ppiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
even kopieren. Die deur gaat zo snel dicht.![]()
[afbeelding]
Ik zie iets rozeachtigs en wil weten wie dat is![]()
ppiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
even kopieren. Die deur gaat zo snel dicht.![]()
[afbeelding]
Ik zie iets rozeachtigs en wil weten wie dat is![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Wijffie, dit is de eerste en de laatste soap die ik volg, om heel andere redenen dan welke streamer ook die hier niet weg te slaan is zoals jij bijvoorbeeld. Chatboxen zijn aan mij ook niet besteed.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij staat erbij, wiki is ook aangepast... en ik zat maar te wachten op je afbeelding
Soms ben ik ff wat langer blond enzo.... maar ik kwam er al snel achter dat ik zelf ook wel een cijfertje kon veranderen in een url![]()
Geweldig systeem op die manier trouwens.... hoef alleen maar te weten of het volgende nummertje klaar is.
quote:
Clitorissen Ouwehoeren Slapquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het kan groffer Disana....je kunt ut!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die is wel lekker dubbelzinnig trouwens... op het ranzige af
We hebben een jury van drie mensen nodig die hun standpunt motiveren, de rest mag stemmen (sms is helaas niet mogelijk). De hele COS-brigade is deelnemer. Willen de deelnemers hun plaatsen innemen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt me een geschikte hoofdprijs voor een wedstrijdje in de COS.
Ik had het hele verhaal in eerste instantie ook met copy & paste gedaan, en daarin de nummers aangepast, maar verder dus niet zo op de url gelet (was immers ook niet nodig), echter, voor het aanpassen van de OP had ik vroeger toch echt het juiste plaatje nodig, dus vandaar dat ik nu nog zat te wachten... maar goed..... gelukkig had ik de boel al voor elkaar voor jij me er op weesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja handig hè, ging al aan mezelf twijfelen![]()
In welk topic moet dat??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:33 schreef demins het volgende:
[..]
We hebben een jury van drie mensen nodig die hun standpunt motiveren, de rest mag stemmen (sms is helaas niet mogelijk). De hele COS-brigade is deelnemer. Willen de deelnemers hun plaatsen innemen!
Waarom neem jij niet opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:33 schreef demins het volgende:
[..]
We hebben een jury van drie mensen nodig die hun standpunt motiveren, de rest mag stemmen (sms is helaas niet mogelijk). De hele COS-brigade is deelnemer. Willen de deelnemers hun plaatsen innemen!
Kan dit soort meisjes-onder-elkaar-praat ergens anders?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het hele verhaal in eerste instantie ook met copy & paste gedaan, en daarin de nummers aangepast, maar verder dus niet zo op de url gelet (was immers ook niet nodig), echter, voor het aanpassen van de OP had ik vroeger toch echt het juiste plaatje nodig, dus vandaar dat ik nu nog zat te wachten... maar goed..... gelukkig had ik de boel al voor elkaar voor jij me er op wees![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |