zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
Jaap gaat nu over de tong bij iedereen. Zou het dan toch een exit zijn voor Jaap volgende week?
Bij Dennis ook?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
Jaap gaat nu over de tong bij iedereen. Zou het dan toch een exit zijn voor Jaap volgende week?
Nee hoor! Die discussie mag gewoon hier: [DGK] COS Discussietopic #2quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef demins het volgende:
[..]
Dus ik kom als gewoonlijk weer te laat om me in de discussie te mengen? Dat heb ik weer!![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:32 schreef 2live het volgende:
[..]
Bij Dennis ook?
Heb niet geluisterd
soundlock....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Ik zag Jaap in de private bellen. Met wie....iemand?
Dennix en praten, wat denk je zelf. Die gaat TV maken door alles aan Jaap door te lullen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:32 schreef 2live het volgende:
[..]
Bij Dennis ook?
Heb niet geluisterd
En Jaap gaat er dus echt niet uit, Dennis weet ook wel dat hij het niet van Nadia moet hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix en praten, wat denk je zelf. Die gaat TV maken door alles aan Jaap door te lullen.
Eigenlijk stom dus van de rest.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:34 schreef Py het volgende:
Ik zie Amanda Lieke nog wel eens over de rooie helpen![]()
Ik sprak je niet aan. Jouw 'Je bent en blijft een over de top kutwijf' jegens mij was dus niet alleen smerig maar ook overbodig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook niet, ligt eraan wie mij aanspreekt, hoe welbespraakt ook.![]()
Hoe erg gemotiveerd kan je fietsen als je ondertussen verdiept bent in een boek? Lijkt me net zo iets als lopen en lezen tegelijk. Kan nooit veel wezen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:29 schreef Py het volgende:
Nu leest hij in een boek en fietst op de fiets![]()
Kan ik me niet echt voorstellen. Lieke is verbaal sterk en Naad heeft een beprekt aantal onderwerpen waar ze over kan neuzelen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:34 schreef Py het volgende:
Ik zie Amanda Lieke nog wel eens over de rooie helpen![]()
Nóg een topic? Dat kan ik er écht niet meer bij hebben, sorry hoor!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee hoor! Die discussie mag gewoon hier: [DGK] COS Discussietopic #2
OTquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik sprak je niet aan. Jouw 'Je bent en blijft een over de top kutwijf' jegens mij was dus niet alleen smerig maar ook overbodig.
Nou boek afpakken dus. Gaan die stijltangen ook gelijk harder branden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoe erg gemotiveerd kan je fietsen als je ondertussen verdiept bent in een boek? Lijkt me net zo iets als lopen en lezen tegelijk. Kan nooit veel wezen.
Heb je Lieke gisteren gezien toen Huub en amanda arm in arm aan het karaoke'n waren?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan ik me niet echt voorstellen. Lieke is verbaal sterk en Naad heeft een beprekt aantal onderwerpen waar ze over kan neuzelen.
Volgens mij doet ie allebei maar half. Ben erg nieuwsgierig over hoeverre die eigenlijk opneemt uit dat boek. En in hoeverre die zich nu echt geeft op die fiets als ie zo zit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:39 schreef mspoez het volgende:
Fietsen doe je met je benen.
Boek vasthouden met je handen.
Lezen met je hersens.
Multitasking!
t Lijkt wel een vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |