Beetje meer respect voor deze rasartiest kan echt geen kwaad...quote:
Aha, op die manier.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor deze rasartiest kan echt geen kwaad...
Wie is 't dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor deze rasartiest kan echt geen kwaad...
Even gemist, wat deden de Heerenveen supporters?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:18 schreef BoNi het volgende:
Naast Delorge vond ik ook Maduro en Schilder goed spelen.
Daarnaast respect voor de Heerenveen aanhang voor hun deelname aan het afscheid van Sneijder..!![]()
Koos Alberts.quote:
Gaven Sneijder met het gehele vaak ook een staande ovatie.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Even gemist, wat deden de Heerenveen supporters?
Afscheid van Laudrup (leuke supporters uit Utrecht toenquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:41 schreef BoNi het volgende:
[..]
Koos Alberts.
[..]
Gaven Sneijder met het gehele vaak ook een staande ovatie.
Eigenlijk niet meer dan logisch, maar heb het vaak genoeg anders gezien.
Aha... Die aanstellert... wel eens voorbij gezapt geloof ik op Sterren.nl.... heeft toch al jaren geen hit meer?quote:
Nee, zelfs de fans zien hem niet meer zitten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Aha... Die aanstellert... wel eens voorbij gezapt geloof ik op Sterren.nl.... heeft toch al jaren geen hit meer?
Leuke woordgrap.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, zelfs de fans zien hem niet meer zitten.
Tja. Veel erger is dat we Gabri misschien óók drie maanden moeten missen. Het zit Ajax ook niet mee.. Hebben we eindelijk weer eens een écht sterke selectie, raak je je drie sterkste middenvelders kwijt aan andere clubs of door blessures.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:08 schreef Longmen het volgende:
Gaat lekker op het middenveld as woensdag. Wellicht ook geen Gabri en Maduro.![]()
Ze zullen zelfs 2 keer moeten scoren. Dan mag er ook nog 1 tegendoelpunt vallen. Met zelf maar 1 keer scoren kom je uit bij penalty's en dat zie ik liever nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Een middenveld met Heitinga, Delorge en Schilder lijkt me vooral degelijk. Suarez en Kennedy mogen dan creatief zijn. Dit wordt een andere wedstrijd dan thuis tegen Werder Bremen. Toen waren we al uitgeschakeld en hadden we niets te verliezen, nu hebben we 90 minuten voor een doelpunt en is het van groot belang een tegendoelpunt te voorkomen.
Volgens mij is er nog niets zeker.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:30 schreef M0NTANA het volgende:
Is dat van Gabri al officieel? Lees juist dat hij voor woensdag een twijfelgeval is.
Zal ik? Zal ik? Iets met medische staf enzo?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Tja. Veel erger is dat we Gabri misschien óók drie maanden moeten missen. Het zit Ajax ook niet mee.. Hebben we eindelijk weer eens een écht sterke selectie, raak je je drie sterkste middenvelders kwijt aan andere clubs of door blessures.
Als het 0 - 1 wordt moeten ze eerst nog verlengen. Ik verwacht niet dat de muur van Slavia zo lang stand zal houden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zullen zelfs 2 keer moeten scoren. Dan mag er ook nog 1 tegendoelpunt vallen. Met zelf maar 1 keer scoren kom je uit bij penalty's en dat zie ik liever niet
Stam moet de lange hoek afdekken bij een schot en hij de korte. Maar sowieso moet hij die bal met die snelheid gewoon hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Snap ook niet helemaal hoe Stekelenburg in zo'n situatie op het verkeerde been kan staan.
Maargoed, heb op zich wel hoop dat Maduro meedoet woensdag. Als je ziet dat hij het nu - met lichte hersenschudding - ook nog volhoudt tot de rust.
Je hebt ook zeker wel een punt wat dat betreft hoor, HW. Echter, een beetje nuance is soms best welkom,quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal ik? Zal ik? Iets met medische staf enzo?.
Alle gekheid op een stokje, hoelang zijn we nu bezig, 1,5 week en hoeveel zijn er nu alweer stuk? Das toch echt niet normaal hoor.
Ik hoop echt op El Ahmadi.. hij wordt met de dag beterquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:10 schreef Wooldoor het volgende:
Volgens mij was Heitinga hooligan van Ajax als hij geen prof zou zijn geworden ;-)
Denk dat de nieuwe middenvelder toch Engelaar gaat worden, athans ik hoop het ook wel.
Woensdag nog winnen en we zijn weer op de goede weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |