mooie foto van jaake en zn zoontjesquote:
Is een kwestie of hij nou onder het mes of niet. Zo niet, zal hij enkele weken rust moeten houden. Zo ja, dan missen we nu wéér een vaste waarde op het middenveld voor enkele maande.quote:
Komt goed, ik voel het.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik wacht met smart op het Ajax Tv item van Wesley's afscheid![]()
Naar het schijnt was het net buiten de 16.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:48 schreef denthemen het volgende:
Toen Verbeek werd weggestuurd, was het daarvoor nou een penalty of niet?
Heitinga heeft ervaring met CL-wedstrijden, Vertonghen niet. Dus dan moeten we maar hopen dat het goed gaat tegen Slaviaquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:47 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Aangezien er maar met 2 echte middenvelders gespeeld zal gaan worden kan je daar gewoon Vertonghen en Heitinga neerzetten. Geen probleem dus.
24cm erbuitenquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Naar het schijnt was het net buiten de 16.
Nop was op de lijn hoor, zit precies op dat gebied.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Naar het schijnt was het net buiten de 16.
We hebben Delorge alquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:50 schreef methodmich het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke middenvelder Ajax voor zaterdag nog gaat vastleggen. Hopelijk een stoere allrounder.
Kwaliteit is wat we nodig hebben en dat heeft hij genoeg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:50 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heitinga heeft ervaring met CL-wedstrijden, Vertonghen niet. Dus dan moeten we maar hopen dat het goed gaat tegen Slavia![]()
Alleen omdat je altijd gelijkt hebt?quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Jaap begint overigens ook steeds minder te worden...
Vind hem inderdaad steeds meer foutjes maken, vorig seizoen ook wel af en toe. Qua uitstraling en ervaring is hij natuurlijk wel belangrijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Jaap begint overigens ook steeds minder te worden...
Oh jee, ik dacht dat we al kampioen waren?quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:51 schreef rednajt het volgende:
ajax heeft nog niks bijzonders gepresteerd....een amateurploeg wint nog wel van de graafschap en boerenveen![]()
Precies, de foutjes beginnen wat toe te nemen, maar hij doet het nog steeds goed hoor. Ik vind alleen wel dat we een broze achterhoede hebben, het liefst zou ik nog een centrale verdediger achter de hand hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:52 schreef MaxC het volgende:
[..]
Vind hem inderdaad steeds meer foutjes maken, vorig seizoen ook wel af en toe. Qua uitstraling en ervaring is hij natuurlijk wel belangrijk
Inderdaad, dat zag Groningen vandaag ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:51 schreef rednajt het volgende:
ajax heeft nog niks bijzonders gepresteerd....een amateurploeg wint nog wel van de graafschap en boerenveen![]()
Klopt, maar die Kennedy moet ook vaker de bal krijgen. Stond de hele tijd met zijn hand in de lucht, maar kreeg de bal nauwelijks. Het viel mij op dat met name Stam altijd de linkerkant opzocht, terwijl Kennedy regelmatig vrij stond.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:04 schreef denthemen het volgende:
Delorge-Kennedy liep in het begin wel goed, later niet meer terug gezien.. Maar die Kennedy, hij moet vaker een voorzet geven want ze zijn zó zuiver..
Nee, laatste jaartje dit jaar, dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:00 schreef Jasza het volgende:
Jaap was de eerste helft niet goed vandaag.
iddquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik wacht met smart op het Ajax Tv item van Wesley's afscheid![]()
Dat zag ik ook ja. Overigens vond ik SCH erbarmelijk slecht spelen zeg. Heel erg mat ook.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar die Kennedy moet ook vaker de bal krijgen. Stond de hele tijd met zijn hand in de lucht, maar kreeg de bal nauwelijks. Het viel mij op dat met name Stam altijd de linkerkant opzocht, terwijl Kennedy regelmatig vrij stond.
Wat te denken van het rendement van Suarez in vergelijking met Babel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:10 schreef Jasza het volgende:
Vermaelen gaf wel prachtige passes soms, maar toch kon het allemaal wel wat sneller naar de zijkanten, want de backs van Heerenveen liepen naar binnen toe.
Verder 3 assists voor Kennedy, nu al meer dan de Lul
Mooi toch. Ik wil juist dat dat soort ploegen naar Amsterdam komen met de wetenschap dat het toch niks wordt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat zag ik ook ja. Overigens vond ik SCH erbarmelijk slecht spelen zeg. Heel erg mat ook.
Maar 8 - 1 en 4 - 1 zijn geen slechte cijfersquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:51 schreef rednajt het volgende:
Vind ik opzich ook wel mooiquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Mido leert het ook nooit hé?Scoorde vandaag tegen Newcastle (beelden nu overigens te zien op ned.1) en liep weer érg provocerend te juichen voor het vak van Newcastle
Hem hoef ik dus nooit terug te zien in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |