mooie foto van jaake en zn zoontjesquote:
Is een kwestie of hij nou onder het mes of niet. Zo niet, zal hij enkele weken rust moeten houden. Zo ja, dan missen we nu wéér een vaste waarde op het middenveld voor enkele maande.quote:
Komt goed, ik voel het.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik wacht met smart op het Ajax Tv item van Wesley's afscheid![]()
Naar het schijnt was het net buiten de 16.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:48 schreef denthemen het volgende:
Toen Verbeek werd weggestuurd, was het daarvoor nou een penalty of niet?
Heitinga heeft ervaring met CL-wedstrijden, Vertonghen niet. Dus dan moeten we maar hopen dat het goed gaat tegen Slaviaquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:47 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Aangezien er maar met 2 echte middenvelders gespeeld zal gaan worden kan je daar gewoon Vertonghen en Heitinga neerzetten. Geen probleem dus.
24cm erbuitenquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Naar het schijnt was het net buiten de 16.
Nop was op de lijn hoor, zit precies op dat gebied.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Naar het schijnt was het net buiten de 16.
We hebben Delorge alquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:50 schreef methodmich het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke middenvelder Ajax voor zaterdag nog gaat vastleggen. Hopelijk een stoere allrounder.
Kwaliteit is wat we nodig hebben en dat heeft hij genoeg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:50 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heitinga heeft ervaring met CL-wedstrijden, Vertonghen niet. Dus dan moeten we maar hopen dat het goed gaat tegen Slavia![]()
Alleen omdat je altijd gelijkt hebt?quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Jaap begint overigens ook steeds minder te worden...
Vind hem inderdaad steeds meer foutjes maken, vorig seizoen ook wel af en toe. Qua uitstraling en ervaring is hij natuurlijk wel belangrijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Jaap begint overigens ook steeds minder te worden...
Oh jee, ik dacht dat we al kampioen waren?quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:51 schreef rednajt het volgende:
ajax heeft nog niks bijzonders gepresteerd....een amateurploeg wint nog wel van de graafschap en boerenveen![]()
Precies, de foutjes beginnen wat toe te nemen, maar hij doet het nog steeds goed hoor. Ik vind alleen wel dat we een broze achterhoede hebben, het liefst zou ik nog een centrale verdediger achter de hand hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:52 schreef MaxC het volgende:
[..]
Vind hem inderdaad steeds meer foutjes maken, vorig seizoen ook wel af en toe. Qua uitstraling en ervaring is hij natuurlijk wel belangrijk
Inderdaad, dat zag Groningen vandaag ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:51 schreef rednajt het volgende:
ajax heeft nog niks bijzonders gepresteerd....een amateurploeg wint nog wel van de graafschap en boerenveen![]()
Klopt, maar die Kennedy moet ook vaker de bal krijgen. Stond de hele tijd met zijn hand in de lucht, maar kreeg de bal nauwelijks. Het viel mij op dat met name Stam altijd de linkerkant opzocht, terwijl Kennedy regelmatig vrij stond.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:04 schreef denthemen het volgende:
Delorge-Kennedy liep in het begin wel goed, later niet meer terug gezien.. Maar die Kennedy, hij moet vaker een voorzet geven want ze zijn zó zuiver..
Nee, laatste jaartje dit jaar, dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:00 schreef Jasza het volgende:
Jaap was de eerste helft niet goed vandaag.
iddquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik wacht met smart op het Ajax Tv item van Wesley's afscheid![]()
Dat zag ik ook ja. Overigens vond ik SCH erbarmelijk slecht spelen zeg. Heel erg mat ook.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar die Kennedy moet ook vaker de bal krijgen. Stond de hele tijd met zijn hand in de lucht, maar kreeg de bal nauwelijks. Het viel mij op dat met name Stam altijd de linkerkant opzocht, terwijl Kennedy regelmatig vrij stond.
Wat te denken van het rendement van Suarez in vergelijking met Babel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:10 schreef Jasza het volgende:
Vermaelen gaf wel prachtige passes soms, maar toch kon het allemaal wel wat sneller naar de zijkanten, want de backs van Heerenveen liepen naar binnen toe.
Verder 3 assists voor Kennedy, nu al meer dan de Lul
Mooi toch. Ik wil juist dat dat soort ploegen naar Amsterdam komen met de wetenschap dat het toch niks wordt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat zag ik ook ja. Overigens vond ik SCH erbarmelijk slecht spelen zeg. Heel erg mat ook.
Maar 8 - 1 en 4 - 1 zijn geen slechte cijfersquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:51 schreef rednajt het volgende:
Vind ik opzich ook wel mooiquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Mido leert het ook nooit hé?Scoorde vandaag tegen Newcastle (beelden nu overigens te zien op ned.1) en liep weer érg provocerend te juichen voor het vak van Newcastle
Hem hoef ik dus nooit terug te zien in Amsterdam
KIJKENquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:23 schreef Rumille het volgende:
Is het al voorbij? Zie nu Schuster.
Jij had het zwaar?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:33 schreef M0NTANA het volgende:
Had het echt zwaar vandaag, maar overwinning maakte toch wel veel goed. Toch kan de wedstrijd van komende woensdag de hele start van het seizoen nog verneuken!
Zwaar? Verklaar u naderquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:33 schreef M0NTANA het volgende:
Had het echt zwaar vandaag, maar overwinning maakte toch wel veel goed. Toch kan de wedstrijd van komende woensdag de hele start van het seizoen nog verneuken!
Minimaal een overtreding van Stamquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:48 schreef denthemen het volgende:
Toen Verbeek werd weggestuurd, was het daarvoor nou een penalty of niet?
Inderdaad, woensdag wordt heel belangrijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:33 schreef M0NTANA het volgende:
Toch zou het nog een schande zijn als we het niet halen, zelfs met deze tussenstand nog.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:40 schreef S-Two het volgende:
[..]
Inderdaad, woensdag wordt heel belangrijk.
Die gasten moeten het eerste half uur compleet overlopen worden. Dan zie ik het wel goed komen...quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Toch zou het nog een schande zijn als we het niet halen, zelfs met deze tussenstand nog.
Ja net zoals tegen Bremen, maar toen ging die @#$% Roger in de foutquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die gasten moeten het eerste half uur compleet overlopen worden. Dan zie ik het wel goed komen...
Louis is telkens bij de tweede paal ( rand 16) gevaarlijk uit die corners.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:46 schreef borisz het volgende:
als Luis samen met Klaas lief voor elkaar zijn dan moet het wel lukken
Volgens mij is 'ie naar Mysteryland geweest zaterdag? Ik was ook brak.quote:
Precies, maar hij ziet dat alleen bij Ajax schijnbaar. Want toen hij eruit ging, stond er niemand meer bij de latere corners die Ajax kreeg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Louis is telkens bij de tweede paal ( rand 16) gevaarlijk uit die corners.
Slavia is Bremen nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:46 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ja net zoals tegen Bremen, maar toen ging die @#$% Roger in de fout
Je vergeet dat ie een paar seizoenen terug ons eigenhandig kampioen maakte?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Mido leert het ook nooit hé?Scoorde vandaag tegen Newcastle (beelden nu overigens te zien op ned.1) en liep weer érg provocerend te juichen voor het vak van Newcastle
Hem hoef ik dus nooit terug te zien in Amsterdam
Zoals Zlatan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
tegen feyenoord scoort en provocerend juicht voor Vakkie S is dat toch alleen maar prachtig?
Dat zal best, maar het blijft een walgelijke kwal. Ik kan er in ieder geval niet om lachen. Triest is het.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je vergeet dat ie een paar seizoenen terug ons eigenhandig kampioen maakte?
Bedanktquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:38 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd.
Hij staat al jaren ter discussie, maar een veel betere keeper is er voor normaal geld niet te vinden. Er staat er eentje bij Willem II ervaring op te doen.quote:Staat Stekelenburg nu eindelijk eens ter discussie na zijn blunder woensdag en vandaag?
Het systeen van Heerenveen na-apen.quote:En wat moeten jullie in godsnaam met die Luqe???
Was een blunder van beide. Stekelenburg moet die bal gewoon pakken, zoals hij die van Beerens pakte.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:39 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik vond het eerder een blunder van Stam.
Snap ook niet helemaal hoe Stekelenburg in zo'n situatie op het verkeerde been kan staan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:40 schreef Chivu het volgende:
[..]
Was een blunder van beide. Stekelenburg moet die bal gewoon pakken, zoals hij die van Beerens pakte.
Nouja, normaal maakt een keeper afspraken met zijn laatste man of dat die de korte hoek afdekt of de lange. In die situatie met Stam was dat onduidelijk, en volgens mij was Stekelenburg aan het twijfelen welke hoek te nemen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Snap ook niet helemaal hoe Stekelenburg in zo'n situatie op het verkeerde been kan staan.
Maargoed, heb op zich wel hoop dat Maduro meedoet woensdag. Als je ziet dat hij het nu - met lichte hersenschudding - ook nog volhoudt tot de rust.
Dat was inderdaad een pingel. Maargoed, wellicht was de situatie met Delorge er dan ook eentje. Voor de rest had Heerenveen mazzel dat er een keer een situatie voor buitenspel werd afgevlagd wat helemaal geen buitenspel was (bal buitenom naar Heitinga die hem breed kon leggen voor Huntelaar welke hem zo in kon schuiven). Kortom, iedereen z'n voordeeltje.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Verdiende overwinning (gezien het spelbeeld), maar wat hebben jullie weer een strontmazzel met de scheidsrechter/arbitrale leiding. Daar mag wel een héél groot kerstpakket heen over een paar maanden, bàh!!![]()
Succes in Praag woensdag!
Gelukkig floot ie alles voor ons?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Verdiende overwinning (gezien het spelbeeld), maar wat hebben jullie weer een strontmazzel met de scheidsrechter/arbitrale leiding. Daar mag wel een héél groot kerstpakket heen over een paar maanden, bàh!!![]()
Succes in Praag woensdag!
Waren dat jou hoeren?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:51 schreef Bananenman het volgende:
Suarez is God.
Nah, die bal had er rechts van Stekelenburg, dus in de korte hoek, nooit in gekund. Dus ik snap echt niet dat die bal er zo inrolt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:44 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Nouja, normaal maakt een keeper afspraken met zijn laatste man of dat die de korte hoek afdekt of de lange. In die situatie met Stam was dat onduidelijk, en volgens mij was Stekelenburg aan het twijfelen welke hoek te nemen.
Raar om dat zo te zien. Dat met Stam was een 100 procent penalty. Dat kun je gewoon niet ontkennen. Dan had het 0-2 gestaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:46 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een pingel. Maargoed, wellicht was de situatie met Delorge er dan ook eentje. Voor de rest had Heerenveen mazzel dat er een keer een situatie voor buitenspel werd afgevlagd wat helemaal geen buitenspel was (bal buitenom naar Heitinga die hem breed kon leggen voor Huntelaar welke hem zo in kon schuiven). Kortom, iedereen z'n voordeeltje.
De kans dat je het haalt in een uitwedstrijd is niet zo heel groot toch??? Slavia gaat lekker verdedigen en countert een keer. Ik snap niet waar het vertrouwen vandaan komt. Alhoewel ik het wel hoop voor het Nederlands voetbal hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Toch zou het nog een schande zijn als we het niet halen, zelfs met deze tussenstand nog.
Volgens mij ontkent hij het ook niet hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Raar om dat zo te zien. Dat met Stam was een 100 procent penalty. Dat kun je gewoon niet ontkennen. Dan had het 0-2 gestaan.
Jammer dat je nu zo raar gaat wurmen en draaien en de realiteit uit het oog verliest
Nou Vermeer heeft ook flink zitten blunderen tegen Sparta hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:40 schreef Chivu het volgende:
Hij staat al jaren ter discussie, maar een veel betere keeper is er voor normaal geld niet te vinden. Er staat er eentje bij Willem II ervaring op te doen.
Slavia mag best een keer counteren, als wij er maar 4 maken. Het is niet dat ik er heel veel vertrouwen in heb, maar wel dat het een schande is als we het niet meer zouden halen. En Ajax heeft regelmatig dat er uit beter wordt gespeeld dan thuis.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
De kans dat je het haalt in een uitwedstrijd is niet zo heel groot toch??? Slavia gaat lekker verdedigen en countert een keer. Ik snap niet waar het vertrouwen vandaan komt. Alhoewel ik het wel hoop voor het Nederlands voetbal hoor.
Het zou wel een schande zijn ja, ongelooflijk dat het thuis niet is afgemaakt. Nu kost het allemaal weer veel stress en spanning en misschien val je er nog buiten ook. Dan stelt die 1e plaats en die 12 doelpunten ineens weinig meer voor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Slavia mag best een keer counteren, als wij er maar 4 maken. Het is niet dat ik er heel veel vertrouwen in heb, maar wel dat het een schande is als we het niet meer zouden halen. En Ajax heeft regelmatig dat er uit beter wordt gespeeld dan thuis.
Alleen die Machteld, toch?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:07 schreef Bananenman het volgende:
Voor wie zich afvraagt wie die 2 chicks nou waren op 410...
Madness - One Step Beyondquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:22 schreef Malibu-06 het volgende:
Van welk liedje is die doelpunt-tune van jullie ook alweer? Ken het ergens van, maar kan het ff niet thuisbrengen.
Sjonquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:33 schreef kevin6188 het volgende:
Jezus, die tegengoal. Heerlijk hoe Sjon ook weer juicht bij die goal van Suarez.
Alsof het ene het andere uitsluitquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zou wel een schande zijn ja, ongelooflijk dat het thuis niet is afgemaakt. Nu kost het allemaal weer veel stress en spanning en misschien val je er nog buiten ook. Dan stelt die 1e plaats en die 12 doelpunten ineens weinig meer voor.
En raar genoeg vond ik het deze keer wel logisch dat hij het deed. Urzaiz moet toch wat speelminuten hebben wil hij van invloed kunnen zijn als het woensdag niet meezit. En hetzelfde geldt voor Suarez eruit voor Rommedahl, aangezien je hem toch wat moet sparen. Hij is raar genoeg misschien belangrijker dan Stam.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:25 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Alsof het ene het andere uitsluitHet is gewoon ontzettend balen als we het niet halen, dat heeft voor de rest niets met de competitie te maken.
Ik vond het wel goed om te horen dat Henk ten Cate toegaf dat hij de wedstrijd heeft doodgewisseld. Heb ik hem nooit horen doen.
Er veel ook niet veel te "breekijzeren" natuurlijk. Op zijn oude dag kan je niet verwachten dat hij nog wereldacties in huis heeft.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:28 schreef Chivu het volgende:
[..]
En raar genoeg vond ik het deze keer wel logisch dat hij het deed. Urzaiz moet toch wat speelminuten hebben wil hij van invloed kunnen zijn als het woensdag niet meezit. En hetzelfde geldt voor Suarez eruit voor Rommedahl, aangezien je hem toch wat moet sparen. Hij is raar genoeg misschien belangrijker dan Stam.
Conclusie is trouwens dat Urzaiz nog lang niet de vorm heeft om als functioneel breekijzer te dienen. Best een zorgelijke conclusie, als Ajax niet binnen een uur een voorsprong bij elkaar heeft gevoetbald.
Die gast drink volgens mij kruipolie wat een trage zak..quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:48 schreef andre347 het volgende:
Urzaiz is wel een van de snelste spelers die ik ooit gezien heb
Die gast heeft nog meer een pens dan ik?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:48 schreef andre347 het volgende:
Urzaiz is wel een van de snelste spelers die ik ooit gezien heb
om half 10 voetbal insite zie je nog wel de doelpuntenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:51 schreef Noshiba het volgende:
Ben nu pas terug, kan ik ergens RTL nog een keer kijken?
Even puur uit nieuwsgierigheid: dat was toevallig toch niet bij Noord B? Wat stelletje dwazen stonden daar zeg. Mocht ineens m'n Digitale Spiegelreflex niet mee naar binnen want dat was "te professioneel". Andere jongen met dezelfde camera en lens die schijnbaar al een paar jaar zo foto's maakt kreeg ook al gezeur. Meest briljante opmerking van de beveiliging tegen die jongen was in de trend van: "Kun je hem niet buiten achterlaten?"quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:17 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik mocht m'n vlag niet eens meenemen omdat de stok te lang wasMag maar 1,20m zijn
![]()
Was dit altijd al zo of is dit een nieuwe regel?
Hij is echt fucking traag idd, maar wel een beer van een vent. Tegenpool van Suarez.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:51 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Die gast heeft nog meer een pens dan ik?
Sneijderquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:08 schreef P_B het volgende:
[..]
Even puur uit nieuwsgierigheid: dat was toevallig toch niet bij Noord B? Wat stelletje dwazen stonden daar zeg. Mocht ineens m'n Digitale Spiegelreflex niet mee naar binnen want dat was "te professioneel". Andere jongen met dezelfde camera en lens die schijnbaar al een paar jaar zo foto's maakt kreeg ook al gezeur. Meest briljante opmerking van de beveiliging tegen die jongen was in de trend van: "Kun je hem niet buiten achterlaten?"
Bij god's gratie mochten de camera's mee maar we mochten geen foto's maken hoor!
Een mooie van onze kleine grote man:
[afbeelding]
En onze aankomende grote man die op mij in ieder geval al een geweldige indruk heeft gemaakt. Heitinga besloot trouwens dat Suarez even extra naar 410 moest zwaaien en greep hem bij het handje:
[afbeelding]
Heitinga sprong ook nog even van blijdschap in zijn nek. Was mooi om te zien.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:08 schreef P_B het volgende:
[..]
Een mooie van onze kleine grote man:
[afbeelding]
En onze aankomende grote man die op mij in ieder geval al een geweldige indruk heeft gemaakt. Heitinga besloot trouwens dat Suarez even extra naar 410 moest zwaaien en greep hem bij het handje:
[afbeelding]
Spuit 11quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:21 schreef Noshiba het volgende:
Leuke fimpjes met sneijder huntelaar en emanuelson:
http://www.youtube.com/watch?v=4XS8aii8ELM Deel 1
http://www.youtube.com/watch?v=xYjlOwk0Vk4&mode=related&search= Deel 2
http://www.youtube.com/watch?v=r13EiBHTroE&mode=related&search= Deel 3
(en nee het is natuurlijk niet het adios filmpje!)
hier precies hetzelfde!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:12 schreef Blight het volgende:
Wat een heerlijke goal van Suarez! Ik was geen voorstander van zijn komst, maar zijn begin bij Ajax is veel belovend.
Hier een fan uit Venlo. Probeer ieder thuiswedstrijd te gaan. Meestal ga ik zo'n 17 wedstrijden inclusief Europees en heel afentoe beker.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:23 schreef Madine het volgende:
Is het eigenlijk vreemd dat mensen uit, zeg eens, Zuid-Limburg fan zijn van AFC Ajax?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Raar om dat zo te zien. Dat met Stam was een 100 procent penalty. Dat kun je gewoon niet ontkennen. Dan had het 0-2 gestaan.
Jammer dat je nu zo raar gaat wurmen en draaien en de realiteit uit het oog verliest
Lange Ajax vingers?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef Rumille het volgende:
Ik ben Ajax fan door mijn moeder en die was al sinds de jaren 60 fan.
Vraag me niet hoe.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hier een fan uit Venlo. Probeer ieder thuiswedstrijd te gaan. Meestal ga ik zo'n 17 wedstrijden inclusief Europees en heel afentoe beker.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:21 schreef Noshiba het volgende:
Leuke fimpjes met sneijder huntelaar en emanuelson:
http://www.youtube.com/watch?v=4XS8aii8ELM Deel 1
http://www.youtube.com/watch?v=xYjlOwk0Vk4&mode=related&search= Deel 2
http://www.youtube.com/watch?v=r13EiBHTroE&mode=related&search= Deel 3
Geen probleem toch?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Madine het volgende:
[..]
![]()
Kijk, dat die mensen me hier telkens moeten vertellen dat je als 'Limburger' toch echt voor Roda/PSV moet zijn dat zal nog wel aan het gebrek aan intellect van die lui te wijten kunnen zijn. Maar als ik dan in Amsterdam ben en ik moet nog domme opmerkingen aanhoren van mede-Ajacieden (vandaag dus weer eens, vandaar) dan vraag ik me af waar dat idee vandaan komt dat je clubliefde regiogebonden moet zijn. Ik ben al mijn hele leven Ajax-supporter, ik weet niet anders en ik kan niet anders. En ik ga echt niet switchen naar Roda omdat die debielen 10 minuten verderop spelen. Als je voor 10,- aan zooi koopt bij de lokale handelaar in auto-onderdelen krijg je al een gratis kaartje. Of PSV, waar ze hier sinds 3-4 jaar helemaal mee weglopen. Daarvoor zag je geen hond met een PSV-shirt, nu dragen al die honden er eentje.
Ze zeggen in Kerkrade weleens 'Roda, de trots van het Zuiden', van Ajax wil ik dan maken 'Ajax, de trots van alle windstreken'.
Ik ben geen Limburger van geboorte, maar er wel opgegroeid, dus enigzins ben ik wel besmet met die zachte 'g'... Limburgs dialect spreek/versta ik niet eensquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef Silenus het volgende:
Ik ben zelf ook Limburger van geboorte, maar vind het wel genant als ik allemaal groepen Ajaxsupporters in de meest vreemde dialecten met elkaar hoor ouwehoeren. Dan is het Grunns, dan Twents, dan Limburgs/Duits. Praat gewoon ABN joh.
Ik heb er nooit last van. Hier in het dorp (wat Venlo toch is) zijn er veel fan van Ajax en gaan er ook een hele zooi regelmatig naartoe ook als ik weleens via Roermond rij (trein) zie ik er regelmatig een aantal opstappen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Madine het volgende:
[..]
![]()
Kijk, dat die mensen me hier telkens moeten vertellen dat je als 'Limburger' toch echt voor Roda/PSV moet zijn dat zal nog wel aan het gebrek aan intellect van die lui te wijten kunnen zijn. Maar als ik dan in Amsterdam ben en ik moet nog domme opmerkingen aanhoren van mede-Ajacieden (vandaag dus weer eens, vandaar) dan vraag ik me af waar dat idee vandaan komt dat je clubliefde regiogebonden moet zijn. Ik ben al mijn hele leven Ajax-supporter, ik weet niet anders en ik kan niet anders. En ik ga echt niet switchen naar Roda omdat die debielen 10 minuten verderop spelen. Als je voor 10,- aan zooi koopt bij de lokale handelaar in auto-onderdelen krijg je al een gratis kaartje. Of PSV, waar ze hier sinds 3-4 jaar helemaal mee weglopen. Daarvoor zag je geen hond met een PSV-shirt, nu dragen al die honden er eentje.
Ze zeggen in Kerkrade weleens 'Roda, de trots van het Zuiden', van Ajax wil ik dan maken 'Ajax, de trots van alle windstreken'.
Ach waarom raar?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:23 schreef Madine het volgende:
Is het eigenlijk vreemd dat mensen uit, zeg eens, Zuid-Limburg fan zijn van AFC Ajax?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Chivu het volgende:
Sneijder:"En je weet dat je het rood witte shirt, zeker voor lange tijd, niet meer aan doet... Ja, dan doet dat pijn"
Het was toch al zo verschrikkelijk duidelijk dat Ajax zo'n bod van 27 miljoen van Real Madrid niet kan weigeren. Het is toch 100% logisch dat Schneijder dan alsnog weg gaat. Als Ajax dat bod alsnog geweigerd had dan speelde hij vast nog wel hier.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel enorme jeuk van zo'n uitspraak? Juist van iemand die glashard beweerde dit seizoen bij Ajax te zullen spelen. Ik vond het een mooi afscheid maar die hypocriete teksten, dat hoeft van mij niet zo.
Bedoel je die vermeende overtreding die buiten het strafschopgebied plaastvondt ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bedoel je die vermeende overtreding die buiten het strafschopgebied plaastvondt ?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Raar om dat zo te zien. Dat met Stam was een 100 procent penalty. Dat kun je gewoon niet ontkennen. Dan had het misschien 0-2 gestaan.
Dat zal allemaal best maar miep dan niet zo over pijn als je het roodwitte shirt niet kan dragen. Als dat zo'n vreselijke pijn doet, dan blijf je toch lekker??? Begrijp ik nu eigenlijk dat ie enorm tegen zijn zin is weggegaan en het hele seizoen met pijn in het Real shirt speelt. Hou toch op. Veel van die voetballers zijn zo hypocriet met dit soort teksten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:06 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het was toch al zo verschrikkelijk duidelijk dat Ajax zo'n bod van 27 miljoen van Real Madrid niet kan weigeren. Het is toch 100% logisch dat Schneijder dan alsnog weg gaat. Als Ajax dat bod alsnog geweigerd had dan speelde hij vast nog wel hier.
Ik snap niet dat je je er zo druk over maakt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best maar miep dan niet zo over pijn als je het roodwitte shirt niet kan dragen. Als dat zo'n vreselijke pijn doet, dan blijf je toch lekker??? Begrijp ik nu eigenlijk dat ie enorm tegen zijn zin is weggegaan en het hele seizoen met pijn in het Real shirt speelt. Hou toch op. Veel van die voetballers zijn zo hypocriet met dit soort teksten.
Je kan toch ook zowel kroketten als frikandellen lekker vinden?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best maar miep dan niet zo over pijn als je het roodwitte shirt niet kan dragen. Als dat zo'n vreselijke pijn doet, dan blijf je toch lekker??? Begrijp ik nu eigenlijk dat ie enorm tegen zijn zin is weggegaan en het hele seizoen met pijn in het Real shirt speelt. Hou toch op. Veel van die voetballers zijn zo hypocriet met dit soort teksten.
Dat hij blij is dat hij nu voor Real Madrid speelt heeft toch niets met zijn liefde voor Ajax te maken?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Je werd er anders behoorlijk geil van, of was dat niet de reden dat je met die homemade zweep wilde slaanquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:07 schreef Bananenman het volgende:
Voor wie zich afvraagt wie die 2 chicks nou waren op 410...
Ja hoor, ik geloof best dat ie van Ajax houdt - maar pijn dat ie het shirt niet aan kan. Ik vind het allemaal wat theatraal maar misschien ben ik daar te nuchter voorquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef Rumille het volgende:
[..]
Je kan toch ook zowel kroketten als frikandellen lekker vinden?
Je kan ook zeggen dat jij een theatraal gebeuren maakt van die uitspraak...quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor, ik geloof best dat ie van Ajax houdt - maar pijn dat ie het shirt niet aan kan. Ik vind het allemaal wat theatraal maar misschien ben ik daar te nuchter voor![]()
Dat was voor Zeeland bedoeldquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:21 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Je werd er anders behoorlijk geil van, of was dat niet de reden dat je met die homemade zweep wilde slaan![]()
Ik was ook nog gek van me ex toen ik net met me vriendin ging, maar daarom is de seks wel lekker..quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor, ik geloof best dat ie van Ajax houdt - maar pijn dat ie het shirt niet aan kan. Ik vind het allemaal wat theatraal maar misschien ben ik daar te nuchter voor![]()
Nope.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Worden de samenvattingen, zoals op Tien, nog herhaald?
Ik wil die goals zien....
Het was meer dat hij hier zo uit de context werd gelicht door Chivu en ik dat nou juist een rare uitspraak vond. Als ie echt zo'n pijn heeft, moet ie gewoon blijven.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat jij een theatraal gebeuren maakt van die uitspraak...
Is ze bij jou weggegaan of jij bij haar?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:37 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik was ook nog gek van me ex toen ik net met me vriendin ging, maar daarom is de seks wel lekker..
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:48 schreef Riro het volgende:
Wat een heerlijke eerste thuiscomptetitiewedstrijd
Ik had er ook geen problemen mee, het verbaasde me alleen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was meer dat hij hier zo uit de context werd gelicht door Chivu en ik dat nou juist een rare uitspraak vond. Als ie echt zo'n pijn heeft, moet ie gewoon blijven.
Heel eerlijk gezegd vooral van de tweede helft erg weinig gezienquote:
Veel mensen hebben de 1-1 en 2-1 gemist daardoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Schitterend ook die mensen die in de 43e minuut richting de wc's e.d. vertrokken en al helemaal die grote aantallen die in de 80e minuut er al vandoor gingen. Ga dan hockey kijken als je het geen 90 minuten lang vol kan houden.
En terechtquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Veel mensen hebben de 1-1 en 2-1 gemist daardoor.
Gisteren zo'n zestien uur onder invloeden geweest, dus vandaag had ik het best zwaar.quote:
irritante mafketel beukt ie me daar ineens 3 rijen naar beneden gekke mosselquote:
Jij gaat nu zoveel shit over je heen krijgen...quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.wesleysneijder.nl/
Wesley heeft iets achtergelaten![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Jij gaat nu zoveel shit over je heen krijgen...
Hoe vaak ruk jij je af op posters van Wesley?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.wesleysneijder.nl/
Wesley heeft iets achtergelaten![]()
![]()
![]()
Ik geil niet op Sneijder's haar zoals BonJovi dat wel doet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je bent een beetje BonJovi aan het doen inmiddels.
Het is niet zo dat jij hier het toppunt van intelligentie uitstraalt door een filmpje weer te posten dat al 20 keer is langsgekomen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik geil niet op Sneijder's haar zoals BonJovi dat wel doet.
Voor de rest word ik moe van je constant gehijg in m'n nek. Kap daar in godsnaam eens mee. Reageer normaal of ga eind fietsen![]()
Heb je daar ook een recent voorbeeld van, huillie?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de rest word ik moe van je constant gehijg in m'n nek. Kap daar in godsnaam eens mee. Reageer normaal of ga eind fietsen![]()
Mocht ik weer 10 pagina's terugkijken dan? Daar heb ik bepaald niet zo zin in, want de topics lopen al hard. Je kan ook overdrijven, jeetje...quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is niet zo dat jij hier het toppunt van intelligentie uitstraalt door een filmpje weer te posten dat al 20 keer is langsgekomen.
Je loopt iedere keer wel weer enorm te happen als ik reageer. Kap daar nou gewoon mee, want ik zit daar echt niet op te wachten. En btw wees een vent en laat je idool Donk wat langer in beeld zien. Dat was volgens mij ook de weddenschap die we hadden gesloten. Nogal zwak imo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je daar ook een recent voorbeeld van, huillie?
Ja, Suarez is echt sterk begonnen. Als ie deze lijn doortrekt gaat ie ons nog vaak laten juichenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:45 schreef koningdavid het volgende:
Aardige wedstrijd hoor. Aan het eind gewoon rustig aangedaan om de krachten te sparen voor woensdag, verstandig.
Suarez![]()
Voor jou en mij niet.....quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Je moet ook geen dingen posten als je weet dat je een rits topics niet hebt gelezen want de kans is dan heel erg groot dat het al gedaan is. Lijkt me toch niet zo moeilijk om dat te verzinnen.
waar is je "Eredivisie wordt steeds sterker" topic?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:45 schreef koningdavid het volgende:
Aardige wedstrijd hoor. Aan het eind gewoon rustig aangedaan om de krachten te sparen voor woensdag, verstandig.
Suarez![]()
Het item verscheen zojuist op Studio Voetbal dus vandaar dat ik had besloten om het onder de aandacht te brengen. Maar goed waarom ik er nog op in ga is mij onduidelijk. Het wordt toch niet nog een keer gewaardeerd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Je moet ook geen dingen posten als je weet dat je een rits topics niet hebt gelezen want de kans is dan heel erg groot dat het al gedaan is. Lijkt me toch niet zo moeilijk om dat te verzinnen.
Ah daar hebben we de "Sneijder gaat niet naar Real Madrid, maar naar een club als HSV"-man.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
waar is je "Eredivisie wordt steeds sterker" topic?
Kan het niet meer vinden..ik wilde er alleen eenin posten
Dat je je gezicht nog durft te laten zienquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
daar hebben alle snijder fanboys blijkbaar een collectief trauma aan overgehoudenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ah daar hebben we de "Sneijder gaat niet naar Real Madrid, maar naar een club als HSV"-man.
Ach, die laten zich tenminste nog in het topic zien.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:51 schreef Flashwin het volgende:
[..]
daar hebben alle snijder fanboys blijkbaar een collectief trauma aan overgehouden
Een trauma? Ik vind het prachtig dat je die opmerking heb gemaakt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:51 schreef Flashwin het volgende:
[..]
daar hebben alle snijder fanboys blijkbaar een collectief trauma aan overgehouden
ja die rukken zich vast helemaal suf momenteelquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, die laten zich tenminste nog in het topic zien.
zei het onzekere ventje met zn geforceerde PIquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Een trauma? Ik vind het prachtig dat je die opmerking heb gemaakt.
Jezus, anders zet je jezelf even voor lul.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:54 schreef Flashwin het volgende:
[..]
zei het onzekere ventje met zn geforceerde PI
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
je zit je wel op te winden achter je pctje he..relax gastje het is maar internetquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus, anders zet je jezelf even voor lul.
Ga slapen ofzo..
Probeer de zoekfunctie.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:57 schreef Flashwin het volgende:
Maar hiervoor kwam ik dus eigenlijk. Koningdavid?
[..]
En ik zie dat Koos Alberts zijn handtekening al heeft gescoord!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Luque keek en zag dat het goed was.
Je druk om iets maken is iets heel anders dan iemand uitlachen, maar dat terzijde.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:58 schreef Flashwin het volgende:
[..]
je zit je wel op te winden achter je pctje he..relax gastje het is maar internet
Nou weet ik niet of het dit keer wel door de bocht kan...quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor de aller laatste keer dan maar:
Kijken jongens http://www.wesleysneijder.nl/
Slaap lekker.![]()
Staat ie daar naast al die pakken in z'n spijkerbroekquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Ik bij haar maar ik kreeg spijt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ze bij jou weggegaan of jij bij haar?![]()
Das denthemen, nu davids geblesseerd is probeert hij een nieuwe insider te krijgen..quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En ik zie dat Koos Alberts zijn handtekening al heeft gescoord!
Ik zat er al op te wachten totdat iemand die opmerking ging makenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:07 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Das denthemen, nu davids geblesseerd is probeert hij een nieuwe insider te krijgen..
Vak 410 was anders in rep en roerquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Kom op man, nog nooit 2 wijven zien zoenen? Zo bijzonder is dat nu ook weer niet.
Komt omdat ze daar nog nooit uberhaupt vrouwen hebben gezien, met de gemiddelde leeftijd van 12 jaar daarquote:
HAHAHA DIE IS GOED DIE KWAM UIT EEN ONVERWACHTSE HOEK HAHAHAH GENIAAL MANquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Komt omdat ze daar nog nooit uberhaupt vrouwen hebben gezien, met de gemiddelde leeftijd van 12 jaar daar![]()
Voor de gemiddelde supporter in de arena gaat een wereld open.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Kom op man, nog nooit 2 wijven zien zoenen? Zo bijzonder is dat nu ook weer niet.
Doet het nu pijn als je zit?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoi ik heb vandaag en gisteren Kluivert gezien, wie wil me aanraken?
Ik heb met hem gepraat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoi ik heb vandaag en gisteren Kluivert gezien, wie wil me aanraken?
Vandaag?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb met hem gepraat.
0WNED.
Vandaag zat ik in de kerk. En daar heb ik Kluivert nog nooit gezien.quote:
quote:
Inderdaad, dat gebeurt toch elke avond wel een keer voor je snufferd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Die kerel rechts is gewoon te lui om op te staan!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Van wat ik hoorde speelde hij idd een prima wedstrijd. En met Kennedy hebben we eindelijk weer eens wat dreiging bij een corner! Suarez is ook uitstekend bezig. Als Luque nu ook nog eens gaat vlammen, heeft MvG uitstekend ingekochtquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
Laurent Delorge speelde overigens prima, gisteren. Kan weleens de verrassing van dit seizoen worden!
Had inderdaad een paar goeie acties (steekballen, onderscheppingen, loopacties).quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
Laurent Delorge speelde overigens prima, gisteren. Kan weleens de verrassing van dit seizoen worden!
Die kerel....quote:Op maandag 27 augustus 2007 07:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Die kerel rechts is gewoon te lui om op te staan!
Yep. Men zeikt hier dan ook een beetje te veel over het aan en verkoop-beleid. Delorge is een prima aankoop voor de breedte. Die jongen kan best ballen. De enige reden dat hij bij ADO Den Haag zat was dat gokschandaal in Belgie.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
Beetje meer respect voor deze rasartiest kan echt geen kwaad...quote:
Aha, op die manier.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor deze rasartiest kan echt geen kwaad...
Wie is 't dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor deze rasartiest kan echt geen kwaad...
Even gemist, wat deden de Heerenveen supporters?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:18 schreef BoNi het volgende:
Naast Delorge vond ik ook Maduro en Schilder goed spelen.
Daarnaast respect voor de Heerenveen aanhang voor hun deelname aan het afscheid van Sneijder..!![]()
Koos Alberts.quote:
Gaven Sneijder met het gehele vaak ook een staande ovatie.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Even gemist, wat deden de Heerenveen supporters?
Afscheid van Laudrup (leuke supporters uit Utrecht toenquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:41 schreef BoNi het volgende:
[..]
Koos Alberts.
[..]
Gaven Sneijder met het gehele vaak ook een staande ovatie.
Eigenlijk niet meer dan logisch, maar heb het vaak genoeg anders gezien.
Aha... Die aanstellert... wel eens voorbij gezapt geloof ik op Sterren.nl.... heeft toch al jaren geen hit meer?quote:
Nee, zelfs de fans zien hem niet meer zitten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Aha... Die aanstellert... wel eens voorbij gezapt geloof ik op Sterren.nl.... heeft toch al jaren geen hit meer?
Leuke woordgrap.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, zelfs de fans zien hem niet meer zitten.
Tja. Veel erger is dat we Gabri misschien óók drie maanden moeten missen. Het zit Ajax ook niet mee.. Hebben we eindelijk weer eens een écht sterke selectie, raak je je drie sterkste middenvelders kwijt aan andere clubs of door blessures.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:08 schreef Longmen het volgende:
Gaat lekker op het middenveld as woensdag. Wellicht ook geen Gabri en Maduro.![]()
Ze zullen zelfs 2 keer moeten scoren. Dan mag er ook nog 1 tegendoelpunt vallen. Met zelf maar 1 keer scoren kom je uit bij penalty's en dat zie ik liever nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Een middenveld met Heitinga, Delorge en Schilder lijkt me vooral degelijk. Suarez en Kennedy mogen dan creatief zijn. Dit wordt een andere wedstrijd dan thuis tegen Werder Bremen. Toen waren we al uitgeschakeld en hadden we niets te verliezen, nu hebben we 90 minuten voor een doelpunt en is het van groot belang een tegendoelpunt te voorkomen.
