quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:05 schreef PC eend het volgende:
Kan iemand in FB even vragen om SC in COS te veranderen?![]()
Jij lijkt me over voldoende kwalificaties te beschikken...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:05 schreef PC eend het volgende:
Kan iemand in FB even vragen om SC in COS te veranderen?![]()
Ik ben even druk doende een uitgebreide felicitatiebrief te schrijvenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:08 schreef demins het volgende:
[..]
Jij lijkt me over voldoende kwalificaties te beschikken...![]()
Dan zullen de tranen wel over je gelaat biggelen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben even druk doende een uigebreide felicitatiebrief te schrijven
Wanneer jij binnenkort in Ermelo woont op niet al te grote afstand van Leandra, kunnen jullie mooi alle gezamenlijke problemen oplossen, sexueel, financieel etc.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zit vaak in de familie, op te grote voet leven.....
quote:
Fuck te laat, hier kon ik op wachtenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:15 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zullen de tranen wel over je gelaat biggelen...![]()
ParisTexas tochquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:09 schreef itsme het volgende:
Wat een mooie OP!!
Wie is dit? [afbeelding] Komt me zo bekend voor![]()
Oh... is dat het??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zit vaak in de familie, op te grote voet leven.....
Mijn basis voor een jawoord is niet in woorden te vatten, bij mij gaat het niet om betaalde of onbetaalde dekking. Kortom, je schiet te kort met je poging!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Wanneer jij binnenkort in Ermelo woont op niet al te grote afstand van Leandra, kun jullie mooi alle gezamenlijke problemen oplossen, sexueel, financieel.
Is al eeuwen een goede basis om elkaar het jawoord te geven.![]()
Mijn hand ging weer ongecontroleerd omhoogquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:16 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
OKe er staat niet voor niets Chaoot bij mijn avatar. Ik ben zo vergeetachtig als de pest.![]()
Wel handig soms. Ik bleef veel dingen meerdere malen opnieuw.![]()
Hoe kun je dan te laat zijn?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fuck te laat, hier kon ik op wachten![]()
Je handquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn hand ging weer ongecontroleerd omhoog
Was jij dat?![]()
Je bent het !! hoorquote:
Daarbij laat ik me niet uithuwelijken dus ook aan deze kant valt het voorstel niet echt lekkerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn basis voor een jawoord is niet in woorden te vatten, bij mij gaat het niet om betaalde of onbetaalde dekking. Kortom, je schiet te kort met je poging!
Lol. Goed he!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:19 schreef Copycat het volgende:
LOL.
Ik zie nu eindelijk de manier waarop ik in Talitha's avatar in beeld ben gebracht. Wat heb ik lange benen.
O ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Demins glijdt langs op een wokje in nummer 4.
Maar waar the fuck is mijn zoon dan opgegroeid??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Absoluut, van 't één komt 't ander, onomkeerbaar!
Back-up in sleep-mode.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Je hand![]()
Ik fixeerde op iets anders.![]()
![]()
Dan had je de verkeerde te pakkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Je hand![]()
![]()
Ik zit ineens te denken... is het wel een wolkje, of zouden het engelenvleugels zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee die zit in het wolkje waar sugar liefhebbend naar zit te kijken
Ach geef me een break. Het is moeilijk om dat te doen bij een eend.quote:
Eindelijk ellenlange benenquote:
Iets van jullie beiden wetende adviseer ik een LAT relatie, daarom vermeldde ik de betrekkelijke afstand tussen Ermelo en jouw woonplaats.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij laat ik me niet uithuwelijken dus ook aan deze kant valt het voorstel niet echt lekker![]()
Telekinese werktquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Je hand![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan had je de verkeerde te pakken![]()
Ook niet voor 100 kamelen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij laat ik me niet uithuwelijken dus ook aan deze kant valt het voorstel niet echt lekker![]()
Ik moet elke keer weer lachen als ik je sig lees.quote:
Volgens mij is het een wolkje.. maar het is natuurlijk net zo makkelijk om te denken dat Herman door engelen gedragen wordtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit ineens te denken... is het wel een wolkje, of zouden het engelenvleugels zijn.
WJ! Mike En ik ben jaloers.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eindelijk ellenlange benen. Wie draagt mij daar trouwens op handen?
Eerlijk gezegd is er toen ik 12 was in de Tunesische woestijn al eens serieus een hele voorraad kamelen voor me geboden, maar mijn vader heeft dat afgewezen omdat hij daar op de A1 en A28 toch niets mee konquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook niet voor 100 kamelen?
Ik LAT nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Iets van jullie beiden wetende adviseer ik een LAT relatie, daarom vermeldde ik de betrekkelijke afstand tussen Ermelo en jouw woonplaats.![]()
Vanaf het begin? Is je dat ontgaan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar waar the fuck is mijn zoon dan opgegroeid??![]()
quote:
Ja, bij kamelen denk je inderdaad niet gelijk aan "snel weg"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is er toen ik 12 was in de Tunesische woestijn al eens serieus een hele voorraad kamelen voor me geboden, maar mijn vader heeft dat afgewezen omdat hij daar op de A1 en A28 toch niets mee kon
Volgens mij prima te eten hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, bij kamelen denk je inderdaad niet gelijk aan "snel weg"
kz begint steeds meer op Naatje te lijken.quote:
Ze rijden ongeveer 1 op 80, wel echt iets voor een Nederlander.....quote:
Zou ze nu voor de spiegel naar haar haar kijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:36 schreef FdW het volgende:
[..]
kz begint steeds meer op Naatje te lijken.![]()
Nee, iedere minuut bij mij, maar hoe komt ie dan aan die grote voeten?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vanaf het begin? Is je dat ontgaan?
Die beesten zijn idd nasty... en dat in 3 fases overeindkomen is ook niet echt handigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze rijden ongeveer 1 op 80, wel echt iets voor een Nederlander.....
Ben trouwens ooit van zo'n ding afgelazerd....je zit hoger dan je denkt!
Ok, maar je hoeft geen gordel om en als je in slaap valt is er niets aande handquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die beesten zijn idd nasty... en dat in 3 fases overeindkomen is ook niet echt handig
Ja, ga jij ff speculerenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
Of was dat je klacht niet?![]()
Daar ging het bij mij dus fout, die tweede fase.....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die beesten zijn idd nasty... en dat in 3 fases overeindkomen is ook niet echt handig
Neuh, zolang je maar in het ritme meedeint niet...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok, maar je hoeft geen gordel om en als je in slaap valt is er niets aande hand![]()
Bij mij ook...... weken een enorme blauwe plek van gehadquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ging het bij mij dus fout, die tweede fase.....
Mijn fout, RTFM he.
Uw klacht noodkreet heeft onze aandacht! Gebruik zo nodig de back-up-knop!quote:
Wil je een leuk grapje ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:36 schreef FdW het volgende:
[..]
kz begint steeds meer op Naatje te lijken.![]()
Iemand in een labiele ongeving zal van alles ontwikkelen om stevig te staan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, iedere minuut bij mij, maar hoe komt ie dan aan die grote voeten?![]()
Zo... en wat heb ik jou misdaan??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iemand in een labiele ongeving zal van alles ontwikkelen om stevig te staan?
Nu je er toch over begint........wat is de gemiddelde wachttijd?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:45 schreef kleinzusje het volgende:
Wil je met me neuken, Helaas, er is een wachtrij
Zet me dan maar in de wachtrijquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je een leuk grapje ?
Wil je dat ik je helemaal afmaak ?
Wil je dat ik me lief opstel ?
Wil je dat ik ga schelden ?
Zeg het maar![]()
Ps, mn doel is: FOK! gezond houden en alles in het werk stellen om dat te bereiken. Wil je het gezellig hebben ?
Prima, tief op naar je vriendjes in de COS, die er over 4 maanden niet meer zijn.
Wil je achter de schermen je mening wel uitspreken en niet in het discussie topic ? ook prima, maar doe dat dan niet onderhuids hier.
Wil je met me neuken, Helaas, er is een wachtrij
Wil je PM en ? helaas, heb ik niet
Flikker op jostie, koop steams ipv bloemen en zoek je gezelligeheid elders ipv mij uit te dagen........ middels kut opmerkingen ( via een DGK persoon)
Nu ben ik weer lief, tegen iedereen, ook tegen jou, mits je je achteklap en ranzige bondjes stopt![]()
Jouw opmerking stroomde ook niet over van gentlemanhood...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:48 schreef FdW het volgende:
Not very ladylike kz.
Mij gisteravond de hele avond voor je deur laten wachten....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo... en wat heb ik jou misdaan??![]()
Ik ook?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mij gisteravond de hele avond voor je deur laten wachten....
Maar sorry, hij komt misschien harder aan dan de intentie was......
je mag mij slaan, ik sla niet terug
Drie betraande gezichten op een rij deden mij aan Naatje denken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jouw opmerking stroomde ook niet over van gentlemanhood...
Neeee, jij mag dat dan weer niet! Dzjee, je geeft iemand een vinger en iemand anders pakt de hele hand.quote:
Alsof jij je als een 'heer' gedraagt. Een echte heer verlustigt zich niet aan de borstjes van jonge vrouwen terwijl hij heftig voorgeeft niet meer op jonge vrouwen te willen vallen. Een echte heer gaat zich niet te buiten aan steken en prikken jegens vrouwen die hij als een bedreiging ziet voor een melig groepje waar de lamlendigheid vanaf druipt.quote:
Helaas, ik lag al in bed... en ik weet dat het niet vaak voorkomt dat ik zo ver voor middernacht lig te slapen, maar gisteravond dus wel. Volgende keer ff een SMSje sturen, dan doe ik de deur wel even openquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mij gisteravond de hele avond voor je deur laten wachten....
Maar sorry, hij komt misschien harder aan dan de intentie was......
je mag mij slaan, ik sla niet terug
Dan hou je er één tegoedquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeee, jij mag dat dan weer niet! Dzjee, je geeft iemand een vinger en iemand anders pakt de hele hand.
024 2543564quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:53 schreef kleinzusje het volgende:
KZ gaat niet de gezellige SC verpesten, maar is een tijger ( sorry)
Misschien in de hoop dat er wat veranderd![]()
Dus, ga lekker door met kletsen, ik red me prima![]()
Moet je lekker naar de COS gaan , oh je vriendin BQ is er nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:51 schreef FdW het volgende:
[..]
Drie betraande gezichten op een rij deden mij aan Naatje denken.
Alsof je nooit bent weggeweest!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Allemaal gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben er weer!![]()
en feitelijk is dat ook zo.quote:
Jij ook gefeliciteerd met je terugkeer Buurvrouwquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik ben er weer!![]()
WTFquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=171992
Gefeliciteerd Buurwijfie van mequote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik ben er weer!![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee die zit in het wolkje waar sugar liefhebbend naar zit te kijken
Thnx, maar eerlijk is eerlijk: Ian had de originele OP gemaakt en Nachtzuster is verantwoordelijk voor deze geweldige creaties in Talitha dr avatar... ik heb me er alleen een beetje tegenaan bemoeidquote:
Hi beebquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:05 schreef Nostalgist het volgende:
Stoer hoor, mijn ava door nachtzuster zo mooi verwerkt.....
Jij ook alquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:04 schreef ppi het volgende:
[..]
Krijg dan altijd de neiging om uit te zoeken of het een bestaand nummer is.
Wat let je?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:04 schreef ppi het volgende:
[..]
Krijg dan altijd de neiging om uit te zoeken of het een bestaand nummer is.
Controleer het vannacht om 4:00 uur wel evenquote:
quote:
Persoonlijk?quote:
Handshakequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk?![]()
Hoe doe je dat met een fax?? Stel je je daar ook aan voor of stuur je een kennismakingsfax??![]()
Mooi, zal ik het dan op 2 uur proberen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Controleer het vannacht om 4:00 uur wel even![]()
Het eerste, maar in de praktijk meer het laatstequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
COS, betekend dat nu "Commentaar op Streams" of "Commentaar op Streamers"?
Commentaar Op Shitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik word gefaxt!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk?![]()
Hoe doe je dat met een fax?? Stel je je daar ook aan voor of stuur je een kennismakingsfax??![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oops, jij vindt streamers shit?
Cunts on Speed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi, snel een pleerol erinquote:
Constante Oorlog en Sabotagequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kunnen we niet doen van hier Commentaar op Streamers, en dan iedere week iemand wegsturen? Beetje format tussen Idols en BB...?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oops, jij vindt streamers shit?
Tuurlijk..... kom maar opquote:
BeeQueens Commentsquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:17 schreef demins het volgende:
[..]
Kunnen we niet doen van hier Commentaar op Streamers, en dan iedere week iemand wegsturen? Beetje format tussen Idols en BB...?
Vind je dat grof???quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Cunts on Speed.
Laat mij ook eens grof zijn.
Niet doen als je daar moeite mee hebt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Cunts on Speed.
Volgens mij heb jij meer moeite met je moeilijke positie (nergens meer kind aan huis) dan ik met grof zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Niet doen als je daar moeite mee hebt.![]()
Pianoplayer, but I catch your drift!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik krijg nu toch wel een Karremans gevoel....don't shoot the messenger
Ehm.... ik zit al thuis tochquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:17 schreef demins het volgende:
[..]
Kunnen we niet doen van hier Commentaar op Streamers, en dan iedere week iemand wegsturen? Beetje format tussen Idols en BB...?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Cunts on Speed.
same url en 21.gifquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk..... kom maar op![]()
Er zijn op dit moment nog 3 plekken vrij in de onderste rij dus voorlopig kun je vooruit... en anders maken we er toch nog een rij bij
quote:
Dat moet je niet aan mij vragen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm.... ik zit al thuis toch![]()
quote:
Hij staat erbij, wiki is ook aangepast... en ik zat maar te wachten op je afbeeldingquote:
Verrek, je hebt gelijk! En ik zie hem nog zo bedremmeld en bescheten staan, dat ik dat nu kon vergeten!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef demins het volgende:
[..]
Pianoplayer, but I catch your drift!
quote:
Het kan groffer Disana....je kunt ut!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer moeite met je moeilijke positie (nergens meer kind aan huis) dan ik met grof zijn.
Gelukkig, de hormoonspiegel heeft zich hersteld!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben te jong voor jou![]()
Creatief Oubollig Spruitjesgevoel
Wijffie, dit is de eerste en de laatste soap die ik volg, om heel andere redenen dan welke streamer ook die hier niet weg te slaan is zoals jij bijvoorbeeld. Chatboxen zijn aan mij ook niet besteed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer moeite met je moeilijke positie (nergens meer kind aan huis) dan ik met grof zijn.
quote:
graag gedaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef Copycat het volgende:
Dus ik moet Nachtzuster bedanken voor die mooie Cc-creatie?
Bedankt, Nachtzuster!
Creatief op SeeQueen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:25 schreef Disana het volgende:
Commune Op Schoolreis
ppiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
even kopieren. Die deur gaat zo snel dicht.![]()
[afbeelding]
Ik zie iets rozeachtigs en wil weten wie dat is![]()
ppiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Wijffie, dit is de eerste en de laatste soap die ik volg, om heel andere redenen dan welke streamer ook die hier niet weg te slaan is zoals jij bijvoorbeeld. Chatboxen zijn aan mij ook niet besteed.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij staat erbij, wiki is ook aangepast... en ik zat maar te wachten op je afbeelding
Soms ben ik ff wat langer blond enzo.... maar ik kwam er al snel achter dat ik zelf ook wel een cijfertje kon veranderen in een url![]()
Geweldig systeem op die manier trouwens.... hoef alleen maar te weten of het volgende nummertje klaar is.
quote:
Clitorissen Ouwehoeren Slapquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het kan groffer Disana....je kunt ut!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die is wel lekker dubbelzinnig trouwens... op het ranzige af
We hebben een jury van drie mensen nodig die hun standpunt motiveren, de rest mag stemmen (sms is helaas niet mogelijk). De hele COS-brigade is deelnemer. Willen de deelnemers hun plaatsen innemen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt me een geschikte hoofdprijs voor een wedstrijdje in de COS.
Ik had het hele verhaal in eerste instantie ook met copy & paste gedaan, en daarin de nummers aangepast, maar verder dus niet zo op de url gelet (was immers ook niet nodig), echter, voor het aanpassen van de OP had ik vroeger toch echt het juiste plaatje nodig, dus vandaar dat ik nu nog zat te wachten... maar goed..... gelukkig had ik de boel al voor elkaar voor jij me er op weesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja handig hè, ging al aan mezelf twijfelen![]()
In welk topic moet dat??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:33 schreef demins het volgende:
[..]
We hebben een jury van drie mensen nodig die hun standpunt motiveren, de rest mag stemmen (sms is helaas niet mogelijk). De hele COS-brigade is deelnemer. Willen de deelnemers hun plaatsen innemen!
Waarom neem jij niet opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:33 schreef demins het volgende:
[..]
We hebben een jury van drie mensen nodig die hun standpunt motiveren, de rest mag stemmen (sms is helaas niet mogelijk). De hele COS-brigade is deelnemer. Willen de deelnemers hun plaatsen innemen!
Kan dit soort meisjes-onder-elkaar-praat ergens anders?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het hele verhaal in eerste instantie ook met copy & paste gedaan, en daarin de nummers aangepast, maar verder dus niet zo op de url gelet (was immers ook niet nodig), echter, voor het aanpassen van de OP had ik vroeger toch echt het juiste plaatje nodig, dus vandaar dat ik nu nog zat te wachten... maar goed..... gelukkig had ik de boel al voor elkaar voor jij me er op wees![]()
![]()
Oh, shit, het was off-topic...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:36 schreef demins het volgende:
[..]
Kan dit soort meisjes-onder-elkaar-praat ergens anders?![]()
quote:
En net wanneer je je zorgen begint te maken blijk je weer op mij te kunnen bouwen.. what else is newquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou net schrijven, waarom denkt niemand bij de S aan Sex. Het begon zorgelijk te worden.
Ik zou voor sigaren gaan!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Celibaat of Sigaren
Sigaren dusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Celibaat of Sigaren
Ik mis de C en de Oquote:
Hoezo, ga je er op afstuderen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Wijffie, dit is de eerste en de laatste soap die ik volg, om heel andere redenen dan welke streamer ook die hier niet weg te slaan is zoals jij bijvoorbeeld. Chatboxen zijn aan mij ook niet besteed.
Heel jammer, dit!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
centra voor internationale samenwerking![]()
http://www.cosnederland.nl/detail_page.phtml?&publish=Y&text03=&text04=&text10=wat_is_cos&username=gast@cossen.nl&password=9999&groups=COSSEN&id=NL&text03_tmp=NL&text03=NL&banner=17&workgroup=&text03=NL
Ja dat lijkt me wel wat, een COS voor elke regio.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
centra voor internationale samenwerking![]()
http://www.cosnederland.nl/detail_page.phtml?&publish=Y&text03=&text04=&text10=wat_is_cos&username=gast@cossen.nl&password=9999&groups=COSSEN&id=NL&text03_tmp=NL&text03=NL&banner=17&workgroup=&text03=NL
quote:
Welk pakket en wat zit erinquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:44 schreef Polonium-120 het volgende:
namens de christelijke felicitatiedienst mag ik u allen feliciteren![]()
![]()
binnen 6 weken na vandaag wordt het felicitati pakket aan de aanwezigen toegezonden
In dat geval... Heel vriendelijk dat u het aanbiedt!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je mag slaan hoor, ik doe niets terug![]()
Hey, jat je nu ook al mijn tekstenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je mag slaan hoor, ik doe niets terug![]()
hihi, hij zei meisjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, shit, het was off-topic...![]()
My bad![]()
Wat moet dat?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
Lea: off topic![]()
![]()
Heb jij ergens nog die ava van mij en Gert als gifje door elkaar ?
![]()
Ken ik u ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo, ga je er op afstuderen?
Ik heb btw die hatelijkheid uit je sig gehaald, 2e keer nu dat ik het zie.
Doe maar niet.
Nog niet, komt in de volgende SC aan de ordequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij het woordenboek erbij gepakt![]()
Een SChattig bijbeltje of een COSmetisch setje?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:44 schreef Polonium-120 het volgende:
namens de christelijke felicitatiedienst mag ik u allen feliciteren![]()
![]()
binnen 6 weken na vandaag wordt het felicitati pakket aan de aanwezigen toegezonden
Ik ga wel ff op zoek.. momentjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey, jat je nu ook al mijn teksten![]()
Nu is het mijn beurt!![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Chlamidia of Syfilis
Hmm waarom zie ik nu Cocks on saucers for me?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:48 schreef Soury het volgende:
Cocks On Spirits
Sorry, daarvoor moet je een arts raadplegen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Chlamidia of Syfilis
Ik sla een rondje over als je het goed vindtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Chlamidia of Syfilis
Neem even een kopje kruidenthee!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Een SChattig bijbeltje of een COSmetisch setje?
het is een ondeugende verrassing... okeee okeee het is een striptease zangeres die de originele godsdienstige liederen ten gehore brengtquote:
Ugh! http://www.marthavolchok.com/quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:50 schreef demins het volgende:
[..]
Neem even een kopje kruidenthee!
Ik zie ze geil daar staanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:51 schreef HiDiHo het volgende:
You neeeeeeveeeeeer waaaalk aloooooooooooneeee !
Ik ben degeen die niet gefeliciteerd is in de COSquote:
Zo.. het duurde ff, maar ik heb m gevondenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
![]()
Colaquote:
thxquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga wel ff op zoek.. momentje
U had toch uw eigen topic van uw dochterquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben degeen die niet gefeliciteerd is in de COS
"U "quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
U had toch uw eigen topic van uw dochter![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Een SChattig bijbeltje of een COSmetisch sletje?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo.. het duurde ff, maar ik heb m gevonden
Ik zou m maar ff opslaan want ik weet niet wie m gemaakt heeft maar volgens mij kan die m nog wijzigen
[afbeelding]
Je had een heel eigen felicitatietopicquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Duf, brak, moe...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
mooi, het breekt de tijd....
Iemand in voor x y?
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
ff testen, zag ergens een topic 'hoe kun je gebanned worden'quote:
Geen rietje en zonder ijs graagquote:
Dat kan ik je zo wel zeggen:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ff testen, zag ergens een topic 'hoe kun je gebanned worden'![]()
Volgens mij heb ik die nog wel ergensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ik je zo wel zeggen:
Tubgirl posten, en als het ff wil nog voorzien van adresgegevens, dan ben je zeker van een ban
IJsmeis.rar posten is ook voldoende![]()
~quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tubgirl posten, en als het ff wil nog voorzien van adresgegevens, dan ben je zeker van een ban
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof je zelf niet 90% van de SC's in je MyAT hebt staan![]()
Circumcisie Om Snikkelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Betreft dat een zware ingreep?
quote:
http://dgk.servehttp.com/software/Ijsmeis.rarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met een bot mesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe doe jij het graag? Ik ben dol op scheermesjes![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:15 schreef Petre het volgende:
ijsmeis.rar, tubgirl en adresgegevens mag je vrolijk voor jezelf houdenIk hoef ijsmeis niet te zien (die heeft iedereen toch al?), een vrouw in een bad doet me niets en ik ga je geen kaartje sturen..
![]()
Goede vraag KZ!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ps. ben nog bij blz. 3 van deze SC bijlezen, ivm verplichtingen rellen dus sorry als ik een vraag of leuke opmerking/ user over het hoofd heb gezien![]()
taalnazis: is het bij of bei ?
Nee, dan pak ik de cirkelzaag welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Oeh! Met een botte bijl ben je natuurlijk nóg vlugger klaar.
zijn dat de kopstukken van de linker- en rechtervleugelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:17 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Muizemeis bedoelde...
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07344/Muizemeis2.jpg]afbeelding][/url]
Het is dat ik de moeite neem om het bestand na te kijken, maar verwacht niet dat dat vaak gebeurdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/software/Ijsmeis.rar![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:21 schreef Petre het volgende:
[..]
Het is dat ik de moeite neem om het bestand na te kijken, maar verwacht niet dat dat vaak gebeurd
godsammequote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:17 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Muizemeis bedoelde...
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07344/Muizemeis2.jpg]afbeelding][/url]
heb jij een grote openingquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
Ik heb de nieuwe SC vast aangemaakt, beetje vroeg, maar wegens zeer arbeidsintensieve OP zo op tijd, zometeen hier verder dus, en hopelijk ben ik dan klaar met de OP
[DGK SC # 287] Gok hier waar COS voor staat...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
Ik heb de nieuwe SC vast aangemaakt, beetje vroeg, maar wegens zeer arbeidsintensieve OP zo op tijd, zometeen hier verder dus, en hopelijk ben ik dan klaar met de OP
[DGK SC # 287] Gok hier waar COS voor staat...
diepquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
[afbeelding]
Hangt vast wel ergens een touwquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
is deze al vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |