Jouw opmerking stroomde ook niet over van gentlemanhood...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:48 schreef FdW het volgende:
Not very ladylike kz.
Mij gisteravond de hele avond voor je deur laten wachten....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo... en wat heb ik jou misdaan??![]()
Ik ook?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mij gisteravond de hele avond voor je deur laten wachten....
Maar sorry, hij komt misschien harder aan dan de intentie was......
je mag mij slaan, ik sla niet terug
Drie betraande gezichten op een rij deden mij aan Naatje denken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jouw opmerking stroomde ook niet over van gentlemanhood...
Neeee, jij mag dat dan weer niet! Dzjee, je geeft iemand een vinger en iemand anders pakt de hele hand.quote:
Alsof jij je als een 'heer' gedraagt. Een echte heer verlustigt zich niet aan de borstjes van jonge vrouwen terwijl hij heftig voorgeeft niet meer op jonge vrouwen te willen vallen. Een echte heer gaat zich niet te buiten aan steken en prikken jegens vrouwen die hij als een bedreiging ziet voor een melig groepje waar de lamlendigheid vanaf druipt.quote:
Helaas, ik lag al in bed... en ik weet dat het niet vaak voorkomt dat ik zo ver voor middernacht lig te slapen, maar gisteravond dus wel. Volgende keer ff een SMSje sturen, dan doe ik de deur wel even openquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mij gisteravond de hele avond voor je deur laten wachten....
Maar sorry, hij komt misschien harder aan dan de intentie was......
je mag mij slaan, ik sla niet terug
Dan hou je er één tegoedquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeee, jij mag dat dan weer niet! Dzjee, je geeft iemand een vinger en iemand anders pakt de hele hand.
024 2543564quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:53 schreef kleinzusje het volgende:
KZ gaat niet de gezellige SC verpesten, maar is een tijger ( sorry)
Misschien in de hoop dat er wat veranderd![]()
Dus, ga lekker door met kletsen, ik red me prima![]()
Moet je lekker naar de COS gaan , oh je vriendin BQ is er nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:51 schreef FdW het volgende:
[..]
Drie betraande gezichten op een rij deden mij aan Naatje denken.
Alsof je nooit bent weggeweest!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Allemaal gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben er weer!![]()
en feitelijk is dat ook zo.quote:
Jij ook gefeliciteerd met je terugkeer Buurvrouwquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik ben er weer!![]()
WTFquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=171992
Gefeliciteerd Buurwijfie van mequote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik ben er weer!![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee die zit in het wolkje waar sugar liefhebbend naar zit te kijken
Thnx, maar eerlijk is eerlijk: Ian had de originele OP gemaakt en Nachtzuster is verantwoordelijk voor deze geweldige creaties in Talitha dr avatar... ik heb me er alleen een beetje tegenaan bemoeidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |