Die beesten zijn idd nasty... en dat in 3 fases overeindkomen is ook niet echt handigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze rijden ongeveer 1 op 80, wel echt iets voor een Nederlander.....
Ben trouwens ooit van zo'n ding afgelazerd....je zit hoger dan je denkt!
Ok, maar je hoeft geen gordel om en als je in slaap valt is er niets aande handquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die beesten zijn idd nasty... en dat in 3 fases overeindkomen is ook niet echt handig
Ja, ga jij ff speculerenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
Of was dat je klacht niet?![]()
Daar ging het bij mij dus fout, die tweede fase.....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die beesten zijn idd nasty... en dat in 3 fases overeindkomen is ook niet echt handig
Neuh, zolang je maar in het ritme meedeint niet...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok, maar je hoeft geen gordel om en als je in slaap valt is er niets aande hand![]()
Bij mij ook...... weken een enorme blauwe plek van gehadquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ging het bij mij dus fout, die tweede fase.....
Mijn fout, RTFM he.
Uw klacht noodkreet heeft onze aandacht! Gebruik zo nodig de back-up-knop!quote:
Wil je een leuk grapje ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:36 schreef FdW het volgende:
[..]
kz begint steeds meer op Naatje te lijken.![]()
Iemand in een labiele ongeving zal van alles ontwikkelen om stevig te staan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, iedere minuut bij mij, maar hoe komt ie dan aan die grote voeten?![]()
Zo... en wat heb ik jou misdaan??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iemand in een labiele ongeving zal van alles ontwikkelen om stevig te staan?
Nu je er toch over begint........wat is de gemiddelde wachttijd?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:45 schreef kleinzusje het volgende:
Wil je met me neuken, Helaas, er is een wachtrij
Zet me dan maar in de wachtrijquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je een leuk grapje ?
Wil je dat ik je helemaal afmaak ?
Wil je dat ik me lief opstel ?
Wil je dat ik ga schelden ?
Zeg het maar![]()
Ps, mn doel is: FOK! gezond houden en alles in het werk stellen om dat te bereiken. Wil je het gezellig hebben ?
Prima, tief op naar je vriendjes in de COS, die er over 4 maanden niet meer zijn.
Wil je achter de schermen je mening wel uitspreken en niet in het discussie topic ? ook prima, maar doe dat dan niet onderhuids hier.
Wil je met me neuken, Helaas, er is een wachtrij
Wil je PM en ? helaas, heb ik niet
Flikker op jostie, koop steams ipv bloemen en zoek je gezelligeheid elders ipv mij uit te dagen........ middels kut opmerkingen ( via een DGK persoon)
Nu ben ik weer lief, tegen iedereen, ook tegen jou, mits je je achteklap en ranzige bondjes stopt![]()
Jouw opmerking stroomde ook niet over van gentlemanhood...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:48 schreef FdW het volgende:
Not very ladylike kz.
Mij gisteravond de hele avond voor je deur laten wachten....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo... en wat heb ik jou misdaan??![]()
Ik ook?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mij gisteravond de hele avond voor je deur laten wachten....
Maar sorry, hij komt misschien harder aan dan de intentie was......
je mag mij slaan, ik sla niet terug
Drie betraande gezichten op een rij deden mij aan Naatje denken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jouw opmerking stroomde ook niet over van gentlemanhood...
Neeee, jij mag dat dan weer niet! Dzjee, je geeft iemand een vinger en iemand anders pakt de hele hand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |