Ik denk dat de NOS rekening hield met een ambitieuze Co die graag een Europese subtopper als Manchester City ofzo zou willen coachen. Niet dat hij in zou gaan op een of ander kneuterig rijkeluisclubje in een zandbak. Denk niet dat de NOS z'n reiskosten gaat vergoeden, dus dat zal van de baan zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:32 schreef Houniet het volgende:
idd, maar als Ajax aanklopt bij Co is hij zo in Amsterdam. ik las trouwens vanmiddag dat Co bij de NOS gaat analyseren. gaat hij dit erbij doen? of was het maar een roddel
Famous for not travelling...quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:01 schreef De_Brandweer het volgende:
Er gaan ook echt maar 53 supporters naar de wedstrijd in Praag
Hij had een clausule dat hij nog een club mocht trainen, gaat dus niet meer door nee.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:35 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik denk dat de NOS rekening hield met een ambitieuze Co die graag een Europese subtopper als Manchester City ofzo zou willen coachen. Niet dat hij in zou gaan op een of ander kneuterig rijkeluisclubje in een zandbak. Denk niet dat de NOS z'n reiskosten gaat vergoeden, dus dat zal van de baan zijn.
Ja klopt, erg jammer ik vond zijn analyses toen bij het ek in portugal erg goed en leuk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij had een clausule dat hij nog een club mocht trainen, gaat dus niet meer door nee.
ik ook niet, kan het ook nergens terug vindenquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:39 schreef M0NTANA het volgende:
Geloof echt niks van die 53 verkochte kaarten, wat is daar de bron van?
Je gelooft niet dat hij komt?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:46 schreef sjimz het volgende:
Wanneer wordt Luque eigenlijk officieel gepresenteerd met shirt en al?
Op de website van NUFC staat nog steeds geen officieel bericht over de transfer.
Ik weet wel zeker dat hij komt, want het stond al op ajax.nlquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat hij komt?
Morgen mag hij mee trainen met het tweede. Ik denk niet dat er nog een presentatie komt.
Herstel: hij krijgt een speciale training van Koster.
Ligt eraan, als normaal wel elke transfer erop staat wel, anders niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
En het is toch ook vreemd dat er op de site van NUFC niets staat
Normaal staan de transfers er wel opquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ligt eraan, als normaal wel elke transfer erop staat wel, anders niet.
idd erg leukquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Bedankt voor de filmpjes Tony. Klasse![]()
Wowquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:26 schreef OssieMan het volgende:
Er zijn 352 kaarten verkocht tot dusver volgens supporterszaken van ajax
Hij heeft maar voor 1 seizoen getekend toch...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooi dat Cootje Zakkenvuller opgerot is. Hopelijk is het geld daar zo goed dat die bloedhond nooit meer naar Ajax komt.
Hihiquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:38 schreef DrDentz het volgende:
Zullen ze bij de UEFA het CL-kokertje met Ajax erin alweer klaar hebben liggen?
Als ie het goed doet, bieden ze hem vast een nieuw contract aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft maar voor 1 seizoen getekend toch...![]()
Ik nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heet Co vanaf volgend seizoen welkom![]()
De combo Van Geel, Adriaanse heeft al eerder vruchten afgeworpen, ik zie het nog wel een keer gebeuren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 07:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als ie het goed doet, bieden ze hem vast een nieuw contract aan.
Google is your friend...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:10 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
De combo Van Geel, Adriaanse heeft al eerder vruchten afgeworpen, ik zie het nog wel een keer gebeuren.
Even heel wat anders, ik zoek een foto van de Karate Trap van Louis tijdens de CL finale 1995 heeft iemand hier die toevallig?
Nogmaals, hoe fijn die 2 ook samenwerken, ik hoef die kankerhond nooit meer bij m'n club te zienquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:10 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
De combo Van Geel, Adriaanse heeft al eerder vruchten afgeworpen, ik zie het nog wel een keer gebeuren.
Even heel wat anders, ik zoek een foto van de Karate Trap van Louis tijdens de CL finale 1995 heeft iemand hier die toevallig?
Wat was het nou precies, waardoor jij Co Adriaanse niet meer kan luchten? Alleen de slechte behandeling van Aron Winter en Richard Witschge? Of was er meer?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooi dat Cootje Zakkenvuller opgerot is. Hopelijk is het geld daar zo goed dat die bloedhond nooit meer naar Ajax komt.
Co vond het onverdiend dat Griekenland Europees Kampioen was geworden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat was het nou precies, waardoor jij Co Adriaanse niet meer kan luchten? Alleen de slechte behandeling van Aron Winter en Richard Witschge? Of was er meer?
Dat absoluut, maar ook dat kinderachtige straffen van spelers en zijn hele manier van omgaan met spelers.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat was het nou precies, waardoor jij Co Adriaanse niet meer kan luchten? Alleen de slechte behandeling van Aron Winter en Richard Witschge? Of was er meer?
Nekschot.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Co vond het onverdiend dat Griekenland Europees Kampioen was geworden.
Ach, als hij ook maar een heel klein beetje meer krediet had gekregen, was hij kampioen geworden met Ajax en niet Ronald Koeman. Daarbij heeft hij de basis gelegd voor het team dat de kwartfinale van de CL bereikte, nadeel is alleen dat hij van binnenuit (lees: Johan Cruijff) zoveel kritiek te verduren kreeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat absoluut, maar ook dat kinderachtige straffen van spelers en zijn hele manier van omgaan met spelers.
Verder heb ik niets met de beste man en heeft hij al bewezen een echte topclub niet aan het ballen krijgt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Co vond het onverdiend dat Griekenland Europees Kampioen was geworden.
quote:Maduro toch niet mee naar Praag
Ajax treedt woensdag zonder Hedwiges Maduro aan tegen Slavia Praag. De Almeerder leek het duel dinsdag nog te halen, maar dat bleek voorbarig. Een lichte hersenschudding gooit roet in het eten.
Maduro liep de hersenschudding op tijdens het duel met sc Heerenveen. Hij zal komend weekend tegen FC Groningen wél weer inzetbaar zijn. In tegenstelling tot Maduro, reist Gabri wel mee naar Praag. De Spanjaard was eveneens een twijfelgeval, maar kan vermoedelijk spelen in het cruciale duel.
Gabri kampte de afgelopen periode met wat irritatie in het kniekapsel en werd om die reden gespaard tegen Heerenveen. Voordat daadwerkelijk besloten wordt dat de Spanjaard kan spelen, ondergaat hij eerst nog enkele medische tests in Tsjechië. Ajax dient tegen Slavia een 0-1 achterstand weg te poetsen. Kwalificatie voor de Champions League levert de Amsterdamse club miljoenen op
Over een paar uur vallen ze toch allebei voor 3 maanden uit, maar rond de klok van 5 blijkt dat dan toch niet zo te zijn. Maar wellicht dat ze dan morgen toch nog een week of drie uitgeschakeld zijn.quote:
HeatWave, log gewoon in op je eigen account en blijft van die van Blight af.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:11 schreef Blight het volgende:
[..]
Over een paar uur vallen ze toch allebei voor 3 maanden uit, maar rond de klok van 5 blijkt dat dan toch niet zo te zijn. Maar wellicht dat ze dan morgen toch nog een week of drie uitgeschakeld zijn..
Kortom: ik zie het wel wie er aan de aftrap verschijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |