Hier ga ik graag even op doorquote:
Ik snap wat je wilt zeggen (ja vreemd genoegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:21 schreef Py het volgende:
[..]
Hier ga ik graag even op door![]()
Even ervanuitgaande dat hij zijn kruit bewaard tot na 23 sept.:
Slag verliezen is nog geen oorlog verliezen. Dennis heeft geduld. Ik kan hier ook vaak op spitten omdat het voor ons streamers geen spektakel oplevert als er 1 kalm blijt in een dreigend conflict. Dennis laat zich niet op de kast jagen en heeft daarmee veeeel meer zelfcontrole dan Huub.
Kwestie van perceptie![]()
Nog niet, hou VOL in de gaten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:23 schreef farscapevr6 het volgende:
ik weet dat ik aardig vroeg ben maar is er al ergens een filmpje van de bashing van vanmiddag
ik kom net uit me werk
Ik mag toch wel aannemen dat jij toch ook ziet dat Dennix tot nu toe niet echt een sterke speler is. Wanneer er iemand rustig blijft in een discussie wil dat nog niet automatisch zeggen dat hij dan gelijk heeft.. Jij gaat er van uit dat hij na 23 september pas gaat beginnen, we zullen zien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:21 schreef Py het volgende:
[..]
Hier ga ik graag even op door![]()
Even ervanuitgaande dat hij zijn kruit bewaard tot na 23 sept.:
Slag verliezen is nog geen oorlog verliezen. Dennis heeft geduld. Ik kan hier ook vaak op spitten omdat het voor ons streamers geen spektakel oplevert als er 1 kalm blijt in een dreigend conflict. Dennis laat zich niet op de kast jagen en heeft daarmee veeeel meer zelfcontrole dan Huub.
Kwestie van perceptie![]()
Zo vreemd vind ik dat nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik snap wat je wilt zeggen (ja vreemd genoeg) maar ben het niet helemaal met je eens. Er zijn al regelmatig ook streamlocks voor Dennis geweest. is ook een driftkikkertje hoor.
![]()
'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:28 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik mag toch wel aannemen dat jij toch ook ziet dat Dennix tot nu toe niet echt een sterke speler is. Wanneer er iemand rustig blijft in een discussie wil dat nog niet automatisch zeggen dat hij dan (meer) gelijk heeft dan een ander.. Jij gaat er van uit dat hij na 23 september pas gaat beginnen, we zullen zien.
Uit ZEER betrouwbare bron kan ik je vertellen dat er vanacht eenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
'
Aha, daar wacht Dennix dus op, bedankt voot de opheldering.![]()
Natuurlijk zie ik nu ook dat Dennis enorm passief is. Je moet blind zijn om dat niet te zien. Maar dat wil niet zeggen dat we alles van Dennis al gezien hebben. Dat weet ik ook niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:28 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik mag toch wel aannemen dat jij toch ook ziet dat Dennix tot nu toe niet echt een sterke speler is. Wanneer er iemand rustig blijft in een discussie wil dat nog niet automatisch zeggen dat hij dan gelijk heeft.. Jij gaat er van uit dat hij na 23 september pas gaat beginnen, we zullen zien.
dacht eerst dat ze over t grind liepenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:29 schreef Mokum020 het volgende:
Dennis gaat weer ijsknagen...ik haak even af...![]()
dat groene spul is gras, dat maakt geen geluid.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:32 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
dacht eerst dat ze over t grind liepen![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Uit ZEER betrouwbare bron kan ik je vertellen dat er vanacht een
TERROR-GOLF van Dennis de kooi door zal rollen waar de honden
geen brood van lusten !! Ik ga vast voor-slapen !!![]()
Het maakt Denniks alleen maar sterker, met zijn allen tegen hem, zegt hij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:34 schreef Py het volgende:
Dennis en Jaap gaan na-evalueren
Als we het daar toch over hebben, wat vind je van de selectie tot nu toe?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:32 schreef Py het volgende:
[..]
Natuurlijk zie ik nu ook dat Dennis enorm passief is. Je moet blind zijn om dat niet te zien. Maar dat wil niet zeggen dat we alles van Dennis al gezien hebben. Dat weet ik ook niet natuurlijk.
Maar mijn mening is gebaseerd op het uitgangspunt dat Dennis niet voor niets is geselcteerd en dat hij met een compleet andere stijl dan het spektakel van Huub gaat ´leveren´
' In het totaalplaatje is dit nog niet eens zo slecht'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Het maakt Denniks alleen maar sterker, met zijn allen tegen hem, zegt hij.![]()
niet normaal.... normaal staat Nix op mute... dit is de eerste keer dat ik dit hoor.... wat een knaagdierquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:36 schreef farscapevr6 het volgende:
lijkt godver wel met de harder te klinken dat ijs knagen
Vrijdag de 13de veranderd volgens jou en Dennix dus in zondag de 23ste.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:32 schreef Py het volgende:
[..]
Natuurlijk zie ik nu ook dat Dennis enorm passief is. Je moet blind zijn om dat niet te zien. Maar dat wil niet zeggen dat we alles van Dennis al gezien hebben. Dat weet ik ook niet natuurlijk.
Maar mijn mening is gebaseerd op het uitgangspunt dat Dennis niet voor niets is geselcteerd en dat hij met een compleet andere stijl dan het spektakel van Huub gaat ´leveren´
Moeilijk te beoordelen omdat ik niet weet wat de selectiecriteria zijn. Pas als je toetst aan de criteria kun je achteraf beoordelen of de selectie geslaagd is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als we het daar toch over hebben, wat vind je van de selectie tot nu toe?
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:36 schreef Py het volgende:
[..]
' In het totaalplaatje is dit nog niet eens zo slecht'
Dennis heeft een uberplan![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:38 schreef Borga het volgende:
[..]
Vrijdag de 13de veranderd volgens jou en Dennix dus in zondag de 23ste.
hehehe toevallig, hij zegt nu dat ie uitzendingen gezien heeftquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:42 schreef Desii het volgende:
Dennix weet niet wie de driehoek SHE was
is dat nou de streamer, die hij zegt dat tie was![]()
Goh, ik had toch het idee dat ze gingen voor toekomstige miljonairs, zoals de eerste binnenkomers, los van Brian en Natasja, want dat is fout nummer een geweest. Daarna is het alleen maar bergafwaards gegaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:38 schreef Py het volgende:
[..]
Moeilijk te beoordelen omdat ik niet weet wat de selectiecriteria zijn. Pas als je toetst aan de criteria kun je achteraf beoordelen of de selectie geslaagd is.
Mijn vermoeden is dat er ' gecast' is voor een soapserie.
Het komt er op neer Jaap moet alles doen tegen Huub,want 1 op 1 kan Dennix niet meer winnen van Huub.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:43 schreef mootie het volgende:
Aha, Huub heeft heel veel angst voor Jaap, volgens Dennis.
Ik ben een dgk_fan_fan!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Leuk gesprek ook, Dennix levert zich te pletter.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:46 schreef Py het volgende:
De werels op zijn kop.
Iedereen is suf en Dennis en Jaap zijn aan t leveren![]()
En die dubbele onderkin maar groeien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk gesprek ook, Dennix levert zich te pletter.
en dan moet ie ook nog terror plegen vanacht???? nounounouquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk gesprek ook, Dennix levert zich te pletter.
Leuk voor jequote:
Jaap is zelf ook een loser, wat kan hij alleen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:48 schreef Clank het volgende:
Dennis kan dus duidelijk niets alleen hij heeft Jaap nodig als 'aangever'.
Jaap jongen.. kap met die loser!!
Als het niet gebeurd beloof je dan dat je hier nooit meer post?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jaap moet van de Febo zijn handje vasthouden. Anders is Dennis nergens, maar dan ook helemaal nergens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:48 schreef Clank het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:43 schreef schatje het volgende:
Jaap moet weer een keer laten zien dat ie anti Huub is omdat Dennis daar mooi op in kan spelen.
Kan ie het niet alleen?
Het is de febo altijd gegaan om de ontwikkeling van de bewoners. Ze hadden denk ik verwacht dat de aso's zouden groeien tov de 'nette' bewoners. Dat er een paar miljonairwaardige figuren tussen zaten ala Ilona was meer voor het contrast denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, ik had toch het idee dat ze gingen voor toekomstige miljonairs, zoals de eerste binnenkomers, los van Brian en Natasja, want dat is fout nummer een geweest. Daarna is het alleen maar bergafwaards gegaan.
Sorry, dit is erg OT, maar ik kon het niet laten.
Dennix maakt deel uit van het lotgenotenkontaktgroep verliezers voor verliezersquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:48 schreef Clank het volgende:
Nou, vanmiddag ging Dennis toch echt uit z'n plaat tegenover Huub..ze stonden met de voorhoofden zowat tegen elkaar..en Dennis zwaaide verwoed met zijn vingertje naar Huub..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:29 schreef Py het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik dat niet![]()
Dennis kwam binnen op het moment dat het uitlokken van fysiek geweld door Huub op zijn hoogtepunt was. Dennis moest hier iets tegenover zetten en dat heeft hij heel sterk gedaan. Ik weet zeker dat Dennis met achter overlegd heeft wat hij tegenover dat irritante gedoe van Huub mocht zetten.
Huub heeft hem daarna niet meer uitgedaagd.
Huub is hier de driftkikker
KWAAK
100% !!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:50 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Als het niet gebeurd beloof je dan dat je hier nooit meer post?
DE LVVV..............quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:51 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dennix maakt deel uit van het lotgenotenkontaktgroep verliezers voor verliezers
Dat kunnen we van jouw anorexia usericon niet zeggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:49 schreef schatje het volgende:
[..]
En die dubbele onderkin maar groeien.
en wat zei Dennis toen.................................foeiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:52 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nou, vanmiddag ging Dennis toch echt uit z'n plaat tegenover Huub..ze stonden met de voorhoofden zowat tegen elkaar..en Dennis zwaaide verwoed met zijn vingertje naar Huub..
Dennis was hier het heethoofd..
tssssssssssssss
Ja , en?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[DGK] COS-Discussietopic: How to make things better.
Nee, echt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:52 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nou, vanmiddag ging Dennis toch echt uit z'n plaat tegenover Huub..ze stonden met de voorhoofden zowat tegen elkaar..en Dennis zwaaide verwoed met zijn vingertje naar Huub..
Dennis was hier het heethoofd..
tssssssssssssss
Erg OTquote:
quote:
En jij spreekt mij aan op offtopic posten?quote:
En Jaap heeft ook altijd een aangever nodig, dus het werkt nooit tussen die twee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:48 schreef Clank het volgende:
Tuurlijk vind hij dat kut. Hij had al een heel plan om Huub op de stoel te krijgen en hem een half uur te bashen etc.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:06 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt dat Dennis donderdag ws op de stoel komt te zitten. Dennis doet nét of hij dat al láng al weet.. maar volgens mij schrikt hij zich rot.
Hij gaat zich vast voorbereiden op wat hij allemaal moet zeggen. Jaap heeft ook nog wel een paar mooie inkoppertjes voor hem, vooral richting Huub.
Snip en Snap waren ook heel leukquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
[..]
En Jaap heeft ook altijd een aangever nodig, dus het werkt nooit tussen die twee.
Dennix moet wel op schieten, zijn diesel gaat echt te langzaam warm worden, straks is het programma afgelopen.
Want Snip snapt niet wat Snap snaptquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snip en Snap waren ook heel leuk![]()
hmm ......wanneer denk je?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:32 schreef Py het volgende:
[..]
Jij Snapt hetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:14 schreef Borga het volgende:
[..]
Want Snip snapt niet wat Snap snapt
En Snap snapt niet wat Snip snapt
Als Snipt snapt Snap en Snap snapt Snip
Verdwijnt het Snip en Snap begrip
Py denkt vanaf 23 septemberquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hmm ......wanneer denk je?
Dank je welquote:
Grappig, ik heb dat als ik naar Nadia en Amanda luister.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:26 schreef Py het volgende:
Als ik naar pianospel luister voel ik me altijd zo intellectueel![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Grappig, ik heb dat als ik naar Nadia en Amanda luister.![]()
ja amanda weet eigenlijk niet goed wat zij wil denk ik......want soms is zij heel gewoon in gesprek met liekequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:31 schreef SIRA het volgende:
Kim gaat zo de nagels van Lieke doen
Amanda wil nl niet langer dan 10 minuten tegenover Lieke zitten,
wat een k-wijf zeg, ongelooflijk
En toch moet ik dan ook wel weer lachen omdat Amanda het wel zegt waar Lieke bij staat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:31 schreef SIRA het volgende:
Kim gaat zo de nagels van Lieke doen
Amanda wil nl niet langer dan 10 minuten tegenover Lieke zitten,
wat een k-wijf zeg, ongelooflijk
Nadia geeft Amanda meteen een kus, die vind het nl zooo'n goeie aktie
Ik zou me geen illusies maken. Als je overigens je visie kwijt wilt op die van anderen of over de sfeer in de COS, dan kun je die hier kwijt:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[quote]Op vrijdag 24 augustus 2007 19:26 schreef Py het volgende:
ja ik voel mij nu ook eindelijk heel erg intellectueel al weet ik de muziekstukken niet te benoemen. Even voel ik mij geen volger of cosjosti meer en das dan weer lekker
COSjosti is misschien wel een C(o)osnaam, weet je veel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[/quote
ja ik voel mij nu ook eindelijk heel erg intellectueel al weet ik de muziekstukken niet te benoemen. Even voel ik mij geen volger of cosjosti meer en das dan weer lekker
Zo voel je je anders dus wel?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[/quote
laatste reactie of topic ik reageer alleen op niveauquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En waarom durft meneer de eerstelijnspsychopaat dan niet gewoon de discussie aan in [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better. ?
ik ook....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:42 schreef DrsH het volgende:
[..]
laatste reactie of topic ik reageer alleen op niveau
Ik probeer hier alleen op de streams te reagerenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:42 schreef DrsH het volgende:
[..]
Kim?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:43 schreef Py het volgende:
Zo Huub, ga je vanavond nog iemand AANRANDEN!!!
Ouwe slipjesrukker
De sfeer in de cos is wel eens vervelender geweestquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou me geen illusies maken. Als je overigens je visie kwijt wilt op die van anderen of over de sfeer in de COS, dan kun je die hier kwijt:
[DGK] COS-Discussietopic: How to make things better.
En niet zo'n kleine aanval ook. In deze COS wordt aardig blootgelegd dat het niet slechts een kwestie is van on-topic posten. Hier komen de de haat en nijd en het kliekjesdenken naar voren.quote:
Voor eens en altijdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:42 schreef DrsH het volgende:
[..]
On Topic please Disanaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
En niet zo'n kleine aanval ook. In deze COS wordt aardig blootgelegd dat het niet slechts een kwestie is van on-topic posten. Hier komen de de haat en nijd en het kliekjesdenken naar voren.
Ik moet overigens zeggen dat ik nog nooit zo'n asociale post heb gezien - daar haalde zelfs deze het niet bij:
DGK [COS # 2176] Waar we wachten tot Nadia kotst
voor mij is er geen strijd ik post verreweg ontopic en voor de rest zoeken ze het lekker uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:45 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Voor eens en altijd
Er is een topic geopend om het op te lossen die strijd onderling
Als jullie steeds weigeren om er aan mee te werken word dit nooit opgelost natuurlijk
En dit is zeker ontopic want het gaat over de cos
maar dat zal wel aan mij liggen
hehehehe ik kan me wel een ander plekkie voor die banaan bij jouw voorstellenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:44 schreef Py het volgende:
[..]
Ik probeer hier alleen op de streams te reageren![]()
is van een maand terug, oude koe dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
En niet zo'n kleine aanval ook. In deze COS wordt aardig blootgelegd dat het niet slechts een kwestie is van on-topic posten. Hier komen de de haat en nijd en het kliekjesdenken naar voren.
Ik moet overigens zeggen dat ik nog nooit zo'n asociale post heb gezien - daar haalde zelfs deze het niet bij:
DGK [COS # 2176] Waar we wachten tot Nadia kotst
hoezo, hij deed toch niets??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:43 schreef Py het volgende:
Zo Huub, ga je vanavond nog iemand AANRANDEN!!!
Ouwe slipjesrukker
Zelfs als ik in de COS OT ben, haal ik het niet in mijn hoofd om mensen 'kutwijf' te noemen zoals jij deed.quote:
Dit soort commentaar zou in voorgenoemd topic niet misstaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:48 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
voor mij is er geen strijd ik post verreweg ontopic en voor de rest zoeken ze het lekker uit
Juist een reden voor Nadia om te treuzelen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:48 schreef SIRA het volgende:
Nadia staat gvd nog steeds in d'r handdoekje
het eten was er toch al ? zou nou onderhand wel lekker koud zijn
voor de avond, maar volgens mij staat er niet op het programma vanavond.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:49 schreef tipsch het volgende:
Waarom is iedereen zich aan het omkleden eigenlijk?
Hij heeft Kim toch nooit gebasht? Enkelt een beetje lopen fokkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:50 schreef Py het volgende:
Huub is iig al begonnen met indruk op Kim proberen te maken.
De strategie van bashen op Kim heeft niet gewerkt.
Lekkertje stuur mij maar een pm en leg het allemaal maar even aan mama uit......quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit soort commentaar zou in voorgenoemd topic niet misstaan.
In de COS is het offtopic.
Leuk toch, iedere keer bloot voor de camera en zeggen dat je niet weet wat ja aan moet trekken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:49 schreef tipsch het volgende:
Waarom is iedereen zich aan het omkleden eigenlijk?
Dank je wel pasjesjen. Aan de reacties te zien vinden zij het wel fijn zo. Het maakt hun geen reet uit dat ze zo enorm sfeerbepalend zijn dat heel veel mensen het niet meer leuk vinden om in de COS te posten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:45 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Voor eens en altijd
Er is een topic geopend om het op te lossen die strijd onderling
Als jullie steeds weigeren om er aan mee te werken word dit nooit opgelost natuurlijk
En dit is zeker ontopic want het gaat over de cos
maar dat zal wel aan mij liggen
Zijn ze zo vies geworden dan, van het niets doen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
[..]
voor de avond, maar volgens mij staat er niet op het programma vanavond.
Offtopic en zak weg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Lekkertje stuur mij maar een pm en leg het allemaal maar even aan mama uit......
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:48 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hehehehe ik kan me wel een ander plekkie voor die banaan bij jouw voorstellen
Tja volgertje. Vind jijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:44 schreef blomst het volgende:
[..]
De sfeer in de cos is wel eens vervelender geweest
Ik normaal gesproken ook niet, ligt eraan wie mij aanspreekt, hoe welbespraakt ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs als ik in de COS OT ben, haal ik het niet in mijn hoofd om mensen 'kutwijf' te noemen zoals jij deed.
En toen hij er niet uit kwam moest ze koffie gaan halenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij heeft Kim toch nooit gebasht? Enkelt een beetje lopen fokken![]()
Dennix had last van angstzweet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zijn ze zo vies geworden dan, van het niets doen?![]()
OFFTOPIC.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook niet, ligt eraan wie mij aanspreekt, hoe welbespraakt ook.![]()
nou dat werd tijd he dat lieke eens leuk in de kleding gezet werd....ik denk dat lieke het leukste is in sportieve kledingquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:53 schreef SIRA het volgende:
Leuk dat Lieke eens nieuwe kleren krijgt
en leuke kleren ook
niet van die niemendalletjes die de andere dames aan hebben (moeten)
Jouw verdediging van iemand die een ander 'over de top kutwijf' noemt gaat ver. Overigens hoort hij hier niet thuis; problemen kun je beter in het speciale topic plaatsen of bij de moderatie neerleggen. Ik hoop dat je goed kunt motiveren waarom je geen bezwaar hebt tegen scheldpartijen in de COS maar wel tegen het verweer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:48 schreef blomst het volgende:
[..]
is van een maand terug, oude koe dus.![]()
Hij neemt haar graag in de maling, best op een leuke manier. Volgens mij vindt Kim het ook niet heel erg. Wat een ontzettende lieverd en mooierd is Kimquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:53 schreef Py het volgende:
[..]
En toen hij er niet uit kwam moest ze koffie gaan halen![]()
OFFTOPIC.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:56 schreef blomst het volgende:
[..]
solliciteer maar naar een blauw kleurtje, maar doe dat niet hier aub![]()
OFFTOPIC.quote:
Wat is een enternal flame?quote:
Het zelfde als kettels in de skeiquote:
amanda tegen kim: schat heb jij voor mij een tandenstoker?quote:
Wat? Die heeft op haar hoogst mt34.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:59 schreef Py het volgende:
Kim heeft trouwens een behoorlijk achterwerk zie ik![]()
Tegen de lampenhitte laten ze dan weer airco's op volle kracht blazenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef Veulen het volgende:
Met dit weer zou ik ook liever in me bikini / naakt lopen. Zeker onder die lampen. Die dingen vreten niet alleen energie het stoot nog eens genoeg warmte uit ook.
geen idee een perpetuem mobile olielampje ofzo?quote:
Ach het droogt het haar lekker uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef Veulen het volgende:
Met dit weer zou ik ook liever in me bikini / naakt lopen. Zeker onder die lampen. Die dingen vreten niet alleen energie het stoot nog eens genoeg warmte uit ook.
Nou da's toch behoorlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat? Die heeft op haar hoogst mt34.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef blomst het volgende:
Kim lijkt voor Dennix te zijn.
Der zender niet om.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:04 schreef ericahysterica het volgende:
nadia zegt sorry maar waarvoor eigenlijk?
Ze was off topicquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:04 schreef ericahysterica het volgende:
nadia zegt sorry maar waarvoor eigenlijk?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:03 schreef Py het volgende:
[..]
Nou da's toch behoorlijk
Edit: en dat is op stream 1
whehehehehequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:05 schreef Dreamboy het volgende:
De speaker.
Nadia wil je je zender om doen.
Nadia. sorry het spijt me echt het zal niet meer gebeuren.
Dat zeikwijf heeft dat kreng wel om als ze loopt te zingenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:05 schreef Dreamboy het volgende:
De speaker.
Nadia wil je je zender om doen.
Nadia. sorry het spijt me echt het zal niet meer gebeuren.
In plaats van dat ze dan zeggen 'Nadia zender af'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeikwijf heeft dat kreng wel om als ze loopt te zingen![]()
Waardoor iedereen allerlei ziektes en kwaaltjes oploopt en bv 's nachts slecht kan slapen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef mootie het volgende:
Tegen de lampenhitte laten ze dan weer airco's op volle kracht blazen![]()
En de hoofden exploderen van de pukkels en het droge haarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waardoor iedereen allerlei ziektes en kwaaltjes oploopt en bv 's nachts slecht kan slapen.![]()
Ah het is dus een alternatieve manier om de bewoners bezig te houden?quote:
Ze gaan straks eerst allemaal een jaar de ziektewet in.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:11 schreef mootie het volgende:
En de hoofden exploderen van de pukkels en het droge haar![]()
Met de deuren open ze snappen het nog steeds niet hoe een airco werkt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waardoor iedereen allerlei ziektes en kwaaltjes oploopt en bv 's nachts slecht kan slapen.![]()
Vlgs mij heb jij zo juist een complot blootgelegd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ah het is dus een alternatieve manier om de bewoners bezig te houden?
Denk dat het deuren open vooral komt doordat er steeds ook mensen van de productie en het camera werk in en uit lopen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:13 schreef Dreamboy het volgende:
Met de deuren open ze snappen het nog steeds niet hoe een airco werkt.
Geen ramen en deuren open.
Kunnen ze geen les krijgen daar hoe zo'n ding het beste zijn werk doet?
ER zijn er best ene hoop als je er overna gaat denkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:13 schreef 2live het volgende:
Vlgs mij heb jij zo juist een complot blootgelegd.![]()
gek eigenlijk dat melissa gewoon is weggebleven ...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is van Kim. Misschien net als Melisa, stoken dus.
Onbegrijpelijk dat mensen die niet aan het spel meedoen regelmatig het spel moeten maken.
weggebleven? of ontslagen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gek eigenlijk dat melissa gewoon is weggebleven ...
Die is wel aan ontlading toequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef Py het volgende:
Kan een deel van de stroomvoorziening niet op Jaap zn fiets worden aangesloten
Heb ik niet eens gemerktquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Gaat ie dan harder fietsen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef Py het volgende:
De stijltangen er op aansluiten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef Py het volgende:
Misschien zijn haar lippen ont[ploft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
quote:
Fcuk, nog zo'n leuki idee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:22 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
De stijltangen er op aansluiten.
in het kader van commentaren op de streams, kan ik mij voorstelllen dat zij een prettig pijpebekkie heeft...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien zijn haar lippen ont[ploft.
ze heeft nu een baan als pijpfitterquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:21 schreef blomst het volgende:
[..]
weggebleven? of ontslagen?
we zullen het wel nooit weten.
Ik zie hem anders altijd alleen maar lezen op dat ding.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:23 schreef Py het volgende:
Nee, bedoelde andersom. Jaap die een deel van DGk van stroom voorziet.
Dus ik kom als gewoonlijk weer te laat om me in de discussie te mengen? Dat heb ik weer!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:16 schreef paddy het volgende:
Zo. Lege boel. Ga achter even overleggen.
Probeer het eens zonder dissen en persoonlijke aanvallen
Bron?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:26 schreef ericahysterica het volgende:
ze heeft nu een baan als pijpfitter![]()
Dat ligt dus aan je kwartjes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef demins het volgende:
[..]
Dus ik kom als gewoonlijk weer te laat om me in de discussie te mengen? Dat heb ik weer!![]()
Nu leest hij in een boek en fietst op de fietsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zie hem anders altijd alleen maar lezen op dat ding.
zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
Jaap gaat nu over de tong bij iedereen. Zou het dan toch een exit zijn voor Jaap volgende week?
Bij Dennis ook?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
Jaap gaat nu over de tong bij iedereen. Zou het dan toch een exit zijn voor Jaap volgende week?
Nee hoor! Die discussie mag gewoon hier: [DGK] COS Discussietopic #2quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef demins het volgende:
[..]
Dus ik kom als gewoonlijk weer te laat om me in de discussie te mengen? Dat heb ik weer!![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:32 schreef 2live het volgende:
[..]
Bij Dennis ook?
Heb niet geluisterd
soundlock....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Ik zag Jaap in de private bellen. Met wie....iemand?
Dennix en praten, wat denk je zelf. Die gaat TV maken door alles aan Jaap door te lullen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:32 schreef 2live het volgende:
[..]
Bij Dennis ook?
Heb niet geluisterd
En Jaap gaat er dus echt niet uit, Dennis weet ook wel dat hij het niet van Nadia moet hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix en praten, wat denk je zelf. Die gaat TV maken door alles aan Jaap door te lullen.
Eigenlijk stom dus van de rest.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:34 schreef Py het volgende:
Ik zie Amanda Lieke nog wel eens over de rooie helpen![]()
Ik sprak je niet aan. Jouw 'Je bent en blijft een over de top kutwijf' jegens mij was dus niet alleen smerig maar ook overbodig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook niet, ligt eraan wie mij aanspreekt, hoe welbespraakt ook.![]()
Hoe erg gemotiveerd kan je fietsen als je ondertussen verdiept bent in een boek? Lijkt me net zo iets als lopen en lezen tegelijk. Kan nooit veel wezen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:29 schreef Py het volgende:
Nu leest hij in een boek en fietst op de fiets![]()
Kan ik me niet echt voorstellen. Lieke is verbaal sterk en Naad heeft een beprekt aantal onderwerpen waar ze over kan neuzelen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:34 schreef Py het volgende:
Ik zie Amanda Lieke nog wel eens over de rooie helpen![]()
Nóg een topic? Dat kan ik er écht niet meer bij hebben, sorry hoor!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee hoor! Die discussie mag gewoon hier: [DGK] COS Discussietopic #2
OTquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik sprak je niet aan. Jouw 'Je bent en blijft een over de top kutwijf' jegens mij was dus niet alleen smerig maar ook overbodig.
Nou boek afpakken dus. Gaan die stijltangen ook gelijk harder branden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoe erg gemotiveerd kan je fietsen als je ondertussen verdiept bent in een boek? Lijkt me net zo iets als lopen en lezen tegelijk. Kan nooit veel wezen.
Heb je Lieke gisteren gezien toen Huub en amanda arm in arm aan het karaoke'n waren?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan ik me niet echt voorstellen. Lieke is verbaal sterk en Naad heeft een beprekt aantal onderwerpen waar ze over kan neuzelen.
Volgens mij doet ie allebei maar half. Ben erg nieuwsgierig over hoeverre die eigenlijk opneemt uit dat boek. En in hoeverre die zich nu echt geeft op die fiets als ie zo zit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:39 schreef mspoez het volgende:
Fietsen doe je met je benen.
Boek vasthouden met je handen.
Lezen met je hersens.
Multitasking!
t Lijkt wel een vrouw.
geluid was er af, dus zal wel naar achter zijn geweest.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Ik zag Jaap in de private bellen. Met wie....iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |