mooie foto van jaake en zn zoontjesquote:
Is een kwestie of hij nou onder het mes of niet. Zo niet, zal hij enkele weken rust moeten houden. Zo ja, dan missen we nu wéér een vaste waarde op het middenveld voor enkele maande.quote:
Komt goed, ik voel het.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik wacht met smart op het Ajax Tv item van Wesley's afscheid![]()
Naar het schijnt was het net buiten de 16.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:48 schreef denthemen het volgende:
Toen Verbeek werd weggestuurd, was het daarvoor nou een penalty of niet?
Heitinga heeft ervaring met CL-wedstrijden, Vertonghen niet. Dus dan moeten we maar hopen dat het goed gaat tegen Slaviaquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:47 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Aangezien er maar met 2 echte middenvelders gespeeld zal gaan worden kan je daar gewoon Vertonghen en Heitinga neerzetten. Geen probleem dus.
24cm erbuitenquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Naar het schijnt was het net buiten de 16.
Nop was op de lijn hoor, zit precies op dat gebied.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Naar het schijnt was het net buiten de 16.
We hebben Delorge alquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:50 schreef methodmich het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke middenvelder Ajax voor zaterdag nog gaat vastleggen. Hopelijk een stoere allrounder.
Kwaliteit is wat we nodig hebben en dat heeft hij genoeg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:50 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heitinga heeft ervaring met CL-wedstrijden, Vertonghen niet. Dus dan moeten we maar hopen dat het goed gaat tegen Slavia![]()
Alleen omdat je altijd gelijkt hebt?quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Jaap begint overigens ook steeds minder te worden...
Vind hem inderdaad steeds meer foutjes maken, vorig seizoen ook wel af en toe. Qua uitstraling en ervaring is hij natuurlijk wel belangrijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Jaap begint overigens ook steeds minder te worden...
Oh jee, ik dacht dat we al kampioen waren?quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:51 schreef rednajt het volgende:
ajax heeft nog niks bijzonders gepresteerd....een amateurploeg wint nog wel van de graafschap en boerenveen![]()
Precies, de foutjes beginnen wat toe te nemen, maar hij doet het nog steeds goed hoor. Ik vind alleen wel dat we een broze achterhoede hebben, het liefst zou ik nog een centrale verdediger achter de hand hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:52 schreef MaxC het volgende:
[..]
Vind hem inderdaad steeds meer foutjes maken, vorig seizoen ook wel af en toe. Qua uitstraling en ervaring is hij natuurlijk wel belangrijk
Inderdaad, dat zag Groningen vandaag ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:51 schreef rednajt het volgende:
ajax heeft nog niks bijzonders gepresteerd....een amateurploeg wint nog wel van de graafschap en boerenveen![]()
Klopt, maar die Kennedy moet ook vaker de bal krijgen. Stond de hele tijd met zijn hand in de lucht, maar kreeg de bal nauwelijks. Het viel mij op dat met name Stam altijd de linkerkant opzocht, terwijl Kennedy regelmatig vrij stond.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:04 schreef denthemen het volgende:
Delorge-Kennedy liep in het begin wel goed, later niet meer terug gezien.. Maar die Kennedy, hij moet vaker een voorzet geven want ze zijn zó zuiver..
Nee, laatste jaartje dit jaar, dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:00 schreef Jasza het volgende:
Jaap was de eerste helft niet goed vandaag.
iddquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik wacht met smart op het Ajax Tv item van Wesley's afscheid![]()
Dat zag ik ook ja. Overigens vond ik SCH erbarmelijk slecht spelen zeg. Heel erg mat ook.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar die Kennedy moet ook vaker de bal krijgen. Stond de hele tijd met zijn hand in de lucht, maar kreeg de bal nauwelijks. Het viel mij op dat met name Stam altijd de linkerkant opzocht, terwijl Kennedy regelmatig vrij stond.
Wat te denken van het rendement van Suarez in vergelijking met Babel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:10 schreef Jasza het volgende:
Vermaelen gaf wel prachtige passes soms, maar toch kon het allemaal wel wat sneller naar de zijkanten, want de backs van Heerenveen liepen naar binnen toe.
Verder 3 assists voor Kennedy, nu al meer dan de Lul
Mooi toch. Ik wil juist dat dat soort ploegen naar Amsterdam komen met de wetenschap dat het toch niks wordt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat zag ik ook ja. Overigens vond ik SCH erbarmelijk slecht spelen zeg. Heel erg mat ook.
Maar 8 - 1 en 4 - 1 zijn geen slechte cijfersquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:51 schreef rednajt het volgende:
Vind ik opzich ook wel mooiquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Mido leert het ook nooit hé?Scoorde vandaag tegen Newcastle (beelden nu overigens te zien op ned.1) en liep weer érg provocerend te juichen voor het vak van Newcastle
Hem hoef ik dus nooit terug te zien in Amsterdam
KIJKENquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:23 schreef Rumille het volgende:
Is het al voorbij? Zie nu Schuster.
Jij had het zwaar?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:33 schreef M0NTANA het volgende:
Had het echt zwaar vandaag, maar overwinning maakte toch wel veel goed. Toch kan de wedstrijd van komende woensdag de hele start van het seizoen nog verneuken!
Zwaar? Verklaar u naderquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:33 schreef M0NTANA het volgende:
Had het echt zwaar vandaag, maar overwinning maakte toch wel veel goed. Toch kan de wedstrijd van komende woensdag de hele start van het seizoen nog verneuken!
Minimaal een overtreding van Stamquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:48 schreef denthemen het volgende:
Toen Verbeek werd weggestuurd, was het daarvoor nou een penalty of niet?
Inderdaad, woensdag wordt heel belangrijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:33 schreef M0NTANA het volgende:
Toch zou het nog een schande zijn als we het niet halen, zelfs met deze tussenstand nog.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:40 schreef S-Two het volgende:
[..]
Inderdaad, woensdag wordt heel belangrijk.
Die gasten moeten het eerste half uur compleet overlopen worden. Dan zie ik het wel goed komen...quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Toch zou het nog een schande zijn als we het niet halen, zelfs met deze tussenstand nog.
Ja net zoals tegen Bremen, maar toen ging die @#$% Roger in de foutquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die gasten moeten het eerste half uur compleet overlopen worden. Dan zie ik het wel goed komen...
Louis is telkens bij de tweede paal ( rand 16) gevaarlijk uit die corners.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:46 schreef borisz het volgende:
als Luis samen met Klaas lief voor elkaar zijn dan moet het wel lukken
Volgens mij is 'ie naar Mysteryland geweest zaterdag? Ik was ook brak.quote:
Precies, maar hij ziet dat alleen bij Ajax schijnbaar. Want toen hij eruit ging, stond er niemand meer bij de latere corners die Ajax kreeg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Louis is telkens bij de tweede paal ( rand 16) gevaarlijk uit die corners.
Slavia is Bremen nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:46 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ja net zoals tegen Bremen, maar toen ging die @#$% Roger in de fout
Je vergeet dat ie een paar seizoenen terug ons eigenhandig kampioen maakte?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Mido leert het ook nooit hé?Scoorde vandaag tegen Newcastle (beelden nu overigens te zien op ned.1) en liep weer érg provocerend te juichen voor het vak van Newcastle
Hem hoef ik dus nooit terug te zien in Amsterdam
Zoals Zlatan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
tegen feyenoord scoort en provocerend juicht voor Vakkie S is dat toch alleen maar prachtig?
Dat zal best, maar het blijft een walgelijke kwal. Ik kan er in ieder geval niet om lachen. Triest is het.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je vergeet dat ie een paar seizoenen terug ons eigenhandig kampioen maakte?
Bedanktquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:38 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd.
Hij staat al jaren ter discussie, maar een veel betere keeper is er voor normaal geld niet te vinden. Er staat er eentje bij Willem II ervaring op te doen.quote:Staat Stekelenburg nu eindelijk eens ter discussie na zijn blunder woensdag en vandaag?
Het systeen van Heerenveen na-apen.quote:En wat moeten jullie in godsnaam met die Luqe???
Was een blunder van beide. Stekelenburg moet die bal gewoon pakken, zoals hij die van Beerens pakte.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:39 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik vond het eerder een blunder van Stam.
Snap ook niet helemaal hoe Stekelenburg in zo'n situatie op het verkeerde been kan staan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:40 schreef Chivu het volgende:
[..]
Was een blunder van beide. Stekelenburg moet die bal gewoon pakken, zoals hij die van Beerens pakte.
Nouja, normaal maakt een keeper afspraken met zijn laatste man of dat die de korte hoek afdekt of de lange. In die situatie met Stam was dat onduidelijk, en volgens mij was Stekelenburg aan het twijfelen welke hoek te nemen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Snap ook niet helemaal hoe Stekelenburg in zo'n situatie op het verkeerde been kan staan.
Maargoed, heb op zich wel hoop dat Maduro meedoet woensdag. Als je ziet dat hij het nu - met lichte hersenschudding - ook nog volhoudt tot de rust.
Dat was inderdaad een pingel. Maargoed, wellicht was de situatie met Delorge er dan ook eentje. Voor de rest had Heerenveen mazzel dat er een keer een situatie voor buitenspel werd afgevlagd wat helemaal geen buitenspel was (bal buitenom naar Heitinga die hem breed kon leggen voor Huntelaar welke hem zo in kon schuiven). Kortom, iedereen z'n voordeeltje.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Verdiende overwinning (gezien het spelbeeld), maar wat hebben jullie weer een strontmazzel met de scheidsrechter/arbitrale leiding. Daar mag wel een héél groot kerstpakket heen over een paar maanden, bàh!!![]()
Succes in Praag woensdag!
Gelukkig floot ie alles voor ons?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Verdiende overwinning (gezien het spelbeeld), maar wat hebben jullie weer een strontmazzel met de scheidsrechter/arbitrale leiding. Daar mag wel een héél groot kerstpakket heen over een paar maanden, bàh!!![]()
Succes in Praag woensdag!
Waren dat jou hoeren?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:51 schreef Bananenman het volgende:
Suarez is God.
Nah, die bal had er rechts van Stekelenburg, dus in de korte hoek, nooit in gekund. Dus ik snap echt niet dat die bal er zo inrolt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:44 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Nouja, normaal maakt een keeper afspraken met zijn laatste man of dat die de korte hoek afdekt of de lange. In die situatie met Stam was dat onduidelijk, en volgens mij was Stekelenburg aan het twijfelen welke hoek te nemen.
Raar om dat zo te zien. Dat met Stam was een 100 procent penalty. Dat kun je gewoon niet ontkennen. Dan had het 0-2 gestaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:46 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een pingel. Maargoed, wellicht was de situatie met Delorge er dan ook eentje. Voor de rest had Heerenveen mazzel dat er een keer een situatie voor buitenspel werd afgevlagd wat helemaal geen buitenspel was (bal buitenom naar Heitinga die hem breed kon leggen voor Huntelaar welke hem zo in kon schuiven). Kortom, iedereen z'n voordeeltje.
De kans dat je het haalt in een uitwedstrijd is niet zo heel groot toch??? Slavia gaat lekker verdedigen en countert een keer. Ik snap niet waar het vertrouwen vandaan komt. Alhoewel ik het wel hoop voor het Nederlands voetbal hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Toch zou het nog een schande zijn als we het niet halen, zelfs met deze tussenstand nog.
Volgens mij ontkent hij het ook niet hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Raar om dat zo te zien. Dat met Stam was een 100 procent penalty. Dat kun je gewoon niet ontkennen. Dan had het 0-2 gestaan.
Jammer dat je nu zo raar gaat wurmen en draaien en de realiteit uit het oog verliest
Nou Vermeer heeft ook flink zitten blunderen tegen Sparta hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:40 schreef Chivu het volgende:
Hij staat al jaren ter discussie, maar een veel betere keeper is er voor normaal geld niet te vinden. Er staat er eentje bij Willem II ervaring op te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |