abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:11:49 #121
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52708366
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:08 schreef P_B het volgende:

[..]

Even puur uit nieuwsgierigheid: dat was toevallig toch niet bij Noord B? Wat stelletje dwazen stonden daar zeg. Mocht ineens m'n Digitale Spiegelreflex niet mee naar binnen want dat was "te professioneel". Andere jongen met dezelfde camera en lens die schijnbaar al een paar jaar zo foto's maakt kreeg ook al gezeur. Meest briljante opmerking van de beveiliging tegen die jongen was in de trend van: "Kun je hem niet buiten achterlaten?"
Bij god's gratie mochten de camera's mee maar we mochten geen foto's maken hoor!

Een mooie van onze kleine grote man:
[afbeelding]

En onze aankomende grote man die op mij in ieder geval al een geweldige indruk heeft gemaakt. Heitinga besloot trouwens dat Suarez even extra naar 410 moest zwaaien en greep hem bij het handje:
[afbeelding]
Sneijder
Heitinga
Suarez
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:12:02 #122
52871 Blight
Supersized.
pi_52708382
Wat een heerlijke goal van Suarez! Ik was geen voorstander van zijn komst, maar zijn begin bij Ajax is veel belovend.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52708605
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:08 schreef P_B het volgende:

[..]

Een mooie van onze kleine grote man:
[afbeelding]

En onze aankomende grote man die op mij in ieder geval al een geweldige indruk heeft gemaakt. Heitinga besloot trouwens dat Suarez even extra naar 410 moest zwaaien en greep hem bij het handje:
[afbeelding]
Heitinga sprong ook nog even van blijdschap in zijn nek. Was mooi om te zien.

Alleen een beetje jammer dat ze alleen na een overwinning allemaal even komen bedanken. Als het wat slechter gaat zie je alleen Huntelaar en Heitinga.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52708678
Leuke fimpjes met sneijder huntelaar en emanuelson:

http://www.youtube.com/watch?v=4XS8aii8ELM Deel 1

http://www.youtube.com/watch?v=xYjlOwk0Vk4&mode=related&search= Deel 2

http://www.youtube.com/watch?v=r13EiBHTroE&mode=related&search= Deel 3

(en nee het is natuurlijk niet het adios filmpje!)

Blabla misschien waren ze al gepost maarik kijk niet dag en nacht op fok!

(anders post ik ze nog een keer omdat ik ze vet vind!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_52708706
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:21 schreef Noshiba het volgende:
Leuke fimpjes met sneijder huntelaar en emanuelson:

http://www.youtube.com/watch?v=4XS8aii8ELM Deel 1

http://www.youtube.com/watch?v=xYjlOwk0Vk4&mode=related&search= Deel 2

http://www.youtube.com/watch?v=r13EiBHTroE&mode=related&search= Deel 3

(en nee het is natuurlijk niet het adios filmpje!)
Spuit 11
pi_52708708
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:12 schreef Blight het volgende:
Wat een heerlijke goal van Suarez! Ik was geen voorstander van zijn komst, maar zijn begin bij Ajax is veel belovend.
hier precies hetzelfde!!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_52708741
Is het eigenlijk vreemd dat mensen uit, zeg eens, Zuid-Limburg fan zijn van AFC Ajax?
pi_52708900
Ik ben Ajax fan door mijn moeder en die was al sinds de jaren 60 fan.
Vraag me niet hoe.
pi_52709073
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:23 schreef Madine het volgende:
Is het eigenlijk vreemd dat mensen uit, zeg eens, Zuid-Limburg fan zijn van AFC Ajax?
Hier een fan uit Venlo. Probeer ieder thuiswedstrijd te gaan. Meestal ga ik zo'n 17 wedstrijden inclusief Europees en heel afentoe beker.
pi_52709086
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Raar om dat zo te zien. Dat met Stam was een 100 procent penalty. Dat kun je gewoon niet ontkennen. Dan had het 0-2 gestaan.

Jammer dat je nu zo raar gaat wurmen en draaien en de realiteit uit het oog verliest
.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_52709204
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef Rumille het volgende:
Ik ben Ajax fan door mijn moeder en die was al sinds de jaren 60 fan.
Vraag me niet hoe.
Lange Ajax vingers?
pi_52709277
Sneijder:"En je weet dat je het rood witte shirt, zeker voor lange tijd, niet meer aan doet... Ja, dan doet dat pijn"

pi_52709294
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Hier een fan uit Venlo. Probeer ieder thuiswedstrijd te gaan. Meestal ga ik zo'n 17 wedstrijden inclusief Europees en heel afentoe beker.

Kijk, dat die mensen me hier telkens moeten vertellen dat je als 'Limburger' toch echt voor Roda/PSV moet zijn dat zal nog wel aan het gebrek aan intellect van die lui te wijten kunnen zijn. Maar als ik dan in Amsterdam ben en ik moet nog domme opmerkingen aanhoren van mede-Ajacieden (vandaag dus weer eens, vandaar) dan vraag ik me af waar dat idee vandaan komt dat je clubliefde regiogebonden moet zijn. Ik ben al mijn hele leven Ajax-supporter, ik weet niet anders en ik kan niet anders. En ik ga echt niet switchen naar Roda omdat die debielen 10 minuten verderop spelen. Als je voor 10,- aan zooi koopt bij de lokale handelaar in auto-onderdelen krijg je al een gratis kaartje. Of PSV, waar ze hier sinds 3-4 jaar helemaal mee weglopen. Daarvoor zag je geen hond met een PSV-shirt, nu dragen al die honden er eentje.

Ze zeggen in Kerkrade weleens 'Roda, de trots van het Zuiden', van Ajax wil ik dan maken 'Ajax, de trots van alle windstreken'.
pi_52709441
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Lange Ajax vingers?
?
pi_52709451
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Madine het volgende:

[..]

Kijk, dat die mensen me hier telkens moeten vertellen dat je als 'Limburger' toch echt voor Roda/PSV moet zijn dat zal nog wel aan het gebrek aan intellect van die lui te wijten kunnen zijn. Maar als ik dan in Amsterdam ben en ik moet nog domme opmerkingen aanhoren van mede-Ajacieden (vandaag dus weer eens, vandaar) dan vraag ik me af waar dat idee vandaan komt dat je clubliefde regiogebonden moet zijn. Ik ben al mijn hele leven Ajax-supporter, ik weet niet anders en ik kan niet anders. En ik ga echt niet switchen naar Roda omdat die debielen 10 minuten verderop spelen. Als je voor 10,- aan zooi koopt bij de lokale handelaar in auto-onderdelen krijg je al een gratis kaartje. Of PSV, waar ze hier sinds 3-4 jaar helemaal mee weglopen. Daarvoor zag je geen hond met een PSV-shirt, nu dragen al die honden er eentje.

Ze zeggen in Kerkrade weleens 'Roda, de trots van het Zuiden', van Ajax wil ik dan maken 'Ajax, de trots van alle windstreken'.
Geen probleem toch?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52709508
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:39 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Geen probleem toch?
Voor mij niet. Ik krijg leuk voetbal voorgeschoteld
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:41:42 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52709543
Ik ben zelf ook Limburger van geboorte, maar vind het wel genant als ik allemaal groepen Ajaxsupporters in de meest vreemde dialecten met elkaar hoor ouwehoeren. Dan is het Grunns, dan Twents, dan Limburgs/Duits. Praat gewoon ABN joh.
Gourmetten of steengrillen?
pi_52709634
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef Silenus het volgende:
Ik ben zelf ook Limburger van geboorte, maar vind het wel genant als ik allemaal groepen Ajaxsupporters in de meest vreemde dialecten met elkaar hoor ouwehoeren. Dan is het Grunns, dan Twents, dan Limburgs/Duits. Praat gewoon ABN joh.
Ik ben geen Limburger van geboorte, maar er wel opgegroeid, dus enigzins ben ik wel besmet met die zachte 'g'... Limburgs dialect spreek/versta ik niet eens
pi_52709673
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:38 schreef Rumille het volgende:

[..]

?
Lange Ajax vingers en Ajax koffie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')