Ach, die laten zich tenminste nog in het topic zien.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:51 schreef Flashwin het volgende:
[..]
daar hebben alle snijder fanboys blijkbaar een collectief trauma aan overgehouden
Een trauma? Ik vind het prachtig dat je die opmerking heb gemaakt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:51 schreef Flashwin het volgende:
[..]
daar hebben alle snijder fanboys blijkbaar een collectief trauma aan overgehouden
ja die rukken zich vast helemaal suf momenteelquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, die laten zich tenminste nog in het topic zien.
zei het onzekere ventje met zn geforceerde PIquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Een trauma? Ik vind het prachtig dat je die opmerking heb gemaakt.
Jezus, anders zet je jezelf even voor lul.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:54 schreef Flashwin het volgende:
[..]
zei het onzekere ventje met zn geforceerde PI
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
waar is je "Eredivisie wordt steeds sterker" topic?
Kan het niet meer vinden..ik wilde er alleen eenin posten
je zit je wel op te winden achter je pctje he..relax gastje het is maar internetquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus, anders zet je jezelf even voor lul.
Ga slapen ofzo..
Probeer de zoekfunctie.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:57 schreef Flashwin het volgende:
Maar hiervoor kwam ik dus eigenlijk. Koningdavid?
[..]
En ik zie dat Koos Alberts zijn handtekening al heeft gescoord!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Luque keek en zag dat het goed was.
Je druk om iets maken is iets heel anders dan iemand uitlachen, maar dat terzijde.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:58 schreef Flashwin het volgende:
[..]
je zit je wel op te winden achter je pctje he..relax gastje het is maar internet
Nou weet ik niet of het dit keer wel door de bocht kan...quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor de aller laatste keer dan maar:
Kijken jongens http://www.wesleysneijder.nl/
Slaap lekker.![]()
Staat ie daar naast al die pakken in z'n spijkerbroekquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Ik bij haar maar ik kreeg spijt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ze bij jou weggegaan of jij bij haar?![]()
Das denthemen, nu davids geblesseerd is probeert hij een nieuwe insider te krijgen..quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En ik zie dat Koos Alberts zijn handtekening al heeft gescoord!
Ik zat er al op te wachten totdat iemand die opmerking ging makenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:07 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Das denthemen, nu davids geblesseerd is probeert hij een nieuwe insider te krijgen..
Vak 410 was anders in rep en roerquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Kom op man, nog nooit 2 wijven zien zoenen? Zo bijzonder is dat nu ook weer niet.
Komt omdat ze daar nog nooit uberhaupt vrouwen hebben gezien, met de gemiddelde leeftijd van 12 jaar daarquote:
HAHAHA DIE IS GOED DIE KWAM UIT EEN ONVERWACHTSE HOEK HAHAHAH GENIAAL MANquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Komt omdat ze daar nog nooit uberhaupt vrouwen hebben gezien, met de gemiddelde leeftijd van 12 jaar daar![]()
Voor de gemiddelde supporter in de arena gaat een wereld open.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Kom op man, nog nooit 2 wijven zien zoenen? Zo bijzonder is dat nu ook weer niet.
Doet het nu pijn als je zit?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoi ik heb vandaag en gisteren Kluivert gezien, wie wil me aanraken?
Ik heb met hem gepraat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoi ik heb vandaag en gisteren Kluivert gezien, wie wil me aanraken?
Vandaag?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb met hem gepraat.
0WNED.
Vandaag zat ik in de kerk. En daar heb ik Kluivert nog nooit gezien.quote:
quote:
Inderdaad, dat gebeurt toch elke avond wel een keer voor je snufferd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Die kerel rechts is gewoon te lui om op te staan!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Van wat ik hoorde speelde hij idd een prima wedstrijd. En met Kennedy hebben we eindelijk weer eens wat dreiging bij een corner! Suarez is ook uitstekend bezig. Als Luque nu ook nog eens gaat vlammen, heeft MvG uitstekend ingekochtquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
Laurent Delorge speelde overigens prima, gisteren. Kan weleens de verrassing van dit seizoen worden!
Had inderdaad een paar goeie acties (steekballen, onderscheppingen, loopacties).quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
Laurent Delorge speelde overigens prima, gisteren. Kan weleens de verrassing van dit seizoen worden!
Die kerel....quote:Op maandag 27 augustus 2007 07:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Die kerel rechts is gewoon te lui om op te staan!
Yep. Men zeikt hier dan ook een beetje te veel over het aan en verkoop-beleid. Delorge is een prima aankoop voor de breedte. Die jongen kan best ballen. De enige reden dat hij bij ADO Den Haag zat was dat gokschandaal in Belgie.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |