quote:
Dat moet je niet aan mij vragen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm.... ik zit al thuis toch![]()
quote:
Hij staat erbij, wiki is ook aangepast... en ik zat maar te wachten op je afbeeldingquote:
Verrek, je hebt gelijk! En ik zie hem nog zo bedremmeld en bescheten staan, dat ik dat nu kon vergeten!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef demins het volgende:
[..]
Pianoplayer, but I catch your drift!
quote:
Het kan groffer Disana....je kunt ut!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer moeite met je moeilijke positie (nergens meer kind aan huis) dan ik met grof zijn.
Gelukkig, de hormoonspiegel heeft zich hersteld!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben te jong voor jou![]()
Creatief Oubollig Spruitjesgevoel
Wijffie, dit is de eerste en de laatste soap die ik volg, om heel andere redenen dan welke streamer ook die hier niet weg te slaan is zoals jij bijvoorbeeld. Chatboxen zijn aan mij ook niet besteed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer moeite met je moeilijke positie (nergens meer kind aan huis) dan ik met grof zijn.
quote:
graag gedaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef Copycat het volgende:
Dus ik moet Nachtzuster bedanken voor die mooie Cc-creatie?
Bedankt, Nachtzuster!
Creatief op SeeQueen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:25 schreef Disana het volgende:
Commune Op Schoolreis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |