abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52709802
Snap hem nog steeds niet. Andere soort humor denk ik.
pi_52709820
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Madine het volgende:

[..]

Kijk, dat die mensen me hier telkens moeten vertellen dat je als 'Limburger' toch echt voor Roda/PSV moet zijn dat zal nog wel aan het gebrek aan intellect van die lui te wijten kunnen zijn. Maar als ik dan in Amsterdam ben en ik moet nog domme opmerkingen aanhoren van mede-Ajacieden (vandaag dus weer eens, vandaar) dan vraag ik me af waar dat idee vandaan komt dat je clubliefde regiogebonden moet zijn. Ik ben al mijn hele leven Ajax-supporter, ik weet niet anders en ik kan niet anders. En ik ga echt niet switchen naar Roda omdat die debielen 10 minuten verderop spelen. Als je voor 10,- aan zooi koopt bij de lokale handelaar in auto-onderdelen krijg je al een gratis kaartje. Of PSV, waar ze hier sinds 3-4 jaar helemaal mee weglopen. Daarvoor zag je geen hond met een PSV-shirt, nu dragen al die honden er eentje.

Ze zeggen in Kerkrade weleens 'Roda, de trots van het Zuiden', van Ajax wil ik dan maken 'Ajax, de trots van alle windstreken'.
Ik heb er nooit last van. Hier in het dorp (wat Venlo toch is) zijn er veel fan van Ajax en gaan er ook een hele zooi regelmatig naartoe ook als ik weleens via Roermond rij (trein) zie ik er regelmatig een aantal opstappen.
Ik heb hier in de buurt nog nooit gehoord dat ik maar naar VVV moet gaan omdat ik in Venlo woon.

Ik lees het eigenlijk alleen op fora zoal ook hier dat je fan moet zijn voor een club uit je regio. Ik vind dat maar grote onzin. Ik ben al mijn hele leven fan van Ajax en zal dat ook niet anders willen. Daarbij zijn het meestal van die puisterig nerds die hun hele leven bij pa en ma in de straat blijven wonen en nooit verder komen dan een dorp verderop die zulke dingen zeggen.

In het stadion kijken ze je wel eens vreemd aan als je met een zachte g praat en heel soms zeggen ze er wat van. daar maak ik me verder niet druk om, het is meestal lacherig bedoeld en ik lach er dan ook maar gewoon mee.
In Kerkrade praten ze wel meer met een accent dan in Venlo dus misschien dat jij er daarom meer last van hebt.
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:52:48 #143
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52709961
Die Supportersbalie wat een stel zwakzinnigen blijven dat toch. Op zo'n dag zorg je toch dat er meer dan 2 mensen achter zo'n computertje kaartjes staan te printen enzo
pi_52710082
Hopelijk zijn de meeste supporters van Ajax trots dat hun club zo'n diverse supportersschare heeft. Allemaal verschillende mensen met 1 belangrijk ding gemeen

En niet erger maken dan het al is, ik kom niet uit Kerkrade
pi_52710124
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:23 schreef Madine het volgende:
Is het eigenlijk vreemd dat mensen uit, zeg eens, Zuid-Limburg fan zijn van AFC Ajax?
Ach waarom raar?
Ik kom uit Kerkrade en heb een seizoenskaart
Ben net een uurtje thuis

Heb ik tenminste wat te doen op de zondag
pi_52710240
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Chivu het volgende:
Sneijder:"En je weet dat je het rood witte shirt, zeker voor lange tijd, niet meer aan doet... Ja, dan doet dat pijn"

Je krijgt toch wel enorme jeuk van zo'n uitspraak? Juist van iemand die glashard beweerde dit seizoen bij Ajax te zullen spelen. Ik vond het een mooi afscheid maar die hypocriete teksten, dat hoeft van mij niet zo.
pi_52710425
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Je krijgt toch wel enorme jeuk van zo'n uitspraak? Juist van iemand die glashard beweerde dit seizoen bij Ajax te zullen spelen. Ik vond het een mooi afscheid maar die hypocriete teksten, dat hoeft van mij niet zo.
Het was toch al zo verschrikkelijk duidelijk dat Ajax zo'n bod van 27 miljoen van Real Madrid niet kan weigeren. Het is toch 100% logisch dat Schneijder dan alsnog weg gaat. Als Ajax dat bod alsnog geweigerd had dan speelde hij vast nog wel hier.
pi_52710549
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Raar om dat zo te zien. Dat met Stam was een 100 procent penalty. Dat kun je gewoon niet ontkennen. Dan had het 0-2 gestaan.

Jammer dat je nu zo raar gaat wurmen en draaien en de realiteit uit het oog verliest
Bedoel je die vermeende overtreding die buiten het strafschopgebied plaastvondt ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_52710655
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:09 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Bedoel je die vermeende overtreding die buiten het strafschopgebied plaastvondt ?
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:14:41 #150
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52710710
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Raar om dat zo te zien. Dat met Stam was een 100 procent penalty. Dat kun je gewoon niet ontkennen. Dan had het misschien 0-2 gestaan.
pi_52710713
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:06 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Het was toch al zo verschrikkelijk duidelijk dat Ajax zo'n bod van 27 miljoen van Real Madrid niet kan weigeren. Het is toch 100% logisch dat Schneijder dan alsnog weg gaat. Als Ajax dat bod alsnog geweigerd had dan speelde hij vast nog wel hier.
Dat zal allemaal best maar miep dan niet zo over pijn als je het roodwitte shirt niet kan dragen. Als dat zo'n vreselijke pijn doet, dan blijf je toch lekker??? Begrijp ik nu eigenlijk dat ie enorm tegen zijn zin is weggegaan en het hele seizoen met pijn in het Real shirt speelt. Hou toch op. Veel van die voetballers zijn zo hypocriet met dit soort teksten.
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:17:06 #152
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52710811
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zal allemaal best maar miep dan niet zo over pijn als je het roodwitte shirt niet kan dragen. Als dat zo'n vreselijke pijn doet, dan blijf je toch lekker??? Begrijp ik nu eigenlijk dat ie enorm tegen zijn zin is weggegaan en het hele seizoen met pijn in het Real shirt speelt. Hou toch op. Veel van die voetballers zijn zo hypocriet met dit soort teksten.
Ik snap niet dat je je er zo druk over maakt.
Hij geeft aan dat ie het op zich ook wel jammer vindt dat ie weg is, maar als hij op zijn bankrekening kijkt zal het wat minder jammer zijn. Misschien komt ie ooit weer terug als speler.
Ik hoop t
pi_52710898
quote:

[..]

Je kan toch ook zowel kroketten als frikandellen lekker vinden?
pi_52710964
quote:

[..]

Dat hij blij is dat hij nu voor Real Madrid speelt heeft toch niets met zijn liefde voor Ajax te maken?
Soms moet je verder.
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:21:24 #155
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_52710991
quote:
Je werd er anders behoorlijk geil van, of was dat niet de reden dat je met die homemade zweep wilde slaan
pi_52711038
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef Rumille het volgende:

[..]

Je kan toch ook zowel kroketten als frikandellen lekker vinden?
Ja hoor, ik geloof best dat ie van Ajax houdt - maar pijn dat ie het shirt niet aan kan. Ik vind het allemaal wat theatraal maar misschien ben ik daar te nuchter voor
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:24:09 #157
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52711129
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja hoor, ik geloof best dat ie van Ajax houdt - maar pijn dat ie het shirt niet aan kan. Ik vind het allemaal wat theatraal maar misschien ben ik daar te nuchter voor
Je kan ook zeggen dat jij een theatraal gebeuren maakt van die uitspraak...
pi_52711531
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:21 schreef Apfel. het volgende:

[..]

Je werd er anders behoorlijk geil van, of was dat niet de reden dat je met die homemade zweep wilde slaan
Dat was voor Zeeland bedoeld
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:36:54 #159
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_52711677
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:33 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Dat was voor Zeeland bedoeld
hij was helemaal rood op zn lichaam enzo.. zei die dat t kwam omdat ie verbrand was
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:37:43 #160
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_52711720
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik was ook nog gek van me ex toen ik net met me vriendin ging, maar daarom is de seks wel lekker..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')