Volgens mij is er nog niets zeker.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:30 schreef M0NTANA het volgende:
Is dat van Gabri al officieel? Lees juist dat hij voor woensdag een twijfelgeval is.
Zal ik? Zal ik? Iets met medische staf enzo?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Tja. Veel erger is dat we Gabri misschien óók drie maanden moeten missen. Het zit Ajax ook niet mee.. Hebben we eindelijk weer eens een écht sterke selectie, raak je je drie sterkste middenvelders kwijt aan andere clubs of door blessures.
Als het 0 - 1 wordt moeten ze eerst nog verlengen. Ik verwacht niet dat de muur van Slavia zo lang stand zal houden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zullen zelfs 2 keer moeten scoren. Dan mag er ook nog 1 tegendoelpunt vallen. Met zelf maar 1 keer scoren kom je uit bij penalty's en dat zie ik liever niet
Stam moet de lange hoek afdekken bij een schot en hij de korte. Maar sowieso moet hij die bal met die snelheid gewoon hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Snap ook niet helemaal hoe Stekelenburg in zo'n situatie op het verkeerde been kan staan.
Maargoed, heb op zich wel hoop dat Maduro meedoet woensdag. Als je ziet dat hij het nu - met lichte hersenschudding - ook nog volhoudt tot de rust.
Je hebt ook zeker wel een punt wat dat betreft hoor, HW. Echter, een beetje nuance is soms best welkom,quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal ik? Zal ik? Iets met medische staf enzo?.
Alle gekheid op een stokje, hoelang zijn we nu bezig, 1,5 week en hoeveel zijn er nu alweer stuk? Das toch echt niet normaal hoor.
Ik hoop echt op El Ahmadi.. hij wordt met de dag beterquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:10 schreef Wooldoor het volgende:
Volgens mij was Heitinga hooligan van Ajax als hij geen prof zou zijn geworden ;-)
Denk dat de nieuwe middenvelder toch Engelaar gaat worden, athans ik hoop het ook wel.
Woensdag nog winnen en we zijn weer op de goede weg
Nuance, hier? Man je moet alles het liefst in flashing neon neerzetten, met 4 vertalingen somsquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Je hebt ook zeker wel een punt wat dat betreft hoor, HW. Echter, een beetje nuance is soms best welkom,.
Precies. Inmiddels is Ajax twee wedstrijden meer ingespeeld; en laten we niet vergeten dat Slavia een aantal keer goed wegkwam in de ArenA. Nee, Ajax was niet goed maar desondanks had Ajax minimaal een velddoelpunt kunnen (moeten) maken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Als het 0 - 1 wordt moeten ze eerst nog verlengen. Ik verwacht niet dat de muur van Slavia zo lang stand zal houden.
Zal wel iemand uit de Nederlandse competitie worden. Ik verwacht er niet al te veel van.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Er zou nog 1 naam bijkomen, ik mag hopen voor die positie dan...
HtC mag hem niet, denk ik dan....quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
iemand een idee wat er met vd Wiel is?
LIKE WTF!quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Komop jongens, dit team kan dus echt wel redelijk ballen, Woensdag erop en erover, dit mag niet meteen weer een sof worden.
Hij had het erover dat er iets speelde, maar dat er financieel gezien nog wat plooien glad gestreken moeten worden. Daarom ging ik er vanuit dat ie met Feyenoord bezig was, maar is er ook sprake van interesse van Ajax dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik hoop echt op El Ahmadi.. hij wordt met de dag beter
Als Ajax nu verliest, zal HW nooit van z´n leven meer positief zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
LIKE WTF!
Een soort van positive HeatWave, ik heb er nu serieus vertrouwen in!!!! Woensdag 0-10
Volgens mij is hij nooit in verband gebracht met Ajax...dus het zou kunnenquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij had het erover dat er iets speelde, maar dat er financieel gezien nog wat plooien glad gestreken moeten worden. Daarom ging ik er vanuit dat ie met Feyenoord bezig was, maar is er ook sprake van interesse van Ajax dan?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
LIKE WTF!
Een soort van positive HeatWave, ik heb er nu serieus vertrouwen in!!!! Woensdag 0-10
Ik zou het niet weten. Feyenoord wilde toch El Hamdaoui van Willem2 ???quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij had het erover dat er iets speelde, maar dat er financieel gezien nog wat plooien glad gestreken moeten worden. Daarom ging ik er vanuit dat ie met Feyenoord bezig was, maar is er ook sprake van interesse van Ajax dan?
Speelt vandaag mee met het tweede elftal.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
iemand een idee wat er met vd Wiel is?
quote:Over zijn aanvalslinie zal Ten Cate zich de minste zorgen maken, al oogde de 35-jarige Urzaiz als een cafévoetballer die per ongeluk in de Arena verzeild is geraakt.
Hij staat niet vast aan de zijlijn??? En mag zijn eigen loopacties maken zoals die in hem opkomen ....quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:07 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoop ook dat we woensdag snel een doelpunt maken. Suarez is echt in vorm aan het raken, hoe hij gisteren ook speelde, hij heeft iets onbevangen in zijn spel zitten dat zeer moeilijk te verdedigen is.
Ach, hij zal vast nog wel belangrijk kunnen worden voor Ajax.quote:
Alleen aannamequote:Op maandag 27 augustus 2007 11:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Toen ik gisteren op Suarez zat te letten viel me op dat hij een mooie techniek heeft, zeer wendbaar is en ook vooral veel werk verricht. Die jongen staat niet vaak stil.
Ach, zijn voorganger had daar ook veel moeite mee.quote:
Precies. Hoe vaak Babel geen ballen van zijn voet liet springen...ik ben met de dag gelukkiger met die 17 miljoen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, zijn voorganger had daar ook veel moeite mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |