Sar volgend jaar in Amsterdam'
dinsdag 28 augustus, door Dannyve, Amsterdam, 18:26u, Manchester Radio
Edwin van de Sar is bezig aan zijn laatste seizoen als red devil.
De 36 jarige captain van oranje heeft dit laten weten aan een lokaal radio station in Manchester.
Reden van het vertrek bij Man Utd is dat de captain van Oranje twijfelt of hij het niveau nog wel aankan.
Hij wil bij Ajax Maarten Stekelenburg begeleiden in een rol als reservekeeper, hiermee lijkt een carierre bij de club na zn voetbalcarierre niet uitgesloten.
Tja... Wij hebben toch Gentenaar?quote:
Adriano wil echt niet naar Nederland.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:46 schreef Adothehague het volgende:
Is Adriano niet iets voor jullie? Die wil weg bij Inter en word in verband gebracht met clubjes als parma. Dan kan hij beter naar ajax gaan lijkt me. Ik denk dat Adriano best haalbaar is en het een goede versterking word dit seizoen.
Aldus sportweek.quote:Rommedahl in basisopstelling Ajax voor CL-wedstrijd tegen Slavia Praag
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 28-aug-2007 19:37
Door Simon Zwartkruis
Henk ten Cate begint met een offensieve opstelling aan de Champions League-voorrondewedstrijd tegen Slavia Praag. Op basis van de laatste training kiest de Ajax-trainer voor een voorhoede bestaande uit Klaas-Jan Huntelaar, Kennedy Bakircioglu en Dennis Rommedahl. Laatstgenoemde begon zondag tegen SC Heerenveen nog op de bank.
Ajax dient woensdag de 0-1 nederlaag uit de eerste wedstrijd goed te maken om donderdag in Monaco mee te loten voor de groepsfase. Anders moet de Amsterdamse delegatie een dag later aanschuiven voor de UEFA Cup-loting. Ajax won nog nooit een officieel duel in Praag.
Vermoedelijke opstelling:
Stekelenburg; Colin, Stam, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Heitinga, Suárez; Kennedy, Huntelaar, Rommedahl
En daar heb je dus een goede opstelling voor nodig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:59 schreef peaceman het volgende:
opstelling maakt niet uit... als we maar doorgaan!
Colin zal t verschil maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:51 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
En daar heb je dus een goede opstelling voor nodig.
Dag Champions League. Lekker turnen ala Roger.quote:
Als enige aanvallende middelvelder achter de aanvallers toch ook NASHJEquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dag Champions League. Lekker turnen ala Roger.
Rommedahl op links geeft me niet echt vertrouwen. Laat Suarez daar gewoon staan. Dan heeft ie toch de vrijheid, HENK?
Je moet sowieso 2 keer scoren wil je doorgaan. Dus of je nou 1-0 achter komt maakt ook niet veel uit aangezien ze waarschijnlijk toch wel heel de wedstrijd gaan verdedigenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:04 schreef Wooldoor het volgende:
Beter begint Ajax niet te aanvallend. Je kan als een gek van start gaan en hopen op een snelle goal, maar 1 goal tegen en het is zo goed als over. ik zou gewoon de opstelling van tegen Heerenveen doen.
Wow, dat zou vet zijn.quote:
Sterker nog, je kan beter winnen mét tegengoal, dan ben je altijd doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:08 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet sowieso 2 keer scoren wil je doorgaan. Dus of je nou 1-0 achter komt maakt ook niet veel uit aangezien ze waarschijnlijk toch wel heel de wedstrijd gaan verdedigen
(of wou je het op penalties beslissen?)
Wattan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:39 schreef Houniet het volgende:
wie van jullie heeft JD met de dood bedreigd?
Dat is dezelfde opstelling als thuis tegen Slavia, of ben ik nou gek?quote:
Inderdaad, Rommedahl kan erin komen nadat Suarez 3 keer heeft gescoordquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is dezelfde opstelling als thuis tegen Slavia, of ben ik nou gek?
Ik zou gewoon de tactiek aanhouden van de laatste twee wedstrijden, dat ging prima dacht ik zo.
Dat verschilt nogal wat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:58 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Als enige aanvallende middelvelder achter de aanvallers toch ook NASHJE
Precies.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is dezelfde opstelling als thuis tegen Slavia, of ben ik nou gek?
Ik zou gewoon de tactiek aanhouden van de laatste twee wedstrijden, dat ging prima dacht ik zo.
Ik vind dat als hij echt als een schaduwspits speelt hij veel meer vrijheid krijgt dan geforceerd aan de linkerkant, no offence ofzo he:)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat verschilt nogal wat.
[..]
Precies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |