Ik heb er nooit last van. Hier in het dorp (wat Venlo toch is) zijn er veel fan van Ajax en gaan er ook een hele zooi regelmatig naartoe ook als ik weleens via Roermond rij (trein) zie ik er regelmatig een aantal opstappen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Madine het volgende:
[..]
![]()
Kijk, dat die mensen me hier telkens moeten vertellen dat je als 'Limburger' toch echt voor Roda/PSV moet zijn dat zal nog wel aan het gebrek aan intellect van die lui te wijten kunnen zijn. Maar als ik dan in Amsterdam ben en ik moet nog domme opmerkingen aanhoren van mede-Ajacieden (vandaag dus weer eens, vandaar) dan vraag ik me af waar dat idee vandaan komt dat je clubliefde regiogebonden moet zijn. Ik ben al mijn hele leven Ajax-supporter, ik weet niet anders en ik kan niet anders. En ik ga echt niet switchen naar Roda omdat die debielen 10 minuten verderop spelen. Als je voor 10,- aan zooi koopt bij de lokale handelaar in auto-onderdelen krijg je al een gratis kaartje. Of PSV, waar ze hier sinds 3-4 jaar helemaal mee weglopen. Daarvoor zag je geen hond met een PSV-shirt, nu dragen al die honden er eentje.
Ze zeggen in Kerkrade weleens 'Roda, de trots van het Zuiden', van Ajax wil ik dan maken 'Ajax, de trots van alle windstreken'.
Ach waarom raar?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:23 schreef Madine het volgende:
Is het eigenlijk vreemd dat mensen uit, zeg eens, Zuid-Limburg fan zijn van AFC Ajax?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Chivu het volgende:
Sneijder:"En je weet dat je het rood witte shirt, zeker voor lange tijd, niet meer aan doet... Ja, dan doet dat pijn"
Het was toch al zo verschrikkelijk duidelijk dat Ajax zo'n bod van 27 miljoen van Real Madrid niet kan weigeren. Het is toch 100% logisch dat Schneijder dan alsnog weg gaat. Als Ajax dat bod alsnog geweigerd had dan speelde hij vast nog wel hier.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel enorme jeuk van zo'n uitspraak? Juist van iemand die glashard beweerde dit seizoen bij Ajax te zullen spelen. Ik vond het een mooi afscheid maar die hypocriete teksten, dat hoeft van mij niet zo.
Bedoel je die vermeende overtreding die buiten het strafschopgebied plaastvondt ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Raar om dat zo te zien. Dat met Stam was een 100 procent penalty. Dat kun je gewoon niet ontkennen. Dan had het 0-2 gestaan.
Jammer dat je nu zo raar gaat wurmen en draaien en de realiteit uit het oog verliest
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bedoel je die vermeende overtreding die buiten het strafschopgebied plaastvondt ?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Raar om dat zo te zien. Dat met Stam was een 100 procent penalty. Dat kun je gewoon niet ontkennen. Dan had het misschien 0-2 gestaan.
Dat zal allemaal best maar miep dan niet zo over pijn als je het roodwitte shirt niet kan dragen. Als dat zo'n vreselijke pijn doet, dan blijf je toch lekker??? Begrijp ik nu eigenlijk dat ie enorm tegen zijn zin is weggegaan en het hele seizoen met pijn in het Real shirt speelt. Hou toch op. Veel van die voetballers zijn zo hypocriet met dit soort teksten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:06 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het was toch al zo verschrikkelijk duidelijk dat Ajax zo'n bod van 27 miljoen van Real Madrid niet kan weigeren. Het is toch 100% logisch dat Schneijder dan alsnog weg gaat. Als Ajax dat bod alsnog geweigerd had dan speelde hij vast nog wel hier.
Ik snap niet dat je je er zo druk over maakt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best maar miep dan niet zo over pijn als je het roodwitte shirt niet kan dragen. Als dat zo'n vreselijke pijn doet, dan blijf je toch lekker??? Begrijp ik nu eigenlijk dat ie enorm tegen zijn zin is weggegaan en het hele seizoen met pijn in het Real shirt speelt. Hou toch op. Veel van die voetballers zijn zo hypocriet met dit soort teksten.
Je kan toch ook zowel kroketten als frikandellen lekker vinden?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best maar miep dan niet zo over pijn als je het roodwitte shirt niet kan dragen. Als dat zo'n vreselijke pijn doet, dan blijf je toch lekker??? Begrijp ik nu eigenlijk dat ie enorm tegen zijn zin is weggegaan en het hele seizoen met pijn in het Real shirt speelt. Hou toch op. Veel van die voetballers zijn zo hypocriet met dit soort teksten.
Dat hij blij is dat hij nu voor Real Madrid speelt heeft toch niets met zijn liefde voor Ajax te maken?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Je werd er anders behoorlijk geil van, of was dat niet de reden dat je met die homemade zweep wilde slaanquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:07 schreef Bananenman het volgende:
Voor wie zich afvraagt wie die 2 chicks nou waren op 410...
Ja hoor, ik geloof best dat ie van Ajax houdt - maar pijn dat ie het shirt niet aan kan. Ik vind het allemaal wat theatraal maar misschien ben ik daar te nuchter voorquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef Rumille het volgende:
[..]
Je kan toch ook zowel kroketten als frikandellen lekker vinden?
Je kan ook zeggen dat jij een theatraal gebeuren maakt van die uitspraak...quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor, ik geloof best dat ie van Ajax houdt - maar pijn dat ie het shirt niet aan kan. Ik vind het allemaal wat theatraal maar misschien ben ik daar te nuchter voor![]()
Dat was voor Zeeland bedoeldquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:21 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Je werd er anders behoorlijk geil van, of was dat niet de reden dat je met die homemade zweep wilde slaan![]()
Ik was ook nog gek van me ex toen ik net met me vriendin ging, maar daarom is de seks wel lekker..quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor, ik geloof best dat ie van Ajax houdt - maar pijn dat ie het shirt niet aan kan. Ik vind het allemaal wat theatraal maar misschien ben ik daar te nuchter voor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |