Vlgs mij heb jij zo juist een complot blootgelegd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ah het is dus een alternatieve manier om de bewoners bezig te houden?
Denk dat het deuren open vooral komt doordat er steeds ook mensen van de productie en het camera werk in en uit lopen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:13 schreef Dreamboy het volgende:
Met de deuren open ze snappen het nog steeds niet hoe een airco werkt.
Geen ramen en deuren open.
Kunnen ze geen les krijgen daar hoe zo'n ding het beste zijn werk doet?
ER zijn er best ene hoop als je er overna gaat denkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:13 schreef 2live het volgende:
Vlgs mij heb jij zo juist een complot blootgelegd.![]()
gek eigenlijk dat melissa gewoon is weggebleven ...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is van Kim. Misschien net als Melisa, stoken dus.
Onbegrijpelijk dat mensen die niet aan het spel meedoen regelmatig het spel moeten maken.
weggebleven? of ontslagen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gek eigenlijk dat melissa gewoon is weggebleven ...
Die is wel aan ontlading toequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef Py het volgende:
Kan een deel van de stroomvoorziening niet op Jaap zn fiets worden aangesloten
Heb ik niet eens gemerktquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Gaat ie dan harder fietsen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef Py het volgende:
De stijltangen er op aansluiten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef Py het volgende:
Misschien zijn haar lippen ont[ploft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
quote:
Fcuk, nog zo'n leuki idee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:22 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
De stijltangen er op aansluiten.
in het kader van commentaren op de streams, kan ik mij voorstelllen dat zij een prettig pijpebekkie heeft...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien zijn haar lippen ont[ploft.
ze heeft nu een baan als pijpfitterquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:21 schreef blomst het volgende:
[..]
weggebleven? of ontslagen?
we zullen het wel nooit weten.
Ik zie hem anders altijd alleen maar lezen op dat ding.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:23 schreef Py het volgende:
Nee, bedoelde andersom. Jaap die een deel van DGk van stroom voorziet.
Dus ik kom als gewoonlijk weer te laat om me in de discussie te mengen? Dat heb ik weer!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:16 schreef paddy het volgende:
Zo. Lege boel. Ga achter even overleggen.
Probeer het eens zonder dissen en persoonlijke aanvallen
Bron?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:26 schreef ericahysterica het volgende:
ze heeft nu een baan als pijpfitter![]()
Dat ligt dus aan je kwartjes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef demins het volgende:
[..]
Dus ik kom als gewoonlijk weer te laat om me in de discussie te mengen? Dat heb ik weer!![]()
Nu leest hij in een boek en fietst op de fietsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zie hem anders altijd alleen maar lezen op dat ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |