Dat zal allemaal best maar miep dan niet zo over pijn als je het roodwitte shirt niet kan dragen. Als dat zo'n vreselijke pijn doet, dan blijf je toch lekker??? Begrijp ik nu eigenlijk dat ie enorm tegen zijn zin is weggegaan en het hele seizoen met pijn in het Real shirt speelt. Hou toch op. Veel van die voetballers zijn zo hypocriet met dit soort teksten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:06 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het was toch al zo verschrikkelijk duidelijk dat Ajax zo'n bod van 27 miljoen van Real Madrid niet kan weigeren. Het is toch 100% logisch dat Schneijder dan alsnog weg gaat. Als Ajax dat bod alsnog geweigerd had dan speelde hij vast nog wel hier.
Ik snap niet dat je je er zo druk over maakt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best maar miep dan niet zo over pijn als je het roodwitte shirt niet kan dragen. Als dat zo'n vreselijke pijn doet, dan blijf je toch lekker??? Begrijp ik nu eigenlijk dat ie enorm tegen zijn zin is weggegaan en het hele seizoen met pijn in het Real shirt speelt. Hou toch op. Veel van die voetballers zijn zo hypocriet met dit soort teksten.
Je kan toch ook zowel kroketten als frikandellen lekker vinden?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best maar miep dan niet zo over pijn als je het roodwitte shirt niet kan dragen. Als dat zo'n vreselijke pijn doet, dan blijf je toch lekker??? Begrijp ik nu eigenlijk dat ie enorm tegen zijn zin is weggegaan en het hele seizoen met pijn in het Real shirt speelt. Hou toch op. Veel van die voetballers zijn zo hypocriet met dit soort teksten.
Dat hij blij is dat hij nu voor Real Madrid speelt heeft toch niets met zijn liefde voor Ajax te maken?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Je werd er anders behoorlijk geil van, of was dat niet de reden dat je met die homemade zweep wilde slaanquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:07 schreef Bananenman het volgende:
Voor wie zich afvraagt wie die 2 chicks nou waren op 410...
Ja hoor, ik geloof best dat ie van Ajax houdt - maar pijn dat ie het shirt niet aan kan. Ik vind het allemaal wat theatraal maar misschien ben ik daar te nuchter voorquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef Rumille het volgende:
[..]
Je kan toch ook zowel kroketten als frikandellen lekker vinden?
Je kan ook zeggen dat jij een theatraal gebeuren maakt van die uitspraak...quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor, ik geloof best dat ie van Ajax houdt - maar pijn dat ie het shirt niet aan kan. Ik vind het allemaal wat theatraal maar misschien ben ik daar te nuchter voor![]()
Dat was voor Zeeland bedoeldquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:21 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Je werd er anders behoorlijk geil van, of was dat niet de reden dat je met die homemade zweep wilde slaan![]()
Ik was ook nog gek van me ex toen ik net met me vriendin ging, maar daarom is de seks wel lekker..quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor, ik geloof best dat ie van Ajax houdt - maar pijn dat ie het shirt niet aan kan. Ik vind het allemaal wat theatraal maar misschien ben ik daar te nuchter voor![]()
Nope.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Worden de samenvattingen, zoals op Tien, nog herhaald?
Ik wil die goals zien....
Het was meer dat hij hier zo uit de context werd gelicht door Chivu en ik dat nou juist een rare uitspraak vond. Als ie echt zo'n pijn heeft, moet ie gewoon blijven.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat jij een theatraal gebeuren maakt van die uitspraak...
Is ze bij jou weggegaan of jij bij haar?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:37 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik was ook nog gek van me ex toen ik net met me vriendin ging, maar daarom is de seks wel lekker..
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:48 schreef Riro het volgende:
Wat een heerlijke eerste thuiscomptetitiewedstrijd
Ik had er ook geen problemen mee, het verbaasde me alleen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was meer dat hij hier zo uit de context werd gelicht door Chivu en ik dat nou juist een rare uitspraak vond. Als ie echt zo'n pijn heeft, moet ie gewoon blijven.
Heel eerlijk gezegd vooral van de tweede helft erg weinig gezienquote:
Veel mensen hebben de 1-1 en 2-1 gemist daardoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Schitterend ook die mensen die in de 43e minuut richting de wc's e.d. vertrokken en al helemaal die grote aantallen die in de 80e minuut er al vandoor gingen. Ga dan hockey kijken als je het geen 90 minuten lang vol kan houden.
En terechtquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Veel mensen hebben de 1-1 en 2-1 gemist daardoor.
Gisteren zo'n zestien uur onder invloeden geweest, dus vandaag had ik het best zwaar.quote:
irritante mafketel beukt ie me daar ineens 3 rijen naar beneden gekke mosselquote:
Jij gaat nu zoveel shit over je heen krijgen...quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.wesleysneijder.nl/
Wesley heeft iets achtergelaten![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Jij gaat nu zoveel shit over je heen krijgen...
Hoe vaak ruk jij je af op posters van Wesley?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.wesleysneijder.nl/
Wesley heeft iets achtergelaten![]()
![]()
![]()
Ik geil niet op Sneijder's haar zoals BonJovi dat wel doet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je bent een beetje BonJovi aan het doen inmiddels.
Het is niet zo dat jij hier het toppunt van intelligentie uitstraalt door een filmpje weer te posten dat al 20 keer is langsgekomen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik geil niet op Sneijder's haar zoals BonJovi dat wel doet.
Voor de rest word ik moe van je constant gehijg in m'n nek. Kap daar in godsnaam eens mee. Reageer normaal of ga eind fietsen![]()
Heb je daar ook een recent voorbeeld van, huillie?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de rest word ik moe van je constant gehijg in m'n nek. Kap daar in godsnaam eens mee. Reageer normaal of ga eind fietsen![]()
Mocht ik weer 10 pagina's terugkijken dan? Daar heb ik bepaald niet zo zin in, want de topics lopen al hard. Je kan ook overdrijven, jeetje...quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is niet zo dat jij hier het toppunt van intelligentie uitstraalt door een filmpje weer te posten dat al 20 keer is langsgekomen.
Je loopt iedere keer wel weer enorm te happen als ik reageer. Kap daar nou gewoon mee, want ik zit daar echt niet op te wachten. En btw wees een vent en laat je idool Donk wat langer in beeld zien. Dat was volgens mij ook de weddenschap die we hadden gesloten. Nogal zwak imo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je daar ook een recent voorbeeld van, huillie?
Ja, Suarez is echt sterk begonnen. Als ie deze lijn doortrekt gaat ie ons nog vaak laten juichenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:45 schreef koningdavid het volgende:
Aardige wedstrijd hoor. Aan het eind gewoon rustig aangedaan om de krachten te sparen voor woensdag, verstandig.
Suarez![]()
Voor jou en mij niet.....quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Je moet ook geen dingen posten als je weet dat je een rits topics niet hebt gelezen want de kans is dan heel erg groot dat het al gedaan is. Lijkt me toch niet zo moeilijk om dat te verzinnen.
waar is je "Eredivisie wordt steeds sterker" topic?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:45 schreef koningdavid het volgende:
Aardige wedstrijd hoor. Aan het eind gewoon rustig aangedaan om de krachten te sparen voor woensdag, verstandig.
Suarez![]()
Het item verscheen zojuist op Studio Voetbal dus vandaar dat ik had besloten om het onder de aandacht te brengen. Maar goed waarom ik er nog op in ga is mij onduidelijk. Het wordt toch niet nog een keer gewaardeerd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Je moet ook geen dingen posten als je weet dat je een rits topics niet hebt gelezen want de kans is dan heel erg groot dat het al gedaan is. Lijkt me toch niet zo moeilijk om dat te verzinnen.
Ah daar hebben we de "Sneijder gaat niet naar Real Madrid, maar naar een club als HSV"-man.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
waar is je "Eredivisie wordt steeds sterker" topic?
Kan het niet meer vinden..ik wilde er alleen eenin posten
Dat je je gezicht nog durft te laten zienquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
waar is je "Eredivisie wordt steeds sterker" topic?
Kan het niet meer vinden..ik wilde er alleen eenin posten
daar hebben alle snijder fanboys blijkbaar een collectief trauma aan overgehoudenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ah daar hebben we de "Sneijder gaat niet naar Real Madrid, maar naar een club als HSV"-man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |